Petit Gâteau

Meer informatie over restaurant Petit Gâteau

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 18:00
P S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Gisterenmiddag even snel hier binnengelopen omdat het concept er leuk uitzag. Met een verse muntthee en een capuccino hebben we genoten van de kleine en speciale taartjes die deze zaak aanbiedt. Vervolgend hadden we er meteen nog een paar besteld om een dag later op te komen halen voor mee naar huis te nemen. Hier was een communicatiefoutje in geslopen maar dit werkt perfect door de medewerkers ter plekke opgelost. Kortom voor een goede kop koffie met een speciale lekkernij kun je hier zeker terecht!
Marjorie W.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Jeetje, ik heb hier net met mijn zusje 2 petit gateau'tjes gehaald, wat een fijne smaak explosie zeg, met de perfecte ingrediënten is het dus wel mogelijk voor een redelijke prijs een perfect mini gebakje te maken, en het deeg was echt te gek. Ik kom hier zeker terug!
Sam D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Als je dit zaakje eenmaal ontdekt hebt, kun je nooit meer langsfietsen zonder te stoppen. De minigebakjes kunnen namelijk altijd ;-) Met liefde gemaakt, verkocht en opgegeten: top!
Isabella G.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Wat een heerlijke taartjes verkopen ze hier! De toonbank is werkelijk een lust voor het oog, met rijen en rijen minimini's, tweehapstaartjes. Zo veel verschillende smaken, en ze zien er prachtig opgemaakt uit. Ik nam citroen-meringue (rillingen over je rug, precies genoeg citroen, en fluweelzachte meringue) en framboos-amandel (goede verhouding fris en zoet) taartjes mee, en werd vriendelijk geholpen door een Franssprekende meneer die net nog achter in de open keuken van de patisserie aan het werk was geweest. Het plaatje klopte helemaal, compleet met een "à bientôt!" bij het weggaan. Ik werd er helemaal blij van. Ik kom hier zeker terug om andere smaken te proeven, de overige heerlijkheden (madeleines, macarons, éclairs en meer) te proberen en een keer te lunchen. Echt een aanrader! En wie op de lijn wil letten: het zijn maar kleine taartjes en dus maar kleine zondes, maar het traktatie gevoel is groot! Geniet!