Petite Ruelle

Kerkstraat 10 5261 CR Vught Nederland Kaart

Over het restaurant Petite Ruelle

Dit is een bistro waar de Brabantse gezelligheid goed combineert met de Franse sfeer en keuken. Zo kun je hier kikkerbillen en huisgemaakte kreeftensoep eten maar kun je ook genieten van een goed gebakken kabeljauw of een gegrilde varkenshaas. Alles met evenveel zorg en plezier aan je geserveerd! Een prima restaurant om romantisch te tafelen met je lief maar ook heel geschikt voor een vrolijke groep vrienden of collega’s die graag samen lekker eten en drinken!

Meer informatie over restaurant Petite Ruelle

Maandag t/m zondag 17.30 - 01.00 uur (woensdag gesloten)

Jouw recensie over het restaurant Petite Ruelle

Charles L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Zeer lange wachttijden. Na ruim een uur kregen we pas ons voorgerecht. Het hoofdgerecht na twee en een half uur.
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Verzorging van het diner was perfect.
Lindy W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Super gegeten. Leuke, vlotte en zeer gastvrije bediening. Alles is mogelijk en kan aangepast worden aan ieders wens. Stokbrood met kruidenboter zijn gratis. De eigenaar is zeer vriendelijk. Een top zaak waar wij graag komen. Sfeer, prijs, kwaliteit vh eten, bediening enz enz kortom alles klopt daar. Top restaurant. ????
Manon S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten,lekker menu met een wijnarrangement met heerlijke wijnen. Bediening is zeer vriendelijk. Alles klopt.
Lourens W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Eten was prima. Bediening aardig. Eten goed, zou wat meer extra's bij het hoofdgerecht geserveerd mogen worden.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Uitstekende zeetong en de Irish coffee werd wel op en heel bijzonder manier aan tafel klaar gemaakt. Mooi dus
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De gerechten waren lekker, de bediening was goed. We hebben niet lang hoeven te wachten, het was gewoon goed!!
We hadden het menu petite ruelle gekozen. Bij het hoofdgerecht mochten de hoeveelheid aardappeltjes wat minder, al waren ze echt super lekker, maar ik had graag wat meer groenten/sla of rauwkost er bij willen hebben.
L V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
wij vonden de wachttijd super, lekker even tijd er tussen zodat je heerlijk even kan kletsen en ook weer niet te lang. dus voor ons perfect. maar dat staat er niet bij.
bedankt we hebben genoten.
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
zoals altijd lekker gegeten, lekkere wijnen, fijne bediening en sfeer. Wij komen hier graag!
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten, we hadden beperkt tijd, kregen vlot de smakelijke gerechten uitgeserveerd! Top!
René W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Keuzemenu's zijn goed uitgebalanceerd met af en toe verrassende ingrediënten. Leuke ambiance, enthousiaste gastheer. Je vraagt je af hoe hij dat voor elkaar krijgt tegen die prijs.
C V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het was al weer even geleden dat we in Petit Ruelle waren. Te lang geleden want het is er altijd goed. Er is een en ander veranderd aan het interieur maar de kwaliteit van het eten is als vanouds goed even als de vriendelijke en vlotte bediening. Ook extra's als mandjes brood en een karafje water worden door ons zeer gewaardeerd. Volgende keer weer!
Antoon M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Buitengewoon vriendelijk en dienstbaar ontvangst. Wij allen waren zeer te spreken over de maaltijden en heel goed bereid. We hebben hier al vaker gegeten en altijd heel goed. Een echte aanrader!
Jitka Sr S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Een prima prijs/kwaliteitverhouding. goede wijn, heerlijke kalfszwezerik, vriendelijke bediening.
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Zijn hier al meerdere keren geweest.Kwaliteit eten altijd goed, lekkere wijnen, sfeer en bediening prima.
We komen hier graag.
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Prachtige ambiance..
Berrie V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heel persoonlijk maar wij vonden de inrichting vroeger knusser, intiemer. We hadden allebei een nogal dure jas aan. Die durfden we niet onbeheerd in de gang op te hangen omdat iedereen die zo mee konden nemen. De toiletbril boven was aan de onderkant stuk. De Irish koffie van mijn man was lauw. Ik had als hoofdgerecht 8 kikkirbillen. Ik zou de saus apart krijgen. Dat is niet gebeurd. De bediening van het personeel was keurig.
Mcmvds .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en konden lekker in de binnen tuin zitten.
De kreeftensoep als hoofdgerecht is heerlijk en een aanrader. Kortom, lekker gegeten in een gezellige omgeving.
Toon E.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Leuk ontvangen , zoals afgesproken tafel voor 8 personen was gedekt buiten op terras perfect. Heerlijk gegeten goede bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Irma R.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Een super gezellig, knus restaurantje in hartje Vught. Leuke ontvangst, heerlijk buiten kunnen zitten. Maar (erg belangrijk) als je het koud krijgt of het zou gaan regenen, dan houden ze er rekening mee en kan je gewoon binnen plaats nemen. Hele leuke en lieve bediening. Het eten is super! En van het huis wat leuke verrassinkjes tussen door. Gerechten volgen niet te snel op elkaar. Juist een goede balans. Wij kwamen hier al voor de tweede keer, maar komen er zeker vaker terug. Dank jullie wel voor een heerlijke avond.