Pesca

Woensdag t/m Zondag 18:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning
Reinier K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Fantastisch leuk concept, vernieuwend, verassend, betaalbaar! De vis van zeer goede kwaliteit, mooi op smaak. Tempo van de verschillende gerechten goed, laagdrempelig concept waar je als gast zeker terug gaat komen. Mooie bieren van fles! Grt. Reinier K.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij kwamen om 19 uur op zaterdagavond. De Franse mosselen werden niet geserveerd omdat ze niet goed waren. De coquilles waren er niet, evenals de heilbot. Hollandse garnalen en scheermessen waren er ook niet. Wij hadden de wijting, die rond de graat nogal rauw oogde. Omdat we twijfelden, vroegen we advies aan de ober, die een nieuwe beloofde. Tot onze verbazing kregen we ruim 20 minuten later dezelfde vis, maar dan onder de de salemander doorgegaard met de boze mededeling dat het een misverstand is dat vis los moet laten van de graat. Verder: vette, bleke calamares, matige fabrieksfrites en prijzige oesters (5 euro voor een platte). Leuk concept maar belabberde uitvoering, mede door het personeel dat de uitleg bij een visgerecht abrupt onderbreekt om te flirten met mensen achter ons in de rij. Ook rritant is dat de tafels slechts tien centimeter uit elkaar staan, zodat je bijna letterlijk over je buurman moet klimmen als je naar het toilet wil.
Dean L.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Op een dinsdag wezen eten in Pesca. Ondanks dat we met een wat grote groep waren (9 personen), toch oog voor individuele vragen of eisen vanuit de bediening. Het concept is anders dan anders. Bij binnenkomst mochten wij ieder onze eigen vis kiezen, die dan ter plekke wordt voorbereid en vervolgens naar de keuken gaat.

Doordat de zaak vol zat en wij met een grotere groep waren, hadden we wel het idee dat we iets langer moesten wachten. Echter was dit voor ons geen enkel probleem en maakte de kwaliteit van de gerechten veel goed. Uiteindelijk zijn we tevreden en voldaan vertrokken.
Edu N.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Erg leuk concept met heerlijke verse vis die je zelf kunt kiezen en originele bijgerechten. Ook de wijnwinkel is uniek. Het team is zeer passievol met haar vak bezig en heeft gastheerschap hoog in het vaandel! Een voorbeeld voor de NL'se horeca. Een kleine klacht over een gerecht werd adequaat opgelost. We hebben een fantastische avond gehad. Aanrader!
WNTG71 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Erg lekker gegeten, het concept is ook erg origineel en leuk. Het personeel maakt het helemaal af, leuk en spontaan!
Heerlijke tonijn, paddestoelsalade met mozzarella is ook een aanrader!
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wij hebben hier heerlijk vis gegeten. Zonder al te veel poespas wordt de vis hier bereid, zoals het hoort te zijn. De sfeer is informeel en gezellig.
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het "unieke visconcept" zoals Pesca het zelf noemt op hun website, is niet zo uniek. In Spanje heb je namelijk al jaren de keten La Paradeta. Een selfservice visrestaurant waar je bij binnenkomst de vangsten van de dag kunt kiezen die je wilt, waarna je een nummer krijgt en op volgorde van "wanneer-het-klaar-is" het zelf kan ophalen. No-nonsense restaurant waar vis de ster is.
Grootste verschil tussen Pesca en La Paradeta: de prijs. Waar je bij La Paradeta met 4 personen ondermeer 2 kreeften, 4 tong, zeeduivel, grote gamba's, tonijn en noem maar op voor € 120,- hebt gegeten, krijg je bij Pesca maar een paar kleine stukkies vis voor datzelfde bedrag.
De sfeer bij Pesca doet ook nogal pretentieus aan: dure wijnen worden aangeprijsd en als je dat vriendelijk afwijst en een biertje of frisdrank bestelt, krijg je een blik toegeworpen van: sloeberrr...
De bereide vis bij Pesca is redelijk smakelijk, maar naar mijn mening niet zo bijzonder dat dat de hoge prijzen rechtvaardigt. Mooie zaak wel, al is de akoustiek niet zo best want behoorlijk rumoerig.
Wat mij betreft is Pesca niet voor herhaling vatbaar.
Tess V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Lekker, leuke sfeer en fantastisch kerst feest hier gehad. Zeker voor herhaling vatbaar, de happen waren lekker en het personeel was super vriendelijk!
Tzoe Keat C.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Leuk personeel, lekker eten, goed advies in wat voor een soort wijn bij onze vis/schaaldier keuze past!

Goed concept met heel goed eten!
Karen K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Geweldig gegeten in een super relaxte ambiance!! Wij werden verwend door aanstormend talent Chef kok Brice Steba die perfect onze smaak in geschat had en een verbluffende maaltijd voorschotelde. Vis met een chocolade rand op je bord,een fantastische verrassende en vooral heerlijke combinatie.
Deze vorm van vis eten is voor Brice Steba een uitdaging en wij zijn dan ook benieuwd wat hij bij onze volgende bezoek zal voorschotelen!
Tot snel
Gr Jaap Kuijpers Wentink
Max V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Bekroond tot het beste hospitality concept van Nederland. (En dit is meer dan terecht!)
Wat een heerlijk eten en top service bij dit nieuwe concept midden in Amsterdam. Gefeliciteerd met deze prijs en bedankt voor het diner voor 2 ((gewonnen via Facebook))
Bienneke .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Deze keer met een klein gezelschap geweest! Personeel was nog in een feestroes. De vorige dag had Pesca een prijs gewonnen.
Ook deze keer was the sharing weer een subliem idee.
Het aanbod van de verschillende smaken blijven een topper.
Ook zagen wij nu dat er ook mooie stolpflessen stonden , van de chefkok, die aan t experimenteren is met nieuwe smaken/ ideeën,
Wat een enthousiasme heeft het hele team.
Het avondje afgesloten met de heerlijke desserts met een bijpassend drankje. De rekening was deze keer aardig aan de hoge kant, maar zeker alles waard. Kortom weer een topavond gehad!
Wesley K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Om te beginnen vind ik dit een geweldig leuk concept!
Je komt binnen en je vermt je op een vismarkt, waar je heerlijke keuzes hebt.
Vervolgens kies je een lekker drankje bij je eten waar je heel goed geholpen word.

Het eten was geweldig! We hadden een perfect gebakken pieterman en de saus was er heerlijk bij. Ook hadden we de mosselen en de heilbot en ook die waten super gegaard en heerlijk bereid!

Al met al een heerlijke avond gehad en super genoten! Wij komen zeker terug
J B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wat een aanrader!! Echt alles was super. Door het vernieuwende concept beleef je het uit eten gaan op een hele andere, maar zeer leuke, manier. De vis, de wijn en het enthousiaste personeel was top! Thanks!

p.s. de mosselen zijn hemels
Teun A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Van binnenkomst tot einde genoten. Zelf je vis en wijn kiezen aan de hand van deskundig advies.
Interieur ziet er gelikt uit en de sfeer is goed. Aanrader.
Folkert V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Als je op zoek bent naar een nieuwe ervaring op gebied van visrestaurants dan is dit zeker een aanrader. Het is leuk, nieuw concept uitgevoerd door een heel enthousiast team en eigenaar met goed eten, toplocatie en een gezellige sfeer.

Geniet ervan!
Karlijn O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wat hebben wij genoten bij Pesca! Het concept is ontzettend verfrissend, het eten was heerlijk en het personeel zorgde er voor dat het echt een feestje werd. Iedereen was vriendelijk, enthousiast en servicegericht. Ik zou Pesca bij iedereen aanraden!
Stefanie E.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Een heel origineel visrestaurant met een heerlijke keuken! Je komt binnen op een "vismarkt" en even later ligt de super verse vis op je bord. Heel leuk om te kunnen kiezen welke vis en hoe veel je er van neemt. Zelfs mijn partner die geen echte visfan is heeft van begin tot einde alles opgegeten! Hier komen we zeker een keertje terug!
Vere M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wat een super concept. Heerlijk gegeten. Je kiest voordat je gaat zitten verschillende soorten vis uit die je wil eten. Deze worden allemaal op een andere wijze bereid. De bediening is super aardig en heeft veel kennis over de vissoorten en bereidingswijze. Handig voor als je zelf niet alles vissoorten kent. ;)
Ik ga hier zeker nog een keer eten. Een echte aanrader!
Waldo H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
een leuk nieuw concept en "heerlijke" verse vis gegeten .Niet de goedkoopste maar wel 1 van de lekkerste met een leuke uitstraling ,aankleding en een gezellige bediening.voor herhaling vatbaar!