Perry's Exotische Lunch

Meer informatie over restaurant Perry's Exotische Lunch

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00

Levelt .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Dit afhaalrestaurant serveert heerlijke gerechten. De indiaase buttery chicken is mijn favoriet. Personeel altijd erg aardig en attent. Het is echter meer een bezorg restaurant dan een eetgelegenheid. Daarom een 6 voor het decor.
Daan D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Aantal keer laten bezorgen en afgehaald. Erg lekker eten! Met name de Roti en pittige Curry gerechten zijn aan te raden. Ook de viskoekjes zijn erg lekker! Het kan geregeld wel even duren doordat het soms nogal druk is.
VoetKriticus .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2013
Het eten is, voornamelijk als je alleen surinaams eten besteld, erg lekker. Kan een Roti menu erg aanraden. De service daarentegen is erg wisselvallig. Vaker dan niet ben ik hier chagrijnig aangesproken, en is de hoeveelheid voedsel die je krijgt ook erg wisselvallig. Het decor voelt 'koud', typisch afhaalrestaurant.

Voor het eten zelf aan te raden.
Black-Swan .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Heerlijke bami kipfilet ketjap besteld bij Perry's met mango lassi als drankje. Alles is vers en je krijgt ruime porties. Ik haal regelmatig ook broodjes af bij Perry's hetgeen ik zeker aanraad, het is een schone zaak met aardige medewerkers en hun broodjes vullen goed.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Gisteren bij Perry's afgehaald na de vele goede kritieken gelezen te hebben op Iens. En het was inderdaad heerlijk! Hele lekkere Roti Speciaal met kip, en heerlijke pittige thaise kip met bami. Lekkere grote porties, en alles goed op smaak. Aanrader!
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2012
Altijd vrolijk en altijd kaar voor de klant. Perry's heeft aandacht voor je. Maar thuis komt het beste stuk. Een onovertroffen smaak en genereuze porties. Je krijgt waar voor je geld en het smaakt voortreffelijk. Ik heb geen andere roti (kip filet speciaal) kunnen vinden om met die van Perry's te concurreren. En de Indiase curry is ook heel lekker. Ik woon in West maar kom graag naar de Ferdinand Bol voor Perry's. Anders kan je thuis laten bezorgen. (voor bestellingen boven de 15 euro is de bezorging gratis).