Perzisch Restaurant Zartosht

Jan Heynslaan 46 5622 KM Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Perzisch Restaurant Zartosht

De sublieme Perzische keuken

Proef de bijzonder smaakvolle Perzische keuken waarbij het accent ligt op het gebruik van verse kruiden. Alles wordt dagelijks vers bereid met de allerbeste ingrediënten. Wil je echt een keer wat anders proeven? Dan moet je zeker Zartosht eens bezoeken!

Meer informatie over restaurant Perzisch Restaurant Zartosht

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
mariet D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
C R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijke traditionele gerechten in een sfeervol klein restaurant. Absoluut een aanrader. De gerechten hebben fijne milde smaken en aangezien het in buffet-vorm is geserveerd, kan je van alles iets proeven.
ELLY V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heel aardige, persoonlijke, ontvangst. Alle aandacht. 5 Gangen menu en alles werd uitgebreid uitgelegd.
En, surprise, alcoholvrij!!!
Jannetta J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het eten wordt als buffet aangeboden. Fijn, overal iets van proeven. Heerlijke hapjes uit de Iraanse keuken zoals gevulde paprika en stoofpotjes met aubergine. Heerlijk gekruid, (maar niet te pittig) en zachte structuren. Dit zou ik vaker willen eten! Ook het saffraanijs met rozenwater is een aanrader.
Sara B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Er zijn heel veel lekkere gerechten voor allerlei smaken (ook voor vegetariërs). 'Fereshte' is, zoals de betekenis van haar naam, een echte engel. Iedere keer als ik naar zartosht ga, voel ik me thuis. Ik kijk er naar uit om er weer naar toe te gaan om te genieten van het eten.
Sofie D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Erg leuk restaurantje en heerlijk zelf gemaakt vers eten! Je zit in ene leuke setting, knus, gezellig en je wordt op een leuke manier meegenomen in de smaak van de gerechten.
Lea S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten, de Perzische keuken heeft hele bijzondere smaken. De gastvrouw was heel hartelijk en enthousiast, we voelden ons echt welkom. Het interieur en de gastvrouw zorgden dat we ons thuis voelden en gaf ons een huiskamer gevoel. Echt een aanrader!
wiekedoevendans .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Kleinschalig restaurant met maar enkele tafels. Heel erg aardige vrouwen die alle tijd hebben om een praatje te maken en uitleg te geven over de verschillende gerechten van het buffet.
Marinus V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten het is een buffet waar je onbeperkt van kan genieten in een huiskamer restaurant met 6 tafels. We komen hier zeker nog terug.
MariekeJohan .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gezellig restaurantje, huiskamer idee. Aardige correcte bediening. Geen menukaart, wel ruime keuze van Iraanse specialiteiten. Schenken geen alcohol. We komen zeker terug.
Vidya P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij zijn voor de tweede keer bij Zartosht geweest en het eten smaakt nog altijd heerlijk! Veel van de gerechten zijn hetzelfde als de vorige keer (zo'n 1.5 jaar geleden) dus het is geen restaurant dat wij maandelijkse kunnen bezoeken. Kortom, een goede plek om onbeperkt en verschillende Iraanse gerechten te proeven en heel vriendelijke bediening!
Twan B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten was zeer gevarieerd. Smaakte erg goed. Bijzonder was ook de Iraanse karnemelk. De inrichting was klein maar knus en gezellig. Een aanrader om eens een andere cultuur te ervaren.
Onno D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het eten is heerlijk en authentiek. Alles is huisgemaakt en met zorg bereid. Er is veel keuze en door de buffetvorm kun je veel proeven. Er zijn verschillende vleesgerechten, maar ook met vegetarische mensen is rekening gehouden!
Josephine V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijke gerechten, ook voor vegetariërs genoeg keus! Let op: er wordt geen alcohol geschonken, met een beetje zoeken kun je dat op de website vinden, maar had ik niet gedaan ....
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het eten was in vorm van buffet en was heel lekker, een andere soort van smaak. Het roomijs met saffron, pistache en rooswater was geweldig. Het restaurant is klein en de interieur niks speciaal. Ze schenken geen alcohol maar de thee is een aanrader.
Martien M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Door de afmetingen van het restaurant en de gastvrije ontvangst voel je je meteen thuis en heb je het gevoel bij iemand thuis te eten. De vriendelijke gastvrouw nodigt je uit om alles te proeven van de ruime keuze aan gerechten. Het was allemaal even heerlijk.
lauwerijssen .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst met duidelijke uitleg van het buffet en de gerechten die er waren.
Huiskamereffect.
Heerlijk gegeten. Je moet oppassen dat je niet te veel neemt, omdat het zo lekker is.
Batuhan V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het eten was heerlijk ik heb er echt van genoten de decor was heel erg mooi ben laatst in iran geweest en toen ik daar was voelde ik me echt in iran ik bedank jullie voor alles.
dolf_ans .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker en verrassend eten. Gezellige huiskamersfeer. Heerlijk ontspannen avondje en goed om eens andere eetculturen mee te maken.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Kleinschalig. We hadden een afspraak om 19.00 uur, waren de eersten, maar binnen een korte tijd zal het helemaal vol. ( 18 stoelen ).Heel vriendelijke ontvangst. Duidelijke uitleg over het buffet. Het eten was HEERLIJK ! Gewoon heel apart. Gekruid, maar niet scherp. De stukjes kip werden ter plekke naar behoefte gebakken, zodat ze steeds vers waren. Topper : Het toetje met vanille-ijs, gemaakt met rozenwater ! We gaan er zeker vaker naar toe !!