Perron

Kerklaan 13-15 2911 AA Nieuwerkerk aan den IJssel Nederland Kaart
31-180319544

Over het restaurant Perron

Vlak langs het spoor

Bij Perron dineer je op een wel heel bijzondere locatie, namelijk in het oude station van Nieuwerkerk. Hier kun je terecht voor een heerlijke lunch of smaakmakend diner en zul je versteld staan van de skills van de chef. Hij tovert het ene na het andere kunstwerkje bij zijn gasten op tafel en doet dit altijd met een brede glimlach. Het menu wisselt per seizoen, waardoor je verzekerd bent van de meest verse producten. Geniet van duurzame vis, biologisch vlees en verrassende vegetarische creaties.

Meer informatie over restaurant Perron

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Perron

Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Even samen dineren, lange tijd niet gedaan en we kozen voor het Perron omdat onze eerdere ervaringen absoluut goed waren. En weer was dat zo, heerlijk vrolijke bediening, een ''gemoedelijke'' zit en weer een kaart om even rustig door te nemen voor de juiste keuze. Het broodplankje vooraf was heerlijk vers en zeker meer dan voldoende. het amuse cadeautje was een lekkere verrassing. De hoofdmenu's, vis ( Catch of the Day... ) was verrukkelijk en de Steak Perron liet zich ook zeer goed smaken. De opmaak van de borden nodigde absoluut uit, mooi! De Chardonney was lekker...net als de cappuccino. Kortom wat verwacht werd is weer waargemaakt. Tot snel weer Team ''Perron''...
ellen-ooms .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk met mijn vriendinnen gegeten, prachtig opgemaakte borden, zeer smaakvolle gerechten.
Vriendelijk personeel . Aanrader !
Ger S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben genoten van een heerlijk driegangenmenu. Het was heerlijk en prachtig opgediend!
We komen graag nog een keer terug. Dus tot een volgende keer!
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prettig ontvangst, fijn en attent personeel en heerlijk gegeten.
Riet W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Vriendelijke bediening.
Leuk opgediend.
Leuke sfeer
Drankjes aan de pittige kant.
Verder geen commentaar.
Verder geen commentaar.
Rein H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het Perron is een zaak die boven het gemiddelde uitstijgt.
Vriendelijke bediening en de gerechten zijn lekker.
We hebben het AH-verrassingsmenu hier gehad.
Op de vraag of we vlees of vis wilden en of er beperkingen waren hebben we geantwoord dat we ons laten verrassen en geen beperkingen hebben.
Brood hebben we besteld daarbij ook lekkere smeersels.
De amuse was ander brood met lekkere smeersels en paté.
Vooraf een schotel met diverse vis soorten.
Als hoofdgerecht haasbiefstuk met groenten en frietjes.
Als we een opmerking moeten plaatsen dan vonden we de frietjes erg krokant.
Het 2e bakje frietjes was beter.
Toe allerlei soorten mouse met verschillende smaken.
Erbij een bijpassende rode wijn.
Onze avond was zeer geslaagd.
Het Perron is een goed en sfeervol restaurant.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Na een prima ontvangst hebben wij genoten van een voortreffelijk diner,in een gezellige ambiance van het voormalig stationsgebouw.
Een echte aanrader met een geweldige keuken.
s_plugge .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten, prima sfeer. vriendelijk personeel. Als ik iets te vieren heb ga ik zeker terug. Een goed restaurant om met familie /vrienden een fijne avond te hebben.
nellyklompenhouwer .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Hier voor de 4e keer met de AH actie geweest in 2 jaar tijd. Dan krijg je een vast menu en kun je aangeven dat je bijvoorbeeld geen vis wenst. Het eten was heerlIjk en we konden ook meer frietjes bijbestellen , waarvoor niets extra's werd berekend. Ook de tapenade bij het broodmandje werd op verzoek aangevuld zonder bijbetaling. Vriendelijk personeel. Echt een aanrader.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Zeer gezellig en heerlijk ons 27 jaar getrouwd zijn gevierd met een diner al daar. Is zeker een aanrader!!
Fantastisch verrassingsmenu gegeten, was in een woord af.
RiaJos V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Het 3 gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen was visueel en qua smaak uitstekend.
De geserveerde wijnen waren zeer goed gecombineerd.
Plezierige bediening en een gezellige atmosfeer.
Wij hebben genoten.

Er zijn een aantal dagen per maand met live music.
Dus gelijk gereserveerd voor een zondagmiddag met een 5 gangenmenu en een jazzangeres.

Een gelgenheid om op de lijst voor een regelmatig bezoek te zetten
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Uitstekende kwaliteit in een prima ambiance. Goede service.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Ontvangst is vriendelijk, de bediening is zeer accuraat; alle tafels worden regelmatig in de gaten gehouden wat toch wel uniek te noemen is.
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-actie. Klasse! Heel goed eten en een lekker ongedwongen sfeer, en toch stijlvol. Niet de eerste keer dat we hier een goede ervaring hebben en we komen zeker terug!
KeesuitBarendrecht .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Gezellige, schoon en verzorgde zaak. Heerlijk gegeten! Waren hier voor de eerste keer maar gaan hier zeker terug komen. Prijs - kwaliteitsverhouding gunstig en vriendelijk personeel.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
De ontvangst was erg hartelijk. De sfeer in het restaurant vonden wij prettig, sfeervol. Personeel is erg attent, snel en vriendelijk.
Wij hebben hier gegeten via de AH actie. We kregen het verrassingsmenu van de chef dat bij de AH actie hoorde. De amuse, het voor-hoofd- en nagerecht waren allemaal erg lekker en smaakvol. De borden werden mooi opgemaakt opgediend.
Wij hebben hier erg lekker gegeten en komen zeker terug.
els.cornelisse .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten bij Het Perron. We kwamen via de AH restaurantactie en de Chef stelde een verrassingsmenu voor. Dat was uitstekend: een voorgerecht met diverse vissoorten, hoofdgerecht draadjesvlees en biefstuk van de lende en het nagerecht met chocolademousse, cakejes en sorbetijs. Het personeel is heel vriendelijk en attent, vroegen bijv. of wij met de volgende gang nog even wilden wachten, top.
Wij zijn hier al diverse keren geweest en zullen zeker terugkomen.
Birgitta J.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst, het opnemen van de drankjes liet even op zich wachten terwijl het niet erg druk was. Het brengen van de kaart duurde net zo lang. Het bestelde brood met smeersels is helaas nooit gekomen maar stond wel op de rekening. Hoofdgerecht was prima, geen dessert genomen. Leuke zaak maar personeel wat beter instrueren.
Harm10 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Gezellig restaurant met interessante kaart, goede service/prijzen en lekker eten! Aangename avond gehad samen met mijn partner.
stoutjes .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Gezellige binnenkomst. Goede uitleg bij de gerechten. Zeer smaakvol. Wij hebben het heerlijk naar ons zin gehad. Bediening perfect.