Perzisch Restaurant Zartosht

Jan Heynslaan 46 5622 KM Eindhoven Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Perzisch Restaurant Zartosht

De sublieme Perzische keuken

Proef de bijzonder smaakvolle Perzische keuken waarbij het accent ligt op het gebruik van verse kruiden. Alles wordt dagelijks vers bereid met de allerbeste ingrediënten. Wil je echt een keer wat anders proeven? Dan moet je zeker Zartosht eens bezoeken!

Meer informatie over restaurant Perzisch Restaurant Zartosht

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Perzisch Restaurant Zartosht

Thom H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Het restaurant heeft een mooie oosterse sfeer met rustige oosterse muziek. Er zijn weinig tafeltjes, dat maakt dat het rustig is en je helemaal tot rust komt. Ook wordt er geen haast gemaakt met de bediening, er is alle gelegenheid om gezellig bij te praten. Je wordt er niet weg gewerkt, maar kan gerust een hele avond blijven zitten. Het eten was heerlijk en zag er ook erg mooi verzorgd uit. Vriendelijke bediening, staan klaar voor de gasten. Heel erg aan te bevelen.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Een klein restaurantje waar persoonlijk wordt bediend. Fijne bediening en goede uitleg over het eten. Kennis kunnen maken met de Perzische keuken. We hadden gekozen voor het buffet (koste € 5,-- extra) maar mevrouw kwam toch met extra gerechten aan tafel die nog niet bij het buffet stonden. Het was teveel en kregen nog eten mee zodat we de volgende dag thuis konden genieten.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk eten in een fijne omgeving. Hele vriendelijke bediening.
Johnny V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wat een smaak beleving en een vlotte aardige bediening. Een aanrader voor wie van lekker eten houdt. Een gemoedelijke sfeer die er voor zorgt dat je lekker rustig van je eten kunt genieten. Heerlijk lamsvlees op verschillende manieren klaar gemaakt en een geweldige soep vooraf. Het ijs van rozenwater en saffraan is een bijzondere smaak samen met vers fruit .
Ben P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Het restaurant is inderdaad gelegen in een woonwijk. De sfeer is perzisch en zo komt ook alles over. Misschien dat de restaurants en de sfeer zo ook in Iran is. Typische gerechten die je niet 1,2,3 elders tegenkomt, maar niet extreem. Het proberen waard!
Christa S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Op aanraden van mijn zusje, hier geboekt voor een etentje. Heerlijk en smakelijk gegeten. Ik was er samen met mijn vriendin die in mei 2017 nog in Iran op vakantie was geweest. Bij Zartosht heeft ze lekkerder gegeten dan tijdens haar vakantie in Iran.

Het personeel was vriendelijk en gaf goede informatie en uitleg van de gerechten van het buffet.

Kortom: prima gegeten en goede prijs/kwaliteit verhouding. Dus zeker voor herhaling vatbaar.
Fiona R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk rustig en veel gegeten, het buffet was goed uitgelegd wat alles was. Het zelfgemaakte ijs en het fruit als toetje was ontzettend lekker.
Nienke H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten èn persoonlijke aandacht. Smaakvolle gerechten geserveerd door ontzettend vriendelijke mensen: Wat wil een mens nog meer?
Arna V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben gekozen voor het buffet met bbq om kennis te maken met de keuken en het was heerlijk en verrassend.
Diversiteit aan smaken en aanbod met uitleg over de gerechten en een vriendelijke bediening. Zeker een aanrader, tot een volgende keer.
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Zeer vriendelijk! Erg lekker. De lieve gastvrouwen deden echt hun best om de gasten het naar de zin te maken. Traditionele keuken met lekkere gerechten. Zeker een aanrader. Bijzonder zitten in het midden van een woonwijk.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Erg lekker en bijzondere gerechten voor een zeer betaalbare prijs.
Wij gaan zeker terug om daar weer te kunnen genieten van diverse perzische gerechten.
hermanhartmann .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het restaurant zit een prachtig pand en heeft een intieme sfeer. Je wordt echt als gast behandeld en hebt het gevoel dat je bij een Perzische familie op bezoek bent. Het eten is heerlijk, Perzisch is toch net anders dan Afghaans, Arabisch etc. Het lopend buffet beviel goed. De prijs met AH korting zegels is uitstekend, maar zonder korint toch iets aan de hoge kant.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heel lekker gegeten, zorg wel dat je flink wat op kan want anders is het buffet teveel. Vriendelijke ontvangst en we kregen ook nog wat mee naar huis! Het buffet is een leuke manier om kennis te maken met de Perzische keuken.
Jaelle C.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het eten was heerlijk, mijn Iraanse vriend voelde zich helemaal thuis en heeft genoten van de vele gerechten die we konden uitproberen. Een hele leuke manier om de Perzische keuken te ontdekken!
Nididja B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten, het ijs achteraf vond ik ook bijzonder lekker. Met de AH actie leuk om uit te proberen, zonder actie vind ik 40 euro pp voor een lopend buffet wat prijzig. Leuke sfeer verder, de moeder van de eigenaresse vond ik erg vriendelijk, het meisje dat ons bediende was niet zo toeschietelijk. Wel een prima avond gehad.
Christel M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Geweldig! Wat hebben wij genoten van de verschillende gerechten en van de gastvrijheid. Zeker n aanrader als je wat anders wilt
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
wij hebben op advies van de vriendelijke gastvrouw het lopend buffet genomen waardoor je een brede keuze kon maken uit de verschillende perzische gerechten. De soep met voorgerechten waren smakelijk en de kip met pruimen en het vlees hadden een unieke smaak. Wel waren de gerechten erg machtig dus hadden we snel genoeg.Het restaurant is klein maar had een terras. De vuilcontainer die op het terras stond hoort daar niet.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Zartosht. Een pareltje, verstopt in een woonwijk. De gastvrouw, tevens kokkin samen met haar dochter, hield nauwgezet in de gaten dat het ons aan niets ontbrak. Ze stimuleerde haar klanten om dingen te proeven en uit te proberen en was daarin behoorlijk overtuigend.
Het buffet was overdadig. Alle gerechten waren met liefde en aandacht bereid en dat proefde je.
We hebben plechtig beloofd om zeker nog eens langs te komen als we in de buurt zijn.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We werden vriendelijk ontvangen. Na de ontvangst kregen we een korte duidelijke uitleg over het buffet. Het eten was heerlijk, veel verschillende gerechten. Een 3 gangen diner werd een meer gangen diner.
Het was onze eerste keer daar, maar we komen zeker graag weer eens terug.
We hebben gezellig en goed gegeten.
André V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Klein restaurantje met heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening! De moeite waard!