Perron

Kerklaan 13-15 2911 AA Nieuwerkerk aan den IJssel Nederland Kaart
31-180319544

Over het restaurant Perron

Vlak langs het spoor

Bij Perron dineer je op een wel heel bijzondere locatie, namelijk in het oude station van Nieuwerkerk. Hier kun je terecht voor een heerlijke lunch of smaakmakend diner en zul je versteld staan van de skills van de chef. Hij tovert het ene na het andere kunstwerkje bij zijn gasten op tafel en doet dit altijd met een brede glimlach. Het menu wisselt per seizoen, waardoor je verzekerd bent van de meest verse producten. Geniet van duurzame vis, biologisch vlees en verrassende vegetarische creaties.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Perron

Trein
  • : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Perron

Rinske G.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Sfeervol gezellig restaurant. Prachtig aangekleed. Lekker de ruimte waardoor je voldoende privacy hebt. Heerlijk gegeten leuke gevarieerde kaart met prachtige gerechten met lokale streekproducten.
Dorothea V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Heerlijk gegeten met goede wijnen, goed geadviseerd. Super gezellige sfeer en attent personeel. Zeer redelijke prijzen. Een aanrader.
Lian W.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
We hebben erg genoten van het verrassingsmenu, het dessert was voortreffelijk! Fijne sfeer en vriendelijke bediening.
joycevanbriemen .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten. Kwaliteit van het eten, de sfeer en bediening waren allemaal goed in balans. Kom zeker terug om een tweede keer te eten.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Heerlijk gegeten,uitgebreide kaart net leuke gerechten zowel lunch als diner ! Fijn terras en zeer vriendelijke bediening !
Chantal R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Het voorgerecht was top. Mooi opgemaakt en mooie smaken.
Het hoofdgerecht was daarintegen vlak qua smaak, 3 verschillende soorten vlees smaakten hetzelfde.

Elke 5 minuten kwam er iemand vragen of het smaakte, soms al voordat er een hap genomen was.

Verder werd het eten er doorheen geduwd; binnen 1,5u stonden wij weer buiten. Het voorgerecht werd al op tafel gezet voordat de amuse op was, en 10 min nadat het voorgerecht af was geruimd, stond het hoofdgerecht er al.
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Wat erg tegenviel is dat we met 6 personen waren en 4 personen een ribeye wilde bestelen en daar er maar 2 van in huis waren. dit werd aangevuld met ossenhaas.
En omdat de laatste zaterdag van de maand live muziek is werden we aan het eind snel weggewerkt.
V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Namens mijn fam.leden,is maar een ding op zijn plaats.VOORTREFFELIJK. Zowel de gerechten als de bediening.
Kort gezegd ,de verwachting overtroffen.Zeker komen wij terug om hier van te genieten.
Bedankt
S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
We waren met 6 personen waarvan 4 familieleden uit Nieuw Zeeland. De ontvangst was bijzonder vriendelijk. Voor de Nieuw Zeelanders werd direct overgeschakeld op de engelse taal. Zij kregen menu kaarten in hun landstaal en vragen over het eten werden in correct Engels beantwoord. Mijn complimenten! De kwaliteit van het eten was prima en het tempo werd aangepast aan onze wensen.
Koos N.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Heerlijk gegeten met geode wijn
martha P.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Wij hebben hier nu 2 keer gegeten. gewoon super!
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten, vriendelijke bediening die verstand hebben van zaken.
Belangstelling van personeel maar zeker geen opdringerigheid.
Het was onze eerste keer maar we komen zeker vaker langs om een hapje te eten.
Edith F.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Creatief menu .met verrassende ingrediënten. Hoeveelheid precies genoeg !
H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
vriendelijke ontvangst geen wachttijd, gezellige bediening en attente verzorging, goed en voldoende eten.
komen zeker terug.
Karlijn B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Enige tijd geleden heb ik een slechte ervaring gehad bij Perron en dit aangegeven op deze website. Na twee weken ging mijn telefoon en zocht de eigenaar contact met mij. Hij vond het heel vervelend hoe het was gegaan en gaf aan dat wij met het hele gezelschap terug mochten komen om de juiste ervaring te beleven met heerlijk eten op hun kosten. Met Pasen hebben we hier gebruik van gemaakt en mijn complimenten. Zowel het eten als de bediening waren perfect. Mijn complimenten hoe Perron dit heeft opgepakt!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Genoten van het chef menu met bijpassend wijnarrangement. Zeer attente bediening in een prachtig oud en sfeervol stationsgebouw. Een aanrader!
Hansje K.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
lekker eten, moderne kaart, goede sfeer
astrid D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Ďuurde vrij lang voor we de kaart kregen.
Een van de gerechten werd pas geserveerd toen de rest van het gezelschap, alvast begonnen, zijn bord al leeg had..jammer
Marjon N.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten in restaurant Het Perron.
Het personeel is aardig en behulpzaam.
Er is niets op aan te merken
Rosemary V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Gezellig restaurant, voldoende keus op de menukaart en heerlijk gegeten!!