petit grand café De Koemarkt

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Vandenouden .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Heerlijk ouderwets gebakken aardappeltjes gegeten en geen gefrituurde schijfjes, met een heerlijke snitzel en pepersaus. Bediening is zeer vriendelijk. Gewoon normale mensen. Je kan er ook heerlijk eten met kinderen. Normale prijs. Toppie echt een aanrader. Bedankt voor het lekkere eten.
Duifje49 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Weer heerlijk gegeten bij de Koemarkt.
Er was weer iets nieuws nm kip stroganof was heel lekker met de heerlijke gebakken aardappelen
1 puntje van kritiek waarom zit er nooit meer warme groenten bij het gerecht wat je besteld altijd sla wel lekker maar toch.
Ik weet de eerste keren jaren geleden dat wij er aten zat er altijd warme groenten en beetje sla bij.
Verder een fijne zaak waar het heel goed eten is voor weinig geld en veel eten (daar hebben wij geen moeite mee).
Ga zo door Bob en Saskia.
Ellyhol .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Wij hadden een groupon voor 4 pers spareribs. 1 persoon wilde 1 stokje saté ipv spareribs. Dat was geen probleem, toen ik belde. Bij het afrekenen, blerk ik de froupon voor 1 persoon kwijt, maar ik moest het volle pond betalen voor de saté met frites. Er werd niets afgetrokken voor de groupon en die ben ik gewoon kwijt. Gewoon voor niks betaald. Ze had toch gewoon het verschil tussen bon en de prijs op de kaart kunnen laten betalen? Zelfs al was ze vergeten wat ze door de tel. Gezegd had?
Sorry, maar ik vind dat redelijk klantonvriendelijk.
De serveerster was overigens heel erg attent en vriendelijk. Zij krijgt een 9, maar de service bij elkaar geef ik een 1.
SonKo .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Vanavond écht super lekkere spareribs gegeten bij Café De Koemarkt. Het heerlijke malse vlees gleed werkelijk zo van de botjes af! Daarbij werden er 3 sauzen geserveerd met verse sla en heerlijke patat met goede mayo. Je komt meteen al binnen in een zeer gezellige gelegenheid met fantastische bediening en je voelt je er meteen thuis. Wij zijn blij dat we, via Groupon, de Koemarkt ontdekt hebben en komen zeker terug. Dus voor een leuke avond en lekker maar niet te duur eten is dit een echte aanrader!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Afgelopen vrijdag hier gegeten. Warm en gezellig eetcafe. Voor een leuke prijs eten. We hadden de romige kip en de varkenshaar geprobeerd. Erg lekker. Bij de koffie kregen we zelfgemaakte cake (is niet altijd hoor). Personeel super aardig en verzorgend. We komen hier zeker terug.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2014
We hadden vanavond geen zin om te koken en dus bij de Koemarkt eten. Wij wonen nu bijna 3 jaar in Schiedam en wij komen uit Groningen. We komen regelmatig eten bij Bos en Saskia en ik moet zeggen tot tevredenheid. Het eten is goed de portie's meer dan voldoende en wat betreft de prijs is het geweldig..Ook al zou de prijs wat hoger zijn dan zouden we er nog gaan eten...De bediening is geweldig, vriendelijk open en het geeft je het gevoel thuis te komen. BOb bedankt het was weer geweldig, tot de volgende keer.. Bart en Titia
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Voor de 2e keer hier gaan eten, eerste keer is al een tijdje terug. Toen hadden we gekozen voor onbeperkt spareribs, echt ruime hoeveelheid. Daarbij lekkere patat en salade. Deze keer de kipsateschotel, Vlaamse friet erbij en veel salade. Personeel is aardig en je kunt er op je gemak eten. Wat ons betreft een aanrader. Ook buiten de groupon aanbieding betaalbaar wat we op de kaart zagen.
Stephan .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
We hebben hier vorige week gegeten. Maar dat zullen we nooit meer doen. Bij binnenkomst werden we niet welkom geheten dus na een tijdje ben ik bij de bar gaan vragen waar we mochten gaan zitten. Toen we een tafeltje toegewezen kregen duurde het heel lang voordat iemand onze drankjes op kwam nemen. De hele avond werd er totaal geen aandacht aan ons besteed. Wat ook erg jammer was, was dat er gerookt werd. En dan het eten. De spareribs waren nog wel te doen (ze vielen zo van het bot) maar de patat was helemaal niet doorbakken en daardoor klef.
Jammer dat het zo is gelopen. De zaak heeft wel potentie maar zoals ze nu de zaak runnen is het meer een bruin cafe waar je lekker een biertje kan gaan drinken dan een petit grand cafe waar je lekker gaat eten. Jammer!
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Via Groupon hier gegeten. Spare ribs, eigenlijk gewoon slecht, heel weinig smaak en heel weinig vlees eraan, patat, zat ook heel weinig smaak aan. Slechte, goedkope wijn, zaten heel krap, en echt koud, ongelooflijk!! Denk niet dat ze het gaan redden. De jongedame die ons bediende was werkelijk heel aardig, waren ze zo maar in elk restaurant!!
Rob .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Via Groupon wezen eten bij dit leuke kleine bruin cafe.
Inrichting is wat je van een bruin cafe mag verwachten.
Ik had een mix gril met aardappel en wat salade en mijn vrouw had een biefstuk met patat en salade. dat was beide een flink bord.
Ja gaat dus echt niet weg met een hongerig gevoel.
Het eten was goed van smaak en werd geleverd met frietsaus.
Bediening was zeer vriendelijk.
Als ik een min punt moet benoemen wat bij ons niet het geval was. Is dat de tafels wel heel dicht op elkaar staan en bij een volle zaak je wel erg dicht op elkaar zit. kortom heerlijk gegeten.
Connie14 V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2013
Woensdag bij eetcafe "De Koemarkt" in Schiedam gegeten. Gezellig ingericht bruincafe nog stamgasten aan de bar. Prima mixed grill gegeten met dameblanche toe. Goed gegeten, alleen erg veel. Vriendelijke en attente bediening. De Koemarkt springt in op de trend van het borrelen op vrijdagmiddag. Kortom een ouderwets bruincafe met de mogelijkheden van deze tijd.
Aat D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Via Groupon hier Spare Ribs gegeten. De enorme portie ribs was goed gegaard en niet te overdadig gekruid. De salade van verse produkten smaakte goed evanals de gebakken aardappels en de frites geserveerd met 3 sausen. De bediening was correct en prettig. Het decor is typisch als van een cafe mag worden verwacht met een mooi terras voor de deur. Al met al voor een snelle niet al te dure maaltijd is deze zaak zeker aan te raden.
Patricia M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
Via een Groupon voucher voor onbeperkt spareribs hebben we hier gegeten op een donderdagavond in juli. Gezellig en lekker kneuterig. We hebben gekozen voor de spareribs en dat is toch een sensatie. Lekkere marinade en het vlees was zo mals dat het van het bot afviel. Genoeg patat en het bleef bij 1 bord want je zat zo vol. Aardige bediening en het is zo bevallen dat we weer een Groupon voucher hebben gekocht voor een mixed grill.