Perron

Kerklaan 13-15 2911 AA Nieuwerkerk aan den IJssel Nederland Kaart
31-180319544

Over restaurant Perron

Vlak langs het spoor

Bij Perron dineer je op een wel heel bijzondere locatie, namelijk in het oude station van Nieuwerkerk. Hier kun je terecht voor een heerlijke lunch of smaakmakend diner en zul je versteld staan van de skills van de chef. Hij tovert het ene na het andere kunstwerkje bij zijn gasten op tafel en doet dit altijd met een brede glimlach. Het menu wisselt per seizoen, waardoor je verzekerd bent van de meest verse producten. Geniet van duurzame vis, biologisch vlees en verrassende vegetarische creaties.

Meer informatie over restaurant Perron

Karin D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gisteravond met z'n vieren lekker gegeten. Minpunt: er wordt gevraagd of men ons als aperitiefje een glas champagne kan aanbieden, waarvan de prijs achteraf € 9,50 per glas bleek te zijn. We hebben hierover gereclameerd, maar er werd niets mee gedaan. Voorlopig zien ze ons daar niet meer.
Marion Buitendijk .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voor de derde keer hier geweest en weer zeer tevreden. Heerlijk gegeten; vooral de zalm was tongstrelend. Vriendelijk personeel. Wel wat lang op hoofdgerecht moeten wachten maar dat werd met een drankje van het huis prima opgelost. Komen zeker nog eens terug!
Sacha S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
3 gangen AH verrassingsmenu was prima verzorgd. Bediening is wisselend. De jonge garde kijkt langs je heen, waardoor contact leggen lastig is en kennisniveau is bij de een beter dan bij een ander. Sfeer is goed, warme inrichting, comfortabele stoelen. Het was nu rustig, als het restaurant vol zit, zal het rumoerig zijn, nu konden we heerlijk met elkaar kletsen zonder te hoeven schreeuwen.
Molenaar10 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Ivm met de verjaardag van mijn vrouw zijn wij met 5 personen van de AH aktie gaan eten. Het eten was redelijk tot goed en de bediening was okay alleen jammer, dat je voor de 5e persoon geen korting krijgt
Judiedepudie .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten via de AH-actie. De gerechten waren mooi opgediend en smaakten heerlijk. Het waren geen grote porties, maar voor ons was het prima. Wel een stevige prijs: € 38,- en € 4,- voor een glas wijn, dus of ik hier zou eten zonder de AH-actie betwijfel ik.
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Verrassend lekker gegeten. Altijd gedacht dat het een eetcafe was als we er langs reden. Het tegendeel was waar mooie bordjes met goede smaken!
P_Molenaar .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Begin dit jaar voor het eerst bij Perron geweest en nu weer, wederom heel hartelijk ontvangen en heerlijk gegeten. De gerechten waren afgestemd op het seizoen en zeer smaakvol, weer een geweldige avond gehad!
Annekecurieplaats .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Het AH menu genuttigd. Borden zijn mooi opgemaakt met diverse heerlijkheden. Veel variatie op je bord. Bediening is vriendelijk en vlot. er werd gevraagd of de volgende gang uitgeserveerd kon worden. Ik heb hier vaker gegeten en het eten is altijd verrassend en goed. Aanrader. Prijs is met AH menu voordelig, maar volle prijs is wat aan de dure kant.
Markus D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Vriendelijke bediening , keuken doet haar best , maar het is het net niet wat hen op een hoger niveau zou kunnen brengen . Weinig echt vers. Overall goede gevoelens en redelijke kwaliteit in verhouding met prijs.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Goede jeugdige bediening, zeer attent. Goede kwaliteit voedsel. Goede sfeer. Jammer dat een fles plat water maar liefst 5,85 blijkt te moeten kosten, wordt er al niet genoeg verdiend op de glaasjes wijn?
Els W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Goed eten, goede bediening en prettige omgeving.
Zeker een restaurant om meermaals te bezoeken.
Volgende keer een combinatie met direct naastgelegen bar met live muziek.
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Deze zaak is 100% vooruit gegaan. We hadden slechte ervaringen met deze zaak, lange wachttijden, eten liet veel te wensen over en het personeel was niet klantvriendelijk.
Dat is gelukkig allemaal in het voordeel gewijzigd.
Hier komen wij beslist weer terug.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij vinden Perron qua sfeer erg gezellig. Qua eten vonden wij het deze keer wat tegen vallen. Het vlees was helaas niet mals. Dit keer geen amuse. Stond wel op de rekening. Hiermee werd bedoeld een schaaltje olijven en stukjes worst. Vonden wij wat simpel.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met de AH rest. actie hier met vrienden gegeten. We kregen het 3 - gangen verrassingsmenu en verrast werden we!! Geen aangepast menu vanwege de AH actie zoals bij andere restaurants. Prachtig opgemaakte borden met heerlijk eten. Nagerecht met o.a. brownie. De lekkerste brownie die ik t.n.t. gegeten heb! Attente, vriendelijke bediening. Uitleg over wat er op je bord ligt. Absoluut voor herhaling vatbaar!
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Voor een tweede keer gegeten bij Perron, na een zeer succesvolle eerste ervaring. Na een warm ontvangst naar een tafeltje gebracht, gevolgd door wat drankjes. Kort hierna werd ook een erg smakelijke amuse aangeboden; een stukje buikspek dat smelt op je tong, met ananas en een iets pittige saus.

Je kan merken dat de gastheer trots is op zijn restaurant, wat zich verder uit in de goede service. Pas naarmate het later en drukker werd begon de service net iets te lang op zich laten wachten. Dit was dan ook het enige minpunt.

Het eten wist de hoge verwachtingen te vervullen. Alle gerechten waren goed bereid en brachten soms verrassende smaakcombinaties met zich mee. Zo zat er bij het hoofdgerecht een iets hartigere oliebol bij. Bij het desert was (flink) gebruik gemaakt van noten en pinda, waar ik vooraf aangegeven had allergisch voor te zijn, en deze werd goed vervangen door een ander gerecht. Werkt beter dan het proberen aan te passen van een bestaand concept.
m
Kortom, niks anders dan lof. Het is niet goedkoop eten, maar het is de prijs meer dan waard.
Leniecees .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Wij zijn nu voor de vierde keer in dit restaurant. Het is weliswaar meet dan een half uur autorijden maar de rit meer dan waard. Het AH verrassingsmenu was wederom voortreffelijk. Wij waren met familie die hier nog nooit geweest was maar die zeiden: 'hier komen wij zeker terug' Ht driegangen menu was gewoon goed ne liever gezegd uitstekend. Vleeskwaliteit was meer dan goed. Bediening eveneens. Gewoon niet te klagen en dus verdient Perron gewoon dat wij regelmatig terugkomen.
Sille .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de A-H bonnen. Het eten was afwisselend, mooi opgemaakt en de gerechten waren een ware smaaksensatie. Echt een nieuwe ontdekking van een goed restaurant, met heerlijke wijnen en een goede koffie.
AJ T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Ik wist dat er een nieuwe uitbater in het pand zat, maar deed de aanname dat het weer een sort eetcafé zou zijn. Des te groter de verrassing toen dit niet het geval bleek te zijn. Het eten is van écht goede kwaliteit. De gerechten op de kaart zijn ook niet standaard en maakt nieuwsgierig naar meer. De inrichting is strak en toch sfeervol, de bediening snel, vriendelijk en kundig. Het Perron is een aanrader voor mensen die willen genieten van een kaart met diverse gerechten die je niet snel ergens anders ziet. Het is zeker niet goedkoop, maar ook weer niet zo schokkend als in andere recensies wordt aangegeven.