Perzische Saffraan

Veursestraatweg 8 2265 CD Leidschendam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Perzische Saffraan

Dinsdag - Zondag 16:00 tot 22:00 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant Perzische Saffraan

Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Een heerlijke keuken en attente en plezierige bediening!
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten van de gevarieerde Perzische keuken. De bediening was super. We komen zeker terug.
Parastoe T.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Restaurant is net geopend na een renovatie dus het was niet druk toen wij er waren. Wij werden erg goed bediend door de eigenaar en hebben heerlijk gegeten! Wij zijn zelf van Iraanse afkomst en waren blij verrast met de kwaliteit van het eten.
De inrichting is erg mooi. De zalen zijn ook af te huren. Kortom: Aanrader en hopelijk wordt het binnenkort drukker.
Mansour S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Alles was perfect, wij genoten van lekkere eten en rustige sfeer,
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening en een heus speellokaal voor de kinderen! Aanrader
Denise K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het eten was erg lekker, leuke sfeer, leuke bediening, wij hebben genoten!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Dit restaurant is nog zo nieuw, dat ze helaas nog niet over alle gerechten beschikten. Het ziet er wel mooi en sfeervol uit van binnen. Mooi met linnen gedekte tafels en bijzondere origami van katoenen servetten, een bloemetje en een theelichtje, al was die wel uit. Het voorgerecht auberginemousse met knoflook, tomaat en peterselie was zeer smaakvol en werd vergezeld met knapperig naanbrood wat naar wens nog werd bijgevuld. Hoofdgerecht kipspies in saffraanolie was niet helemaal mijn ding, eveneens de saffraanrijst die wij elders veel lekkerder eten. We misten wat zoetigheid en de rode besjes. Het is voor ons puur vergelijkingsmateriaal ten opzichte van het andere restaurant waar wij al jaren graag komen. Mijn tafelgenoot at als nagerecht nog de faloodeh bastani met een bolletje saffraanijs met veel smaak op. Ikzelf sloot af met een koffie, die ik eigenlijk te sterk en een beetje zurig vond smaken. De 30% korting werd niet meteen niet verrekend, beetje ongemakkelijk dat wij ze zelf moesten aangeven na afloop.