Pesca

Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00
Restaurant geopend tot 00:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pesca

jvgerven .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Op 2 mei dit restaurant voor het eerst bezocht. Wat een ervaring! Echt iets heel anders dan anders. Super idee om zelf eerst uit de dagverse vangst datgene te kiezen wat je graag wilt eten. Vooral de manier waarop alles wordt gepresenteerd en de kennis van het personeel over de producten is fantastisch. Ook het wijnassortiment mag er zijn, keuze volop en geen exorbitante prijzen.
Dan de beleving van het dineren zelf, erg leuk, heel gezellig en de koks weten waar ze mee bezig zijn. Wat was het allemaal lekker. Muziek in het restaurant op precies het juiste niveau zodat je makkelijk met elkaar kan kletsen. Kortom, een aanwinst voor Amsterdam en absoluut een aanrader om hier eens te gaan smullen. We komen zeker nog vaker hier!
Bobby M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Ik zou bijna niet weten waar ik moet beginnen. Wat slaat men hier de plank mis, letterlijk elk gerecht was echt gewoon slecht en duur. Het begon al met de oesters, slecht opengemaakt en geserveerd met iets wat op rode wijn azijn lijkt maar smaakt naar water met daarin enkele stukjes schots en scheef gesneden sjalotjes. Ik word altijd al een beetje zenuwachtig als ze het in een restaurant voor elkaar krijgen om de oesters te verpesten en niet even de moeite nemen om iets fatsoenlijk te snijden. Dan heb je als kok geen enkel eergevoel of ben je totaal niet geschikt voor het vak. De volgende gang was pulpo met bacon, dit gerecht illustreerde in mijn ogen de onkunde van de keuken, de pulpo was verschrikkelijk taai, gewoon verkeerd bereidt, echt heel slecht. Ook de calamaris was ver onder de maat, taai, smakeloos en geserveerd zonder saus. Kom op zeg dit kun je toch niet serveren! Als bijgerecht hadden we ook nog een aspergesalade besteld. De asperges waren helemaal doorgekookt tot pap, niet op smaak gebracht en de pluk sla die er bovenop lag was niet aangemaakt met dressing of op z'n minst olijfolie. Echt elk gerecht was ver onder de maat, inspiratieloos en slecht bereidt. Het concept is aardig maar als je eenvoudige gerechten serveert betekent het niet dat je een keukenteam aan kan nemen die niet kunnen koken, juist dan moet alles wat betreft de bereiding kloppen. Ook vond ik het vreemd dat ze hier geen wijnglazen hebben en je moet drinken uit n gewoon water glas. Als ik net een dure fles wijn heb besteld dan wil ik mijn wijn ook gewoon uit n wijglas drinken. Tussen al deze ellende door kun je ook nog eens je eigen eten ophalen. Ik begrijp ook echt de positieve reacties hieronder echt voor geen meter. Ik zou bijna medelijden hebben met de mensen die echt vinden dat je hier goed kunt eten want dit is namelijk het tegenovergestelde van lekker eten. Het lijkt wel klaargemaakt door n stel hobbyisten die er dan wel de hoofdprijs voor vragen. Echt zelden zo slecht gegeten!
Jaim W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Bij Pesca gaan eten op goede vrijdag, wat toch wel de basis was van de avond: goede vis, goede service, goede wijn en bovenal goede bediening!
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Voor het eerst in dit restaurant. Een leuke ervaring! De gamba’s en inktvisringen waren uitstekend. Helaas was de dorade ietsje te droog. Toen daar over een opmerking was gemaakt, werd direct actie ondernomen. Heel goed gereageerd. Wij komen zeker terug vooor een revanche.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Super concept, erg lekkere verse vis, goede sfeer en inrichting en goed personeel! Als visliefhebber ga je hier zeker slagen!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Prima avond met vrienden bij Pesca doorgebracht. Opvallend zijn de vriendelijk- en attentheid van het personeel
en vooral het leuke concept met de vismarkt. Daarnaast was ook de kwaliteit van de gerechten uitstekend.
Kortom, wij blijven hier graag komen.
Nard V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Erg lekker gegeten: top vis voor een zeer goede prijs. Echt een aanrader. Mooi concept waarbij je de vis zelf uitkiest bij de marktkraam, welke dan voor je klaargemaakt wordt terwijl je je drankjes uitkiest.
Fabian H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Wat een geweldig concept. De recensies van drie zure azijnen hier voor mij slaan nergens op. Werkelijk niets klopt ervan. Deze mannen moeten lekker binnen blijven en gaan gourmetten! By far het beste restaurant van dit jaar voor mij!
Olivier V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Leuk concept van food sharing, verse vis en schaaldieren heel leuk gebracht! super bediening, funkylicious music & goede wijntjes! Topdecor voor een avondje tafelen. De zeebaars is zeer lekker. (smoked-green egg bbq)
Olivier V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Zeer leuk restaurantje, vree wijs concept! Lekkere vis en schaaldieren, goede wijntjes en funkylicious music. Ik heb hier een gezellige soirée gehad met mijn vriendin!
Alexander G.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Verse vis maar over het algemeen vrij smakeloos en zeer matig. Voor het concept zie overige recensies; persoonlijk vond ik het nogal infantiel - "Als de buzzer gaat kan je je eten zelf bij de visafslag ophalen" - maar dat zou overkomelijk zijn als het aan de kwaliteit zou voldoen die de verse viskraam doet vermoeden.
De zeebaars was wel redelijk, maar dat is ook niet al te moeilijk op een green egg barbeque en weinig culinair. De softshell crab met aiolie was wel aardig. De pulpo daarentegen was gewoon onsmakelijk met een enorme hoeveelheid heel dikke hollandaise achtige saus. De mosselen (met venkel) waren matig/flauw. Het stuk in zuur gegaarde tonijnmoot met salsa was teleurtellend in textuur en smaak.
De oesters waren ok maar wellicht omdat die klassiek en dus zonder bereiding werden genuttigd. Een beetje verse peper uit een pepermolen ipv een flesje voorgemalen pepermix lijkt me geen overbodige luxe trouwens. Wie durft er voorgemalen peper op tafel te zetten?

Een teleurstellende en kostbare ervaring
Kim L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Als je van vis houdt dan moet je dit restaurant zeker een keer uitproberen! Het concept van de vismarkt is erg leuk en vernieuwend. Ik heb in geen tijden zo goed bereide vis gegeten! Leuke sfeer ook.
David E.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Aardige ruimte, vriendelijk personeel, maar culinair ver onder de maat ten opzichte van het prijsniveau. Al met al maakt het de indruk dat de bereiding van het eten en de liefde voor lekkere dingen hier niet de eerste zorg zijn.
HJ R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Op 9 december gegeten met zijn drieen.
Een onvergetelijke ervaring. Met name door de matige kwaliteit.
Concept restaurant mag: uitzoeken van de vis is prima maar prijzig.
Oesters waren OK: zeeuws en bretons: echter pipet met citroensap (?), voorgemalen peper? wijnazijndressing was ronduit goor, zoet en weinig subtiel; past niet bij de oestersmaak. Gefrituurde krabbetjes waren prima met soort aiolie sausje. de pulpo zou a la plancha zijn; was doorgekookt met onduidelijke saus (voor het eerst in mijn leven iets teruggestuurd naar de keuken: verder niets meer over gehoord).
Hoofdgerecht bestond uit een gebarbecuede zeebaars en een bizar stuk tonijn. Weinig smaak. De garnering was uiterst matyig; een bakje vergeten groente en 2 bakjes friet.
De cava als starter was te zoet; de witte wijn (gruner veltliner was goedkoop qua smaak: geen boucquet, weinig uitgesproken.
Nog een karafje viognier gehad. Allemaal goedkoop en smakeloos; weinig sprankelend. de bediening is lief maar onwetend. Dit gegoten in concept restaurant waar je je eigen bord bij de barbecue moet ophalen, je eigen wijn moet halen in een soort wijnbar terwijl het hoofdgerecht al op tafel staat; de wijn die in een tinnen emmer achter je hoofd aan een haakje hangt.
Het zou niet uitmaken als de prijs van 220 euro met zijn drieen niet zo buiten proportie was. Het niveau van dit restaurant overstijgt een gemiddelde camping barbecue geenszins. Pesca is een culinaire belediging voor zijn gasten.
Dimitri O.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten met een groep fijnproevers. Leuk concept met eerst een keuze maken op de vismarkt, vervolgens op de wijnmarkt en tot slot naar de tafel. Lekker ontspannen eten en drinken, persoonlijke uitleg en vrolijke bediening, extreem lekkere zeebaars. Ik kom zeker terug.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Bij binnenkomst begint het feestje al. Origineel concept met een uitstekende kwaliteit aan verse vissoorten. Heerlijk gegeten. Fijne en gezellige sfeer en super vriendelijke bediening. Een must visit als je visliefhebber bent!
Lucas S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
De meeste vis was bereid waarbij de smaak van de vis ondersneeuwt door het toevoegen van te veel smaken. smaak van de overige producten er omheen. Oester waren heerlijk. Zeebaars van de green egg te zout. Soft shell crab prima. Makreel en tonijn te veel bijsmaken. Calamares prima.
De betaalbare wijn heeft een gewone restaurantprijs. Gruner Veltliner 37 euro. De salade's als bijlage zijn erg bescheiden voor een twee persoons portie a 8,50. Flesje water voor 4.95 is ook te duur zeker voor een fles die rond de 70 eurocent kost.
Zondag 19.00 uur en dan al een aantal soorten niet mee verkrijgbaar? Om 22.30 vragen of er nog koffie gewenst is omdat de koffiemachine schoongemaakt worden vind ik ook raar als je tot 24.00 uur open bent.
Opmaak bord is mooi. Medewerkers vriendelijk en behulpzaam. Decor erg leuk.
Overal is de prijs kwaliteit niet in balans.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Ware ervaring! Zeer vriendelijk personeel... echt een totaal ontzorgd avondje uit. Een aanrader voor een snelle hap, maar ook als je lekker lang met een groot gezelschap wil tafelen.
Stefanie W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten, leuke sfeer, bijzonder effect met de marktkraam. Leuk ingericht, echt een super leuke avond gehad! Zeker een aanrader
Dagmar B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Afgelopen weekend hebben we weer bij Pesca gegeten. We hebben wederom erg genoten! Als voorgerecht hadden we mosselen, gamba's en een lekkere salade met groene asperges. Erg lekker. De zeebaars was ook erg goed! Wij komen zeker weer terug! De koningsbaars zag er ook erg goed uit. Die nemen we de volgende keer!