Perron

Kerklaan 13-15 2911 AA Nieuwerkerk aan den IJssel Nederland Kaart
31-180319544

Over het restaurant Perron

Vlak langs het spoor

Bij Perron dineer je op een wel heel bijzondere locatie, namelijk in het oude station van Nieuwerkerk. Hier kun je terecht voor een heerlijke lunch of smaakmakend diner en zul je versteld staan van de skills van de chef. Hij tovert het ene na het andere kunstwerkje bij zijn gasten op tafel en doet dit altijd met een brede glimlach. Het menu wisselt per seizoen, waardoor je verzekerd bent van de meest verse producten. Geniet van duurzame vis, biologisch vlees en verrassende vegetarische creaties.

Meer informatie over restaurant Perron

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:00

Petra J.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
mstevenaart .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Wat een verrassing. Het Perron (voorheen Cartoons). Jaren niet geweest en toen was het zozo. Blijkbaar sinds 3 jaar een nieuwe eigenaar en een nieuwe koers. Nu een heel gezellig restaurant en vol op de donderdagavond. Via de AH/Iens-actie een verrassingsmenu. Drie gangen. En heerlijk eten. Het lijkt wel een sterrenrestaurant. Zeer mooi opgemaakt. Heerlijke smaakcombinaties. Heel vriendelijk personeel. Ziet alles. Top. Een verrassing, dus een echte aanrader.
arieslager .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Zondagavond een rustige avond. Heel goed gegeten. Er was alleen een verrassingsmenu. Het eten was prima. Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.
miepbrugman .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het eten was heerlijk, het was een heerlijk menu, de bediening was top en vriendelijk, vooraf hadden we drie soorten vis, heel mooi opgemaakt, het gerecht was diamanthaas en het toetje was ook zo mooi opgemaakt, we hebben genoten, een pluim voor Het Perron
an M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
niets dan lof over het restaurant en het eten ,het was bijzonder lekker en creatief opgediend.
alleen werden wij op den duur kriegelig van een persoon achter ons die op luidruchtige wijze
zijn hele levensloop zat te vertellen .
M K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Vorige keer hadden we een teleurstellende ervaring met Perron, maar dit hebben ze goed opgelost. Vandaag hebben we heerlijk gegeten bij Perron. De bediening was goed en er hing en gezellige sfeer. Wij vonden het zeker voor herhaling vatbaar!
H.J. S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Gezellige locatie : eten , uitstraling en bediening waren perfect.
Niets was teveel gevraagd en iedereen deed zijn/haar best. Kevin was een perfecte gastheer.
Een bezoek voor herhaling vatbaar.????
Annette1984 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Lang geleden hier voor het laatst geweest (toen het nog Cartoons was). Restaurant is enorm verbeterd. Fijne sfeer, mooi ingericht restaurant, uitstekende kwaliteit van het eten, fijne bediening. Waar Cartoons de allure had van een eetcafé, is het Perron een chique en luxe restaurant met fantastisch eten! De prijs is netjes, de porties zijn ruim en de sfeer is ongedwongen en informeel. Absoluut een aanrader! Wij komen zeker terug.
Edith B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Weer heerlijk bij Perron gegeten. Het is niet goedkoop, maar zeker de moeite waard. Wij gaan er met speciale gelegenheden naar toe.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten we waren met de ahactie voortreffelijk en wat een top personeel zeker de moeite waard om hier nog een keer te gaan eten.
gijs0427 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lekker eten
Vriendelijke bediening
Soms krijg je eten wel heel erg snel.
Gezellige lokaties
Echt een aanrader voor iederéén
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het gehele plaatje klopt, en de service stijgt er nog bovenuit. Wij komen zeker terug en bevelen het iedereen aan , het is echt een avondje verzorgt uit, heerlijk,: ))
aad V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Uitstekend (met AH-actie) 3 gangen diner genoten met extra vooraf een amuse. Vriendelijke bediening, gezellige sfeer, gratis karaf water en uitstekende huiswijn.
ennaad .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
alles was goed en lekker ik vond alleen het eigenlijk broodje voor twee personen duur en klein voor de rest was alle hulp attent nadat we met alle twee met een scoot mobiel aan kwamen was er alle medewerking.
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Ontzettend lekker gegeten bij Perron met de AH actie. Tartaar van tonijn met diverse soorten fijne groenten, hoofdgerecht lendenstreek, het nagerecht heerlijke bavarois met een klein sausje van o.a doperwtjes - hoe verzin je het? Heerlijk! Wij komen zeker terug na deze 3e keer!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Uitstekend gegeten. Drie gangen menu is qua prijs/kwaliteit een aanrader. Voldoende ruimte tussen de tafels, vriendelijke en deskundige bediening.
We komen zeker terug.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Regelmatige bezoeker en nu met ah actie. Menu was door restaurant vastgesteld. Prima opbouw en mooie gerechten. Hoofdgerecht vlees vonden wij aan de te rauwe kant. Werd snel en attent opgelost.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Leuke locatie en ambiance. Eten goed. Minpuntje het betalen van € 6,-- voor een broodje met tapenade.
M H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Tweede menu gratis volgens de AH-restaurantactie is niet aan ge raden bij Perron. Het menu kan je niet kiezen en er wordt een hele hoge prijs voor gerekend.
verhulstjanny .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten. Mooie presentatie van de gerechten. Vriendelijke en vlotte bediening. Mooi ingericht en daarbij aandacht voor de oorspronkelijk bestemming van het gebouw.