Perzisch Restaurant Zartosht

Jan Heynslaan 46 5622 KM Eindhoven Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Perzisch Restaurant Zartosht

De sublieme Perzische keuken

Proef de bijzonder smaakvolle Perzische keuken waarbij het accent ligt op het gebruik van verse kruiden. Alles wordt dagelijks vers bereid met de allerbeste ingrediënten. Wil je echt een keer wat anders proeven? Dan moet je zeker Zartosht eens bezoeken!

Meer informatie over restaurant Perzisch Restaurant Zartosht

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Perzisch Restaurant Zartosht

Maumere P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Er is een buffet bedacht waardoor men kennis kon maken met de iraanse keuken. Het was zeer verfijnd eten, de gastvrouw was aardig en geduldig. Het heeft een huiselijke sfeer, wat mij persoonlijk heel erg aanspreekt. Het is duidelijk dat het eten met liefde is gemaakt.
Guido J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Kleinste restaurant van Eindhoven? Erg leuk om de perzische keuken in deze setting te mogen mee maken.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in dit kleine gezellig restaurant met zijn buitengewoon vriendelijke, attente gastvrouw. Voor herhaling vatbaar.
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Genoten van het buffet. De extra vega gerechten waren erg lekker
Dion K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het restaurant is niet zo groot en vanaf buiten lijkt het niet een restaurant maar de binnenkant is een mooie verrassing.
Heerlijk eten en vriendelijke service voor een mooie prijs.
Wie een eerste keer komt zou ik zeker het buffet aanraden om de verschillende gerechten en smaken te proeven.
Aylin G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Hele aardige bediening. Voelt erg authentiek en persoonlijk. Gerechten zijn heerlijk, goed op smaak en erg lekker gekruid. Tip: iets meer vegetarische opties.
Resi V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten van een buffet met veel keuze uit iraanse gerechten. aanvullend ook nog een barbecue schaal
op tafel gekregen . was meer dan voldoende. Eigenaresse is erg vriendelijk
Mirjam J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De gastvrouwen waren zeer vriendelijk,het eten was lekker,helaas was het eten lauwwarm,buffet was prima verzorgd,restaurant-inrichting was eenvoudig,gezellige en passende achtergrondmuziek.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was erg lekker, zeer goed in balans qua smaak en kruiden. Sommige gerechten waren wel wat machtig.
Bediening en ontvangst zeer vriendelijk.
Het was een bijzondere ervaring en zeker een herhaling waard.
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een heerlijke en eerlijke eetgelegenheid waar je kennis kunt maken met de schitterende Iraanse keuken. Waar de eigenaresse in de keuken staat en prachtige gerechten op tafel tovert. Het lopend buffet is aan te bevelen evenals het saffraanijs.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
wat een verrassing om deze parel in een woonwijk aan een pleintje te ontdekken. Bij binnenkomst een warm onthaal en heerlijke geuren. Dat beloofde veel goeds en werd ook waargemaakt. Smakelijke verse en zelf bereide gerechten waaruit gekozen kon worden stonden klaar en op de Iraanse Barbecue werd het vlees ter plekke klaargemaakt. Het ijs met saffraan en rozen naar authentiek recept van de vader van de kokkin/eigenares was een waardige afsluiter. Persoonlijke aandacht, de entourage en het heerlijke eten zorgen ervoor dat we zeker terugkomen als we weer in Eindhoven zijn.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Onze eerste kennismaking met de Iraanse keuken was bijzonder positief. We werden vriendelijk ontvangen en de gastvrouw gaf daarna informatie over de gerechten. De gerechten waren met grote zorg bereid en veelzijdig. We hebben heerlijk gegeten en dat in een hele prettige sfeer.
DenniS V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We werden vriendelijk onthaald in het kleine restaurantje dat meer aan doet als een lunchroom. De tafels staan dicht bij elkaar, één tafel in het midden echt tè dichtbij een andere. We hebben met de AH actie gegeten en konden met bijbetaling van €5,- p.p. aan het buffet deelnemen. Daar kozen we voor zodat we veel soorten gerechten konden uitproberen. Het aanbod was niet overdreven uitgebreid, maar wel echt compleet genoeg: een soep, een paar voorgerechten, 3 soorten rijst, diverse hoofdgerechten, en zelfgemaakt ijs met fruit toe. Tijdens de maaltijd werd er ook nog een extra bord met versgegrild vlees aan de tafel geserveerd.

Alles zag er goed verzorgd uit, alles hebben we geproefd en alles vonden we echt lekker. De Iraanse keuken heeft een eigen stijl die niet lijkt op een andere die we kennen en dat maakte het een interessante ervaring. Alles was smaaktvol en niks was te zout, te pittig, te zuur of te zoet. Wel was er een variëteit tussen de gerechten.

Ik vind het zeker een aanrader om hier te gaan eten en zal nog wel eens terug komen. De inrichting is prima, maar verwacht geen authentieke sfeer of intieme gezelligheid. De maaltijden zijn wel van ambachtelijke topkwaliteit.

We betaalden €50 voor al het eten, inclusief ieder een drankje. Als je dan bedenkt wat de originele prijs zou moeten zijn, dan is het geen goedkoop restaurant.
A V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben het buffet gekozen en daar heerlijk van gegeten, uitvoerige uitleg over alle gerechten en een heel vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
motokerkhof .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij hadden met 4 personen afgesproken, Doordat het een klein gezellig restaurant is , moesten wij even wachten , dat werd vergoed met een lekker kopje thee.
De buffet bar zag er aantrekkelijk uit, je kunt er alles proeven en als je allergieen aangeeft dan word daar rekening mee gehouden. Maar er staat meer dan genoeg dat je kunt eten en er word voortdurend aangevuld. vele voorgerechten zoals dikke bonensoep eiersalade olijven en meerdere hoofdgerechten, kip , gehaktballetjes gemengde groenten Aubergineen nog veel meer lekkkers. Eindigen met ijs met rozenwater en Fruit
Wij, hebben in ieder geval overheerlijk gegeten en komen beslist nog eens terug.
Mariette P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Hééérlijk eten. Zeer vriendelijke gastvrouw die zelf al het lekkers bereid en graag verteld over de gerechten. Klein restaurantje dat je snel over het hoofd zou zien.
M D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gastvrij personeel. Gerechten met, voor ons, veel nieuwe smaken; allemaal lekker! De moeite waard om eens te proberen, want het is weer eens wat anders.
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Een erg gastvrije ontvangst en voor een kleine meerprijs gebruik gemaakt van het buffet.
Hierdoor konden we alle gerechten proeven. Tevens kregen we ook een aantal vleesgerechten die op de barbecue klaargemaakt waren. Alle gerechten uit de Iraanse keuken vonden wij erg lekker. Het enige minpuntje vonden wij dat de vis, terwijl wij er zaten, niet werd bijgevuld.
Arno K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
In Iran vind je geen lekkerder ijs dan hier, echt heerlijk.
Vooraf wel duidelijk informeren welk menu je voor welke prijs kan krijgen.
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
heerlijk gegeten en kennis gemaakt met de Perzische keuken!
Een aanrader voor als je eens een keer iets anders wilt proeven.

zeer gastvrij.