Perron 5

Stationsplein 1 6811 KG Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Perron 5

Gelegen aan het station is Perron 5 de ideale stations lounge voor alle bezoekers en inwoners van Arnhem. Vanaf één van de vier perrons van het station stapt u zo binnen bij restaurant Perron 5! Gasten kunnen hier in een warme omgeving genieten van een vers gezet kopje koffie, lekkere lunch of smaakvol diner! Beleef de goede service en proef de vers & puur bereide gerechten met huisgemaakte ingrediënten in hartje Arnhem!

Wanneer u Perron 5 binnenstapt beleeft u de sfeer van een station, restaurant en het heden & verleden in één! Tijdens het drinken van een kopje koffie of het proeven van een heerlijk gerecht blijft u op de hoogte van de actuele vertrektijden van de treinen van Arnhem Centraal en het laatste nieuws via het digitale informatie scherm!

In de keuken van Perron 5 draait alles om vers en puur! De gerechten worden bereid met huisgemaakte ingrediënten & streekproducten en op creatieve wijze geserveerd. Van een kastje vol zoetigheid bij de High Tea tot een geitenkaas salade die alles behalve klassiek te noemen is! Puur Arnhems, dat is wat je terug zal vinden bij Perron 5. Zo worden de sauzen, “from scratch” huisgemaakt, de pasta vers handgedraaid en de zalm huisgerookt! Daarnaast komt het vlees uit de eigen rijpingskast voor de ultieme smaak.

U bent dagelijks van harte welkom!

Meer informatie over restaurant Perron 5

Gelegen tegenover station Arnhem Centraal
  • : Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 07:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Perron 5

HTM F.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Matige ontvangst. Hebben zelf een personeelslid aan de jas moeten trekken om aandacht te krijgen, en om te melden dat wij een reservering hadden. Tafel moest toen nog gedekt worden. Bestelling niet correct uitgevoerd, en in eerste instantie verkeerde gerecht geserveerd. Kwaliteit van de gerechten was goed.
RM P.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Filmdiner gehad. 3 gangen diner met 3 keuzes per gang. Heerlijke tomatensoep en carpaccio, erna varkenshaas sate met frietjes. Perfect qua smaak, opdiening en hoeveelheid. Zeer vriendelijk personeel. Absoluut een aanrader
Mariëtte L.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Het buffet gaf een uitstekende sortering van gerechten van een zeer goede kwaliteit en met een heerlijke smaak.
Ik vond het ook prettig dat het gebruikte servies en bestek snel werd opgeruimd.
Beste Mariëtte,

Bedankt voor deze mooie review. Hier zijn wij erg trots op!

Met vriendelijke groet,
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Wij waren gisteren voor de 2e x bij Perton 5 voor de Paasbrunch.
Ten opzichte van vorig jaar was t allemaal nét ietsje minder. Misschien ligt t aan ons (hadden we votig jaar geen verwachtingen). B.v de fruitsalade werd pas aangevuld nadat we er om vroegen en er zat ook erg veel appel in.
Wij hadden écht t gevoel dat de brunch vorig jaar 'rijker' was. Hoewel alles uitstekend smaakte.
Hopelijk kunt u hier iets mee.
Beste Tonny,

Bedankt voor de review. Wij kunnen uw feedback zeker goed gebruiken. Wij gaan dit samen met onze keukenbrigade bespreken en zullen hierop actie ondernemen voor de volgende brunches.

Graag tot ziens!

Fermina S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Super goed
Beste Fermina Sifontes,

Bedankt voor de positieve review! Hier zijn wij heel blij mee!
Graag tot een volgende keer!

C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Fijne tent waar we lekker hebben gegeten en gedronken. Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam.
Ik ben zeer tevreden over het diner en natuurlijk een overheerlijk nagerecht.
Beste Clement,

Leuk om te lezen dat jullie een mooie avond hebben gehad!
Graag tot een volgende keer! :)

Team Perron 5!
Jia L.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Afgelopen dinsdag hier voor 2 personen gegeten met de Social Deal voor de ayce sparibs actie. Vriendelijke ontvangst en vooraf werd het concept ook netjes uitgelegd.

Echter, we kregen vooraf brood geserveerd en hier zaten helaas vliegjes in!! Dit gemeld bij de bediening, maar er werd ons verteld dat zij 'hier niks aan kon doen' en vervolgens liep het meisje weg zonder het broodplankje mee te nemen/ons een nieuw plankje aan te bieden.
Niet bepaald klantvriendelijk...
Daarnaast kregen we ook geen frisse salade wat ons beloofd werd naast de spareribs, pas nadat wij hier iets van zeiden werd het ons geserveerd. Kortom, een teleurstellende avond voor ons!
Beste Jia Liao,

Wat vervelend dat uw bezoek niet naar wens is geweest. Deze service en kwaliteit passen absoluut niet bij ons en daarom hebben wij dit ook meteen met ons team besproken. Wij gaan met de kritieken meteen aan de slag.

Team Perron 5!
BoukeArnhem .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Begin januari top gegeten in dit restaurant! Goede bereiding (ik had stoofvlees, wat lekker was gekruid) en goede hoeveelheden. Gerechten worden leuk geserveerd en de bediening is uiterst vriendelijk.
Hilda B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Prima restaurant we komen hier vaker !!
Beste mevrouw Bruggeman, Bedankt voor de leuke review! Graag tot de volgende keer! ;)
Team Perron 5
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten en het personeel was super vriendelijk . Echt een aanrader !
Aloys V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Perfecte spareribs , heerlijke wijn. Gewoon lekker gegeten met 6 personen. Attente bediening met tijd en aandacht voor de gasten.
Rekening houden met allergie en voorkeur was geen enkel probleem en werd moeiteloos opgevangen. Prima prijs kwaliteit verhouding.
Aloys
Lisette H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Lekkere gerechten. Te dure prijs voor de wijnen.
carolien D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
we hebben genoten van onze kerstbrunch 2e kerstdag, zeer smakelijke gerechten en werkelijk fantastisch vriendelijk personeel. Hartelijk dank hiervoor , ook namens de familie ,
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Super gegeten goed en behulpzaam personeel van alles te eten verschillende gerechten goede wijn met Pasen komen we zeker weer terug
g.bertholdt .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Uitstekend eten, een heel brede sortering zodat het voor iedereen aantrekkelijk is. Zeer vriendelijk personeel, je voelt je er onmiddellijk thuis.
Jacqueline E.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Zoals altijd was het eten weer lekker bij Perron 5. Wij hadden onze Kerstbrunch op Tweede kerstdag en zag er weer goed uit. Voor ons met een zwart randje dit jaar omdat mijn moeder, oma er niet meer bij kan zijn, maar ondanks dat was het voor ons prima vertoeven hier! Zeer vriendelijk personeel en lieve Kerstman. In april gaan we de Paasbrunch uit proberen. Ga zo door!
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Genoten van het kerstbuffet, keus was ruim, bediening vlot en vriendelijk, alleen bij aankomst was niet geheel duidelijk wat de toegangsdeur was (stonden mensen onnodig buiten te wachten) maar dit minpuntje weegt niet op tegen de pluspunten .... zeker een aanrader
hg V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
het was een zeer uit gebreid buffet eten was heel goed en smakelijk veel variaties heel leuk en veel eten alles was goed warm en vers bereid in een woord klasse . en heel goede bediening vlot en werd veel aandacht aan de mensen besteed prima.
Ellie M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk Kerstbuffet gehad, met veel lekkere dingen in een mooie ambiance. Prettige bediening en heel redelijk geprijsd.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij waren met 14 volwassenen en 2 kinderen van 1 en 10 jaar bij de kerstbrunch 1 set kerstdag!, het was fantastisch! Alles heerlijk vers en meer dan voldoende keuze, voor een ieder wat wils. Wij hebben stuk voor stuk genoten van deze geweldige brunch. Volgend jaar weer!!! Ook chapeau voor de bediening. Dikke duim!