Perron

Kerklaan 13-15 2911 AA Nieuwerkerk aan den IJssel Nederland Kaart
31-180319544

Over het restaurant Perron

Vlak langs het spoor

Bij Perron dineer je op een wel heel bijzondere locatie, namelijk in het oude station van Nieuwerkerk. Hier kun je terecht voor een heerlijke lunch of smaakmakend diner en zul je versteld staan van de skills van de chef. Hij tovert het ene na het andere kunstwerkje bij zijn gasten op tafel en doet dit altijd met een brede glimlach. Het menu wisselt per seizoen, waardoor je verzekerd bent van de meest verse producten. Geniet van duurzame vis, biologisch vlees en verrassende vegetarische creaties.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Perron

Trein
  • : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Perron

Silvy D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Ed N.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Was onze tweede maal, maar zeker niet de laatste keer
Heerlijk
Fokke V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Prima lunchplek
Martine G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We hebben gisteren met vrienden heerlijk gegeten bij Perron. Wel vonden we de wachttijd tot bestellen (50 minuten na binnenkomst!) en tot eindelijk het brood op tafel kwam (5 kwartier) erg lang! Het brood zou nog in de oven staan, maar toen het op tafel stond bleek het niet eens warm. We hadden honger, mensen van Perron! Voorgerecht was heerlijk. Het hoofdgerecht was bij drie tafelgenoten van ons lauw. Het smaakte ons wel goed. Jammer van de lange wachttijden en de temperatuur, dat is niet netjes. Zeker als je vervolgens een flink bedrag moet aftikken. Daarvoor besloten geen fooi te geven.
V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Jammer dat de verkeerde rekening werd afgegeven,bleek van een ander gezelschap te zijn,is naderhand ,met bij betaling , recht getrokken.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Perron weet de relaxte ongedwongen sfeer van een eetcafé te. combineren met eten van sterniveau... we kozen het 7-gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. Perfecte wijn-spijscombinaties met enthousiaste en goede uitleg over de wijnen van de sommelier. Een echte aanrader!!!!!
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Wij hebben echt heerlijk gegeten! 4-gangen van de chef, echt een aanrader!!!! Ook laten verrassen door bijpassende (voor mij) onbekende wijnen. Was een heerlijke avond uit!
Manon C.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Vriendelijke ontvangst aan de bar, vrolijk ook, konden we waarderen. Daarna aan tafel gegaan, ober stelde weekmenu voor, maar dit bleek iets anders te zijn toen we het voorgeschoteld kregen.... Niet helemaal correct dus, maar het smaakte goed.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten, in een rustig tempo en gezellige bediening, leuk 3 gangen verrassingsmenu voor een redelijke prijs.
Komen zeker nog eens terug
Jaco V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Leuke locatie,goed eten en prima bediening.
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Zoals gewoonlijk genoten van een 3-gangen diner bij Perron. Ontvangst en verzorging zijn uitstekend, je krijgt voldoende aandacht en vragen worden goed opgepakt. Wijnadvies in combinatie met gerechten is subliem. In tegenstelling tot de vorige keren was er dit keer echter 1 gerecht ondermaats - de diamanthaas was net wat te ver doorgebakken waardoor deze iets droog was. Vandaar de net wat lagere score, maar doet niet af aan het vertrouwen.
R H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
interieur te donker,wachttijd vond ik iets te lang,waarschijnlijk te weinig bediening:2dames voor binnen en buiten
Jannette S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Helaas minder goed dan verwacht,visgerecht lauw geserveerd,terug gestuurd en opnieuw een nieuw warm visgerecht.Dat is netjes!
Verse jus d,orange is uit pak.
Alles werd goedgemaakt met wat zoetigheid!
Al met al tegenvaller en geef ik een matig cijfer...…...6
Bezocht op 10/10/2018.
Leastok .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Fantastisch! Heerlijk eten, op onze wensen afgesteld. Goede bijpassende wijnen bij de gerechten. Wij komen absoluut nog eens terug!
A.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Gezellig en mooi restaurant, goed eten, lekker wijntje. Super om lekker lang te tafelen. Vriendelijke bediening. Ruime keuze op de menukaart.
Nancy H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Prima sfeer lekker gegeten alleen de prijs is best hoog.
F.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Hoofd gerecht was heerlijk maar te weinig twee kleine reepjes vlees met hier en daar wat goedkope groente.

Hoefd geen bord vol maar dit was te weining, voor het geld dat wij moesten betalen
Pwyl .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Aangeboden brood bleek niet van het huis en stond voor 7,25 euro op de bon.
In tegenstelling tot wat op de kaart stond, werden er geen seizoensgroenten bij de hoofdgerechten geserveerd.
Tiramisu en brownie waren heerlijk en veel, al was de brownie iets te zoet.
Sfeervol restaurant met vriendelijke bediening.
Alicia S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Erg leuk en bijzonder goed restaurant, heerlijke gerechten zeker een aanrader !!!
Personeel erg vriendelijk & behulpzaam! TOP
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Eten prima . Jammer van de gebrekkige service. Moet iets meer aandacht zo veel meer van te maken. Wat is hier gebeurt? Vorig jaar hadden we echt andere ervaringen!