Pesca

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 00:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Pesca

Dimitri O.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten met een groep fijnproevers. Leuk concept met eerst een keuze maken op de vismarkt, vervolgens op de wijnmarkt en tot slot naar de tafel. Lekker ontspannen eten en drinken, persoonlijke uitleg en vrolijke bediening, extreem lekkere zeebaars. Ik kom zeker terug.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Bij binnenkomst begint het feestje al. Origineel concept met een uitstekende kwaliteit aan verse vissoorten. Heerlijk gegeten. Fijne en gezellige sfeer en super vriendelijke bediening. Een must visit als je visliefhebber bent!
Lucas S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
De meeste vis was bereid waarbij de smaak van de vis ondersneeuwt door het toevoegen van te veel smaken. smaak van de overige producten er omheen. Oester waren heerlijk. Zeebaars van de green egg te zout. Soft shell crab prima. Makreel en tonijn te veel bijsmaken. Calamares prima.
De betaalbare wijn heeft een gewone restaurantprijs. Gruner Veltliner 37 euro. De salade's als bijlage zijn erg bescheiden voor een twee persoons portie a 8,50. Flesje water voor 4.95 is ook te duur zeker voor een fles die rond de 70 eurocent kost.
Zondag 19.00 uur en dan al een aantal soorten niet mee verkrijgbaar? Om 22.30 vragen of er nog koffie gewenst is omdat de koffiemachine schoongemaakt worden vind ik ook raar als je tot 24.00 uur open bent.
Opmaak bord is mooi. Medewerkers vriendelijk en behulpzaam. Decor erg leuk.
Overal is de prijs kwaliteit niet in balans.
Stefanie W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten, leuke sfeer, bijzonder effect met de marktkraam. Leuk ingericht, echt een super leuke avond gehad! Zeker een aanrader
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Ware ervaring! Zeer vriendelijk personeel... echt een totaal ontzorgd avondje uit. Een aanrader voor een snelle hap, maar ook als je lekker lang met een groot gezelschap wil tafelen.
Dagmar B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Afgelopen weekend hebben we weer bij Pesca gegeten. We hebben wederom erg genoten! Als voorgerecht hadden we mosselen, gamba's en een lekkere salade met groene asperges. Erg lekker. De zeebaars was ook erg goed! Wij komen zeker weer terug! De koningsbaars zag er ook erg goed uit. Die nemen we de volgende keer!
Bea E.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Op een vroege zondagavond gegeten. Veel goede recensies gelezen dus we hadden goede hoop op een leuke avond. Viel echter flink tegen. Bij binnenkomst werd ons het concept uitgelegd en werd ons een glaasje cava aangeboden. Ervanuitgaande dat deze cava van het huis was, namen wij dit aan. Later bleek de cava op de rekening te staan voor 4,75 per glas. Was prettiger geweest als dit vooraf duidelijk was.
Het concept van een vismarkt waarop je zelf je vis mag uitzoeken is leuk, maar om vervolgens niet te weten wat je ervoor moet betalen is vooral achteraf wat jammer. Ook snap ik niet wat de toegevoegde waarde is van het zelf ophalen van de gerechten, vooral niet als er maar 1 ander tafeltje bezet is en de meisjes van de bediening niks anders te doen hebben. Personeel was over het algemeen vriendelijk, maar kenners zou ik ze niet willen noemen. Toen ik het meisje van de wijn vroeg waaar de Franse Sauvignon Blanc vandaan kwam zei ze 'Frankrijk'. Toen ik vroeg waar in Frankrijk ging ze de fles bestuderen om vervolgens geen antwoord te geven.
Qua eten: mijn tafelgenoot en ik hadden samen 4 Bretonse oesters, 2 soft shell crab, een portie calamares, en een zwaardvissteak. Als bijgerechten hadden we de auberginesalade en frietjes. Dit alles om te "sharen". Bij elkaar was het echter net genoeg voor 1 persoon. De oesters waren heerlijk en de zwaardvis was ook erg goed, maar voor de rest waren we niet bepaald tevreden. De soft shell werd geserveerd met 1 druppel aioli, wat niet genoeg was voor 1 soft shell, laat staan 2. De calamares waren vreselijk zout, en de limoentjes die erbij werden geserveerd om de zoutheid te nuanceren waren dusdanig droog dat er geen druppel sap uit kwam. Toen we hier een opmerking over maakte tegen de bediening werd er gereageerd met 'oh, geen idee'. De auberginesalade bestond uit 50 gram droge frisee sla met een paar stukjes gebakken aubergine. Op zich prima, maar voor een prijs van 8,50 verwacht je toch wat meer.
Na een uur hadden we alles op. Ondanks dat we nog honger hadden vroegen we maar om de rekening, want we hadden geen zin om hier nog meer geld uit te geven. De rekening bleek 104 euro te bedragen. Voor 52 euro per persoon heb ik op andere plekken beduidend lekkerder gegeten en werd het eten gewoon gebracht.
Kortom: leuk concept, belabberde uitvoering, en veel te duur voor wat het is. Niet voor herhaling vatbaar.
Anna O.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Op een zondagavond gegeten. Vis was erg goed van smaak vooral de zeebaars van de gril, maar deed heel erg lang op zich wachten. Ook de bijgerechten zijn klein van stuk, toch jammer. Gemengde gevoelens aan over gehouden.
FW H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Wauw, gewoon erg goed. Vriendelijke ontvangst met een glas cava van het huis waarna de uitleg over het vis avontuur begon. Heerlijke verse vis, veel keuze. Een lekker flesje witte wijn uitgezocht en ons aan tafel begeven. Bediening was vriendelijk, vlot en onopvallend. Ondanks de drukte, was er bij de zwarte brigade geen spoor van stress merkbaar, alles liep op rolletjes. De diverse vissoorten kwamen mooi op tijd door en waren bijzonder lekker. Oesters, zeebaars, zeeduivel, tonijn, koningsbaars, zeewolf, pompoensalade, frites, brood, witte wijn, cava, tafelwater. Net geen €35,- p/p, prima prijs. Wij komen zeker terug!
Juul S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Verrassend concept. Superlekkere Vis-keuken, relaxte plek en dito bediening, gecombineerd met goed advies; kortom een topper!
M. v.d. Schagt .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Afgelopen zondag met het gezin voor de eerste keer bij Pesca gegeten. Aangezien we vroeg waren, werd ruim de tijd genomen om het concept uit te leggen en de diverse vissen en bereidingswijzen toe te lichten. De vismarkt waar de verse vis ligt uitgestald, zag er netjes en mooi uit. Nadat we een aantal vissen hadden uitgezocht, konden we doorlopen naar de "wijnwinkel" om daar zelf een wijn uit te kiezen. Aangezien het om shared dinning gaat, is het juist leuk om ook wat minder bekende vis te proberen en als de kinderen het niet zouden lusten, dan aten papa en mama het wel op en zouden we nog iets bij kunnen bestellen. Helaas vonden de kinderen ook alles lekker... Kortom, erg lekker gegeten in een leuke ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Afgelopen weekend hier met wat vrienden gegeten. Super leuk concept en fantastisch uitgevoerd!! Iedereen was ook super vriendelijk en behulpzaam. We hebben heerlijk gegeten van alles gedeeld. Vooral de zeebaars van de bbq en gegaard inde greenegg subliem. De gruner veltliner was ook lekker mooi zacht van smaak. Enige minpuntje was dat ze pretenderen dat het goedkoop is maar we hadden een behoorlijke rekening. Ik kom zeker nog een keer terug maar ga dan iets minder wild denk ik ;)
Reinier K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Fantastisch leuk concept, vernieuwend, verassend, betaalbaar! De vis van zeer goede kwaliteit, mooi op smaak. Tempo van de verschillende gerechten goed, laagdrempelig concept waar je als gast zeker terug gaat komen. Mooie bieren van fles! Grt. Reinier K.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij kwamen om 19 uur op zaterdagavond. De Franse mosselen werden niet geserveerd omdat ze niet goed waren. De coquilles waren er niet, evenals de heilbot. Hollandse garnalen en scheermessen waren er ook niet. Wij hadden de wijting, die rond de graat nogal rauw oogde. Omdat we twijfelden, vroegen we advies aan de ober, die een nieuwe beloofde. Tot onze verbazing kregen we ruim 20 minuten later dezelfde vis, maar dan onder de de salemander doorgegaard met de boze mededeling dat het een misverstand is dat vis los moet laten van de graat. Verder: vette, bleke calamares, matige fabrieksfrites en prijzige oesters (5 euro voor een platte). Leuk concept maar belabberde uitvoering, mede door het personeel dat de uitleg bij een visgerecht abrupt onderbreekt om te flirten met mensen achter ons in de rij. Ook rritant is dat de tafels slechts tien centimeter uit elkaar staan, zodat je bijna letterlijk over je buurman moet klimmen als je naar het toilet wil.
Dean L.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Op een dinsdag wezen eten in Pesca. Ondanks dat we met een wat grote groep waren (9 personen), toch oog voor individuele vragen of eisen vanuit de bediening. Het concept is anders dan anders. Bij binnenkomst mochten wij ieder onze eigen vis kiezen, die dan ter plekke wordt voorbereid en vervolgens naar de keuken gaat.

Doordat de zaak vol zat en wij met een grotere groep waren, hadden we wel het idee dat we iets langer moesten wachten. Echter was dit voor ons geen enkel probleem en maakte de kwaliteit van de gerechten veel goed. Uiteindelijk zijn we tevreden en voldaan vertrokken.
Edu N.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Erg leuk concept met heerlijke verse vis die je zelf kunt kiezen en originele bijgerechten. Ook de wijnwinkel is uniek. Het team is zeer passievol met haar vak bezig en heeft gastheerschap hoog in het vaandel! Een voorbeeld voor de NL'se horeca. Een kleine klacht over een gerecht werd adequaat opgelost. We hebben een fantastische avond gehad. Aanrader!
WNTG71 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Erg lekker gegeten, het concept is ook erg origineel en leuk. Het personeel maakt het helemaal af, leuk en spontaan!
Heerlijke tonijn, paddestoelsalade met mozzarella is ook een aanrader!
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wij hebben hier heerlijk vis gegeten. Zonder al te veel poespas wordt de vis hier bereid, zoals het hoort te zijn. De sfeer is informeel en gezellig.
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het "unieke visconcept" zoals Pesca het zelf noemt op hun website, is niet zo uniek. In Spanje heb je namelijk al jaren de keten La Paradeta. Een selfservice visrestaurant waar je bij binnenkomst de vangsten van de dag kunt kiezen die je wilt, waarna je een nummer krijgt en op volgorde van "wanneer-het-klaar-is" het zelf kan ophalen. No-nonsense restaurant waar vis de ster is.
Grootste verschil tussen Pesca en La Paradeta: de prijs. Waar je bij La Paradeta met 4 personen ondermeer 2 kreeften, 4 tong, zeeduivel, grote gamba's, tonijn en noem maar op voor € 120,- hebt gegeten, krijg je bij Pesca maar een paar kleine stukkies vis voor datzelfde bedrag.
De sfeer bij Pesca doet ook nogal pretentieus aan: dure wijnen worden aangeprijsd en als je dat vriendelijk afwijst en een biertje of frisdrank bestelt, krijg je een blik toegeworpen van: sloeberrr...
De bereide vis bij Pesca is redelijk smakelijk, maar naar mijn mening niet zo bijzonder dat dat de hoge prijzen rechtvaardigt. Mooie zaak wel, al is de akoustiek niet zo best want behoorlijk rumoerig.
Wat mij betreft is Pesca niet voor herhaling vatbaar.
Tess V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Lekker, leuke sfeer en fantastisch kerst feest hier gehad. Zeker voor herhaling vatbaar, de happen waren lekker en het personeel was super vriendelijk!