Pesos

• Airconditioning , Catering , Terras
Voordelig
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Een informele zaak wat georiënteerd op de Zuid Amerikaanse markt, maar ook voor een patéschotel kun je hier terecht. Lekker terras voor de deur. Prettige en vlotte bediening.
Beknopte maar goed gesorteerde menukaart met losse tapaskaart. Het eten smaakt uitstekend en dit alles levert een uitstekende prijs/ kwaliteitsverhouding op. Voor herhaling vatbaar.
Annuska D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Bij Pesos voel je je gast. Het restaurant heeft een gezellige ambiance en je wordt bij binnenkomst vriendelijk onthaalt. Men heeft nog tijd voor een praatje aan de tafel en er wordt gezorgd voor een vlotte bediening. Het eten is heerlijk, de overheerlijke tomatensoep en de carpaccio waren ons voorafje, de tournedos en mixed grill als hoofdgerecht waren warm en smakelijk geserveerd. Kortom we hadden een perfecte avond gehad.
AlexR .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Ik snap de kritiek hier niet helemaal. Beoordeel Pesos nou niet alsof het een 3-sterrenrestaurant is, volgens mij hebben ze die pretentie helemaal niet. Wij hebben gisteren lekker gegeten in het zonnetje op het terras. Prima menu en bediening, alles werd snel geserveerd, er is een goede keuze aan biertjes, de voorgerechtjes en tapas waren smakelijk en precies goed. Hoofdschotel met mexicaanse tortillas was smakelijk, wat lekkere side dishes erbij. Stevige koffie als afsluiter. Schoon toilet, even wachten bij betalen - het was afgeladen vol!! Pesos Eten en Drinken is een nette, fijne gelegenheid, niks mis mee: een 9.
Elinemw .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Vandaag gegeten bij Pesos. wij zouden de avond omschrijven als prima. De brood etagere vooraf is echt een aanrader, maar de spare ribs waren droog en niet lekker mals zoals wij ze graag zouden hebben. Na plaatsing aan de tafel duurde het erg lang voor we uiteindelijk een menukaart kregen en de drankjes werden opgenomen. Ruim vijf kwartier op het eten gewacht.. De cheesecake was niet top, maar de wafel daarentegen erg lekker. Prijs kwaliteit (spare-ribs voor 10€) prima, maar heb liever heerlijke spare-ribs voor een tientje meer.
_Herman_ .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Dat is onze 4 bezoek aan pesos,komen dus regelmatig.

Wezen eten op een vrijdag.
Leuk ontvangen,bediening was behulpzaam,vriendelijk en spontaan.
Bestelde gerechten zoals spareribs en kipsalade waren prima in orde.

Regelmatig werd gechect of alles in orde was,en als boord leeg was kwamen ze direct met portie spareribs(was onbeperkt). ,zeer attent dus en helemaal naar mij wens.
Gewoon zoals het moet.

Koffie en thee worden met lekkere snoepjes geserveerd,erg lekker en leuk.

Kortom..voor herhaling vaatbaar

Jnieuwen .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Hier op een zaterdag gegeten zonder reservering. Was druk, maar er was nog een plaatsje. Uitzonderlijk vriendelijk personeel, zeer behulpzaam en snel! Mooi kleine kaart zonder overvloed aan te kiezen gerechten. Ik had de saté en dat was precies wat je er van mag verwachten. Heerlijk en voor nog geen 15,- Ook het toetje; de wafel; perfect. Prijs kwaliteit verhouding is hier zeer goed. Aanrader!
Graaglekkereten .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Erg matig. Het eten was prima maar niet spectaculair. Het was redelijk druk toen wij hier gegeten hebben, waardoor het soms wat langer duurde voordat het personeel kwamen vragen of we nog wat wilden drinken en het eten kwam ook een beetje te laat. Zoals ik al zei, prima maar niet spectaculair.
Mirian V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Komen hier regelmatig op een tientjesdag, hebben nog nooit geen klachten gehad behalve misschien over de nieuwe menukaarten die moeilijk te lezen waren, maar ook hiervoor een perfecte oplossing bedacht. Bediening perfect en uiterst vriendelijk, eten zeer goed en ook de porties zijn goed.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2014
Prima restaurant. Eten van goede kwaliteit maar wel vrij simpel, wat eigenlijk ook wel te verwachten is voor de lage prijs. Ik had als hoofdgerecht spareribs gekozen, beviel erg goed, maar niet erg speciaal. Er hing een rommelige sfeer, omdat het er zo druk was; vond ik jammer want praten met elkaar ging niet gemakkelijk. Ik zou Pesos niet aanraden als je voorkeur ligt bij culinair hoogstandjes, maar wel als je niet te duur en toch erg lekker wilt eten.
Rene-Culinair .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2014
Dinsdagavond: Pesos zit op een prima locatie midden in het dorp Asten. Bij binnenkomst wordt je gelijk welkom geheten door een fris en vrolijk uitziende jonge dame die een prima tafel voor mij vrij had. Het valt mij op dat ondanks het dinsdag is, de zaak rap vol loopt met een grote diversiteit aan klanten. Op advies neem ik vooraf de asperge soep die romig is en gevuld is met stukjes asperges en zalm....heerlijk ! Als hoofdgerecht neem ik één van de "Tientjes" gerechten: Saté met friet, rijst atjar en een salade. Helemaal goed en de kip saté is goed mals. Prima restaurant met een prima "Tientjes-concept". Groot compliment aan de jonge maar ervaren serveerster.
Nanatin .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
Gisteren met een aantal vrienden gegeten. Een gevarieerde kaart, leuke sfeer en goede bediening maken het dat je hier altijd een leuke avond hebt! Doordeweeks heb je tevens de tientjes dagen. Verschillende gerechten van de kaart voor maar 10 euro. Een extra reden om tussendoor een keer extra te gaan!