Perzisch Restaurant Artemis

Frederikstraat 32 2514 LK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Perzisch Restaurant Artemis

Perzische warmte

Dit gezellige Perzische restaurant is gelegen op een toplocatie in Den Haag. Proef de heerlijkste gerechten uit het Midden-Oosten voor een prima prijs. De warme uitstraling zorgt voor een intiem etentje. Kom snel langs om te genieten van een culinaire sensatie!

Meer informatie over restaurant Perzisch Restaurant Artemis

Tram 9 en 1

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Authentiek Perzisch eten. Er is veel keus, ook voor vegetariërs.
Hier al een paar maal gegeten en vandaag was zeker niet de laatste keer.
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Gegeten op 9 maart met vier personen. Eén van onze tafelgenoten heeft een agressieve notenallergie waardoor ze niets mag eten wat noten bevat. Op de menukaart stonden echter veel heerlijke gerechten met walnoten. Na overleg met de de manager en de kok hebben zij voor ons een heerlijke mix van allerlei voorgerechten en hoofdgerechten samengesteld. Hij zou er voor zorgen dat we een selectie van mooie en lekkere gerechten zouden krijgen en verzekerde ons ervan, alles zonder noten en zonder sporen van noten! Onze tafelgenoot was gerustgesteld en had er volledig vertrouwen in.

Zo kregen we heerlijke voorgerechten met platbrood, dolma's, kruidige hapjes allemaal heerlijk met er op volgend een mix van grill en stoofgerechten. Elk gerecht weer anders, met heerlijke smaken, bijzondere kruiden en geserveerd door super vriendelijk personeel. Een mooiere kennismaking met de Perzische keuken was ondenkbaar!

Er zijn in deze keuken ook een heleboel andere gerechten, dan wel met walnoten, dus degenen onder ons zonder allergie keren binnenkort weer terug om de rest van de gerechten op de kaart te proeven!

De gastvrijheid, de presentatie en de smaak van het eten in combinatie met de flexibele en vriendelijke houding van het personeel om zo goed op deze allergie in te spelen maakte het een onvergetelijke avond, waarvoor dank! Absolute Aanrader!
Hamid P.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
​Heerlijk gegeten bij restaurant Artemis.
Artemis 2 gangen gekozen, waarbij het voorgerecht erg lekker was met keuze uit verschillende gerechtjes.
Het vlees als hoofdgerecht was erg mals en erg traditioneel bereidt. Alles was super lekker en mooi ingericht en zal zeker terug komen.
Kortom, zeker een aanrader!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk Perzisch gegeten, naar mijn mening traditioneel en zeer smaakvol. Niet te kruidig en gebruik gemaakt van fijne kruiden. Genoten van de Mixed grill met divers kip en lamsvlees... en allemaal super mals. Ook de rijst met saffraan is een absolute aanrader... heerlijk zacht en vol van smaak. Fijne bediening en ze weten waar ze over praten. Een echt heerlijke avond gehad bij dit traditioneel Perzisch restaurant.
Anton C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Artemis is een gezellig restaurant met goede sfeer. Het eten was heel erg lekker, maar ook de grill was uitstekend. We hadden uiteenlopende rundvlees- en lamsgerechten. Heerlijk klaargemaakt en zacht van smaak. Zeer vriendelijke gastheer.
Narges S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Eten was erg lekker en personeel erg vriendelijk
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten vond ik niet bijzonder. En in dat licht daarom nogal prijzig.
Kwaliteit van de producten was wel goed, maar de smaak maakte me niet enthousiast. Standaard iets meer groente had wel gemogen.
Personeel is aardig, gereserveerd en relaxed.
Geen gimmick of show. Dat is een verademing.
Bij koud weer moeten ze niet de verwarming uitlaten. Het gordijn bij de deur houdt de kou niet tegen.
(Misschien in de winter te verhelpen met hete lucht en tijdelijk een tussendeur.)
Muziek stond even te hard,met ook nog van die lege popmuziek, met teveel bas. (Maar nogmaals, dat was even)

(Suggestie: Misschien een leuk idee om af en toe authentieke muzikanten uit eigen land traditionele rustige muziek ten gehore te laten brengen.)
Jamaica L.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
De eigenaar was heel behulpzaam in het maken van een keuzen aangezien wij met z'n tweeën voor het eerst de Perzische keuken gingen proeven. We combineerden een traditionele schotel (Ghormeh Sabzie) en een grill schotel. De smaken waren ons nog vrij onbekend maar het was erg aangenaam. Prijs was ook goed.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
De Perzische keuken was nieuw voor ons. We werden voortreffelijk en vriendelijk geadviseerd. De gerechten waren erg goed. Restaurant is een aanrader.
RayPlay .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
De Perzische keuken, voor mij totaal onbekend. De gastheer legt me vriendelijk uit dat de smaken puur zijn. De ingrediënten moeten voor zich spreken zonder toevoeging van smaakstoffen. Dat klinkt mooi, maar aan mij helaas niet echt besteed. Naast dat de ingrediënten daarvoor te weinig smaak hebben, geeft voor mij de toevoeging van kruiden en specerijen vaak een verassende en versterkende wending aan een gerecht. Kortom misschien authentiek en puur voor de kenner, maar voor mij flauw richting smakeloos.
De bediening is zeer vriendelijk, het interieur niet storend en jammer dat we het laatste uur helemaal alleen in de zaak zitten.
De shiraz wijn en toetjes (gelukkig wel aardig zoet) zijn lekker.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Sfeervolle and aantrekkelijke inrichting. Eten was fantastisch, authentiek, lekker gekruid, heerlijk op smaak en gezond. Bediening is heel vriendelijk en attent. Prijzen, ook van de drankjes, zijn meer dan redelijk. Neem maar eens een kijkje op het menu op de website. Wij worden regelmatige bezoekers.
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Artemis......ik kan er niet enthousiast over zijn. Ik heb er gisterenavond gegeten met mijn vrouw en ik moet zeggen dat ik niets werkelijk lekker vond. Mijn vrouw was iets minder kritisch maar was ook niet echt blij. De meeste gerechte waren nogal flauw en zagen er niet erg aantrekkelijk uit. De geschonken wijnen waren prima en de bediening was vriendelijk en correct. Het interieur? Niet gezellig.
amieb .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Voor het eerst Perzisch gegeten. De natuurlijke ingrediënten bepalen de smaak en pittig gekruide gerechten kent de Perzische keuken niet. Lekker, heel erg lekker.
asidlauskaite .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Niet geweldig, het eten had niet het wow-factor, noch enige saus (die naar verwachting in een stoofpot), verdrietig kijken salade gemaakt van de ijsberg, maar ver beneden de verwachtingen die ik had
Barbu L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Ik heb bijna alle voorgerechten en hoofdgerechten gegeten. Ik vond allemaal vers, heerlijk en gezond . Rustig plek en romantisch. Daar werken aardige personeel. Wanneer eet ik daar, voel ik me vrolijk. Van mij betreft is dit restaurant fantastisch.
wcp.vandenberg .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijke en diverse smaken geproefd in dit sympathieke en gezellige restaurant. Je wordt hier echt als een welkome gast vriendelijk en persoonlijk bediend.
Pilav .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Artemis. De bediening is zeer vriendelijk. We hebben gekozen voor het menu voor twee personen, bestaande uit tapas en mixed grill. Op verzoek werd het voorgerecht speciaal aangepast aan onze wensen. De typisch Perzische gerechten zijn echt fantastisch lekker. Een feest van herkenning. Het vlees mag iets minder zout, dat is dan ook het enige aandachtspuntje. Het Perzisch theepotje was een prima afsluiting. Volgende keer gaan we ons storten op de stoofgerechten. We gaan zeker terug.
Frans N.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Op een mooie vrijdagavond hier gegeten. Het restaurant en terras was vrij leeg, en dat zou ook wel zo blijven. Het interieur is sfeervol ingericht met berkenstammetjes en grote spiegels, maar iets meer Perzische elementen hadden wel gemogen. De bediening is vriendelijk. Vooraf namen wij tapas: Vier schaaltjes met verschillende voorgerechtjes, bestaande uit olwieje (kipsalade), dolme (gevulde druivenbladeren), koekoe sabzi (groenteomelet) en een heerlijke haliem bademdjoen (auberginepuree). Eén broer nam daarna fissendjoen, de ander had ghormeh sabzi. Beide zijn stoofschotels met lamsvlees, de eerste met een saus van granaatappel en walnoten, de tweede met rode bonen en groenten. Het smaakte ons goed. Als bijgerechten hadden we een prima gilan zeytoen (olijven in een sausje) en fasl salade van seizoensgroenten. Erbij dronken we een erg lekkere rode Shiraz wijn. De porties zijn niet al te groot, zodat er eventueel nog ruimte blijft voor een nagerecht. Parkeren is lastig, dus kom met het openbaar vervoer.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten, vooraf de mix van verschillende gerechtjes en als hoofdgerecht de mixed grill. Allemaal prima van smaak en kwaliteit. Vriendelijke bediening en mooi interieur. Ook lekkere toetjes, vooral de Perzische roulade, een soort cakerol was erg lekker.
jennifer1108 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Echt heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel. Het perzische theepotje als dessert is echt een aanrader! Verder had ik de tapas in combinatie met de mixed grill. Heerlijk