Perron Zee

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,5
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Afgelopen zondag met 2 vriendinnen hier wezen eten, ikzelf had al vaker het tapas-menu genomen, zodoende wist ik dat het lekker was.
Ietsje eerder aangekomen dan de afgesproken tijd, was geen probleem, we kregen een mooie tafel aangewezen, en de eerste drankjes werden vrij snel gebracht.
De eerste ronde van de tapas liet even op zich wachten, maar het is smullen. Het is natuurlijk fijn dat het allemaal niet te snel gaat, maar na een rondje ben je enthousiast dat je snel door wil gaan, en dan duurt en duurt en duurt het wel even..

Langzaamaan liep de tent vol, en dan merk je dat de meiden van de bediening het niet goed aankunnen.. Dat is zo jammer, wellicht wordt er bezuinigd op het personeel, want mijn gevoel zegt, twee personeelsleden erbij, en het restaurant kan rijk worden.

We hebben heerlijk gegeten, de porties zijn ruim genoeg, zeker de spicy-ribs, het is een hele mooie zaak.
Maar, beste PerronZee, zorg dat je meer personeel krijgt op dit soort zware avonden ( zondagavond, en de hele zaak zat vol! ) desnoods verhoog je het tapas-menu in prijs, wat zo ongeveer iedereen at om ons heen, maar het personeel kan het niet aan.
Het eten en de ambiance is echt PRIMA, wellicht het investeren waard!!!
Roowd O.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
De onbeperkte tapas is echt heerlijk!!!
Wat wel jammer is dat bij de spaghetti die je bij de 2de ronde krijgt de kaassoort vervangen is door manchego, terwijl die spaghetti juist zo lekker was!!!
Maar een aanrader om lekker tapas te eten beter doordeweeks als in het weekend dan moet je gewoon wat langer op de gerechten wachten.
Ann95 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
De tapas is echt prima, al meerdere keren gedaan. Zeker in het begin waren wij hier heel enthousiast over, helaas voert de slechte/trage bediening de laatste tijd toch de boventoon. De tapas is onbeperkt, maar vaak red je net aan 4 rondes omdat het ten eerste lang duurt voor de bediening de bestelling voor de volgende ronde komt opnemen, en ten tweede duurt het lang voordat die ronde er dan is.
Ontzettend jammer, want het is een leuk restaurant en het eten is goed!
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Omdat ik die dag een nieuwe baan had gekregen ben ik hier met man en zoon wezen eten. Het was erg druk en er liepen maar twee personen in de bediening; zij liepen het vuur uit de schoenen. Omdat veel gasten aan de tapas zaten duurde het geruime tijd voordat je de aandacht van het personeel kreeg, erg jammer. Toen eindelijk onze bestelling werd opgenomen bleek niet alles op voorraad te zijn en moest opnieuw een keuze gemaakt worden. Waarom wordt dit niet meteen gezegd als je de kaart voor je neus krijgt?
We hebben het bij een hoofdgerecht gehouden, want het was te druk en onrustig. Het duurde ook geruime tijd voordat we konden afrekenen en op den duur zijn we maar naar de bar gelopen. Ook daar hebben we een tijd staan wachten....
Gelukkig hadden we telefonisch gereserveerd, want bij thuiskomst werden we gebeld door het personeel dat er een fout was gemaakt bij het opmaken van de rekening: er stond een hoofdgerecht teveel op!!!
De volgende dag zou mijn man in de buurt zijn en kon hij het geld ophalen. Dit is de zoveelste keer dat er iets mis gaan met de afrekening; regelmatig staan er drankjes op de bon die niet zijn genuttigd. Tip dus: kijk je bon echt heel erg goed na..ik vraag me af of er moeite was gedaan als ons telefoonnummer niet bekend was geweest. Zouden ze dan via ons rekeningnummer moeite hebben gedaan om in contact te komen? Ik vrees het niet... Ik ben er wel een beetje klaar mee en dat geldt dan voor zowel Perron Zee als het naastgelegen Grand café Kruiten dat van dezelfde eigenaar is en waar dus ook regelmatig iets mis gaat!
Natascha K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Eten is erg matig weinig groente bediening is er alleen op uit om je veel drank te verkopen het zijn een stelletje oplichters !!!! Ze zetten extra drankjes op je rekening opletten dus !!!!!
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Met z'n tweeën onbeperkt tapas gegeten.
De kwaliteit van het eten is prima. Met de tussendoortjes (patatas bravas, spaghetti etc.) proberen ze je maag extra te vullen. zodat je minder van de (duurdere) tapas zélf gaat bestellen.
Maar het ligt helemaal aan jezelf om wel of niet van die tussendoortjes te nemen.
Kwaliteit dus prima, echter het was vaak erg lang wachten op deze volle avond. Als de reactie dan is dat dit door de drukte komt, dan ben ik toch wel redelijk teleurgesteld, want een restauranthouder zou toch een aantal tafels moeten plaatsen, afgestemd op de capaciteit van de keuken.
En lang wachten leidt tot extra drankjes, dus ze pakken het daar slim aan. Niettemin heerlijk gegeten.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Perron Zee noemt zich restaurant, maar voert dezelfde kaart en keuken als het naastgelegen grand café Kruiten. Je kunt kiezen uit doorsnee gerechten zoals kibbeling en saté. Uiteraard geserveerd met frites. De smaak is ook doorsnee. Dat maakt een bezoek aan dit restaurant tot een gemiddelde ervaring die je overal kunt beleven. De bediening munt niet uit in vriendelijkheid, maar is wel adequaat. Mijn portie kibbeling was veel te groot, hetgeen het gerecht wat aan de dure kant maakte. Het tapas-arrangement is daarentegen een leuk concept van deze eetgelegenheid.
Annemieke J.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten van het tapas menu!
Ontzettend veel keus!vlees,vis,vegetarisch,en echt originele variaties!
Ook de inrichting is sfeervol,en de bediening ook prima!
Wij komen zeker nog eens terug,
Arenencaroline .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Het tapasmenu is hier prima. Er zijn heel veel verschillende gerechten, zodat iedereen aan zijn trekken komt. De bediening is gezellig en goed. Een pluspunt is dat je de hele avond mag blijven en niet wordt weggekeken.
Raimon .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Heerlijk onbeperkt tapas gegeten. Door drukte moesten we in het Grand Cafe zitten, maar dat was uitstekend. Gezellige sfeer en heerlijk gegeten. Snel geserveerd ook.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Op zichzelf prima gegeten, maar dit restaurant blinkt niet uit in uniciteit. Misschien hoeft dat ook niet voor een restaurant midden in het Haven gebied, alhoewel op 100 meter afstand van het wat luxere Augusta. Toch wel een algeheel positief beeld en prima dat beide restaurants in dit gebied elkaar aanvullen.
De kok presenteert zo af en toe wat slordigheden door de drukte. Vooral het Tapas menu vraagt natuurlijk wat extra snelheid en improvisatie in de keuken om alles een beetje goed geregeld op de juiste tafels te krijgen. Dat dat af en toe een beetje fout gaat is eigenlijk niet zo erg.
Maar de cijfers blijven steken bij een 7, en dat is prima voor deze eetgelegenheid.
Haarlem1985 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Gisteren heerlijk gegeten bij Perron Zee. De prijs kwaliteit verhouding is prima en het personeel is zeer vriendelijk. Ook bij het serveren van een verkeerd gerecht, wat natuurlijk kan gebeuren, heeft het personeel onze non-verbale communicatie direct opgepakt en op een zeer keurige manier opgelost. complimenten!
Miike O.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
Keer op keer een grote teleurstelling.
Eten top, maar bij de Tapas (voor 22,50 onbeperkt genieten) is het ronduit schandalig dat ik vanaf rondje twee op me knieen moet om nog wat te mogen bestellen.
Spontaan laten de serveersters je links liggen, compleet genegeerd.
Wat zeg ik, ze kijken je recht in het gezicht aan en rennen dan vlug naar de keuken.
En als ik dan eindelijk iemand aan me tafel weet te krijgen is de gezelligheid en beleefdheid verdwenen bij de serveerster in kwestie (even voor de goede orde...Alle serveersters doen opeens zo).
Kortaf wordt de bestelling opgenomen, de schaaltjes van de vorige ronde worden op een dienblad gesmeten en als ik niet meteen wat te drinken erbij bestel kan ik dat ook vergeten.
Ronduit schandalig.

Kom er al weken niet meer vanwege dit soort grappen, maar 1 december na een moeilijke dag met familie toch maar gereserveerd want het is zo lekker dichtbij en we hadden even een opbeurend gezellig momentje nodig.
Hopende op een verbetering, nieuwe menukaart etc.
Maar helaas, ik heb me kapot geschaamd tegenover me ouders, twee rondjes tapas, das 4 hapjes op een vork en dat was het, o nee na een half uur zoeken naar een serveerster die nergens meer te bekennen was, heeft me vader met een paar zielige (hongerige) hondenogen nog iemand aan tafel weten te krijgen.
Met pijn en moeite werd onze bestelling opgenomen, onder het schrijven werd er uitermate duidelijk naar de klok gekeken zo van nou schiet op dan kunnen jullie de deur uit.
We zijn er bij ons thuis over uit...Perron aan zee nee, dat wordt hem niet meer.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Wij hebben verschrikkelijk lekker gegeten bij Perron Zee en ik raad het dan ook iedereen aan! We hebben onbeperkt tapas gegeten met 4 man, voor 22,50 euro p.p. Hierdoor hebben zeer afwisselende gerechten gegeten (ook van elkaar geproefd), die stuk voor stuk van goede kwaliteit waren. De bediening was vriendelijk en duidelijk over de gerechtjes, de vragen vriendelijk en duidelijk beantwoordend. De indeling is lekker ruim, waardoor we gewoon met elkaar konden praten, zonder last te hebben van de buren.
Er is evenveel keuze uit vlees, vis alsook vergetarisch, dus erg veel keus, voor ieder wat wils. Elk gerechtje op zich was af en smakelijk, zoals de kip met vijgencompote. De frituurhapjes waren niet vet. Heerlijk dat er zoveel verschillende kroketjes te bestellen waren, o.a. met zeeduivel, met garnalen, met kaas en kweepeer. De mannen kozen uit speciaal bier.
Ja, we hebben onze buikjes smakelijk volgegeten, zeker voor herhaling vatbaar!
Kattenbabbels .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Als IJmuidenaar heb ik vaker in Perron Zee gegeten. Normaal gesproken ben ik tevreden over dit wat grote restaurant, echter de laatste keer dat ik hier was is waarschijnlijk ook echt de állerlaatste keer geweest!
We kwamen met zijn tweetjes redelijk laat op de avond binnen, zonder reserveren en waren blij dat in de drukte toch nog een tafeltje vrij was. Vrij snel kwam een serveerster onze koffie cq wijn brengen, waarop we halsreikend uitkeken naar haar wederkomst met de menukaart.
We hebben hier bijna veertig minuten tevergeefs op zitten wachten. Geen broodje vooraf of tweede drankje werd ons aangeboden; niets. Alsof we niet bestonden.
Hadden de serveersters het dan zo druk dat er geen tijd was? Welnee, want een aantal van hen stonden in een hoekje rustig te kletsen en wat te drinken en keken ons een aantal keer recht aan.
Toen we uiteindelijk met een lege buik opstonden om dat eerste en enigste drankje af te rekenen hebben we onze ergenis hierover kenbaar gemaakt.
Geen excuses, geen tegemoetkoming in een 'het drankje was dan van het huis', nada noppes niets.
Als eigenaar zou ik gezorgd hebben voor iemand die het overzicht houdt op alle gasten, zou ik mijn personeel niet in het zicht van klanten laten drinken en kletsen, en zou ik bij zo'n fout als deze het drankje gratis hebben gegeven onder het maken van oprechte excuses. Misser eerste klas! Zijn bij deze een goede en regelmatig terugkerende klant kwijt....
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Op advies van vrienden met 4 personen gegeten bij Perron. Matige locatie maar leuke inrichting. Concept: combi van Tapas en all you can eat. Voor een absoluut redelijke prijs van € 22,50 per persoon. Uitgebreide keuze met lekkere vis-, vlees- en vegetarische gerechtjes; niet allemaal origineel Spaans maar een lekkere combi met andere minigerechtjes zoals Vitello en parmahamkroketjes. Elke ronde p.p. 2 gerechtjes en na 5 ronden hadden we een absoluut zeer voldaan gevoel. Tussendoor wat 'vullers' zoals broodjes met aoli, patates etc. Attente bediening die zeker niet probeerde het tempo te drukken; de 5e ronde werd net zo enthousiast opgenomen en geserveerd als de 1e. Uiteindelijk bedroeg de rekening, inclusief toetjes en (aardig wat drankjes) € 165,-. Dat was het zeker waard; voor herhaling vatbaar.
Joyce P.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Vandaag voor het eerst gegeten bij Perron Zee. Zeker de moeite waard. Lekkere tapas en veel keuze. Het zag er ook gezellig uit en de bediening was uitstekend.
In 1 woord: gezellig. Ik ga het zeker aanbevelen bij vrienden.
Hansje B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2014
Heerlijk gegeten op een doordeweekse dag. Niet druk,alerte vlotte bediening.
Vooraf de kroketjes op een frisse knisperende salade. Ook het trio van de zalm oogde fris. Hoofdgerecht was de vangst van de dag (hele dorade op de "Engelse wijze" gefileerd (met warme basilicumsaus) en vervolgens gegrild met groenten. Zeer smaakvol! Het andere hoofdgerecht was een schotel met meerdere vissoorten op een bedje van groenten. Erg veel, maar smakelijk.
Ook hier was de huiswijn goed.
JasperEnAyla .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Vandaag voor het eerst naar Perron Zee geweest om tapas te eten; helemaal geen spijt van! Onbeperkt voor €22,50 pp, genoeg keus en ontzettend lekker. Het eten kwam snel, broodje vooraf. Goede ambiance en we zijn uitstekend geholpen door Simone. Bediening was vriendelijk, alert en professioneel.

Aanrader! Wij komen graag nog eens terug.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Relatief nieuw hier is het tapas menu, onbeperkt voor twee tientjes. Het is allemaal best te doen, niet overweldigend goed. Soms wat raar: ongevraagd pasta met veel knoflook erbij biefpuntjes die de tweede keer heel anders smaken. Rode wijn was nogal nep qua smaak, en er is weinig keuze aan wijnen. Bediening is al jaren niet onaardig, maar vrij traag en niet heel alert. Halverwege de avond zien we opeens de helft van de bediening met een glas wijn in de hand naar buiten gaan: raar. Maar het voornaamste punt is toch datde zaak niet gezellig is: te grott, te onpersoonlijk, te weinig bediening, te weinig gasten. Wij komen hoer niet zo snel meer.