Perron

Kerklaan 13-15 2911 AA Nieuwerkerk aan den IJssel Nederland Kaart
31-180319544

Over het restaurant Perron

Vlak langs het spoor

Bij Perron dineer je op een wel heel bijzondere locatie, namelijk in het oude station van Nieuwerkerk. Hier kun je terecht voor een heerlijke lunch of smaakmakend diner en zul je versteld staan van de skills van de chef. Hij tovert het ene na het andere kunstwerkje bij zijn gasten op tafel en doet dit altijd met een brede glimlach. Het menu wisselt per seizoen, waardoor je verzekerd bent van de meest verse producten. Geniet van duurzame vis, biologisch vlees en verrassende vegetarische creaties.

Meer informatie over restaurant Perron

• Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
d.spa .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het kan altijd beter.
Helaas geen keuzen menen van vlees of vis.
Wel lekker gegeten maar zonder kortings bon is de prijs wel te hoog.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, we gaan zo wie zo weer een keertje terug, en dan gewoon van de kaart eten , nu waren we van ah. Kaarten, is altijd anders eten dan van de kaart
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met 3 stellen hier gegeten op een zaterdagavond. De ontvangst was erg hartelijk. De inrichting en uitstraling zijn erg goed gekozen en, hoewel het restaurant vol zat, hadden wij de hele avond het idee dat we in een erg rustige omgeving zaten te dineren. De wij kozen voor het 3 gangen menu van de chef. Erg lekker met een lekker fris voorgerecht van verrassende combinaties. Onder andere Tarbot, bloemkool, komkommer en spek. Het hoofdgerecht was een combinatie van diverse vleessoorten. Waaronder een onvergetelijke stoofvlees waar ik graag nog eens voor terug kom. Het dessert met ijs, mouse en een taartje maakten de avond af. Na een goede espresso gingen we voldaan huiswaarts. We komen zeker terug.
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Een derde herhaalbezoek aan Perron, wat al snel een favoriet begint te worden. Het zeer attente personeel, die tot mijn verbazing mijn voedselallergie hadden onthouden, is behulpzaam en heeft kennis van de gerechten, ingrediënten en bijpassende wijnen. De sfeer is door de inrichting gezellig, met voldoende ruimte tussen de tafels. De wisselende menu's lijken ook ieder bezoek zichzelf te overtreffen. Ik hoop dat de chef zelf de keuze heeft over de invulling, waardoor de kwaliteit een uiting is van het plezier waarmee het gemaakt wordt.

Het voorgerecht bestond uit een mooi dieprode zalmmoot gemarineerd met dille en een zoete olie, samen met een grote garnaal en wat uiencompote. Ieder onderdeel zat vol smaak, waarschijnlijk door de goede kwaliteit van de producten. Als hoofdgerecht was er de botermalse kalfssukade met truffeljus en pastinaakpuree. Niet een gerecht waar ik zelf snel voor zou kiezen, maar het werkte uitstekend samen. Het desert van chocolademousse met brownie maakte het geheel goed af; lekker zacht van binnen, zoals het hoort.

De prijs blijft aan de forse kant, maar ieder bezoek is weer een genot.
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Gezellige inrichting, aardige service en het menu was een verrassingsmenu...sommige onderdelen van de gerechten vond ik wat smakeloos maar over het algemeen prima gegeten. Had hier al eerder een keer van de kaart gegeten en dat beviel goed dus voor 'n avondje eten en drinken is Perron zeker gezellig!
Maris13 D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We waren daar met de AH-restaurant actie en dat was een 3 gangen verrassingsmenu en we hebben heerlijk gegeten. Vooraf een combinatie van koude zalm en warme garnalen, hoofdgerecht kabeljauw met stoofvlees en nagerecht gecaramelliseerde appel met ijs. Alles mooi gegarneerd.
Sille .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gebruik gemaakt van de AH-actie. Het voorgerecht was rauwe zalm met garnalen, overheerlijk, maar wel erg ongelijke porties. Het hoofdgerecht verrassend, nml. vis en vlees samen, maar een uitstekende combinatie. Het toetje was een tegenvaller. Een mini appeltaartje, wat droog was en een appel nauwelijks te vinden met een schepje slagroom en wat ijs, opgemaakt in een soort te diepe kom. De wijn die ze serveren is heerlijk en het ontvangst was prettig. Ondanks de minpunten toch een goed restaurant om zeker terug te komen.
Marien D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Altijd lekker eten bij het Perron, al moet ik zeggen dat het deze keer niet mijn smaak was maar dat kan gebeuren. De bediening is vriendelijk en de uitstraling gezellig. ook voor de lunch kun je prima terecht.
R. V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gezellig en goed gedineerd. Door omstandigheden verlate aankomsttijd was geen enkel probleem en extra menu wensen werden vanzelfsprekend gehonoreerd.
Wij lieten ons verrassen door het menu van de chef met als extra verzoek vis en geen vlees. Voldaan en met het gevoel echt een avond uit geweest te zijn reden wij na afloop huiswaarts.
Annette D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wij waren op een zakelijke lunch en hadden van tevoren gereserveerd.
Helaas moesten wij totaal 45 minuten op onze broodjes wachten! Zonder een woord van de bediening, dat het zo lang zou duren. Toen mijn collega ging vragen waar het eten bleef, ging de serveerster niet checken in de keuken, maar stuurde ons weg met "het komt waarschijnlijk elk ogenblik". Helaas duurde dit nog 10 minuten hierna.
De broodjes carpaccio zijn met het brood in de grill gegaan, waardoor het rosbief is worden en de frietjes waren te ver doorgebakken.
Jammer, want door dit alles zou ik niet snel nog een keer boeken in Het Perron.
Tip: mocht er iets in de keuken mislopen, dan zou de serveerster een hoop goed kunnen maken door verwachtingen te managen of evt. een stokbroodje aan te bieden tegen de ergste trek.
wilan_janssen .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Wij hadden iets te vieren en wij vinden dat het Perron de juiste gelegenheid is om dit te doen.
Het eten is voortreffelijk en de bediening beleefd en ter zake kundig. \
Wij stelden het ook op prijs dat er een uitleg was over de diverse gerechten.
Kortom, Het Perron vinden wij een aanrader
MJ V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Lekker gegeten hier met de AH restaurant actie. Onze reservering was niet in het reserveribgsboek genoteerd, maar werd snel en correct afgehandeld. Een tafel werd snel geschikt. De jongeman die ons bediende was aardig en netjes maar iets te amicaal naar mijn zin. Inrichting is heel gezellig en gerechten waren heerlijk.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
We hebben er gegeten met vier personen met de actie van AH. We kregen een heerlijk verrassingsmenu. We werden gastvrij ontvangen. Er was ook een borrel voor 90 personen aan de gang in de bar. Dit had geen invloed op de bediening in het restaurant. Er was voldoende aandacht voor de overige gasten.
nellyklompenhouwer .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Als je uit eten gaat, dan zou ik nooit kip bestellen.
Het eten was daarom wat gewoontjes en de serveerster presenteerde het dan ook als kip - patat- en appelmoes.
Zo smaakte het ook. Niet bijzonder dus.
Annieleen L.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
we hebben prima gegeten, gezellige sgeer.
de gerechten waren mook opgemaakt
ellymarien .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Eindelijk een restaurant dat het begrijpt.
We zijn hier wezen eten met de AH bon. Mijn indruk is dat je met zo'n actie meedoet voor naamsbekendheid. Vaak wordt er een rommeltje van gemaakt, zo niet bij het Perron. Prima bediening, fijne atmosfeer en vooral heerlijk eten. In ieder geval zo lekker dat we nog eens teruggaan zonder AH bon en dat lijkt me de bedoeling!
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het was wederom weer erg lekker.
We waren er met m'n schoonmoeder van 86 met rolstoel.
Geen probleem je kan zo naar binnen rijden met de rolstoel. Dat is bij veel restaurants niet mogelijk, helaas.
Het personeel helpt je erg nog bij ook , deur openhouden, plek om de rolstoel te plaatsen.
Dus een aanrader.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Perron is een prettige zaak, het eten was voortreffelijk, we kregen zelfs een extra gang! De prijs viel, natuurlijk met de AH kortingsactie, heel erg mee. Wij hebben heerlijk gegeten! Een aanrader!!
marion buitendijk .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voor de derde keer hier geweest en weer zeer tevreden. Heerlijk gegeten; vooral de zalm was tongstrelend. Vriendelijk personeel. Wel wat lang op hoofdgerecht moeten wachten maar dat werd met een drankje van het huis prima opgelost. Komen zeker nog eens terug!