Perla Di Cairo

• Af te huren
6,9
FamilieCo .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Het eten was wisselend. Ik at een pizza en die was op zich prima. De pizza's hebben een dunne korst, ik vind dat erg prettig en lekker. Mijn gezelschap at de ravioli van de chef en die was echt veel te zout. Door de hoeveelheid zout waren er geen andere smaken meer te traceren. Voor een specialiteit is dat natuurlijk niet best. De bediening was echt heel erg slecht en we hebben erg lang op ons eten moeten wachten. De prijs is daarentegen ook conform de kwaliteit, niet zo hoog.
Dennis1988 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Heerlijke pizza's, vooral fan van hun calzone!
Inrichting van het restaurant is wel matig en gedateerd.
bediening is redelijk maar mist ervaring.
Al met al prima voor de afhaal of voor afwisseling om eens te zitten.
Janvanmeer .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Het eten was op en top goed.
- Grote porties (zijn niet gierig/erg vrijgevig) en kwaliteit van eten uitstekend
- Vriendelijk, beleefd en gezellig personeel (ze geven het gevoel je in Italie bent)
- Kinderen verwend met ijsjes + sterretjes. Dubbele Ps (Pizza en Pasta) smaakvol en van hoog kwaliteit.

Hartelijk dank,

Familie v. Meer
Bertil V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Dit restaurant zit op een prima locatie in de charmante binnenstad van Zaltbommel. We hebben hier prima pizza's gegeten; goed belegd met een krokante dunne bodem. De bediening was zeer vriendelijk en attent. Helaas stond mijn stoel erg dicht tegen een verwarming aan. De kinderen vond het een beetje lang duren, ook omdat er voor hen niks te doen was in het restaurant.
Jeal .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Prima Pizza's, eenvoudige bediening en zeer eenvoudig decor. Past echter prima in hetgeen ze uitstralen. De prijs kwaliteit verhouding klopt wel.