Pesca

Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00
Restaurant geopend tot 00:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pesca

Max M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Met hoge verwachtingen hier gaan eten maar viel erg tegen. Personeel is arrogant niet gastvrij al vinden ze zelf van wel.
Eten is echt matig de tonijn was schandalig slecht dit kan echt niet in een visrestaurant. De mosselen waren flauw en lauw de zeebaars was wel oké maar daar is alles mee gezegd.
Nee echt veel maar dan ook veel te duur voor wat je krijgt.
Don S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Leuk concept, erg vriendelijk en goed getrainde staff. (Misschien iets te getraind, lees het commentaar) Eten was heerlijk en toch zou ik niet snel nog eens bij Pesca gaan eten en wel hierom. Het eten kwam erg snel achter elkaar, waarschijnlijk omdat het een zaterdagavond was. Na het laatste gerecht werden we eigenlijk weggekeken. We wilden nog even natafelen en de wijn die we nog in onze fles hadden opdrinken, maar voelden ons enorm opgejaagd. Na 3x binnen 10 minuten de vraag of we een dessert of koffie wilden hebben we de rekening gevraagd en zijn we vertrokken . Met 2 personen 160 euro afrekenen na nog geen uurtje hebben gezeten vond ik wel erg jammer. Echt een relaxed etentje vond ik het niet. Jammer
Chana C.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Altijd een toplocatie om onze gasten mee naartoe te nemen en te verwennen. Telkens opnieuw verrassende combinaties en smaken. Het is er gezellig vertoeven en het personeel is erg vriendelijk. Een echte aanrader dus.
Nina E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Uniek concept . Ook leuk hoor! Ff wat anders . Alle gerechten waren perfect. Favo” s pompoen uit de oven en de zeebaars . Good chef fresh fish. Hou het zo! Leuke enthousiaste mensen in de bediening.
Natascha S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Gisteravond met mijn gezin gegeten op aanrader van mijn zuster.
Verse vis, super leuk concept en vriendelijk personeel is wat er beloofd werd.
Vriendelijk personeel inderdaad, maar dat maakt het nog geen goed restaurant.
Waar moet ik beginnen?

Concept opzicht leuk bedacht.
Sfeer en interieur beiden top.

Er lag veel verse vis mooi uitgestald.
En wij zijn dol op verse vis!
Echter een zware tegenvaller als de soft shell crab uiterst vet geserveerd wordt, patat wel twee keer gefrituurd lijkt en de coquilles zo doorbakken dat de kok net zo goed een stuk van zijn schoenzool kon serveren.
Door middel van het prikken van mijn vork kan ik al constateren dat dit niet goed geserveerd werd.
Meteen teruggestuurd.
Ik zag ze (kok en serveerster) vanuit mijn zit plek discussiëren over het gerecht. Vreemd.
De kok had over het teruggestuurde gerecht nog het lef te zeggen dat dit de manier is zoals zij het bereiden.
Als dit 'de manier' is van een vis restaurant met dit soort prijzen..
Zou Pesca zich dood moeten schamen dat zij niet op de hoogte zijn van de werkwijzen van desbetreffende kok.

Wij hadden besteld:
Oesters, coquilles, schol filet, fish & chips voor kleine meid, soft shell crab en een salade van Mozzarella met tomaat.
Scholfilet was het enige wat echt smaakvol en goed bereid was.
De rest was, of te vet of doorbakken en de salade werd karig geserveerd.

Al met al heb ik zeker wel 3 keer tegen verschillende personeelsleden gezegd dat ik het jammer vond. Vooral van de coquilles.. maar tot drie keer aan toe werd er niet echt inhoudelijk op ingegaan.
Het oh zo slechte drie keer schouders ophalen en doorgaan verhaal.
Op de bon stond ** coquilles van het huis**
Deze was teruggestuurd, dus zeker niet van het huis.

€100 euro lichter en het gevoel alsof ik bij een Marrokaanse visrestaurant was geweest.
Daar waar ze voor €40 een schotel serveren met allerlei gefrituurde vis soorten.

Ik doe dit in ieder geval nooit meer.
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heerlijk eten en super lieve bediening! De verschillende bereidingen van de vis waren allemaal heerlijk em bijzonder en super goede wijnenHet concept is ook heel creatief! Ennn prijs kwaliteit was top. Helemaal leuk:).
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Fantastisch! Om in één woord Pesca te omschrijven. Een beleving waar veel horeca in Nederland van kan leren. Topverse vis, sfeer, goede bediening en toch een informele setting houden.
jvgerven .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Op 2 mei dit restaurant voor het eerst bezocht. Wat een ervaring! Echt iets heel anders dan anders. Super idee om zelf eerst uit de dagverse vangst datgene te kiezen wat je graag wilt eten. Vooral de manier waarop alles wordt gepresenteerd en de kennis van het personeel over de producten is fantastisch. Ook het wijnassortiment mag er zijn, keuze volop en geen exorbitante prijzen.
Dan de beleving van het dineren zelf, erg leuk, heel gezellig en de koks weten waar ze mee bezig zijn. Wat was het allemaal lekker. Muziek in het restaurant op precies het juiste niveau zodat je makkelijk met elkaar kan kletsen. Kortom, een aanwinst voor Amsterdam en absoluut een aanrader om hier eens te gaan smullen. We komen zeker nog vaker hier!
Bobby M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Ik zou bijna niet weten waar ik moet beginnen. Wat slaat men hier de plank mis, letterlijk elk gerecht was echt gewoon slecht en duur. Het begon al met de oesters, slecht opengemaakt en geserveerd met iets wat op rode wijn azijn lijkt maar smaakt naar water met daarin enkele stukjes schots en scheef gesneden sjalotjes. Ik word altijd al een beetje zenuwachtig als ze het in een restaurant voor elkaar krijgen om de oesters te verpesten en niet even de moeite nemen om iets fatsoenlijk te snijden. Dan heb je als kok geen enkel eergevoel of ben je totaal niet geschikt voor het vak. De volgende gang was pulpo met bacon, dit gerecht illustreerde in mijn ogen de onkunde van de keuken, de pulpo was verschrikkelijk taai, gewoon verkeerd bereidt, echt heel slecht. Ook de calamaris was ver onder de maat, taai, smakeloos en geserveerd zonder saus. Kom op zeg dit kun je toch niet serveren! Als bijgerecht hadden we ook nog een aspergesalade besteld. De asperges waren helemaal doorgekookt tot pap, niet op smaak gebracht en de pluk sla die er bovenop lag was niet aangemaakt met dressing of op z'n minst olijfolie. Echt elk gerecht was ver onder de maat, inspiratieloos en slecht bereidt. Het concept is aardig maar als je eenvoudige gerechten serveert betekent het niet dat je een keukenteam aan kan nemen die niet kunnen koken, juist dan moet alles wat betreft de bereiding kloppen. Ook vond ik het vreemd dat ze hier geen wijnglazen hebben en je moet drinken uit n gewoon water glas. Als ik net een dure fles wijn heb besteld dan wil ik mijn wijn ook gewoon uit n wijglas drinken. Tussen al deze ellende door kun je ook nog eens je eigen eten ophalen. Ik begrijp ook echt de positieve reacties hieronder echt voor geen meter. Ik zou bijna medelijden hebben met de mensen die echt vinden dat je hier goed kunt eten want dit is namelijk het tegenovergestelde van lekker eten. Het lijkt wel klaargemaakt door n stel hobbyisten die er dan wel de hoofdprijs voor vragen. Echt zelden zo slecht gegeten!
Jaim W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Bij Pesca gaan eten op goede vrijdag, wat toch wel de basis was van de avond: goede vis, goede service, goede wijn en bovenal goede bediening!
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Voor het eerst in dit restaurant. Een leuke ervaring! De gamba’s en inktvisringen waren uitstekend. Helaas was de dorade ietsje te droog. Toen daar over een opmerking was gemaakt, werd direct actie ondernomen. Heel goed gereageerd. Wij komen zeker terug vooor een revanche.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Super concept, erg lekkere verse vis, goede sfeer en inrichting en goed personeel! Als visliefhebber ga je hier zeker slagen!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Prima avond met vrienden bij Pesca doorgebracht. Opvallend zijn de vriendelijk- en attentheid van het personeel
en vooral het leuke concept met de vismarkt. Daarnaast was ook de kwaliteit van de gerechten uitstekend.
Kortom, wij blijven hier graag komen.
Nard V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Erg lekker gegeten: top vis voor een zeer goede prijs. Echt een aanrader. Mooi concept waarbij je de vis zelf uitkiest bij de marktkraam, welke dan voor je klaargemaakt wordt terwijl je je drankjes uitkiest.
Fabian H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Wat een geweldig concept. De recensies van drie zure azijnen hier voor mij slaan nergens op. Werkelijk niets klopt ervan. Deze mannen moeten lekker binnen blijven en gaan gourmetten! By far het beste restaurant van dit jaar voor mij!
Olivier V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Leuk concept van food sharing, verse vis en schaaldieren heel leuk gebracht! super bediening, funkylicious music & goede wijntjes! Topdecor voor een avondje tafelen. De zeebaars is zeer lekker. (smoked-green egg bbq)
Olivier V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Zeer leuk restaurantje, vree wijs concept! Lekkere vis en schaaldieren, goede wijntjes en funkylicious music. Ik heb hier een gezellige soirée gehad met mijn vriendin!
Alexander G.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Verse vis maar over het algemeen vrij smakeloos en zeer matig. Voor het concept zie overige recensies; persoonlijk vond ik het nogal infantiel - "Als de buzzer gaat kan je je eten zelf bij de visafslag ophalen" - maar dat zou overkomelijk zijn als het aan de kwaliteit zou voldoen die de verse viskraam doet vermoeden.
De zeebaars was wel redelijk, maar dat is ook niet al te moeilijk op een green egg barbeque en weinig culinair. De softshell crab met aiolie was wel aardig. De pulpo daarentegen was gewoon onsmakelijk met een enorme hoeveelheid heel dikke hollandaise achtige saus. De mosselen (met venkel) waren matig/flauw. Het stuk in zuur gegaarde tonijnmoot met salsa was teleurtellend in textuur en smaak.
De oesters waren ok maar wellicht omdat die klassiek en dus zonder bereiding werden genuttigd. Een beetje verse peper uit een pepermolen ipv een flesje voorgemalen pepermix lijkt me geen overbodige luxe trouwens. Wie durft er voorgemalen peper op tafel te zetten?

Een teleurstellende en kostbare ervaring
Kim L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Als je van vis houdt dan moet je dit restaurant zeker een keer uitproberen! Het concept van de vismarkt is erg leuk en vernieuwend. Ik heb in geen tijden zo goed bereide vis gegeten! Leuke sfeer ook.
David E.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Aardige ruimte, vriendelijk personeel, maar culinair ver onder de maat ten opzichte van het prijsniveau. Al met al maakt het de indruk dat de bereiding van het eten en de liefde voor lekkere dingen hier niet de eerste zorg zijn.