Perron

Kerklaan 13-15 2911 AA Nieuwerkerk aan den IJssel Nederland Kaart
31-180319544

Over het restaurant Perron

Vlak langs het spoor

Bij Perron dineer je op een wel heel bijzondere locatie, namelijk in het oude station van Nieuwerkerk. Hier kun je terecht voor een heerlijke lunch of smaakmakend diner en zul je versteld staan van de skills van de chef. Hij tovert het ene na het andere kunstwerkje bij zijn gasten op tafel en doet dit altijd met een brede glimlach. Het menu wisselt per seizoen, waardoor je verzekerd bent van de meest verse producten. Geniet van duurzame vis, biologisch vlees en verrassende vegetarische creaties.

Meer informatie over restaurant Perron

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Perron

Cees H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Ontvangst is vriendelijk, de bediening is zeer accuraat; alle tafels worden regelmatig in de gaten gehouden wat toch wel uniek te noemen is.
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-actie. Klasse! Heel goed eten en een lekker ongedwongen sfeer, en toch stijlvol. Niet de eerste keer dat we hier een goede ervaring hebben en we komen zeker terug!
KeesuitBarendrecht .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Gezellige, schoon en verzorgde zaak. Heerlijk gegeten! Waren hier voor de eerste keer maar gaan hier zeker terug komen. Prijs - kwaliteitsverhouding gunstig en vriendelijk personeel.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
De ontvangst was erg hartelijk. De sfeer in het restaurant vonden wij prettig, sfeervol. Personeel is erg attent, snel en vriendelijk.
Wij hebben hier gegeten via de AH actie. We kregen het verrassingsmenu van de chef dat bij de AH actie hoorde. De amuse, het voor-hoofd- en nagerecht waren allemaal erg lekker en smaakvol. De borden werden mooi opgemaakt opgediend.
Wij hebben hier erg lekker gegeten en komen zeker terug.
els.cornelisse .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten bij Het Perron. We kwamen via de AH restaurantactie en de Chef stelde een verrassingsmenu voor. Dat was uitstekend: een voorgerecht met diverse vissoorten, hoofdgerecht draadjesvlees en biefstuk van de lende en het nagerecht met chocolademousse, cakejes en sorbetijs. Het personeel is heel vriendelijk en attent, vroegen bijv. of wij met de volgende gang nog even wilden wachten, top.
Wij zijn hier al diverse keren geweest en zullen zeker terugkomen.
Birgitta J.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst, het opnemen van de drankjes liet even op zich wachten terwijl het niet erg druk was. Het brengen van de kaart duurde net zo lang. Het bestelde brood met smeersels is helaas nooit gekomen maar stond wel op de rekening. Hoofdgerecht was prima, geen dessert genomen. Leuke zaak maar personeel wat beter instrueren.
Harm10 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Gezellig restaurant met interessante kaart, goede service/prijzen en lekker eten! Aangename avond gehad samen met mijn partner.
stoutjes .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Gezellige binnenkomst. Goede uitleg bij de gerechten. Zeer smaakvol. Wij hebben het heerlijk naar ons zin gehad. Bediening perfect.
Jannie S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
wij zijn met AH bon wexen wezen dineren het was heerlijk
Zeker aaan te bevelen ge zellige bediening en we hadden een prima plekje
C G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Wij hebben uitstekend gegeten. Prima sfeer en erg vriendelijke bediening. Perron staan op onze favoriete lijst. Ga zo door.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten van het verrassingsmenu, complimenten voor de kok! vriendelijke vlotte bediening. Leuke lokatie op een zonnig terras
Anetta B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We zijn bij Perron gaan eten met de AH restaurantactie.
Het vegetarische menu was weer een succes, de kok beschikt over de gave om er een zalig geheel van te maken, iets wat ik helaas maar zelden tref in een restaurant!
Het " normale" driegamgem menu was ook uitstekend.
Één minpuntje.......de wijn is erg prijzig.
Carlos C.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Net weer een heerlijke club sandwich gegeten daar samen met mijn vrouw. Bediening perfect clubsandwich perfect sfeer en uitstraling perfect al met al een leuk restaurant zeer gezellig en een vlotte bediening. Het eten is ook in een mum van tijd op je tafel geserveerd. Zeer leuk en keurig restaurant maar ook voor de middaguurtjes de lunch en de borrel een top locatie. Ben er al een paar keer geweest en ga er met een heel prettig gevoel weg dat komt door de combinatie hoe je daar geholpen word voel me welkom personeel is heel vriendelijk de uitstraling is zeer leuk en de wachttijd is nihil top restaurant.
Peter C.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Goede sfeer, zeer vriendelijke bediening, leuke gevarieerde kaart, redelijk qua prijs, attente bediening, kortom we hebben genoten en komen zeker nog eens terug!
RiaJos V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Jong goed lopend bedieningsteam, vriendelijk en vlot.
Presentatie van de gerechten was zeer verzorgd.
De smaakcombinatie was erg goed.
Bij het serveren van het wijnarrangent, was de keuze bij het visgerecht ( een volle body Shiraz) niet juist.
Ik houd het wat dat betreft op een miscomunicatie over het gerecht dat geserveerd zou worden.

Verder een echte aanrader als je eens eenkeer culinair wil genieten.
GNM .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
klasse restaurant. alles klopt. sfeer ongedwongen. personeel zeer professioneel. eten van zeer hoog niveau. alles wat op het bord ligt is bijzonder en ook bijzonder lekker. de friet en salade die erbij word geserveerd is eigenlijk overbodig. creatieve keuken en van een niveau dat je in een sterrenzaak verwacht. prijs kwaliteit is dik in orde.na het diner nog even gezellig in de bar gezeten. echt een avond uit.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Het verassings menu was erg goed . Er werd goed rekening gehouden met de wensen van mijn tafelgenoten. Bediening was vriendelijk en attent
dorine A.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Met AH actie hier gisteravond gegeten.
Menu 39 euro, is aan de prijs maar alles is erg lekker. Vooraf tartaar van zwaardvis met verse tonijn en avocado crème, deze overheerste wat. Als hoofd een varkens lende, varkensstoof, zomergroenten en frites, alles er lekker, de lende ietsjes droog. Jammer van de zurige koolsalade erbij, laat maar weg, liever meer van de andere groenten. Toetje een boterkoekje met daarop een fruitlaagje, witte chocolade mousse kokosmacroontje, , erg lekker, wel wat zwaar. Jammer is dat sommige borden meer design dan gemak hebben, vooral het voorgerecht mag een plat bord zijn. De amuse was niet bijzonder. Erbij namen we een fles rosé, Côte de Provence, erg prijzig 29 euro. Koffie toe, we rekende 79 euro af, helemaal prima gezien hoeveelheden en kwaliteit. Bediening is erg vriendelijk en attent.
corry N.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Een heerlijk menu gegeten, gezellige zaak met vlotte bediening, een aanrader!
De kwaliteit van de gerechten was top! Wij komen hier zeker terug.