Petit Bonheur

Achter de Molens 2 6211 JC Maastricht Nederland Kaart

Over restaurant Petit Bonheur

Oude stadsboerderij uit de 17e eeuw

Achter de poort van deze oude stadsboerderij beseft u meteen waarom men hier spreekt van het kleine geluk. Alles lijkt en ruikt hier naar Frankrijk. De menukaart biedt ruime keuze en wisselt door het jaar heen. De 'salle à manger' biedt de mogelijkheid apart te dineren voor gezelschappen tot 50 personen. De hele zomer kunt u zich culinair laten verwennen op de cour, de mooie binnenplaats van dit historische pand uit de 17e eeuw. De binnenplaats heeft een overkapping die bij slecht weer gesloten kan worden en tevens is voorzien van een verwarming, zodat u in de winter hier ook heerlijk kunt dineren.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Petit Bonheur

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Claude B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gezellig restaurant in overdekt binnenstad hofje met gigantisch veel sfeer. Leuke bediening, en het eten is van goede kwaliteit. Geen erg overvolle kaart maar alles wel eerlijk en lekker. Wel mocht, wat ons betreft, de groente iets gaarder zijn.
Imke H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Porties hoofdgerecht zijn klein, een voor- of tussengerecht is aan te bevelen. Smaak van het eten is goed. Personeel allemaal erg vriendelijk, je wordt op tijd gezien en geholpen. Wellicht een tip (viel ons op): de jonge blonde serveerster zegt bij het uitserveren van gerechten geen smakelijk eten of iets in die trant en zet alleen de borden neer en loopt weg. Overige personeel: prima!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wat een leuk restaurantje. Je bent gewoon even weg uit de stad en bevindt je ineens in een klein dorpje ergens. De service was uitstekend en het eten goed.
Steef1984 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten in ons favoriete restaurant in Maastricht.
De gastheer herkende ons nog en kwam gezellig een praatje maken.
Gerechten van de a la carte kaart gegeten. Overheerlijk. Goede prijs-kwalitiet.
Een mooie plek om snel weer terug te keren.
Lilian W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten en erg gezellig !
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Het eten was goed , de sfeer erg gezellig en de bedoening ok.
Jzwarts .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
In een prachtige ambiance, heerlijk gegeten. Goede, vriendelijke bediening, eigenlijk alles super. Zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.
MvdB010 V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
We gingen voor het 'Maastricht aan Tafel' menu, een van tevoren vastgesteld menu. Kregen in eerste instantie het verkeerde voorgerecht, konden het opeten en/of kregen daarna het juiste voorgerecht. Relaxte bediening, goede adviezen over wijn, gezellige locatie, overdekte binnentuin, aanrader.
Maw leuke ervaring tijdens ons bezoek aan Maastricht.
Mdvrdrmn .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
2e ervaring binnen een paar maanden. Het is een goed restaurant zonder fratsen, gezellig, goede bediening en lekker eten! Wat wil je nog meer.
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
De sfeer is er prima. We kregen een schaaltje brood op tafel met olijven en ham. Helaas volgden er geen bordjes of klein bestek. Het drie gangen menu was voortreffelijk. We komen er zeker terug!
Lotje73 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
we hebben er met 4 vriendinnen heerlijk gegeten , alles klopte. het eten de bediening en het decor . heerlijk het open dak boven het terras waardoor je toch het gevoel had dat je buiten zat.
voor herhaling vatbaar!
Petergorssel .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
wij namen een menu 3 gangen. wat allereerst opviel was dat de prijs kwaliteit goed is ( voor Maastricht)
Wij namen rode mul resp limburgse hoender- vooraf vitello tonnato ( geen top kwaliteit, maar wel goed en lekker)
De binnenplaats met wijnranken was aardig- personeel had het druk en toch tijd voor ons.
Kiolol .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Lawaaierig en een typisch voorbeeld van hoe je foto's op de website plaatst, ziet er namelijk in het echt een stuk minder romantisch uit. Bediening was wel heel vriendelijk en het eten lekker en net genoeg.
MilouGilissen .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Gisteravond zijn we bij Restaurant Petit Bonheur komen eten om te vieren dat wij vakantie hadden. Wat een fijne avond hebben wij gehad hier. Je komt binnen en je denkt meteen dat je in Frankrijk bent door de gezellige sfeer die er hangt en het leuke decor. De medewerkers zijn erg gastgericht en maken het je goed naar de zin, ook kennis van wijnen is aanwezig, bij elk gerecht kregen wij een bijpassende wijn en die smaak combinatie was erg goed. Daarbij zijn de borden erg leuk opgemaakt en smaken de gerechten overheerlijk! Tussendoor kun je heerlijk genieten van de gezellige franse chansons muziek. Kortom een echte aanrader voor iedereen. Restaurant Petit Bonheur, wij komen zeker weten een keer terug!! Twan & Milou
Marnie S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Het eten was uitstekend. Het was duidelijk dat alles vers gemaakt werd. Het hoeveelheid van eten was ook perfect zodat we nog genoeg plaats hadden voor een lekkere cappuccino. De service was ook vriendelijk en attent. De atmosfere was ook van te genieten, met het rustige Frans achtergrond musik en het mooie kaarslicht. Het is aan te bevelen!
Gjongen .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Zijn al aantal keren bij le petit bonheur gaan eten. Wij hebben ook nu weer heerlijk gegeten, vooral de lamsragout als tussengerecht en de aardbeientiramisu
waren heerlijk. Ook bediening was zeer vriendelijk en niets op aan te merken. Locatie is natuurlijk ook heel apart en gezellig! Komen graag weer terug!
Desiree J.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Veel een beetje tegen qua hoeveelheid. Carpaccio lag bedolven onder de rucola. Tussen- en hoofdgerecht prima. Klein bakje frites voor 4 personen. Direct nog wat bijgesteld, maar dat duurde dan toch zo lang dat we het vlees al op hadden. Nagerecht met 3 lange vingers (?) en ijs. Verder prima.
Petervervoort .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
een zeer gezellige en aangename plaats om te dineren. Prima bediening en het eten is prijs/kwaliteit verhouding gezien prima.
Otman B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Leuk zaak ,met vriendelijke bediening,toch dat wij hier zijn laten onze verassen door de kok ,goed eten mooie opmaak ,prima combi,subliem en lekker een aanrader.
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Prima gegeten voor goede prijs, iedere gang lekker en mooi gepresenteerd. Adequate bediening. De muziek (mix van allerlei hitjes, deed een beetje als sky radio aan) vond ik niet zo passend voor de entourage.