Perron Peet

Vuurse Dreef 20 3739 KT Hollandsche Rading Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Perron Peet

N. S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Heerlijke taart! Goeie pannini's! Superaardige bediening! Knus stationsgebouwtje uit 1987 met een leuk terrasje. Wij hadden een prima middag!
Katlijn N.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Bij Perron peet meerdere malen koffie To Go gehaald, en die is altijd super!
Laatst voor het eerst 's middags een broodje gegeten in de zaak. Ook weer van top kwaliteit. Vers brood, mooi beleg en zeer vriendelijke bediening. Mijn ouders halen hier nog wel eens friet
en die zijn daar ook zeer lovend over.
Leomots .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Het personeel, de eigenaars of de anderen, allemaal even aardig en behulpzaam. Als je vóór openingstijd voor de deur staat, al is het een half uur, geen probleem, ze doen de deur open!
En die taarten, die op locatie gebakken worden....Waanzinnig lekker! Bij de Wandelsite (veel wandelingen beginnen/eindigen/hebben middagpauze daar) is er iemand die in het hele land appeltaart keurt. Een 7 is eetbaar, 7,5 mwah, 8 ja ach ja, 8,5 prima. Een 9 wordt alleen voor de appeltaart van Perron Peet gegeven! De Vlaaamse Vriet, de gehaktbal, echt het is allemaal even goed!
Devika .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2013
Wat een verrassing. Ik had net een trein gemist en moest een half uur wachten. Hier naar binnen gegaan en hele goeie friet gegeten, met een heerlijk stuk taart mee voor thuis. Ik heb buiten gezeten, want het was mooi weer. Binnen ziet het er heel gezellig en knus uit. Ik ga hier zeker vaker langs.
Patrickenmadelon .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Wat zijn die taarten heerlijk, alles zelf gemaakt. Gelukkig waren we met zijn vieren en nam iedereen een andere soort. De citroentaart was misschien wel de beste. Fris zuur, zoals het hoort op een zomerdag. Ook de patatjes waren lekker. Binnen ziet het er leuk uit. Hopelijk blijft dit leuke adresje nog een tijdje onbekend.