Petit Restaurant Manzjée

Zaterdag 12:00 - 19:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Vandaag geluncht bij deze zaak dit was een foutje van ons het zag er op zich best leuk uit maar het eten was niet veel soeps. we besloten de trio Manzjee te nemen dit is een boterham kroket een boterham spiegelei en een boterham met rundvleessalade. Wat kan hier fout gaan? Dit dus, de kroket kwam uit een ver land want hij was tamelijk donker van kleur (vergeten op tijd er uit te halen ) spiegelei was in de rouw gezien de verbrande randjes waarvan je later nogmaals kon genieten middels de nasmaak de rundvleessalade is wel heel ver van het rundvlees klaargemaakt want wij konden geen vlees ontdekken. op onze vraag of wij bruin brood konden krijgen werd meegedeeld dat dit niet kon want dat word hier niet gegeten. op alle andere terrassen word dit wel geserveerd.
Met onze opmerking hierover werd niks gedaan want die toerist komt toch wel.
Verbeter je kwaliteit dan is er best iets leuks van te maken
Geert Z.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
De goedkoopste uitsmijter die ik in tijden at: 6euro. Toch nog redelijk, maar verwacht geen wonderen. Welwillend personeel in een sjofele omgeving. Voor die prijs mag natuurlijk iets meer.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2013
vanavond hier gegeten met 3 personen. Twee gingen voor de mixed grill met frietjes, salade en een persoon voor de zalmfilet.
de zalmfilet was goed van smaak, samen met de warme groenten en salade. frietjes ontbraken, mee gegeten van de anderen.
De anderen gingen voor de mixed grill met frietjes en salade.
Beide gerechten waren verschillend, bij de een was het varkensvlees een varkenslapje, bij de ander was het varkensvlees een speklap, die gemarineerd was. de biefstuk was bij de een roze gebakken, bij de ander was het meer een lendelapje.Bij vragen kregen we een ondefinieerbaar antwoord over wisseling van leverancier. de dubbele mayonaise die we bestelden werd na aandringen geleverd, met het antwoord als u het niet gebruikt kunnen we het weggooien, maar we moesten wel voor de dubbele mayonaise betalen.
kortom een teleurstellende avond.