Petite Ruelle

Kerkstraat 10 5261 CR Vught Nederland Kaart

Over het restaurant Petite Ruelle

Dit is een bistro waar de Brabantse gezelligheid goed combineert met de Franse sfeer en keuken. Zo kun je hier kikkerbillen en huisgemaakte kreeftensoep eten maar kun je ook genieten van een goed gebakken kabeljauw of een gegrilde varkenshaas. Alles met evenveel zorg en plezier aan je geserveerd! Een prima restaurant om romantisch te tafelen met je lief maar ook heel geschikt voor een vrolijke groep vrienden of collega’s die graag samen lekker eten en drinken!

Meer informatie over restaurant Petite Ruelle

Maandag t/m zondag 17.30 - 01.00 uur (woensdag gesloten)

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Terras
Mcmvds .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en konden lekker in de binnen tuin zitten.
De kreeftensoep als hoofdgerecht is heerlijk en een aanrader. Kortom, lekker gegeten in een gezellige omgeving.
Toon E.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Leuk ontvangen , zoals afgesproken tafel voor 8 personen was gedekt buiten op terras perfect. Heerlijk gegeten goede bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Irma R.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Een super gezellig, knus restaurantje in hartje Vught. Leuke ontvangst, heerlijk buiten kunnen zitten. Maar (erg belangrijk) als je het koud krijgt of het zou gaan regenen, dan houden ze er rekening mee en kan je gewoon binnen plaats nemen. Hele leuke en lieve bediening. Het eten is super! En van het huis wat leuke verrassinkjes tussen door. Gerechten volgen niet te snel op elkaar. Juist een goede balans. Wij kwamen hier al voor de tweede keer, maar komen er zeker vaker terug. Dank jullie wel voor een heerlijke avond.
Harrie S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
De sfeer was prima en het was een fantastische avond met heerlijk eten. Vooral het voorgerecht met de tonijn was overheerlijk.
Jolijn2305 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
We hebben een heerlijke avond gehad! Prijs kwaliteit is zeer goed. De keuken is prima, niks bijzonders. Soms is de tijd tussen de gerechten te lang. De bediening is heel erg gastvrij en gezellig. Tevens is er een kleine maar krachtige wijnkaart.
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Nieuwe strak ingerichte gelegenheid. Situering toiletten zeer ongelukkig. Afstapje bij de trap kan problematisch zijn. Amuse was niet gesneden. Borden waren niet warm waardoor het gerecht snel afkoelde. Kaasplankje was minimaal.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Na lange tijd hier weer eens gegeten. Seizoensmenu voor Euro 25 is qua prijs/kwaliteit gewoon goed. Hier krijg je nog strokbrood en karafjes water zonder dat dit op de rekening staat. TOP! Bediening is bijzonder vriendelijk. Interieur is toch wat oubollig en donker, maar dat is totaal niet storend. Maar, doordat er geen lichtinval is zou een wat lichter interieur de zaak wat mooier maken. En wat ook fijn is, tevoren kun je lekker wat drinken aan de bar van het Geveltje (gekoppeld aan dit restaurant).
paulkuijper .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Gezellig leuk ingericht restaurantje, met erg vriendelijk en goed personeel. Uitstekend eten voor een goede prijs. We nemen meestal een van de menu's van de chef, die zijn altijd top.
Ruud L.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Lekkere gerechten in een leuke omgeving. Bediening is erg goed en vakkundig. Menu's zijn mooi uitgebalanceerd en geld dubbel en dwars waard. Restaurant is aan te bevelen.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Sorry petite Ruelle maar wij komen al 30 jaar bij jullie maar de laatste 3 keer dat we bij jullie gegeten hebben viel tegen. Voorheen (toen de vader van de huidige eigenaar) kookte waren er meerdere menu's beschikbaar en de kwaliteit was aanzienlijk beter. De Spekjes op de carpaccio waren niet smaakvol en zeker niet knapperig. Hoe simpel is spek bakken. Helaas was de tong bij het hoofdgerecht niet smaakvol gebakken. Verder krijg je bij het hoofdgerecht 1 wortel en salade heb ik ook niet gezien. Samen krijg je vervolgens wel een heel klein pannetje met gebakken aardappeltjes. We hebben direct een extra portie aardappeltjes besteld maar die kwamen te laat. Helaas denk ik dat de nieuwe eigenaar eens flink achter zijn oren moet krabben en moet werken aan zijn kwaliteit en de versheid van het eten. Het enige verse product wat ik kon ontdekken was de wortel. Voorlopig hebben wij het gezien met dit restaurant.
Anton N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2014
Een eerlijk , goed en zeer prijswaardig restaurant. Eigenlijk nog nooit slecht getroffen. Hier zetten ze nog vers stokbrood op tafel zonder er voor te hoeven betalen. Bediening altijd correct. Bestel maar een menu en u heeft een knap en prijswaardig diner.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Het is wat donker in het restaurant, waardoor het een beetje een duister sfeer krijgt. De voorgerechten, zalm en ossenhaaspuntjes, smaakten aardig, maar niet bijzonder. De gerechten van het menu gaven hetzelfde beeld, aardig maar niet bijzonder. Omdat de wijnen weinig smaak hadden we aan het einde van de avond niet echt een tevreden gevoel. Zeker omdat de prijs van het geheel niet laag was.
eddyenmarja .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Weer een keer wezen eten bij Petite Ruelle,. Menu kaart is aangepast niet meer zoals eerst.Surprise menu gekozen. Lekker alleen de smaken zijn erg oppervlakkig. En het eten en opmaak van de borden zien er niet zo mooi meer uit als vroeger. Mis een beetje de passie. Bediening goed en vriendelijk. de sfeer is goed en gezellig, alleen het geloop naar de buurman t Geveltje is storend vooral als je bij de deur zit.
WSmuller .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Heel gezellig restaurant. De seizoensmenu's zijn echt een aanrader. 4 gangen voor €25! En het is altijd genieten hier! De bediening zou soms net wat attenter mogen zijn, dan dralen ze wat bij de bar. Maar geen reden om hier niet terug te komen, daarvoor is het te gezellig en te lekker. Complimenten.
leo D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Prijs/kwaliteit is hier niet in balans. Het is meer een super eetcafé. We hebben goed gegeten maar de prijs is te hoog. De bediening is niet attent. Ze hebben het te druk en geen tijd voor de gasten. We hadden een 4-gangen verrassingsmenu. Niets culinairs.
M-R .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Hoezo geen goede prijs-kwaliteit verhouding? Prime kwaliteit voor een zeer betaalbare prijs. Leuke bediening kortom een toplocatie om ongedwongen te eten!
sebasisstoer .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Een ijzersterke prijs/kwaliteitverhouding. Voor ons de eerste keer, maar we gaan zeker terug. Vriendelijke bediening, niet stijfjes, maar zeer attent. Jas aannemen, meelopen naar de uitgang bij vertrek, tussentijds informeren of alles naar wens is en een goed verhaal bij het eten zonder poenerigheid. Geen strakke etiquette, wel vriendelijk gezellig professioneel. Eten was goed. Beiden lentemenu genomen, de één vis, de ander vlees, begeleid met een flesje Rosé. De zalm was voortreffelijk en de varkenshaas ook precies goed. Verse asperges zowel bij hoofdgerecht als in de soep. Heerlijk. Einde met een lekker verrassend dessert. Klein aandachtspunt is dat vanaf sommige tafels het rumoer te horen is vanuit 't Geveltje, waar het duidelijk na 9en erg gezellig wordt. Aan de andere kant past dat ook bij het geheel. We waren met zijn 2en klaar voor ruim onder de €80, maar rondden dat met liefde af naar boven. Dikke pluim voor Petite Ruelle!
Onles .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Gister heerlijk gegeten! Lentemenu gekozen met vis, erg lekker! Voorgerecht, soep, tussengerecht, hoofdgerecht en een heerlijk toetje! Voor 25 euro!! Geweldig! Lekker op je gemak zitten, gezellige ambiance!
Klein sterretje waard!
Dhrvansteen .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
Een heerlijke avond met twee vrienden gehad in dit restaurant. We werden vriendelijk ontvangen en mochten met begeleiding zelf onze tafel uitkiezen. We hadden het surprise menu van 37,50 besteld. Hier kreeg je een fris voorgerecht, een soepje, een tussengerecht van vis, een royaal vleeshoofdgerecht met groenten en gebakken aardappeltjes en een dessert voor. De gastheer legde alle gerechten zorgvuldig uit en was zeer gezellig in de omgang. De bediening was attent en schonk de rode en witte huiswijn huiswijn die we besteld hadden netjes bij als de glazen leeg waren. Al met al heeft dit restaurant een goede kwaliteit prijs verhouding, zeer goede service en een knusse sfeer.
Huub H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2012
Ideaal voor een kleine groep! Wij hebben hier heerlijk met zijn 2en beide een driegangen keuze menu voor in totaal 70 euro inclusief fooi en een lekkere fles wijn. Erg leuke setting met allemaal knusse plekjes om lekker van de gastvrijheid en heerlijk klaargemaakte gerechten te genieten. Echt een perfect voorbeeld hoe je heel groot kan zijn door klein te blijven, super!