Perron

Kerklaan 13-15 2911 AA Nieuwerkerk aan den IJssel Nederland Kaart
31-180319544

Over het restaurant Perron

Vlak langs het spoor

Bij Perron dineer je op een wel heel bijzondere locatie, namelijk in het oude station van Nieuwerkerk. Hier kun je terecht voor een heerlijke lunch of smaakmakend diner en zul je versteld staan van de skills van de chef. Hij tovert het ene na het andere kunstwerkje bij zijn gasten op tafel en doet dit altijd met een brede glimlach. Het menu wisselt per seizoen, waardoor je verzekerd bent van de meest verse producten. Geniet van duurzame vis, biologisch vlees en verrassende vegetarische creaties.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Perron

Trein
  • : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Perron

Alicia S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Erg leuk en bijzonder goed restaurant, heerlijke gerechten zeker een aanrader !!!
Personeel erg vriendelijk & behulpzaam! TOP
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Eten prima . Jammer van de gebrekkige service. Moet iets meer aandacht zo veel meer van te maken. Wat is hier gebeurt? Vorig jaar hadden we echt andere ervaringen!
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Eten was smaakvol. Bediening minder servicegericht dan ik had verwacht. Bij het openen van een wijn van 32 euro werd er niet aangeboden om te proeven.
M.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Wij zijn al eerder diverse keren bij jullie geweest en het bevalt nog steeds goed. Je kunt ergens anders wel goedkoper uit eten gaan, maar het restaurant is voor ons makkelijk bereikbaar en je hebt in de regel altijd wel een parkeerplek. En wij genieten altijd van het eten en drinken bij jullie.
De tafel van Hans B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten!
Irene B.
Heerlijk gegeten ,relaxte sfeer!
Ada Z.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Door een foutje in de keuken kwam er één maaltijd later dan de andere drie maaltijden. Dit was niet leuk voor degene die moest wachten. Dit werd later goed gemaakt het dessert werd niet gerekend. Een prima oplossing. Het personeel was vriendelijk en attent. Wij hebben heerlijk gegeten en raden het Perron zeker aan bij familie en vrienden.
C.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Hadden vrienden uitgenodigd voor lunch en de keuze was ruimschoots voldoende.
Lunch was goed verzorgd en de bediening was prima en vlot.
Robbert B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk gegeten (4 gangen verrassingsmenu) in een goede ambiance. Tevens goede wijnen bij de gerechten. Een echte aanrader.
Willemijn G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk buiten in de lounge set eerst een drankje gedronken. Daarna binnen aan tafel. De twee persoonstafeltjes zijn klein, maar het gaat net. Drie zalige amuses en vervolgens ook zeer goede voor- en hoofdgerechten. De goede wijnkaart maakt het helemaal af.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
We werden gastvrij ontvangen en naar een tafeltje gebracht, de inrichting zag er heel goed uit, het personeel was vriendelijk , attent en ze wisten prima uit te leggen wat er geserveerd werd. We vonden de amuse van het huis echt heerlijk en een leuke verrassing. Het eten was uitstekend we hebben genoten , we komen zeker een keer terug. Perron is echt een aanrader .
Louise M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Samen met mijn vriendinnen van een lekker high wine genoten bij Perron. De bediening was erg vriendelijk: toen een van mijn vriendinnen meldde dat zij geen vis lustte, kreeg zij zonder enig probleem een nieuw gerecht op tafel. Goede uitleg bij de wijnen en vriendelijke bediening. Het nieuwe terras is ook erg gezellig!
Ineke G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Eerst heerlijk op terras in het zonnetje een drankje gedronken en daarna binnen ons laten verrassen met het 3-gangen menu van de chef. En het was heerlijk, zeker in combinatie met de wijn die ons werd aangeraden. Absoluut een goed en gezellig restaurant!
Wel te vermelden valt dat deze zaak NIET meedoet met de AH-restaurant actie, ook al blijkt dit wel uit de site van AH.
Trineke R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Helaas doet Perron helemaal niet mee met de 2de menu gratis van de AH actie.
Dus alsnog het volledige bedrag moeten betalen!!!!
giessenj .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Een prima avondje uit eten in een mooi restaurant en een prima sfeer. De bediening is goed en het eten is prima, tegen een redelijke prijs.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heerlijk genoten van het menu van de chef, een echte aanrader om je te laten verrassen!

Als je een leuke plek zoekt, waar je ook buiten kunt eten is Het Perron aan te raden
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Prima ontvangst. Moest mijn afspraak alsnog afhalen van station. Geen probleem met reservering van tafel. En ik had al wijn gedronken....hoefde na uitleg niet vooraf af te rekenen. Prima service.
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Wij komen graag in het Perron. Wij vinden het personeel heerlijk jong en spontaan. Het eten is prima. Alleen als klanten het restaurant verlaten wordt er van een afstand geroepen tot ziens. Dit zou meer persoonlijker kunnen zijn bijvoorbeeld gedag zeggen tot de deur en niet op afstand. Voor de rest geen opmerkingen
Patrick A.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Perron zit bij ons bijna om de hoek en het is immer weer een genot om daar te eten en in de watten gelegd te worden. Vooral de Chefmenu's zijn het aanraden waard, altijd weer een verrassing qua combinaties en zeker inclusief een wijnarrangement elke gang weer een feestje.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Zaterdag 21 juli bij Het Perron gegeten op het terras met vier personen.
Het was eens MAAR NOOIT MEER. Wat een slechte kwaliteit voor zo'n hoge prijs. Allereerst weet de bediening niet dat de rosé op is terwijl ze eerst twee voorstellen doen. komen terug, door het mooie weer is de rosé hard gegaan. Nu is het niet vrij recent mooit weer maar al weken. Okay dit is nog te overzien. Dan voorgerecht: twee van ons gezelschap hadden mosterd soep. Dit was een waterige substantie die naar Kerrie smaakte en niet naar mosterd. De andere twee hadden vissoep. Dit was een bruinige dikke saus die ergens in de verte naar vis smaakte. Toen kwamen de hoofdgerechten:
Catch of the day was scholfilet: deze was doorgekookt en de dorade filet had overal graten en is terug gegaan naar de keuken. We kregen wel een nieuwe. Het bordje met mosselen in schelp, dat bij de Dorade hoorde was niet te eten. Mosselen zaten vol zand. De twee van ons gezelschap die de kalfssucade hadden: vlees was lekker maar het stamppotje met ijsbergsla was een ondefinieerbare veeg met iets geels op het bord met wat sliertjes sla erover. Het oliebolletje wat erbij hoorde was geen bol maar een stukje van iets wat ooit op een oliebol heeft geleken en smaakte naar niets. Desserts: tiramisu met limoncello was echt mierzoet, brownie was ok en watermeloen was ook ok. Niets bijzonders voor de prijs die je ervoor betaalt. Op tafel staat een blikje met bestek en servetten en die moet je zelf bij je bord neerleggen. Dit kun je verwachten in een strandtent maar niet bij een restaurant Het Perron met hun pretenties. Zit ook geen visbestek bij. De dames die bedienden zagen er ook uit of ze in een strandtent werkten.
Geachte mevrouw van der Feltz,

Wij hebben uw recensie gelezen en intern besproken. Het is nooit leuk om een slechte recensie te krijgen maar tegelijkertijd is dit weer een leermoment ter verbetering van onze bedrijfsvoering.

De inrichting van ons terras (met als doel het creëren van een vakantiegevoel) en de kleding tijdens deze tropische dagen (voor de dames een korte broek met zwart topje) is een bewuste keuze waar we achter blijven staan.

Voor wat betreft de tegenvallende gerechten, dit is Perron onwaardig en kan en mag niet gebeuren. Dit spijt ons en moet gewoon beter. U schrijft eens maar nooit meer. Toch zouden wij het graag in de herkansing nog een keer overdoen en we nodigen u en uw gezelschap uit voor een chefs diner in ons sfeervolle restaurant met ingedekte tafels. Laat u s.v.p. per e-mail gericht aan info@perronnieuwerkerk weten of u ons deze herkansing gunt, waarvoor bij voorbaat onze dank.

Gastvrije groeten,

Drank & Spijslokaal Perron
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Prima voor- en hoofdgerecht en de amuse was een interessant begin...met deze zomerse temperatuur is de Plaza
een aanrader!