Perzisch Restaurant Zartosht

Jan Heynslaan 46 5622 KM Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Perzisch Restaurant Zartosht

De sublieme Perzische keuken

Proef de bijzonder smaakvolle Perzische keuken waarbij het accent ligt op het gebruik van verse kruiden. Alles wordt dagelijks vers bereid met de allerbeste ingrediënten. Wil je echt een keer wat anders proeven? Dan moet je zeker Zartosht eens bezoeken!

Meer informatie over restaurant Perzisch Restaurant Zartosht

Onno D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Josephine V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijke gerechten, ook voor vegetariërs genoeg keus! Let op: er wordt geen alcohol geschonken, met een beetje zoeken kun je dat op de website vinden, maar had ik niet gedaan ....
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het eten was in vorm van buffet en was heel lekker, een andere soort van smaak. Het roomijs met saffron, pistache en rooswater was geweldig. Het restaurant is klein en de interieur niks speciaal. Ze schenken geen alcohol maar de thee is een aanrader.
Martien M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Door de afmetingen van het restaurant en de gastvrije ontvangst voel je je meteen thuis en heb je het gevoel bij iemand thuis te eten. De vriendelijke gastvrouw nodigt je uit om alles te proeven van de ruime keuze aan gerechten. Het was allemaal even heerlijk.
Lauwerijssen .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst met duidelijke uitleg van het buffet en de gerechten die er waren.
Huiskamereffect.
Heerlijk gegeten. Je moet oppassen dat je niet te veel neemt, omdat het zo lekker is.
Batuhan V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het eten was heerlijk ik heb er echt van genoten de decor was heel erg mooi ben laatst in iran geweest en toen ik daar was voelde ik me echt in iran ik bedank jullie voor alles.
Dolf_ans .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker en verrassend eten. Gezellige huiskamersfeer. Heerlijk ontspannen avondje en goed om eens andere eetculturen mee te maken.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Kleinschalig. We hadden een afspraak om 19.00 uur, waren de eersten, maar binnen een korte tijd zal het helemaal vol. ( 18 stoelen ).Heel vriendelijke ontvangst. Duidelijke uitleg over het buffet. Het eten was HEERLIJK ! Gewoon heel apart. Gekruid, maar niet scherp. De stukjes kip werden ter plekke naar behoefte gebakken, zodat ze steeds vers waren. Topper : Het toetje met vanille-ijs, gemaakt met rozenwater ! We gaan er zeker vaker naar toe !!
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een huiskamerrestaurant met heerlijk eten in een gezellige perzische sfeer. De twee vrouwen die er werken hebben er zichtbaar plezier in.
Feride S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Ik vond het heerlijk, personeel was heel vriendelijk we werden goed geholpen, eten was erg verassend we komen zeker weer terug.
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
heerlijk gegeten in dit kleine maar leuk restaurantje vriendelijke ontvangst en goede uitleg wat het eten is.
gaan zeker nog vaker terug.
Ansverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Bijzonder lekker gegeten, vooraf goede uitleg over de gerechten, erg vriendelijke bediening, heerlijk zelf bereid ijs met vruchten.
Ans Verhoeven
Gerbenwierda .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Klein restaurant midden in een woonwijk, erg lekker gegeten,
vriendelijk personeel, sfeervol. Nieuwe smaken leren kennen.
Dankzij AH restaurantactie voordelig kunnen eten (anders naar onze smaak wat prijzig).
- Recommended.
Veronie V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het eten was een aaneenschakeling van verrassende gerechten met voor ons nieuwe, heerlijke en subtiele smaakjes. Keuze uit een buffet, echt de moeite waard en je zult nooit met honger de deur uitgaan. Een absolute aanrader!
Bamboo .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Erg lekker gegeten, voor ons nieuwe smaken omdat we niet bekend waren net de Perzische keuken! Erg gastvrij onthaal en vriendelijk personeel.
Ine333 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
We hebben veel verschillende gerechten uit de Perzische keuken gehad. Er werd goed verteld wat er in de gerechten zat. Erg bijzonder om zo'n grote verscheidenheid aan gerechten te proeven. Als je verrast wil worden ben je hier op het goede adres.
Arend B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Een open ontvangst in een ongedwongen sfeer, waarbij de huiskamer goed benaderd werd. Er wordt gebruik gemaakt van een lopend buffet. De gerechten zijn mooi van smaak waarbij zeer goed gebruik gemaakt wordt van specerijen en kruiden zonder dat deze overdreven aanwezig waren. Samenvattend een mooie avond, een 1001 nacht sprookje.
Isaac C.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Lekker, gezellig uit eten geweest. Huiskamersfeer, als je met een grote groep boekt heb je het restaurant voor jezelf. Eten is erg lekker, alles huisgemaakt, geen soepen of sauzen uit pakjes. Bijzondere smaak combinaties, veel keuze in het buffet (ook vegetarische gerechten).
In een woonwijk gelegen en daardoor voor ons niet bekend hoewel we niet eens zo ver weg wonen. Nu dankzij de AH actie kennis gemaakt met dit restaurant. We gaan zeker weer terug.
Carlareiling .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten de gastvrouw was super lief. Ze heeft goed uitgelegd wat er allemaal was. We komen zeker terug vooral ook omdat het een verrassing is wat we krijgen iedere keer anders vertelde de gastvrouw

Dank je voor de fijne avond
Carla en Pieter