Perron

Kerklaan 13-15 2911 AA Nieuwerkerk aan den IJssel Nederland Kaart
31-180319544

Over het restaurant Perron

Vlak langs het spoor

Bij Perron dineer je op een wel heel bijzondere locatie, namelijk in het oude station van Nieuwerkerk. Hier kun je terecht voor een heerlijke lunch of smaakmakend diner en zul je versteld staan van de skills van de chef. Hij tovert het ene na het andere kunstwerkje bij zijn gasten op tafel en doet dit altijd met een brede glimlach. Het menu wisselt per seizoen, waardoor je verzekerd bent van de meest verse producten. Geniet van duurzame vis, biologisch vlees en verrassende vegetarische creaties.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Perron

Trein
  • : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Perron

Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Reservering via Iens he maakt. Bevestiging via email gehad. Bij aankomst bleek toch geen plaats. Verhaal was dat ze al tijden bezig waren met Iens om tijdig de reserveringen voor een dag stop te kunnen zetten, maar lukte maar niet. Bottomline was dat ze voor ons eigenlijk geen capaciteit meer hadden in de keuken, maar eventueel mochten we nog binnen zitten. We kozen daarvoor maar konden vervolgens 20min wachten voordat iemand ons kwam bedienen. Toen maar weggegaan.
Kortom, slechte service, krijg je reserveringssysteem op orde!
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Prima voor- en hoofdgerecht en de amuse was een interessant begin...met deze zomerse temperatuur is de Plaza
een aanrader!
Nienke T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
De kaart is al jaren hetzelfde. Te simpel. Eten.is ook best heel duur voor wat je krijgt.
Jantine J. W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heerlijk buiten gegeten. Goede sfeer. Fijne smaken. Zowel jus als Beure de Paris bij spies. Een van beide had voor mij volstaan.
V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Leuke kaart, zowel voor lunch als diner. Bediening goed en sfeer bijzonder prettig. Wij komen graag terug, zowel zakelijk als privé.
Nicolaas O.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Alles wat opgediend werd en de wijze waarop was voortreffelijk, zoals altijd'.
Wat een probleem was dat ik jullie niet kom belle, tot drie maal toe geprobeerd..
Bellen via de website, waar jullie nummer nog steeds vermeld staat lukte ook niet.
Ten einde raar IENS gevonden en toen lukte het wel.
Wilt u de site wijzigen in of nummer 0180-319544 of via IENS
Verder lees ik in dit mail over een score voor punten ik heb en aantal malen bij u gegeten sinds januari en zie geen score.
Graag uw reactie
met vriendelijke groet
N.Overbeeke
Rinske G.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Sfeervol gezellig restaurant. Prachtig aangekleed. Lekker de ruimte waardoor je voldoende privacy hebt. Heerlijk gegeten leuke gevarieerde kaart met prachtige gerechten met lokale streekproducten.
Dorothea V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Heerlijk gegeten met goede wijnen, goed geadviseerd. Super gezellige sfeer en attent personeel. Zeer redelijke prijzen. Een aanrader.
Lian W.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
We hebben erg genoten van het verrassingsmenu, het dessert was voortreffelijk! Fijne sfeer en vriendelijke bediening.
joycevanbriemen .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten. Kwaliteit van het eten, de sfeer en bediening waren allemaal goed in balans. Kom zeker terug om een tweede keer te eten.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Heerlijk gegeten,uitgebreide kaart net leuke gerechten zowel lunch als diner ! Fijn terras en zeer vriendelijke bediening !
Chantal R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Het voorgerecht was top. Mooi opgemaakt en mooie smaken.
Het hoofdgerecht was daarintegen vlak qua smaak, 3 verschillende soorten vlees smaakten hetzelfde.

Elke 5 minuten kwam er iemand vragen of het smaakte, soms al voordat er een hap genomen was.

Verder werd het eten er doorheen geduwd; binnen 1,5u stonden wij weer buiten. Het voorgerecht werd al op tafel gezet voordat de amuse op was, en 10 min nadat het voorgerecht af was geruimd, stond het hoofdgerecht er al.
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Wat erg tegenviel is dat we met 6 personen waren en 4 personen een ribeye wilde bestelen en daar er maar 2 van in huis waren. dit werd aangevuld met ossenhaas.
En omdat de laatste zaterdag van de maand live muziek is werden we aan het eind snel weggewerkt.
V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Namens mijn fam.leden,is maar een ding op zijn plaats.VOORTREFFELIJK. Zowel de gerechten als de bediening.
Kort gezegd ,de verwachting overtroffen.Zeker komen wij terug om hier van te genieten.
Bedankt
S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
We waren met 6 personen waarvan 4 familieleden uit Nieuw Zeeland. De ontvangst was bijzonder vriendelijk. Voor de Nieuw Zeelanders werd direct overgeschakeld op de engelse taal. Zij kregen menu kaarten in hun landstaal en vragen over het eten werden in correct Engels beantwoord. Mijn complimenten! De kwaliteit van het eten was prima en het tempo werd aangepast aan onze wensen.
Koos N.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Heerlijk gegeten met geode wijn
martha P.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Wij hebben hier nu 2 keer gegeten. gewoon super!
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten, vriendelijke bediening die verstand hebben van zaken.
Belangstelling van personeel maar zeker geen opdringerigheid.
Het was onze eerste keer maar we komen zeker vaker langs om een hapje te eten.
Edith F.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Creatief menu .met verrassende ingrediënten. Hoeveelheid precies genoeg !
H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
vriendelijke ontvangst geen wachttijd, gezellige bediening en attente verzorging, goed en voldoende eten.
komen zeker terug.