Meer informatie over restaurant Perron 5

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 07:00 - 22:00

MHekkers .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
We hebben hier met z'n vieren gegeten.. Het was heerlijk. Verrassend leuke kaart. Steak Tartare werd aan tafel klaargemaakt. Geweldig. Mixed grill van allemaal verschillende soorten vis was erg lekker en mooi geserveerd. Wijnen waren ook heerlijk. Kortom wij komen zeker terug!
Homburg .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
De 'uitgebreide lunch' voor twee personen van € 35, bevatte bij Perron 5 van Haarhuis Arnhem:
1 soep (tomaten of uien), wij namen tomatensoep
1 grote sandwich (zalm of kip) wij namen de variant met kip, de sandwich werd met zoute chips geserveerd te worden....

Zo uitgebreid vonden wij het niet. De zoute chips kan je bij iedere willekeurige supermarkt kopen is is een uitermate vreemde combinatie. Voor zo'n bedrag verwacht je op zijn minst iets te drinken bij: melk, koffie, thee, verse jus d'orange of iets fris.

De 5 lagen dikke sandwich was erg goed van smaak, maar door de dikte moeilijk te eten. De tomatensoep met soepstengel en een soort klein soepbroodje (mogelijk Juffra-toertjes) was op zich goed, maar wij konden aan de soep geen restaurantkwaliteit aan ontdekken.

Met een uitgebreide lunch verwacht je iets van: mooie uitsmijter, aangekleed broodje/sandwich, vleeskroket met mosterd of lekkere zalm o.i.d., krentenbol + roomboter & drinken naar keuze.

PS
Om op IENS.nl een account aan te moeten maken met smartphone lukte niet. Aanmelding via Facebook wil ik niet en vind ik ongepast. Facebook is voor mijn vrienden. Uiteindelijk via de computer wel gelukt om een account aan te maken. Erg omslachtig al die account aanmaakhandelingen voor het schrijven van een recensie. Alsof het om het verifiëren van bankgegevens gaat....
Beste Homburg,

Gezien uw review, waar ik erg van ben geschrokken, wil ik graag met u in contact komen.
Dit heb ik vorige week al geprobeerd maar helaas tevergeefs.
Wilt u mij uw telefoonnummer toesturen zodat ik het nogmaals kan proberen?
U kunt een reactie sturen naar:
M.vandijk@perron5arnhem.nl

Ik hoop graag snel van u te horen.

Met vriendelijke groet,

Martijn van Dijk
Perron5 Arnhem
Nancygroot69 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
De lunch hier gebruikt. Het broodje carpacio was seranoham ! Het tweede drankje kwam bij de rekening. Bediening niet vriendelijk. Teleurstellend geheel
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Met een Groupon hier onbeperkt black tiger gamba's gegeten. Vooraf kregen we goed brood, jammer dat de kruidenboter heel hard was. De gamba's werden geserveerd in een tomatensaus. We kregen er een bakje dunne saus bij. Voor een knoflooksaus zat er te weinig knoflook in. Als nagerecht hadden we een heerlijke ijskoffie. De bediening was wat formeel en afstandelijk. De inrichting ziet er uit als een restaurant op het perron van een oud station.
Gnn .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Ik heb hier prima gegeten. Er gingen veel dingen mis: vlees in de vegetarische soep en de nieuwe soep werd zonder lepel geserveerd. En het duurde erg lang. De koffie van de zaak werd toch op de rekening gezet. Maar het personeel was hartelijk en creatief en dat maakt veel goed.

Het ontbijt en de lunch vond ik erg op elkaar lijken. Dat is wel jammer als je er meerdere dagen verblijft.
Daphne8641 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
We hadden een lunch via Gift for you. Het eten was prima alleen de bediening kon veel beter. Het duurde zeker een kwartier voor er überhaupt gevraagd werd wat we wilden drinken en het werd ook maar 1x gevraagd in al die tijd dat we er zaten. Ook kwam er steeds een andere ober aan onze tafel wat we erg vervelend vonden. De sfeer van het restaurant is oudbollig en mist gezelligheid. Ondanks de lekkere omelet komen wij hier niet meer terug.
Prisca .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Goede service, goede bediening en aardig personeel, het brunch buffet was perfect en bij binnenkomst glaasje prosecco, en als afsluiter een prima grand dessert, zodat we niet eens gebruik hebben gemaakt van koffie en thee. Zeker het proberen waard!
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
We hadden een 3- gangen menu. De carparcio en saté van de gril was goed.
De salade Nicose en de pasta met gamba's waren erg matig. Het nagerechten was lekker.
Het zou allemaal niet iets beter en vriendelijke kunnen
Bouk .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Eten was erg lekker, je proefde dat het vers was, het was erg smakelijk. Bediening was goed, decor had iets gezelliger gemogen maar dat ligt misschien ook aan het concept. We gaan hier zeker nog een keer eten!
-T- .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Dit is de 2e keer dat ik hier geweest ben. De eerste keer (voorheen brasserie Haarhuis) was een tegenvaller (had toen een wildmenu en dat smaakte nergens naar. Zeker niet restaurantwaardig). Maar dit keer heb ik erg genoten van de kerstbrunch (nu heet het Perron 5). Heerlijk buffet en de warme gerechten (waaronder het wild) was echt super lekker!
Socialdealproever .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Wij hebben genoten van de kerstbrunch bij Perron 5 (voorheen Brasserie Haarhuis).
Ruime keuze en goede kwaliteit.
Alles steeds bijgevuld.
Warme en koude gerechten en een lekker kersttoetje!
Kleine kanttekening; vorig jaar was de opzet groter en daardoor ook de keuze wat groter.
Maar dat weerhoud ons er volgend jaar niet van tegen om weer te gaan ; )
Philip66 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
De sfeer in Perron 5 is goed en het is een mooi ingericht restaurant. Op een smakeloze pasta na was het eten ook goed. De bediening is vriendelijk maar de service vonden wij slecht. Het duurde lang voordat onze bestelling opgenomen werd en tussen de gangen zat veel te veel tijd. Tussentijds werd niet gevraagd of wij nog wat wilde drinken en bij het afrekenen werden wij, al dan niet, onbewust dubbel aangeslagen. Wat ons betreft geen aanrader.