Perzisch Restaurant Zartosht

Jan Heynslaan 46 5622 KM Eindhoven Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant Perzisch Restaurant Zartosht

De sublieme Perzische keuken

Proef de bijzonder smaakvolle Perzische keuken waarbij het accent ligt op het gebruik van verse kruiden. Alles wordt dagelijks vers bereid met de allerbeste ingrediënten. Wil je echt een keer wat anders proeven? Dan moet je zeker Zartosht eens bezoeken!

Meer informatie over restaurant Perzisch Restaurant Zartosht

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Vanavond gezellig Iraans gegeten met mijn partner. Een leuke ervaring in een gezellig, klein maar knus restaurant. Volop keuze waarbij er telkens een alternatief aanwezig is. Er wordt speciaal kabab bereid in 2 verschillende soorten. En als je daarna nog extra wilt genieten krijg je als toetje het zelfgemaakte Iraanse ijs met vers fruit. De avond wordt afgesloten met een traditioneel kopje thee. Een leuke en gezellige locatie waar je eens anders kunt eten. Mark
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Ik Ben vanavond voor de eerste keer samen met mijn vrouw in een Iraans restaurant geweest om deze keuken te proeven. De eerste indruk is een klein restaurant, maar daarmee is ook meteen dit puntje besproken. De sfeer is geweldig, het eten,in buffetvorm, is fantastisch. Er was zoveel keuze dat we niet alles hebben uitgeprobeerd. Zeer speciaal is de aparte bediening van 2 soorten kabab. Tenslotte wordt de avond afgesloten met zelfgemaakt Iraans ijs en uiteraard een kopje thee. Voor ons was het een echte beleving en zeker een aanrader om terug te gaan. In plaats van een snelle bediening in een lawaaierig restaurant, krijg je hier volledige aandacht en uitleg tijdens de bediening. Tevens kun je er rustig eten, zo lang en zo veel je maar wilt. Kortom, ga zeker zo door!!! Als laatste wil ik opmerken dat reserveren wel wordt aanbevolen. Vele groetjes van Marcel & Marjan
John V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het was een zeer gezellige en onverwachte avond.
De eigenaresse/kok vertelt zeer gepassioneerd over de gerechten en waar ze vandaan komen.
Als je wat tijd hebt en een rustig avondje lekker wilt eten beveel ik dit ten zeerste aan.
Vooral ook omdat je echte traditionele gerechten krijgt, wij komen hier zeker nog eens terug.

Groetjes John en Franka van Lent
S Y.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Ik heb hier al voor de vierde keer mijn buikje rond gegeten! Super lekker en uitgebreid buffet, maar vergeet vooral niet om plek over te laten voor het toetje: Iraanse ijs met pistache, rozenwater en saffraan.
Rosi S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Huiselijke sfeer! Super lieve gastvrouw die graag haar gasten wil verwennen. Heerlijk eten. Lekker gekruid en genoeg keuze. Kortom wederom genoten en voor herhaling vatbaar. Aanrader voor degene die nog niet zijn geweest.
Sandor D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
het ontvangst was wat onhandig cq rommelig.
Maar het eten en de sfeer was echt heel goed.
en echt een aanrader alles zelf gemaakt en kiezen van het buffet.
vooral de eigenaresse doet alles om je naar de zin te maken.
en blijft je echt verwennen
Ton1948 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De ruimte was te klein voor de 18 gasten die aan de kleine tafels zaten. Er was weinig ruimte tussen de tafels. Er werd niet geserveerd; men moest zelf met het bord naar een buffet met soep, weinig groenten en verschillende, naar onze smaak te vette gerechten, die bestonden uit gehaktballen van lamsvlees, kippenpootjes, gevulde paprika's (met gehakt), een vettig aubergine-gerecht, wat kipsaté, saffraanrijst, een soort huzarensalade. Bij het buffet was het krap. De kwaliteit van de gerechten vonden wij zeer matig.
mariet D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Erg koud binnen en heel klein.. Eten beetje saai maar smaken verschillen. Mijn vriendin vond het wel lekker..
Bediening bedoelde het goed maar kwam niet erg hartelijk over. Ze legde wel uit hoe de zelf bediening
werkte maar daarna zag je ze niet meer. Trap naar wc echt eng.
C R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijke traditionele gerechten in een sfeervol klein restaurant. Absoluut een aanrader. De gerechten hebben fijne milde smaken en aangezien het in buffet-vorm is geserveerd, kan je van alles iets proeven.
ELLY V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heel aardige, persoonlijke, ontvangst. Alle aandacht. 5 Gangen menu en alles werd uitgebreid uitgelegd.
En, surprise, alcoholvrij!!!
Jannetta J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het eten wordt als buffet aangeboden. Fijn, overal iets van proeven. Heerlijke hapjes uit de Iraanse keuken zoals gevulde paprika en stoofpotjes met aubergine. Heerlijk gekruid, (maar niet te pittig) en zachte structuren. Dit zou ik vaker willen eten! Ook het saffraanijs met rozenwater is een aanrader.
Sara B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Er zijn heel veel lekkere gerechten voor allerlei smaken (ook voor vegetariërs). 'Fereshte' is, zoals de betekenis van haar naam, een echte engel. Iedere keer als ik naar zartosht ga, voel ik me thuis. Ik kijk er naar uit om er weer naar toe te gaan om te genieten van het eten.
Sofie D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Erg leuk restaurantje en heerlijk zelf gemaakt vers eten! Je zit in ene leuke setting, knus, gezellig en je wordt op een leuke manier meegenomen in de smaak van de gerechten.
Lea S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten, de Perzische keuken heeft hele bijzondere smaken. De gastvrouw was heel hartelijk en enthousiast, we voelden ons echt welkom. Het interieur en de gastvrouw zorgden dat we ons thuis voelden en gaf ons een huiskamer gevoel. Echt een aanrader!
wieke D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Kleinschalig restaurant met maar enkele tafels. Heel erg aardige vrouwen die alle tijd hebben om een praatje te maken en uitleg te geven over de verschillende gerechten van het buffet.
Marinus V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten het is een buffet waar je onbeperkt van kan genieten in een huiskamer restaurant met 6 tafels. We komen hier zeker nog terug.
MariekeJohan .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gezellig restaurantje, huiskamer idee. Aardige correcte bediening. Geen menukaart, wel ruime keuze van Iraanse specialiteiten. Schenken geen alcohol. We komen zeker terug.
Vidya P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij zijn voor de tweede keer bij Zartosht geweest en het eten smaakt nog altijd heerlijk! Veel van de gerechten zijn hetzelfde als de vorige keer (zo'n 1.5 jaar geleden) dus het is geen restaurant dat wij maandelijkse kunnen bezoeken. Kortom, een goede plek om onbeperkt en verschillende Iraanse gerechten te proeven en heel vriendelijke bediening!
Twan B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten was zeer gevarieerd. Smaakte erg goed. Bijzonder was ook de Iraanse karnemelk. De inrichting was klein maar knus en gezellig. Een aanrader om eens een andere cultuur te ervaren.
Onno D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het eten is heerlijk en authentiek. Alles is huisgemaakt en met zorg bereid. Er is veel keuze en door de buffetvorm kun je veel proeven. Er zijn verschillende vleesgerechten, maar ook met vegetarische mensen is rekening gehouden!