Perron

Kerklaan 13-15 2911 AA Nieuwerkerk aan den IJssel Nederland Kaart
31-180319544

Over het restaurant Perron

Vlak langs het spoor

Bij Perron dineer je op een wel heel bijzondere locatie, namelijk in het oude station van Nieuwerkerk. Hier kun je terecht voor een heerlijke lunch of smaakmakend diner en zul je versteld staan van de skills van de chef. Hij tovert het ene na het andere kunstwerkje bij zijn gasten op tafel en doet dit altijd met een brede glimlach. Het menu wisselt per seizoen, waardoor je verzekerd bent van de meest verse producten. Geniet van duurzame vis, biologisch vlees en verrassende vegetarische creaties.

Meer informatie over restaurant Perron

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Perron

Q.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
bij Perron weer erg goed gegeten. We namen het menu. leuke amuse en voorgerecht. Hoofdgerecht was goed gegaard vlees van topkwaliteit en veel!. groentes waren daarentegen wel weinig. Jammer. toetsjes was goed en de huiswijn bovengemiddeld. al met al erg goed gegeten in deze gezellige zaak
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Heerlijk eten, wij komen hier graag een hapje eten. Mijn favoriet is toch wel een de steak tartaar. Ook hebben ze hier lekkere wijnen die de maaltijd compleet maakt. Vriendelijke bediening!
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Wederom een heerlijke avond die begon met het maken van keuzes vanaf een zeer gevarieerde menukaart.
De gerechten werden weer verrassend mooi opgediend en smaakten heerlijk verrassend !
Dit alles in een plezierige ambiance en super bediening.
jaap K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Leuke avond gehad, prijs aan de te hoge kant
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Uitstekende service en zeer goede prijsprestatie verhouding. De kaart bevatte voor mij enkele nieuwe verrassende gerechten. Mijn kritische tafelgenoot was positief verrast door de vegetarische maaltijd. een aanrader dus voor een ieder die vlees nog vis wenst te nuttigen. Ook het gratis parkeren voor de deur is een pluspunt. Ga hier zeker nog eens terug.
Aat V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
De eerste keer dat we het Perron bezochten was voor ons verrassend; prettige ontvangst, goed menu en geen opdringerige houding. Een fijne kennismaking!
Anetta B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Er zijn helaas weinig restaurants waar met aandacht en fantasie een Vegetarisch menu wordt samengesteld.
Bij Perron is dit dus wel het geval, een lust voor het oog en heerlijk
van smaak.
Chapeau voor de Chef cuisine!
Personeel is zeer vriendelijk en gastvrij.
Gezellige inrichting.
André W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Helaas,het was niet de 2e kerstavond waar wij op gehoopt hadden. De bediening had het niet echt naar de zin.Bij jet uit serveren van de gerechten werd niet verteld wat er op het bord lag,menu ligt op tafel maar toch en eet smakelijk deed ook zeer!!Het eten opzich kon zeker beter Tonijn was leuk maar sushi was niet krokant, gebakken coquille waarom uit diepvries???gebakken zeebaarsrug???het was een staartje van 35-40 gram, de bitterbal van kreeft was top.Tussen gerechten zat aardige ruimte, wij vroegen om nog een glaasje wijn , helaas dat kon niet...extra omzet???Wij stoppen voorlopig niet meer bij dit Perron
neeske .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
mooi kerstdiner vijf gangenmenu goed wijnarrangement goede creatieve kok vriendelijke bediening gezellige entourage makkelijk parkeren
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
De spoon te zwaar .is geen fris drankje dat de eetlust opwekt.
Het stukje hertenbiefstuk was te vast ,betere kwaliteit is aan te raden.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk kerstmenu, leuke sfeer! Het duurde soms net iets te lang tussen de gerechten. Zeker een aanrader voor volgend jaar.
George M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Met de hele familie genoten van een heerlijk kerstdiner. Een heerlijk relaxte zaak, vriendelijke en bekwame bediening en verrassende het fantastisch lekkere gerechten. Top!
Rina I.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
1e Kerstdag met 6 personen heerlijk 5-gangen diner gehad. Een van ons moet vegetarisch zonder zout eten: alle gangen waren ook voor hem heel smakelijk en prachtig verzorgd. Wij komen zelf niet uit de regio, maar zullen zodra de gelegenheid zich voordoet heel zeker weer bij Perron gaan eten.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wat een mooie setting om kerst te vieren met je dierbaren. Naast het prettige ontvangst, goede logistiek en fijne indeling van de zaak tijdens de kerst hebben we enorm genoten van het 5 gangen menu. Het menu was speels, met bijzondere combinaties en qua grootte mooi afgestemd op het aantal gangen. Twee toppers waren de 3e gang met een ravioli van kreeft, gebakken zeebaarsrug, enoki, romige kreeftensaus, minibietjes en een bitterballetje van kreeft en het dessert Parfait van nutella, bavaroisetaartje van ferrero rocher, pure chocolademousse, gelei van gezouten karamel, ganache en gekarameliseerde hazelnoten. Ondanks dat de zaak helemaal vol zat, was er genoeg aandacht voor de gasten aan tafel, was er ruimte om even te pauzeren tussen de gangen door en was het een avond met een gouden randje.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Genoten van het Kerstmenu! Volgend jaar zeker op herhaling! Sfeer was ontspannen, gastvrijheid groot en kwaliteit eten prima!
margreethagoort .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Ontvangst was goed alleen het aangeboden drankje stond wel op de rekening. Vreemd! Mooie zitplaatsen alleen erge lange wachttijden tussen de gangen. Reden was dat er veel gasten later binnenkwamen. Wij vonden het vreemd dat wij daarom langere tussen pauze hadden. Van ruim 5 kwartier. Toen we er wat van gezegd hadden kon het wel sneller geserveerd worden. Het was een goed verzorgd kerstdiner. Mooi opgemaakt en heel smekelijk.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Gekozen voor het chef menu (4 gangen) + wijnarrangement
Bestaande uit een visvoorgereccht met coquille, vegetarisch tussengerecht, hoofdgerecht dorade en hertbiefstuk en nagerecht met chocoladebereidingen.
Wijnen waren goed, vooral de Rueda (kelderrestant, terug op de kaart zetten). Mooie glazen!
Bediening (sommelier)was goed en attent.
We komen zeker weer terug.
Atheking .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
De keuken levert een goede prestatie, hoewel de sukkade niet optimaal was- had iets lager kunnen garen, zodat hij al voordat je vork je mond bereikt, uit elkaar valt. Het stuk sukkade was bovendien te dik. De smaak was enigszins flauw. Verder alles dat vanuit de keuken kwam: prima.
De bediening kan beter: bij binnenkomst iets te familiair- je en jullie. Dat jongere gasten dit waarderen is denkbaar, maar oudere gasten stellen het op prijs om met u te worden aangesproken. De bediening komt enigszins arrogant over. Dat kan ook iets bescheidener. Op onze vraag wat het menu van de chef was, kwam eerst een afwijkend antwoord, maar daar zaten we niet op te wachten. Bij het opnieuw aanspreken van deze mannelijke persoon kwam er dan toch uit wat de inhoud van het menu was.
Tot slot: het licht is dermate zwak dat je de menukaart niet kunt lezen. Als je geen wijziging aan wilt brengen aan de bestaande verlichting is het een suggestie om bij het presenteren van de menukaart een leeslampje bij te doen- je hebt snoerloze ledlampjes- die kosten niet veel, maar het effect is perfect. Leid de bediening op en vooral: leer ze om vanuit de gast te kijken- dat zal zeker resultaat opleveren.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
prima sfeer en heerlijk gegeten met groep van 14 personen iedereen mocht zelf kiezen verrassings menu was heerlijk, erg vriendelijk personeel niet opdringerig
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
We hebben genoten van een heerlijk kerstdiner. Met een groep van 24 personen hadden we boven ons eigen clubje en konden zo lekker als groep samen zijn. Het eten,de bediening,de verzorging was helemaal top. Bedankt Hans en hele team.