Pernikkel

Meer informatie over restaurant Pernikkel

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
6,5

Jouw recensie over het restaurant Pernikkel

PeetM .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Het eten was prima. Geen groot aanbod in gerechten maar dat is op zich prima. Bediening was zeer matig en zeer lange tijd tussen de gerechten. Wc gedeelte stinkt vreselijk(rioollucht).
Remko B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Al vaak heerlijk verrassend gegeten. Wisselende kaart is elke keer spannend, hierdoor niet veel keuze maar wel steeds vernieuwend.
a A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Ik heb er nu vier keer gegeten en deze keer viel het me wat tegen. Voor vegetariers weinig te kiezen maar Ook de bediening viel vandaag wat tegen, minder vriendelijk, kan gebeuren en dat was de andere keren prima. Kaart wat beperkt. . Wijn prima prijs kwaliteit verhouding.
Annemijn V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het eten is heerlijk, altijd genoeg en met een fijne prijs-kwaliteit verhouding. De sfeer in het restaurant is levendig en de indeling draagt ook bij aan een positieve ambiance. Het personeel is vriendelijk, maar als het druk is, moet je soms eventjes wachten. Zeker een aanrader voor iedereen die heerlijk uit eten wil, maar niet een groot budget heeft.
Bianca T.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
ik heb hier gegeten met een vriendin en ik bestelde lamskoteletten.Het vlees was qua kwaliteit echt niet goed en was ook niet goed gebakken. ik heb het teruggestuurd naar de keuken en kreeg een nieuw hoofdgerecht maar die was excact hetzelfde bereid. er was dus ook niet geluisterd naar mijn vraag. ik zou hier niet weer heen gaan.
ArieRave .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Op aanraden van vrienden Pernikkel bezocht om een hamburger te eten. Prima hamburger. De echte verrassing was een gedeeld voorgerecht; kaas-worst plankje met brood, 'smeersels', salade en olijf. Verrukkelijk!
Verder een hippe tent, wat voor ons nooit zo hoeft. Maar zolang eten en drinken goed zijn. Geen punt.
Jorg L.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Zwarte spareribs, in olie verzopen aardappels, smakeloze burger en nochalante bediening. Alle bovengenoemde kenmerken van gerechten bespreekbaar gemaakt, waarop de bediening reageerde met 'ja, ik heb de aardappelen ook wel eens krokanter gezien' en 'jammer'. Kregen een drankje van het huis die uiteindelijk wel op de rekening stond...
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Eindelijk een keuken die ook gericht is op de vegetariër.Heerlijke broodplank en veel leuke extra's zoals een zelfgemaakt stukje gebak bij de koffie. Hier wordt kwaliteit geleverd, geen vulling maar voeding.
Co B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Lekker buiten zitten en toegankelijke en vriendelijke bediening. Het eten was erg origineel en vooral gezond, met name in de bijgerechten. Veel leuke verrassingen zoals een stukje gebak bij de koffie en extra services in de toiletten. Ervaar het zelf!
RemkovandeBeek .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Kwaliteit gaat achteruit. Burgers worden kleiner. En bediening let niet goed op wat je bestelt.

Porties aardappels en salade die je los bij je burger koopt zijn voor 2 personen even groot als voor 1 persoon. Ze vragen wel 2x 4,50.

Achteraf terug gegaan i.v.m. die onduidelijkheid op de bon. Wel restitutie aangeboden gekregen, maar geen uitleg of begrip voor irritatie.

Dit was de laatste keer. De Club Mate en lekkere taart kan ik ook wel ergens anders krijgen.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
De sfeer in dit restaurant is informeel. Dat geldt zowel voor de inrichting als de bediening. Het eten is prima. Origineel, lekker en men streeft naar durzame en lokale gerechten. Vooral het hoofdgerecht was lekker, een schelvis chotel, en voor mijn tafelgenoot een varkensstuk. De sla was eenvoudig maar redelijk. Het stukje taart bij de koffie was lekker smeuiig, het stukje taart als toetje aan de droge kant. De toiletruimte is ook vrij informeel.
Joris T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Goed en smaakvol eten met aandacht bereid. Vriendelijke bediening. Huiselijke sfeer. Opvallende lage prijzen. Zeker een aanrader, net buiten de grachten in het centrum van Groningen.
Just K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker ontbijten in je eigen tempo. Mert wentelteefjes, full english breakfast of gewoon een broodje. Koffie erbij en je bent klaar voor de dag! Of gewoon fijn hersteld na een zware avond..
Snouk K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Alhoewel de kaart niet direct enorm aanspreekt (maar deze wisselt wekelijks, dus dat maakt niks uit) hadden we hoge verwachtingen. Het ziet er nl zo gezellig en leuk uit. Maar helaas.... De verwachtingen werden niet waar gemaakt. De cappuccino was een slappe bak. Waar is de koffie In de cappuccino? Ook toen we het hadden gezegd en wij netjes een tweede kregen was dit zeer teleurstellend. Een goede koffie is het visitekaartje!! Hier fiets je voor om, tenminste ik wel en ik denk veel meer met mij. Maar niet voor deze koffie! Verder was het eten ok, maar ook geen topper helaas. Het wentelteefje was te vet en het eitje was ok, niks bijzonders. Zonde voor zo'n mooie locatie!!
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Ziet er leuk uit, alleen we hebben 2 uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Zo heel druk was het niet. De dame in de bediening leek verbaasd te zijn toen we wederom navraag deden over waar het eten bleef. Onervaren personeel. Jammer, want de sfeer is prima.
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Oei. Dit was niet goed. 2 uur wachten op een matig hoofdgerecht. Als je je daarover beklaagt zeggen ze nonchalant: ja, het is druk vanavond. Terwijl de kaart niet te groot is, de gerechten makkelijk (zoals burgers) en er slechts zo'n 12 tafeltjes zijn. Het team is niet op elkaar ingespeeld, staat te niksen achter de bar. De kok kan het allemaal niet aan. Je moet je best doen om contact te maken met het personeel. Het eten is ok, smaakt, maar is niet bijzonder: een hamburger of vega wrap. Alles met gebakken aardappelen en een prima salade. Maar vooral het lange wachten zorgt ervoor dat we niet terug zullen komen. Zonde, want de inrichting en locatie hebben potentie.
Martinebosgraaf .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Heerlijk gegeten, helaas erg lang moeten wachten op hoofdgerecht.
Bediening was niet erg goed, we werden slecht opgemerkt en moesten goed ons best doen om de aandacht te krijgen van het personeel.
Reinier S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Erg lekker eten voor scherpe prijs. Helaas toch geen top avond want eten want 1.5 uur wachten op hoofdgerecht. Geen communicatie, excuus of gebaar van onervaren personeel
Roguero .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Al meerdere malen bij Pernikkel gegeten. Het eten is (bijna) altijd goed en prijs/kwaliteit is dus ook prima! Service is wat minder, niet heel oplettend, soms wat kortaf en vaak aan de trage kant. Verder moet je van het decor houden, het is wat minimaal/hipster-achtig maar ik kom er altijd weer voor die heerlijke american-pancakes :)
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Leuk 'hipster' restaurant, niet duur en leuke inrichting. Bediening is vriendelijk. Maar buiten de bestelling opnemen en het eten brengen was er niet echt aandacht (er werd niet gevraagd of het eten smaakte en of we nog meer drinken wilden, terwijl we al een tijdje met lege glazen zaten).
Eten was best lekker. Duurde wel relatief lang voor de gerechten. Geen complexe gerechten, maar voor de prijs prima.