Percy's Surinaamse Specialiteiten

Dubbele Buurt 5 1621 JV Hoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Percy's Surinaamse Specialiteiten

Authentieke Surinaamse smaken

Voor echt authentieke Surinaamse smaken kom je naar Percy's Surinaamse specialiteiten in Hoorn. Of je nu zin hebt in malse kip, pittig rundvlees of smaakvolle groenten, er zit absoluut iets voor je tussen. De vriendelijke bediening zorgt er voor dat je je meteen thuis voelt, kom dat ervaren!

Meer informatie over restaurant Percy's Surinaamse Specialiteiten

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 01:00
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Irma L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten, super bediening erg vriendelijk, goede uitleg van het eten, kort om een aanraden waard ! We komen snel weer.
Gewoon_Linda .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Aardig tentje, het eten is lekker. Jammer dat ze sommige producten niet op voorraad hadden.
maar wel de moeite waard om nog eens te proberen.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Het eten leek wel opgewarmd in de magnetron en smaakte veel te zout.
Het bier sloeg direct dood in het glas.
Wij zijn nog nooit zo slecht uit eten geweest.
Waardeloze tent!
Helma S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Gisterenavond met mijn collega weer super gegeten bij Percy. Heerlijke saoto soep vooraf en daarna lekker frommelen. Super veel en lekker eten en echt de lekkerste roti van heel Hoorn.
paul P.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Super tent. Heerlijke roti! Met verse ingrediënten.
Echt de moeite waard!!! Ik kan dit echt iedereen aanraden.
En Percy is een aardige vent en een goeie gastheer en zijn vrouw ook heel sympathiek.
paul P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Echt de beste rotie die ik ooit heb gegeten!!! Kip en lams, allebei even goed. Heerlijk gaar vlees in een millde curry, aardappeltjes in smakelijke jus en knapperige verse boontjes. Kortom heel erg goed! Deze tent verdient echt veel klandizie, want de kwaliteit is HOOG. Veel beter dan de meeste Surinaamse restaurants in Amsterdam.
Thea N.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We kregen een goed advies en uitleg over de diverse gerechten. Smaak was prima en gevarieerd. Personeel toont belangstelling naar zijn klanten. Weet ook veel over Suriname te vertellen.
Raynaud S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Redelijk gegeten, echt op zijn surinaams. Bediening was slecht, zeer slecht. Voor dat de tafel weer werd afgeruimd duurde zeker een half uur nadat we klaar waren. En bijzonder vond ik dat er 3 magnetrons in de keuken staan. Verder wel oke.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met 5 vriendinnen gegeten en het was heel lekker en gezellig. Hadden de maaltijd met de 10 gerechtjes en dit was ruim voldoende. Misschien is het leuk en een gastvrije binnenkomer om een klein hapje van te voren te serveren. Ruimte op tafel wat klein voor al die verschillende schaaltjes.
Wij wilden niet gelijk eten maar eerst even met een drankje bijpraten.
De bediening was heel vriendelijk en na afloop kwam de bazin ook nog even informeren of het naar wens was geweest, wat we na het eten gingen doen en hoe we elkaar kenden. Voor herhaling vatbaar.
R.M. A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
afgelopen woensdag 26 oktober hadden we gefrommeld, vrijdag 28 oktober hadden we a la carte, we kregen weer sauto als voorgerecht, dit keer was het heerlijk, smaakt goed en niet te zout! het hoofdgerecht was super en meer als voldoende, goed voor een tweede ronde. klantvriendelijk en flexibel personeel. we zullen ooit nog eens terugkomen!
R.M. A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
het voorgerecht was een soep, de beste surinaamse soato is echt van surinaams-javaanse keuken, maar hier was dat niet het geval, het was niet met gevoel van kookkunst klaargemaakt en was te zout, jammer! maar het hoofdgerecht frommeltafel was overheerlijk, was echt top!frommeltafel is een aanrader voor degenen die het nog niet heeft geprobeerd, succes!
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lekker gegeten in een goede en rustige sfeer. Een (Surinaams) muziekje ontbrak. Deze eetgelegenheid verdient het om te worden aangeprezen.
wmarohn .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was heerlijk en ruim voldoende. Jammer dat het ijs te veel was gesmolten. Het zelfgemaakte cocos ijs kon ik na twee happen alleen nog maar kon drinken, maar de smaak was goed.
Joshanna .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Erg leuk om Surinaams te proberen. Echtgenoot had heerlijke nassi met als extra sate. Ik had verkeerde keuze gemaakt. Rotti lam. Tja was best zout en met kerrie - niet mijn favoriet. Volgende keer helpt de kok mij om betere keuze te maken!
yvdplas .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heerlijk gegeten bij Percy's. We hadden de frommeltafel. Verschillende gerechten uit de Surinaamse keuken. Echt een aanrader.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
We kregen een diversiteit aan Surinaamse hapjes geserveerd die allemaal overheerlijk waren. Een zeer eenvoudige enthourage maar een super vriendelijke bediening en persoonlijke benadering,waren ingrediënten voor een top avond. We gaan zeker weer terug!
gayatri .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Heerlijk surinaams gegeten, rotti kip was echt heel lekker. bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Kom zeker nog terug.
josmulder .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Gisterenavond hier gegeten. Vooraf de pindasoep genomen die was goed.
Daarna een zogenaamd "frommelbord" van alles wat, hetgeen behoorlijk tegen viel, niet de hoeveelheid ruim voldoende. Het was veel te zout, geen uitgesproken smaak en kleurloos.
Mijn advies is minder zout en geen soja er door heen, maar apart soja en sambal er bij zetten.
Tevens een beetje versieren tevens smaakvoller maken met verse koriander en een paar schijfjes tomaat.
Jos Mulder
Midwoud
Paulauiteten .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Op woensdag 27 januari daar gegeten met de AH spaarzegels. Omdat we helaas geen frommeltafel konden nemen (de reden was vaag, vanwege de drukte?!) hebben we een frommelbord genomen. Eerst pindasoep vooraf, die was wat zout, maar wel lekker van smaak. Het frommelbord beloofde diverse Surinaamse hapjes op één bord. Wat viel dat tegen. Veel noedels, veel rijst, veel groenten en twee verschillende stukjes kip, waarbij bij mij het vel van de kip verkoold zwart was. De smaak was redelijk, maar erg vet en tamelijk zout. De ambiance was leuk, een mooi oud pandje in de binnenstad van Hoorn, gezellig druk. Maar voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar.
Nog een kanttekening: de kleding en jassen die we aan hadden, konden we direct in de was gooien na een avondje uit eten daar.