Peter Pan Pancakes & Burgers

Zwolseweg 79A 8141 EA Heino Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Peter Pan Pancakes & Burgers

Geraldlamberink .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
We kwamen binnen bij het restaurant Peter Pan Pancake met onze vakantieveiling bon. We dachten eens lekker met de kinderen uit eten te gaan. Eerst 40 minuten rijden, vervolgens is de deur nog op slot. We hadden gereserveerd om 16:00 en 15:55 de deur nog niet open. We mochten binnenkomen, vieze rioollucht komt je al tegemoet. Vervolgens pannenkoeken besteld, één van onze kinderen kreeg geen eens een mes en vork. Deze maar van een andere tafel geplukt. Pannenkoek lang niet gaar, gewoon vies. We werden op onze vingers gekeken bij het eten. Telkens weer die rioollucht. Waren we maar thuis gebleven!! Dit doen we nooit weer. Ik kan mij niet voorstellen dat zij de tem restaurant gebruiken. Niet normaal. Ik raad aan hier geen pannenkoeken te eten. Ook niet gratis, zonde van tijd en benzine om daar heen te rijden.
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Wij zijn er met een groep van 4 mensen heengegaan en werden al snel en vriendelijk bediend. De bedieners waren zeer attent en als je je bord eten of glas drinken nog maar net leeg had, stond er binnen zeker een minuut een bediener naast je. Het eten was vers gemaakt en proefde zeer goed en waren goed belegen met diverse garnituren. Het enige frappante was dat er bij andere tafels verscheidene stoelen stonden, al was dat niet in ons geval, verder stemde het decor goed overeen met de naam van het pannenkoekenhuis en was alles zoals je het ook zou verwachten
Andries S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Onbeperkt pannenkoeken eten via vakantieveilingen.nl Leuke zaak, leuk schip ook :-) keurige nette en snelle service, vriendelijk en prima eten. We komen nog eens terug voor de hamburgers !
_Niels_ .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
net als de recensie hiervoor via een vakantieveiling-bon hier uiteten geweest. Samen met een bevriend stel vanuit Twente hierheen gekomen.

- De entree kan wat gezelliger, we hadden eerst bijna t idee een of andere fabriekshal in te lopen. Het restaurant zelf daar integen is leuk ingericht en daar gaat t uiteindelijk toch om.

- De pannenkoeken zelf waren prima. Verschillende pannenkoeken geproefd, van banaan tot pizza/Italiaans belegd maar we waren alle 4 uitermate positief. Zoals hier eerder opgemerkt waren de champignons inderdaad wat vreemd van structuur maar de overige ingrediënten waren allemaal zoals je ze mag verwachten.

De bediening was ook vriendelijk, niets op aan te merken. Aan het eind van de avond nog gevraagd of het recent was overgenomen oid aangezien wij wel zeer positief waren in tegenstelling tot verschillende reviews hier. Hierop werd aangegeven dat, wanneer het erg druk was er wel eens iets mis kon gaan en mensen blijkbaar eerder geneigd zijn een review te schrijven wanneer het niet bevalt (ipv dit aan te geven aan de bediening) en minder als het wel lekker is.

Conclusie; prima eten zoals je het in een pannenkoekenhuis mag verwachten met, na de entree, een gezellige sfeer.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Via vakantieveilingen een bon voor onbeperkt pannenkoeken voor 4 personen.

Het decor is grappig naar het model van een schip maar niet bijzonder.
Personeel is erg attent en vriendelijk en haalt vrij vlot wat je hebben wilt.

Het duurde wel erg lang voordat de bestelde pannenkoeken klaar waren.
Niets klagen over de kwaliteit (snap dan ook de klagers niet, maar misschien verkeerd moment?)
Pannenkoeken erg vers, warm en zeer rijkelijk belegd 2 pannenkoeken en je zit vol. Tot zover onbeperkt pannenkoeken LOL.
Famhaas .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
We hebben hier met een grote gezelschap gegeten. De service was niet denderend, maar de wel netjes en behulpzaam.
De pannenkoeken smaakte niet lekker. Ze waren heel droog en leken gemaakt van rubber. We hadden een appel/kaneel pannenkoek, maar de kaneel was veel te veel. De appels waren niet geschild en dat smaakte niet lekker. We hebben voor het eerst ons bord niet leeg gegeten.
Thijske .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
De pannenkoeken leken wel gemaakt van rubber en het garnituur bij de schnitzel was verkoold. De schnitzel zelf was matig en de hamburger was ok. De bediening leek niet te weten wat te doen met onze opmerkingen over het eten, ook jammer. De speelzolder is inderdaad ruim, maar niet echt geschikt voor kleine kinderen.
We sluiten ons (helaas) aan bij andere recensies .. de eerste en de laatste keer.
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Deze locatie blijft moeilijk. Naar wat ik heb vernomen al 3e restaurant in 5 jaar. Het is wat ik nog te veel zie in de provincie. Kwantiteit boven kwaliteit. Ik ben geen obscene fijnproever, maar dit is toch wel niveau vrachtwageneetcafe. Middelmatige pannenkoeken en zeer matige hamburgers waarbij nadruk ligt op grootte van het vlees. Daarnaast nog schnitzel en spare ribs en voor daghap een gehaktbal. Blijkbaar voorziet het in een behoefte want het zat er op een zondagavond (vanaf) vroeg helemaal vol.
De bediening is gewoonweg onhandig en onervaren. Vallend glaswerk, bestelling opnemen maar niet afruimen en eten voor groep van 11 in 2 shifts opdienen met 10 minuten ertussen.

Wat mij betreft enige positieve is zolderruimte met enorme speelruimte voor kinderen van leeftijd 4 tot 12. Zonder kinderen heel hard doorrijden!
Manon70 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
vandaag voor de eerste en laatste keer hier gegeten. De pannenkoeken lijken niet versgebakken, smaken alsof ze de hele middag al 'warm'liggen. (uitgedroogd en plakken vast aan het 'hete' bord. Zelfs de kinderen aten hun pannenkoek niet op...
Jos A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
Dit was de eerste en de laatste keer bij Peter Pan.

Een aantal punten:
- Bij binnenkomst stinkt het in de hal naar de riolering
- Lang wachten op drinken (op een gegeven moment maar afbesteld omdat het eten op was en het drinken er nog niet was)
- Pannekoeken worden voorgebakken op een stapel gelegd. Daarna worden ze belegd en in een soort carousel gelegd (soort grill). Is een keuze van de kok maar heeft tot gevolg dat de pannekoeken niet vers smaken en de ingredienten niet in de pannenkoek zitten.
- Hamburgervlees was goed, broodjes waren zompig, rauwkost was warm (had waarschijnlijk te lang gelegen voordat geserveerd werd)
- Champignons leken uit blik te komen en niet vers

Pluspunt was dat een kok vanuit de keuken uitleg kwam geven toen we aangeven dat het niet gesmaakt had. Hij bood ons een kijkje in de keuken, maar daar hadden we geen behoefte meer aan.
Verder was de friet prima gebakken en met het voorverpakte ijs was ook niets mis.