Petit Bonheur

Achter de Molens 2 6211 JC Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Petit Bonheur

Oude stadsboerderij uit de 17e eeuw

Achter de poort van deze oude stadsboerderij beseft u meteen waarom men hier spreekt van het kleine geluk. Alles lijkt en ruikt hier naar Frankrijk. De menukaart biedt ruime keuze en wisselt door het jaar heen. De 'salle à manger' biedt de mogelijkheid apart te dineren voor gezelschappen tot 50 personen. De hele zomer kunt u zich culinair laten verwennen op de cour, de mooie binnenplaats van dit historische pand uit de 17e eeuw. De binnenplaats heeft een overkapping die bij slecht weer gesloten kan worden en tevens is voorzien van een verwarming, zodat u in de winter hier ook heerlijk kunt dineren.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Petit Bonheur

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Tjardina B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
TOP! Heerlijk gegeten, ontspannen sfeer en zeer gastvrij.
paul D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten we komen zeker terug
Mari B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Wij hebben hier onze nieuwjaarsavond doorgebracht. Geweldig gedineerd! Het personeel is ontzettend vriendelijk, het terras is gezellig en smaakvol ingericht en het eten heerlijk. Het perfecte midden tussen een brasserie en haute cuisine.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
De reservatie, van twee maanden geleden, via Seat me bleek niet bekend, of over het hoofd gezien. Omdat het vol zat i.v.m. oud jaar, werden we in een hoekje neergezet bij de doorgang van de bediening. Niet erg fijn. Kregen ook geen excuses er werd eigenlijk niets gezegd. Uiteindelijk maakte het lekkere eten en de vriendelijke bediening veel goed. Maar toch even een domper op een verder heerlijke avond.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Genoten van een heerlijk driegangen diner met perfecte hertenbiefstukjes. Sfeervol ingerichte zaak. We komen zeker terug!
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het kerstdiner was smaakvol, goed gecombineerd en werd in een prettig tempo (niet te snel, niet te langzaam) opgediend. Zowel de eigenaar als alle leden van het personeel waren attent en vriendelijk. Aanrader!
RA H S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
2 maanden geleden reserveerde ik voor kerstmis een tafel voor 6 personen, we waren regelmatig klant in het restaurant.
Om zeker van een goede tafel te zijn ging ik er persoonlijk nog eens naar toe .Het werd een grote teleurstelling met kerstmis,want de tafel was helemaal niet gereserveerd werd er gezegd.
We moesten genoegen nemen met een tafel in een andere zaal.
Het liefst was ik opgestapt ,maar dat kon ik mijn buitenlandse gasten niet aan doen, waar terecht op eerste kerstdag?
Jammer maar dat was de laatste keer daar te gaan eten! R.Strijp
Inger S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Mooi restaurant in een oud pand. Lekker gegeten maar de prijs vond ik aan de hoge kant voor redelijk 'gewone gerechten'. En er zaten grote groepen. De sfeer was daardoor anders dan ik had verwacht. De bediening en ontvangst was prima.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Eten was lekker. Het hoofdgerecht van 1 van ons was eerder Well doen dan medium. Dit werd netjes hersteld.

Je zit wat krap. Tussen de gangen leken we soms wat vergeten te zijn.

Leuke avond.
Claude B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gezellig restaurant in overdekt binnenstad hofje met gigantisch veel sfeer. Leuke bediening, en het eten is van goede kwaliteit. Geen erg overvolle kaart maar alles wel eerlijk en lekker. Wel mocht, wat ons betreft, de groente iets gaarder zijn.
imke H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Porties hoofdgerecht zijn klein, een voor- of tussengerecht is aan te bevelen. Smaak van het eten is goed. Personeel allemaal erg vriendelijk, je wordt op tijd gezien en geholpen. Wellicht een tip (viel ons op): de jonge blonde serveerster zegt bij het uitserveren van gerechten geen smakelijk eten of iets in die trant en zet alleen de borden neer en loopt weg. Overige personeel: prima!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wat een leuk restaurantje. Je bent gewoon even weg uit de stad en bevindt je ineens in een klein dorpje ergens. De service was uitstekend en het eten goed.
Steef1984 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten in ons favoriete restaurant in Maastricht.
De gastheer herkende ons nog en kwam gezellig een praatje maken.
Gerechten van de a la carte kaart gegeten. Overheerlijk. Goede prijs-kwalitiet.
Een mooie plek om snel weer terug te keren.
Lilian W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten en erg gezellig !
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Het eten was goed , de sfeer erg gezellig en de bedoening ok.
jzwarts .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
In een prachtige ambiance, heerlijk gegeten. Goede, vriendelijke bediening, eigenlijk alles super. Zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.
MvdB010 V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
We gingen voor het 'Maastricht aan Tafel' menu, een van tevoren vastgesteld menu. Kregen in eerste instantie het verkeerde voorgerecht, konden het opeten en/of kregen daarna het juiste voorgerecht. Relaxte bediening, goede adviezen over wijn, gezellige locatie, overdekte binnentuin, aanrader.
Maw leuke ervaring tijdens ons bezoek aan Maastricht.
mdvrdrmn .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
2e ervaring binnen een paar maanden. Het is een goed restaurant zonder fratsen, gezellig, goede bediening en lekker eten! Wat wil je nog meer.
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
De sfeer is er prima. We kregen een schaaltje brood op tafel met olijven en ham. Helaas volgden er geen bordjes of klein bestek. Het drie gangen menu was voortreffelijk. We komen er zeker terug!
lotje73 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
we hebben er met 4 vriendinnen heerlijk gegeten , alles klopte. het eten de bediening en het decor . heerlijk het open dak boven het terras waardoor je toch het gevoel had dat je buiten zat.
voor herhaling vatbaar!