Peruvian Cuisine NL

6,8
Voordelig
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Met de peruaanse keuken was ik niet bekend. Peruvian cuisine heeft mij aangenaam verrast. Als voorgerecht hadden we een trio criollo (drie kleine gerechten waaronder de bekende ceviche) Daarnaast een Tamales de pollo o cerdo (kip pasteitje in maismeel). Met name de trio criollo was lekker gevarieerd. de Tamales de pollo o cerdo was niet helemaal mijn cup of tea door met name de structuur van maismeel, maar dat is een kwestie van smaak denk ik. Aji de gallina als hoofdgerecht: heerlijk! kip ragout in een romige saus met rijst. en als dessert maracuya sorbet en churros: perfect! Om je vingers bij af te likken. Heerlijk eerlijk eten. gerechten leuk opgemaakt. decor: basic maar wel gezellig. ruimte is wel klein en krap ca. 15 zitplaatsen. Eigenaar en personeel zijn zakelijk en afstandelijk. Nooit is er gevraagd "was alles naar wens of heeft het gesmaakt". En bij het afrekenen gezegd om het bedrag met 4,50 euro naar boven af te ronden werd alleen met "Okay" geantwoord. Ze weten hier dat ze goed zijn denk ik....maar boeit verder niet. Eten was gewoon erg goed. Hier ga ik vaker heen...Peruvian cuisine ga zo door :-)
Ai Lien O.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Voor zover ik hier iets over kan zeggen smaakt dit als authentiek Peruaans. Wij aten de super lekkere tamales en nog twee andere gerechten. Een stoofje en een gerecht met een Peruaanse aardpeer en lamsvlees. De sfeer is inderdaad niet zo bijzonder, maar het is er wel netjes en schoon. Bovendien zijn ze heel vriendelijk en zijn de prijzen prima. Mocht je heimwee hebben of juist eens iets anders willen dan raad ik je Peruvian Cuisine zeker aan!
Maartje-Anne .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Heerlijk gegeten. Mijn man is Peruaan en heeft ondanks de grote porties twee hoofdgerechten gegeten: het lekkerste Peruaanse eten in jaren. Aanraders: de combinatievoorgerechtjes en de lomo saltado. Piepklein restaurantje, maar 6 tafels en eenvoudig ingericht, maar degastvrijheid van de chefs en de relaxte sfeer maakt dat je je snel thuis voelt. Wij wonen niet in de buurt, maar gaan in ieder geval snel weer terug.
Otto B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Na een reis naar Cuba hier naar toe gegaan vooe een Cubano sandwich met ham, varkensvlees, kaas, pickles en mosterd. Was heerlijk! Maar overmoedig voor de zaterdaglunch daarnaast ook ceviche besteld en de waanzinnig mooi opgemaakte aardappelschijven met vis ertussen. Waanzinnig lekker! Alleen veel te veel. Maar dat was de hebberige keuze van ons, afgaande op de foto's in het menu.
Voor de sfeer hoef je er niet naar toe. Simpel en met een helverlichte vitrine tussen de tafels. Maar het is dan ook eigenlijk een traiteur en cateraar. Maar voor het eten? Een omweg meer dan waard.
Rafarafa .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Echt lekker Peruaans eten zoals dat in Nederland niet heel veel te vinden is! Alleen jammer dat we geen fles Inca Kola konden kopen om mee naar huis te nemen ;)