Petit Bonheur

Achter de Molens 2 6211 JC Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Petit Bonheur

Oude stadsboerderij uit de 17e eeuw

Achter de poort van deze oude stadsboerderij beseft u meteen waarom men hier spreekt van het kleine geluk. Alles lijkt en ruikt hier naar Frankrijk. De menukaart biedt ruime keuze en wisselt door het jaar heen. De 'salle à manger' biedt de mogelijkheid apart te dineren voor gezelschappen tot 50 personen. De hele zomer kunt u zich culinair laten verwennen op de cour, de mooie binnenplaats van dit historische pand uit de 17e eeuw. De binnenplaats heeft een overkapping die bij slecht weer gesloten kan worden en tevens is voorzien van een verwarming, zodat u in de winter hier ook heerlijk kunt dineren.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Petit Bonheur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Petit Bonheur

Sebastian B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Afgelopen weekend gegeten bij Petit Bonheur. Van tevoren even gebeld om aan te geven dat ik Coeliakie (glutenallergie) heb en of ze hiermee rekening konden houden. Dat was geen probleem en zo heb ik dat ook ervaren tijdens het etentje. We hebben allebei gekozen voor het viergangenmenu waarbij per gang kan worden gekozen uit twee gerechten. Soms waren beide gerechten niet glutenvrij maar dit hebben ze prima opgelost door een glutenvrij alternatief aan te bieden. Zo heb ik een glutenvrije aardbeiensoep gekregen die echt, boven verwachting, heerlijk smaakte. Nou kom ik niet zo vaak in Maastricht, maar wil hier zeker nog een keer eten. Aanrader!
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben met zijn vieren echt heel lekker gegeten. De wijn, huiswijn was erg goed ook. Prima service. Correct op alle fronten. Zeer tevreden!!
Jerney V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben wel lekker gegeten maar prijs/kwaliteit is niet helemaal in verhouding.
Ze zeggen dat ze een frans restaurant zijn maar ik kon geen Franse gerechten vinden op de kaart op kaasplank na.
Ik zou het geen van mijn vrienden aanraden om daar 'frans' te eten.
Georgette W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Fantastische plek, heerlijk eten en hele goede bediening. Een echte aanrader. Als we weer in Maastricht zijn komen we zeker terug!
Nick H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zeer goed resataurant met goede service! locatie is uniek met een goede ambiance. Het personeel is vrolijk, vriendelijk en serivice gericht! kort gezegd deze tent is een aanrader
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten , en vriendelijk personeel . prijs kwaliteit helemaal goed.
Zo en zo is Maastricht een fijne stad om te vertoeven.
Rogier G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Lekker gegeten. Leuke locatie ook. De Franse muziek is een beetje gedateerd en oubollig. De wijn was iets te warm geserveerd, maar dat is prima opgelost.
Maj V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ambiance erg leuk, topsfeer op het terras. Niveau van het eten vond ik wat tegenvallen, te zout en niet heel verfijnd. De sfeer maakte veel goed dat wel, dus evengoed genoten. Een zes wat mij betreft.
Maurice K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Eten klassiek goed; mooie binnenplaats, enthousiast personeel
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Avondje was geslaagd.
Marie-Jose Van V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
een gezellig ,prima restaurant, ook veel locals.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
uitermate sfeervol, top-bediening, en een goede frans-georienteerde keuken
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijke avond gehad. Heerlijk eten, goede bediening. Schitterende inrichting. Echte aanrader.
Hennie T.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Goede kwaliteit en vriendelijk personeel, fijne avond gehad.
Tjardina B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
TOP! Heerlijk gegeten, ontspannen sfeer en zeer gastvrij.
paul D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten we komen zeker terug
Mari B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Wij hebben hier onze nieuwjaarsavond doorgebracht. Geweldig gedineerd! Het personeel is ontzettend vriendelijk, het terras is gezellig en smaakvol ingericht en het eten heerlijk. Het perfecte midden tussen een brasserie en haute cuisine.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
De reservatie, van twee maanden geleden, via Seat me bleek niet bekend, of over het hoofd gezien. Omdat het vol zat i.v.m. oud jaar, werden we in een hoekje neergezet bij de doorgang van de bediening. Niet erg fijn. Kregen ook geen excuses er werd eigenlijk niets gezegd. Uiteindelijk maakte het lekkere eten en de vriendelijke bediening veel goed. Maar toch even een domper op een verder heerlijke avond.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Genoten van een heerlijk driegangen diner met perfecte hertenbiefstukjes. Sfeervol ingerichte zaak. We komen zeker terug!
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het kerstdiner was smaakvol, goed gecombineerd en werd in een prettig tempo (niet te snel, niet te langzaam) opgediend. Zowel de eigenaar als alle leden van het personeel waren attent en vriendelijk. Aanrader!