Pesca

Karen K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Max V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Bekroond tot het beste hospitality concept van Nederland. (En dit is meer dan terecht!)
Wat een heerlijk eten en top service bij dit nieuwe concept midden in Amsterdam. Gefeliciteerd met deze prijs en bedankt voor het diner voor 2 ((gewonnen via Facebook))
Bienneke .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Deze keer met een klein gezelschap geweest! Personeel was nog in een feestroes. De vorige dag had Pesca een prijs gewonnen.
Ook deze keer was the sharing weer een subliem idee.
Het aanbod van de verschillende smaken blijven een topper.
Ook zagen wij nu dat er ook mooie stolpflessen stonden , van de chefkok, die aan t experimenteren is met nieuwe smaken/ ideeën,
Wat een enthousiasme heeft het hele team.
Het avondje afgesloten met de heerlijke desserts met een bijpassend drankje. De rekening was deze keer aardig aan de hoge kant, maar zeker alles waard. Kortom weer een topavond gehad!
Wesley K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Om te beginnen vind ik dit een geweldig leuk concept!
Je komt binnen en je vermt je op een vismarkt, waar je heerlijke keuzes hebt.
Vervolgens kies je een lekker drankje bij je eten waar je heel goed geholpen word.

Het eten was geweldig! We hadden een perfect gebakken pieterman en de saus was er heerlijk bij. Ook hadden we de mosselen en de heilbot en ook die waten super gegaard en heerlijk bereid!

Al met al een heerlijke avond gehad en super genoten! Wij komen zeker terug
J B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wat een aanrader!! Echt alles was super. Door het vernieuwende concept beleef je het uit eten gaan op een hele andere, maar zeer leuke, manier. De vis, de wijn en het enthousiaste personeel was top! Thanks!

p.s. de mosselen zijn hemels
Teun A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Van binnenkomst tot einde genoten. Zelf je vis en wijn kiezen aan de hand van deskundig advies.
Interieur ziet er gelikt uit en de sfeer is goed. Aanrader.
Karlijn O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wat hebben wij genoten bij Pesca! Het concept is ontzettend verfrissend, het eten was heerlijk en het personeel zorgde er voor dat het echt een feestje werd. Iedereen was vriendelijk, enthousiast en servicegericht. Ik zou Pesca bij iedereen aanraden!
Folkert V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Als je op zoek bent naar een nieuwe ervaring op gebied van visrestaurants dan is dit zeker een aanrader. Het is leuk, nieuw concept uitgevoerd door een heel enthousiast team en eigenaar met goed eten, toplocatie en een gezellige sfeer.

Geniet ervan!
Stefanie E.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Een heel origineel visrestaurant met een heerlijke keuken! Je komt binnen op een "vismarkt" en even later ligt de super verse vis op je bord. Heel leuk om te kunnen kiezen welke vis en hoe veel je er van neemt. Zelfs mijn partner die geen echte visfan is heeft van begin tot einde alles opgegeten! Hier komen we zeker een keertje terug!
Vere M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wat een super concept. Heerlijk gegeten. Je kiest voordat je gaat zitten verschillende soorten vis uit die je wil eten. Deze worden allemaal op een andere wijze bereid. De bediening is super aardig en heeft veel kennis over de vissoorten en bereidingswijze. Handig voor als je zelf niet alles vissoorten kent. ;)
Ik ga hier zeker nog een keer eten. Een echte aanrader!
Waldo H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
een leuk nieuw concept en "heerlijke" verse vis gegeten .Niet de goedkoopste maar wel 1 van de lekkerste met een leuke uitstraling ,aankleding en een gezellige bediening.voor herhaling vatbaar!
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellig sfeer. De vis was puur en zonder fratsen, zoals het hoort. Het enige minpuntje is dat als je laat gaat eten, bepaalde vissoorten op kunnen zijn, maar er blijft genoeg over om uit te kiezen. Klasse.
Jasmina B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk vers en lekker klaargemaakt eten. Je deelt alles met je tafelgenoten waardoor je verschillende gerechten proeft in de loop van avond. Gezellig als je met een groep vrienden uitgaat. Een vernieuwend concept die ons aanspreekt, we komen zeker terug!
Jaco B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Leuk nieuw concept dat werkt en niet te bedacht is. Enthousiast en deskundig personeel maar bovenal erg lekker eten. Of het nou de mosselen, heilbot of zeeduivel was, alles was echt raak,. Stuk voor stuk geweldige combinaties en smaaksensaties!
Marleen W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Je wordt ontvangen door een dame die ontvangt, garderobe regelt en afrekent met vertrekkende gasten. Onze jassen zijn nooit op een hangertje gekomen, een colbert slechts te verkreukelen op de hangbalk gelegd. De uitleg van de te kiezen vis was ongeïnteresseerd en fantasieloos. De dame van de wijnen deed echt haar best om goed te adviseren en je het gevoel te geven een speciale smakelijke avond te wensen. Na de keuze van de wijn op zoek naar een tafel met enige privacy en schoon.. de muziek is niet fijn afgesteld om te praten , hard en scherp. De uitgekozen vis was rapper klaar dan je een 'verse' grillburger bij de FEBO bestelt. Twee vissen op tafel binnen 10 minuten.. geen relaxt gevoel. Bestek te weinig.. kortom een fast food ervaring met een heerlijke wijn . No personal touch, eerder fabrieksmatig-:( jammer, de vis verdient meer!
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Fantastisch, leuk en verrassend concept! Het eten is super en qua prijs en hoeveelheid kan je het zo gek maken als je zelf wilt. Voor visliefhebbers is dit zeker een aanrader!
Floor B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijke avond gehad! Mijn vriendin was hier al eerder geweest en de verhalen deden me watertanden dus ik wilde hier ook graag heen. Gisteren was het eindelijk zo ver!
Erg leuk concept dat je je eigen vis kan kiezen, moet goede uitleg. Het personeel was super vriendelijk en leuk om de verhalen te horen van de gepassioneerde eigenaar.
Erg leuk vond ik dat er voor mij "nieuwe" vissen bijzaten terwijl ik echt een viseter ben. De vis werd heerlijk bereid en ook het brood vind ik echt benoemenswaardig.
Daarnaast werd ik blij verrast voor de sfeer. Ik vond de foto's op internet er een beetje kil uitzien, maar tegengestelde was waar. Het was juist erg knus met veel kaarsjes en gedempte lichten.
Al met al dus en heerlijke avond gehad!
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Topavond gehad bij Pesca! Wat een goede sfeer, heerlijke vis en vriendelijk personeel. Een verfrissend concept, aanrader!
George P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Afgelopen vrijdag samen met mijn vader bij Pesca gegeten. Hij is helemaal vanuit Maastricht naar Amsterdam gekomen om een avondje te proeven bij Pesca. Nadat de enthousiaste visboer een korteuitleg gaf over de bereiding van een aantal vissen, hebben wij gekozen voor de pieterman en de zeebaars. Allebei echt fantastisch! Gezellig interieur en vooral hele leuke enthousiaste medewerkers.
Jkooman .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het ‘concept’ is dat je bij binnenkomst als eerste kiest wat je wilt eten. De man bij de vismarkt adviseert, maar voordat je het weet heb je voor 2 personen als snel meer dan 100 euro vis geselecteerd (bord calamares voor meer dan 30 euro...)

Vervolgens ga je aan tafel en voordat je je eerste wijntje in je limonadeglas zelf hebt ingeschonken gaat de buzzer en mag je zelf in de keuken je eten ophalen. Er is geen volgorde, alles komt door wanneer de keuken dat uitkomt. En voordat je het weet gaat die buzzer weer, in een tempo waardoor je binnen een uur al je eten hebt ontvangen en met z’n tweeën ruim 125 euro verder bent.

De prijzen zijn te hoog en staan in geen verhouding tot bijvoorbeeld de Seafood Bar of zelfs Vis aan de Schelde. Het pluspunt is de hoge kwaliteit van het eten en de vriendelijke bediening. Hoewel je niet echt over de bediening kan spreken want ze ruimen enkel de tafels af; je eten, wijn e.d. mag je zelf ophalen wat zorgt voor een onrustige ervaring. Een luxe kantine, daar kan je het beste mee vergelijken.