Petit Restaurant Partners

Leyweg 1112 2545 GZ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Petit Restaurant Partners

Gilbert R.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Kom hier regelmatig, zowel 's ochtends als in de namiddag. Ben altijd tevreden. Voor schappelijke prijzen heb je ruime keus uit o.a. broodjes, uitsmijters, saté, salades, vleesschotels en nassi. Probeer ook de kippelevertjes. De bediening is vlot en vriendelijk. Op het overdekte voorterras mag je roken. De koffie met gratis slagroom is prima. Hoop nog vaak hier te komen!
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Aan de rand van een beetje goedkoop ogend winkelgebied ligt deze zaak met een ruim (gedeeltelijk) overdekt terras, waar flink gerookt wordt. En dat is meteen de grote misser van de zaak, want op aangename temperatuurdagen staat de deur wagenwijd open en blijf je ook binnen de zware rookgeur ruiken.
De bediening is snel en vriendelijk. De kaart is zoals je van een dergelijke brasserie mag verwachten en met heel acceptabele prijzen voor wat je krijgt.
Alle satéschotels zijn lekker en van goed formaat. De lunchgerechten zoals broodjes met warm beleg zijn ook lekker. Geen pretenties; je krijgt wat je bestelt en het voldoet aan de verwachting. De inrichting is netjes, schoon en de stoelen en banken zitten lekker genoeg om lang te lunchen.
Qua eten, service en inrichting is deze zaak zeker voor herhaling vatbaar, ben er dan ook meermalen geweest, maar de stinkende rooklucht van buiten verpest het voor mij.
SimonWerner .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2013
Na een gezellige borrel aan de bar werden wij verplaatst naar onze tafel. Als voorgerecht een Holl. garnalencocktail, tussen Coquilles en als hoofd Biefstuk. Mijn vrouw had een vegetarisch menu waar goed aandacht aan was geschonken. Flesje Salenteyn erbij, koffie met een likeurtje na en daarna nog een afzakkertje aan de bar. Goed gastheerschap met een vleugje Haagse humor maakte onze avond weer compleet.Geen hoogstaand voedsel maar gewoon een lkker alternatief voor tussendoor, en zeer betaalbaar We komen snel weer.
Co V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Partners is een fijne dag-zaak met een zeer gezellig overdekt en zo nodig verwarmd terras.

De bediening is vriendelijk en informeel.

Hier kom je de 'gewone man/vrouw' tegen, de sfeer is ongedwongen en een praatje is snel gemaakt.

Men serveert hier de gewone(dag) hap met een goede kwaliteit. De saté is prima en dat zijn de uitsmijters ook.

Bij de koffie krijg je een kuipje slagroomlikeur en de prijzen zijn zeer betaalbaar.
De toiletten zijn brandschoon, kortom een aanrader!