Over het restaurant Perron 5

Gelegen aan het station is Perron 5 de ideale stations lounge voor alle bezoekers en inwoners van Arnhem. Vanaf één van de vier perrons van het station stapt u zo binnen bij restaurant Perron 5! Gasten kunnen hier in een warme omgeving genieten van een vers gezet kopje koffie, lekkere lunch of smaakvol diner! Beleef de goede service en proef de vers & puur bereide gerechten met huisgemaakte ingrediënten in hartje Arnhem!

Wanneer u Perron 5 binnenstapt beleeft u de sfeer van een station, restaurant en het heden & verleden in één! Tijdens het drinken van een kopje koffie of het proeven van een heerlijk gerecht blijft u op de hoogte van de actuele vertrektijden van de treinen van Arnhem Centraal en het laatste nieuws via het digitale informatie scherm!

In de keuken van Perron 5 draait alles om vers en puur! De gerechten worden bereid met huisgemaakte ingrediënten & streekproducten en op creatieve wijze geserveerd. Van een kastje vol zoetigheid bij de High Tea tot een geitenkaas salade die alles behalve klassiek te noemen is! Puur Arnhems, dat is wat je terug zal vinden bij Perron 5. Zo worden de sauzen, “from scratch” huisgemaakt, de pasta vers handgedraaid en de zalm huisgerookt! Daarnaast komt het vlees uit de eigen rijpingskast voor de ultieme smaak.

U bent dagelijks van harte welkom!

Meer informatie over restaurant Perron 5

Gelegen tegenover station Arnhem Centraal
  • : Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 07:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Perron 5

C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Fijne tent waar we lekker hebben gegeten en gedronken. Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam.
Ik ben zeer tevreden over het diner en natuurlijk een overheerlijk nagerecht.
Jia L.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Afgelopen dinsdag hier voor 2 personen gegeten met de Social Deal voor de ayce sparibs actie. Vriendelijke ontvangst en vooraf werd het concept ook netjes uitgelegd.

Echter, we kregen vooraf brood geserveerd en hier zaten helaas vliegjes in!! Dit gemeld bij de bediening, maar er werd ons verteld dat zij 'hier niks aan kon doen' en vervolgens liep het meisje weg zonder het broodplankje mee te nemen/ons een nieuw plankje aan te bieden.
Niet bepaald klantvriendelijk...
Daarnaast kregen we ook geen frisse salade wat ons beloofd werd naast de spareribs, pas nadat wij hier iets van zeiden werd het ons geserveerd. Kortom, een teleurstellende avond voor ons!
Beste Jia Liao,

Wat vervelend dat uw bezoek niet naar wens is geweest. Deze service en kwaliteit passen absoluut niet bij ons en daarom hebben wij dit ook meteen met ons team besproken. Wij gaan met de kritieken meteen aan de slag.

Met gastvrije groet,
Team Perron 5!
BoukeArnhem .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Begin januari top gegeten in dit restaurant! Goede bereiding (ik had stoofvlees, wat lekker was gekruid) en goede hoeveelheden. Gerechten worden leuk geserveerd en de bediening is uiterst vriendelijk.
Hilda B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Prima restaurant we komen hier vaker !!
Beste mevrouw Bruggeman, Bedankt voor de leuke review! Graag tot de volgende keer! ;)
Met gastvrije groet,
Team Perron 5
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten en het personeel was super vriendelijk . Echt een aanrader !
Aloys V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Perfecte spareribs , heerlijke wijn. Gewoon lekker gegeten met 6 personen. Attente bediening met tijd en aandacht voor de gasten.
Rekening houden met allergie en voorkeur was geen enkel probleem en werd moeiteloos opgevangen. Prima prijs kwaliteit verhouding.
Aloys
Lisette H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Lekkere gerechten. Te dure prijs voor de wijnen.
carolien D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
we hebben genoten van onze kerstbrunch 2e kerstdag, zeer smakelijke gerechten en werkelijk fantastisch vriendelijk personeel. Hartelijk dank hiervoor , ook namens de familie ,
Jacqueline E.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Zoals altijd was het eten weer lekker bij Perron 5. Wij hadden onze Kerstbrunch op Tweede kerstdag en zag er weer goed uit. Voor ons met een zwart randje dit jaar omdat mijn moeder, oma er niet meer bij kan zijn, maar ondanks dat was het voor ons prima vertoeven hier! Zeer vriendelijk personeel en lieve Kerstman. In april gaan we de Paasbrunch uit proberen. Ga zo door!
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Super gegeten goed en behulpzaam personeel van alles te eten verschillende gerechten goede wijn met Pasen komen we zeker weer terug
g.bertholdt .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Uitstekend eten, een heel brede sortering zodat het voor iedereen aantrekkelijk is. Zeer vriendelijk personeel, je voelt je er onmiddellijk thuis.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Genoten van het kerstbuffet, keus was ruim, bediening vlot en vriendelijk, alleen bij aankomst was niet geheel duidelijk wat de toegangsdeur was (stonden mensen onnodig buiten te wachten) maar dit minpuntje weegt niet op tegen de pluspunten .... zeker een aanrader
hg V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
het was een zeer uit gebreid buffet eten was heel goed en smakelijk veel variaties heel leuk en veel eten alles was goed warm en vers bereid in een woord klasse . en heel goede bediening vlot en werd veel aandacht aan de mensen besteed prima.
Ellie M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk Kerstbuffet gehad, met veel lekkere dingen in een mooie ambiance. Prettige bediening en heel redelijk geprijsd.
Wil D.
Mooie ambiance,gezellig,smaakvol.
Vriendelijk,behulpzaam personeel
Goed eten.
Alleen jammer dat je voor het toilet 2 trappen af moet.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij waren met 14 volwassenen en 2 kinderen van 1 en 10 jaar bij de kerstbrunch 1 set kerstdag!, het was fantastisch! Alles heerlijk vers en meer dan voldoende keuze, voor een ieder wat wils. Wij hebben stuk voor stuk genoten van deze geweldige brunch. Volgend jaar weer!!! Ook chapeau voor de bediening. Dikke duim!
Rufus E.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
1e kerstdag tafel 40 bij perron 5.
iets over 12.00 schoven we met 6 personen aan.eas onze 1e keer.
vanaf dat moment liep het allemaal op rolletjes.super relaxed personeel.
alles heel ruim opgezet, niemand zat op elkaars lip.Er heerste een heerlijk gemoedelijk sfeer . over het buffet kan ik kort zijn.het voldeed aan alle eisen. heerlijk gegeten. volgend jaar komen we weer.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Een simpele lunch. Na de soep wachtten we circa drie kwartier op het broodje. Het personeel wist zich duidelijk geen raad, beloofde verschillende keren dat het eraan kwam, maar durfde ons na enige tijd niet meer aan te kijken. Aan het eind wilden ze het goedmaken met een drankje. Mijn vrouw had dorst, dus accepteerde het; voor mij hoefde het niet meer.
an.dik .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk wild gegeten! Keuze van het wild beperkt maar de twee hoofdgerechten waaruit gekozen kon worden, waren prima. De bediening, vriendelijk maar zou wat opmerkzamer kunnen zijn; lastig om hun aandacht te trekken, misschien juist omdat het vrij rustig was.
Stefanie G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Wij hebben een chocolade-proeverij gedaan op 12-11-17. Er was een ruim aanbod in verschillende hapjes om te proberen echter kwamen er veel vliegjes op af omdat de houten-etalage niet goed schoongemaakt was. Verder liet de uitleg van de verschillende de hapjes te wensen over.