Petit Restaurant Bij Frans

Harderwijkerweg 8 8071 GA Nunspeet Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Petit Restaurant Bij Frans

Kevin B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Op een mooie dinsdag avond spontaan hier maar eens hapje gaan eten. Leuk terras. Plankje brood van Frans was lekker maar we beetje aan de magere kant. Saté was heerlijk. Bediening vlot en attent, al werd na vragen om de rekening deze niet gebracht. Conclusie; leuke gezelig zaak die bied wat het belooft, met kleine maar uitstekende kaart.
Erwin0506 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Op een zaterdagavond Bij Frans binnengelopen, zonder te reserveren. Geen probleem. En heerlijk gegeten. Leuke sfeer, erg aardige, vlotte, jonge, kundige bediening. Kleine kaart, voldoende keus. Vlees of vis of een sateetje. Suggestie of tip voor de chef, serveer naast de zelfgemaakte appelmoes ook een schaaltje seizoensgroente. Dat maakt het plaatje compleet. Leuk detail de creme brulee wordt al brandend geserveerd en gaat vanzelf uit. Zodat je die precies gecarameliseerd kan eten.
EJ T.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Prima eetgelegenheid die biedt wat het pretendeert te bieden. Eenvoudige kaart met standaard gerechten, maar met smaak. Ruim terras.
Erik .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer. Leuke, vriendelijke en snelle bediening. Menukaart is precies goed. Zeker voor herhaling vatbaar.
Connie14 V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Donderdag 10 maart gegeten bij "Frans" in Nunspeet een bistro schrift zaak met kleine kaart.
Onze hoofdgerechten, zijlende biefstuk en saté van de haas waren van goede kwaliteit en sfeer was gemoedelijk.
De koffie na was goed.
We hebben bij "Frans" goed gegeten
Els P.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
heel lekker gegeten bij Frans. Leuk personeel en gezellig aandoende zaak.
Vlotte bediening. lekkere sate en maaltijdsalade met zalm en spekjes gegeten.
voor herhaling vatbaar
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Heerlijk gegeten bij Frans ! Een restaurant waar je krijgt wat je er ook van verwacht. Super lekker sate gegeten. Maar belangrijker het enthousiasme van het personeel ! Chapeau voor dit team.
De sfeer is er gezellig en ongedwongen. Ik kom graag weer eens terug.
Trouv .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Heel leuk gegeten bij Bij Frans. Bij de hoofdgerechten heerlijke huisgemaakt appelmoes. Schnitzel was goed bereid, niet droog, mooie saus. Veel aardappelen en frietjes bij de gerechten, misschien iets meer sla erbij een idee om het wat frisser te houden. Bediening is zeer vriendelijk.
Aromaatje .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Vriendelijke bediening in dit knusse restaurant met een goede sfeer.
Wij hadden superlekkere saté van de haas. Zonder stokjes, wel zo gemakkelijk en alles lekker gekruid en buitengewoon goede satesaus
Goede prijs/kwaliteit op dit adres waar je gerust voor kunt omfietsen.

Connie14 V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Vrijdag 13 september gegeten bij "Petitie Restaurant bij Frans".
Een kleine zaak eenvoudig maar wel vrolijk ingericht. Het jonge personeel werkt snel en is allert.
De kaart is klein maar toch voor iedereen wat wils.
De kwaliteit van ons eten was goed. Voor een eenvoudige maaltijd is het hier goed toeven
DirkJ .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2012

Bij Frans is een eenvoudig restaurant waar een bezoekje begint met een gastvrije, vriendelijke ontvangst. Het kleine pand ademt een knusse jaren '20 sfeer. Op het terras voor het restaurant staat wegens de kou een vuurkorf te branden en dat is wel zo prettig voor de rokers.
De niet uitgebreide kaart is al jaren hetzelfde en bevat eenvoudige gerechten zoals saté, schnitzel, kip en zalm. Dit wordt echter zeer goed en smakelijk bereid. Zo durven we in veel restaurants geen biefstuk te bestellen, maar hier doen we dat graag: we krijgen altijd een precies goed gebakken mals stukje heerlijke biefstuk. Ook de varkenssaté en de zalm zijn precies zoals ze zijn moeten.
Van harte aanbevolen voor even makkelijk maar wel gezellig en smakelijk buiten de deur eten.