Petite Ruelle

Kerkstraat 10 5261 CR Vught Nederland Kaart

Over het restaurant Petite Ruelle

Dit is een bistro waar de Brabantse gezelligheid goed combineert met de Franse sfeer en keuken. Zo kun je hier kikkerbillen en huisgemaakte kreeftensoep eten maar kun je ook genieten van een goed gebakken kabeljauw of een gegrilde varkenshaas. Alles met evenveel zorg en plezier aan je geserveerd! Een prima restaurant om romantisch te tafelen met je lief maar ook heel geschikt voor een vrolijke groep vrienden of collega’s die graag samen lekker eten en drinken!

Meer informatie over restaurant Petite Ruelle

Maandag t/m zondag 17.30 - 01.00 uur (woensdag gesloten)

Jouw recensie over het restaurant Petite Ruelle

Roel G.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Diny B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Wij hebben een gezellige avond gehad en lekker gegeten.
Netty D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Voorgerecht van in gin tonic gemarineerde zalm, was echt niet lekker. Qua structuur en smaak geen prettige ervaring. Hoofdgerecht niet op smaak met matig garnituur van groente. Oude gebakken krieltjes. Geen amuse , wel een oudbollige kruidenboter en tussendoor een lauwe spoom. Bediening: lepel werd in de hand aangereikt ipv op tafel gelegd en over het algemeen te nonchalant.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
prima, leuke gezellige avond gehad.
Antoin R.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk gegeten goede bediening
W. V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Zalig gegeten, bereidingswijze van de Irish Coffee 4 sterrenkwaliteit!! Prima bediening.
ericanne .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk uitgebreid gegeten zoals altijd bij petitie ruelle. Vriendelijk personeel en prettige bediening. Alleen jammer dat we vanaf onze plaats in de keuken keken.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Erg leuk, lekker en gezellig. Wij waren zeer positief verrast.
Regina V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
erg leuke en gezellige locatie. Vriendelijk personeel en lekker eten!
paula V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
heerlijk gegeten
Simone L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Vriendelijke bediening. Menu van het huis was goed en het bijpassende wijnarrangement paste prima. Kortom, goed gegeten, lekker gedronken en een fijne avond gehad. Je kan hier gerust eens binnenlopen voor het diner.
Carool V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Wachttijd is geen criteria voor mij, het gaat erom dat je van een uitstekende maaltijd kunt genieten, in een fijne ambiance, en dat er voldoende tijd is om te praten met elkaar. Je moet niet uit eten gaan als je haast hebt, dan doe je jezelf maar zeker de koks en het restaurant ernstig tekort. En dat moet je hier echt niet willen, de mensen zijn toegewijd aan hun vak, en doen er alles aan om je diner tot een belevenis te maken.
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk restaurant, je zit op gemak daar lekker te praten en te dineren. Ik had van te voren aangegeven dat we voor een speciale gelegenheid kwamen. Ze hebben er een feestelijk tintje aan gegeven. Erg vriendelijke personeel die je de tijd geven om te dineren. Tussen de gerechten even heerlijk de tijd. Wijnarrangement was goed en het eten wat ook heerlijk. Kortom: We gaan daar zeker nog vaker naartoe. Onze complimenten
Charles L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Zeer lange wachttijden. Na ruim een uur kregen we pas ons voorgerecht. Het hoofdgerecht na twee en een half uur.
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Verzorging van het diner was perfect.
Lindy W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Super gegeten. Leuke, vlotte en zeer gastvrije bediening. Alles is mogelijk en kan aangepast worden aan ieders wens. Stokbrood met kruidenboter zijn gratis. De eigenaar is zeer vriendelijk. Een top zaak waar wij graag komen. Sfeer, prijs, kwaliteit vh eten, bediening enz enz kortom alles klopt daar. Top restaurant. ????
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wat een heerlijk avondje uit eten hebben wij gehad. Sfeervol en gezellig, en van het begin tot het einde het gevoel van in de watten worden gelegd...wat een gastvrijheid! De gerechten waren origineel, verassend en heerlijk, zo ook de wijn en de rekening was ookal iets om vrolijk van te worden.
Manon S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten,lekker menu met een wijnarrangement met heerlijke wijnen. Bediening is zeer vriendelijk. Alles klopt.
Lourens W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Eten was prima. Bediening aardig. Eten goed, zou wat meer extra's bij het hoofdgerecht geserveerd mogen worden.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Uitstekende zeetong en de Irish coffee werd wel op en heel bijzonder manier aan tafel klaar gemaakt. Mooi dus