Peter Pan

Meer informatie over restaurant Peter Pan

• Catering , Terras
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
wij (opa en oma) trakteerde onze kinderen en 3 kleinkinderen op pannenkoeken, we hebben lekker gegeten, en daarna met de kleintjes gespeeld in het speelpark.
ter afsluiting nog een sorbet genomen , ook deze smaakte heerlijk.
De bediening was allervriendelijkst. een aanrader dus. Bovendien een prachtige omgeving.
Divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Het restaurant heeft een mooi terras met prima uitzicht. De service is niet slecht, maar ook niet goed. Er wordt geforceerd gevraagd; " wat wilt u drinken" terwijl ik toch echt een pannenkoek wilt eten. De pannenkoeken zijn niet slecht, maar ik heb betere geproefd.
Bernadettedet .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Na een wandeling met de hond en twee jongens (waarvan een in een rolstoel) richting Peter Pan voor een beloofd patatje, echter het loket verkocht vandaag alleen ijs en frisdrank... Rolstoel en hond konden naar binnen volgens de jongen aan het loketje, dat is uiteindelijk ook gelukt maar ik had het toch fijn gevonden als ik daar wat hulp bij had gehad... we werden heus wel gezien door het bedienend personeel maar dat was blijkbaar geen reden om te hulp te schieten, na een klein verbouwinkje toch een plekje gevonden. Patatje gegeten, prima hoor niks mis mee maar na het betalen van de rekening werden er twee snoepkettingen op tafel gegooid, voor de jongens... Waarom nou toch? Ik vind het vervelend om op zo'n moment "liever niet" te zeggen maar denk je echt de kinderzieltjes te winnen door er snoep in te gooien? Overleg met ouders is misschien wel zo tactisch.
Toen weer met het hele circus naar buiten, denk je dat we hulp kregen?
Goed geraden: nee!
Marinus H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Hier lekker wezen eten na een middagje binnenmaas. De pannenkoeken waren goed te eten en niet duur. Er staan niet hele speciale pannenkoeken op de kaart, maar dat kan je ook niet verwachten van zoon klein huisje. Wel erg jammer dat je geen glutenvrij en melkvrije pannenkoeken kan bestellen. Bediening erg aardig. De ruimte was wel wat klein, maar wel weer lekker licht. Al met al een goed pannenkoekenhuisje.