Perron Zee

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Perron Zee

George M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
helaas opgewarmde lauwe garnalen en varkenshaas veel te gaar en taai. helaas zeer slecht. helaas ik heb de kracht niet meer om te klagen en de discussie aan te gaan. DE BEDIENING WAS ZEER VRIENDELIJK EN DE SFEER WAS GEZELLIG INGERICHT . Maar het eten slecht. de bereikbaarheid voor de scootmobiel is ook niet vriendelijk eerst moet je over een hoge stoep heen . dan liggen er auto stops stoepranden. waar de scoot bijna niet doorheen kan . jammer . G.Meester.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Niet spannend. Personeel zeer ongeïnteresseerd! Mosselen waren wel erg goed, alleen stond wel extreem snel op tafel. Wij vonden het niet zo zeer een aanrader. Was ook fijn geweest als we hadden geweten dat er tapas was, dan hadden we daarvoor willen gaan. Maar er werd enkel gevraagd of we de A la carte kaart wilde.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Afgelopen zondag met 2 vriendinnen hier wezen eten, ikzelf had al vaker het tapas-menu genomen, zodoende wist ik dat het lekker was.
Ietsje eerder aangekomen dan de afgesproken tijd, was geen probleem, we kregen een mooie tafel aangewezen, en de eerste drankjes werden vrij snel gebracht.
De eerste ronde van de tapas liet even op zich wachten, maar het is smullen. Het is natuurlijk fijn dat het allemaal niet te snel gaat, maar na een rondje ben je enthousiast dat je snel door wil gaan, en dan duurt en duurt en duurt het wel even..

Langzaamaan liep de tent vol, en dan merk je dat de meiden van de bediening het niet goed aankunnen.. Dat is zo jammer, wellicht wordt er bezuinigd op het personeel, want mijn gevoel zegt, twee personeelsleden erbij, en het restaurant kan rijk worden.

We hebben heerlijk gegeten, de porties zijn ruim genoeg, zeker de spicy-ribs, het is een hele mooie zaak.
Maar, beste PerronZee, zorg dat je meer personeel krijgt op dit soort zware avonden ( zondagavond, en de hele zaak zat vol! ) desnoods verhoog je het tapas-menu in prijs, wat zo ongeveer iedereen at om ons heen, maar het personeel kan het niet aan.
Het eten en de ambiance is echt PRIMA, wellicht het investeren waard!!!
Rody O.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
De onbeperkte tapas is echt heerlijk!!!
Wat wel jammer is dat bij de spaghetti die je bij de 2de ronde krijgt de kaassoort vervangen is door manchego, terwijl die spaghetti juist zo lekker was!!!
Maar een aanrader om lekker tapas te eten beter doordeweeks als in het weekend dan moet je gewoon wat langer op de gerechten wachten.
ann95 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
De tapas is echt prima, al meerdere keren gedaan. Zeker in het begin waren wij hier heel enthousiast over, helaas voert de slechte/trage bediening de laatste tijd toch de boventoon. De tapas is onbeperkt, maar vaak red je net aan 4 rondes omdat het ten eerste lang duurt voor de bediening de bestelling voor de volgende ronde komt opnemen, en ten tweede duurt het lang voordat die ronde er dan is.
Ontzettend jammer, want het is een leuk restaurant en het eten is goed!
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Omdat ik die dag een nieuwe baan had gekregen ben ik hier met man en zoon wezen eten. Het was erg druk en er liepen maar twee personen in de bediening; zij liepen het vuur uit de schoenen. Omdat veel gasten aan de tapas zaten duurde het geruime tijd voordat je de aandacht van het personeel kreeg, erg jammer. Toen eindelijk onze bestelling werd opgenomen bleek niet alles op voorraad te zijn en moest opnieuw een keuze gemaakt worden. Waarom wordt dit niet meteen gezegd als je de kaart voor je neus krijgt?
We hebben het bij een hoofdgerecht gehouden, want het was te druk en onrustig. Het duurde ook geruime tijd voordat we konden afrekenen en op den duur zijn we maar naar de bar gelopen. Ook daar hebben we een tijd staan wachten....
Gelukkig hadden we telefonisch gereserveerd, want bij thuiskomst werden we gebeld door het personeel dat er een fout was gemaakt bij het opmaken van de rekening: er stond een hoofdgerecht teveel op!!!
De volgende dag zou mijn man in de buurt zijn en kon hij het geld ophalen. Dit is de zoveelste keer dat er iets mis gaan met de afrekening; regelmatig staan er drankjes op de bon die niet zijn genuttigd. Tip dus: kijk je bon echt heel erg goed na..ik vraag me af of er moeite was gedaan als ons telefoonnummer niet bekend was geweest. Zouden ze dan via ons rekeningnummer moeite hebben gedaan om in contact te komen? Ik vrees het niet... Ik ben er wel een beetje klaar mee en dat geldt dan voor zowel Perron Zee als het naastgelegen Grand café Kruiten dat van dezelfde eigenaar is en waar dus ook regelmatig iets mis gaat!
Natascha K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Eten is erg matig weinig groente bediening is er alleen op uit om je veel drank te verkopen het zijn een stelletje oplichters !!!! Ze zetten extra drankjes op je rekening opletten dus !!!!!
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Met z'n tweeën onbeperkt tapas gegeten.
De kwaliteit van het eten is prima. Met de tussendoortjes (patatas bravas, spaghetti etc.) proberen ze je maag extra te vullen. zodat je minder van de (duurdere) tapas zélf gaat bestellen.
Maar het ligt helemaal aan jezelf om wel of niet van die tussendoortjes te nemen.
Kwaliteit dus prima, echter het was vaak erg lang wachten op deze volle avond. Als de reactie dan is dat dit door de drukte komt, dan ben ik toch wel redelijk teleurgesteld, want een restauranthouder zou toch een aantal tafels moeten plaatsen, afgestemd op de capaciteit van de keuken.
En lang wachten leidt tot extra drankjes, dus ze pakken het daar slim aan. Niettemin heerlijk gegeten.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Perron Zee noemt zich restaurant, maar voert dezelfde kaart en keuken als het naastgelegen grand café Kruiten. Je kunt kiezen uit doorsnee gerechten zoals kibbeling en saté. Uiteraard geserveerd met frites. De smaak is ook doorsnee. Dat maakt een bezoek aan dit restaurant tot een gemiddelde ervaring die je overal kunt beleven. De bediening munt niet uit in vriendelijkheid, maar is wel adequaat. Mijn portie kibbeling was veel te groot, hetgeen het gerecht wat aan de dure kant maakte. Het tapas-arrangement is daarentegen een leuk concept van deze eetgelegenheid.
Annemieke J.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten van het tapas menu!
Ontzettend veel keus!vlees,vis,vegetarisch,en echt originele variaties!
Ook de inrichting is sfeervol,en de bediening ook prima!
Wij komen zeker nog eens terug,
arenencaroline .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Het tapasmenu is hier prima. Er zijn heel veel verschillende gerechten, zodat iedereen aan zijn trekken komt. De bediening is gezellig en goed. Een pluspunt is dat je de hele avond mag blijven en niet wordt weggekeken.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Op zichzelf prima gegeten, maar dit restaurant blinkt niet uit in uniciteit. Misschien hoeft dat ook niet voor een restaurant midden in het Haven gebied, alhoewel op 100 meter afstand van het wat luxere Augusta. Toch wel een algeheel positief beeld en prima dat beide restaurants in dit gebied elkaar aanvullen.
De kok presenteert zo af en toe wat slordigheden door de drukte. Vooral het Tapas menu vraagt natuurlijk wat extra snelheid en improvisatie in de keuken om alles een beetje goed geregeld op de juiste tafels te krijgen. Dat dat af en toe een beetje fout gaat is eigenlijk niet zo erg.
Maar de cijfers blijven steken bij een 7, en dat is prima voor deze eetgelegenheid.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Wij hebben verschrikkelijk lekker gegeten bij Perron Zee en ik raad het dan ook iedereen aan! We hebben onbeperkt tapas gegeten met 4 man, voor 22,50 euro p.p. Hierdoor hebben zeer afwisselende gerechten gegeten (ook van elkaar geproefd), die stuk voor stuk van goede kwaliteit waren. De bediening was vriendelijk en duidelijk over de gerechtjes, de vragen vriendelijk en duidelijk beantwoordend. De indeling is lekker ruim, waardoor we gewoon met elkaar konden praten, zonder last te hebben van de buren.
Er is evenveel keuze uit vlees, vis alsook vergetarisch, dus erg veel keus, voor ieder wat wils. Elk gerechtje op zich was af en smakelijk, zoals de kip met vijgencompote. De frituurhapjes waren niet vet. Heerlijk dat er zoveel verschillende kroketjes te bestellen waren, o.a. met zeeduivel, met garnalen, met kaas en kweepeer. De mannen kozen uit speciaal bier.
Ja, we hebben onze buikjes smakelijk volgegeten, zeker voor herhaling vatbaar!
Joyce P.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Vandaag voor het eerst gegeten bij Perron Zee. Zeker de moeite waard. Lekkere tapas en veel keuze. Het zag er ook gezellig uit en de bediening was uitstekend.
In 1 woord: gezellig. Ik ga het zeker aanbevelen bij vrienden.
Hansje B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2014
Heerlijk gegeten op een doordeweekse dag. Niet druk,alerte vlotte bediening.
Vooraf de kroketjes op een frisse knisperende salade. Ook het trio van de zalm oogde fris. Hoofdgerecht was de vangst van de dag (hele dorade op de "Engelse wijze" gefileerd (met warme basilicumsaus) en vervolgens gegrild met groenten. Zeer smaakvol! Het andere hoofdgerecht was een schotel met meerdere vissoorten op een bedje van groenten. Erg veel, maar smakelijk.
Ook hier was de huiswijn goed.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Relatief nieuw hier is het tapas menu, onbeperkt voor twee tientjes. Het is allemaal best te doen, niet overweldigend goed. Soms wat raar: ongevraagd pasta met veel knoflook erbij biefpuntjes die de tweede keer heel anders smaken. Rode wijn was nogal nep qua smaak, en er is weinig keuze aan wijnen. Bediening is al jaren niet onaardig, maar vrij traag en niet heel alert. Halverwege de avond zien we opeens de helft van de bediening met een glas wijn in de hand naar buiten gaan: raar. Maar het voornaamste punt is toch datde zaak niet gezellig is: te grott, te onpersoonlijk, te weinig bediening, te weinig gasten. Wij komen hoer niet zo snel meer.