Percy's Surinaamse Specialiteiten

Dubbele Buurt 5 1621 JV Hoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Percy's Surinaamse Specialiteiten

Authentieke Surinaamse smaken

Voor echt authentieke Surinaamse smaken kom je naar Percy's Surinaamse specialiteiten in Hoorn. Of je nu zin hebt in malse kip, pittig rundvlees of smaakvolle groenten, er zit absoluut iets voor je tussen. De vriendelijke bediening zorgt er voor dat je je meteen thuis voelt, kom dat ervaren!

Meer informatie over restaurant Percy's Surinaamse Specialiteiten

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 01:00
Rene M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Hier gegeten met mijn vrouw met de kruitvat actie (tweede hoofdgerecht gratis). Bijzonder teleurstellend !
Er was 1 soort rode wijn, en de fles die we hardden besteld was al open geweest omdat er minder in de fles zat dan normaal. Vooraf kregen we een kop soep die we wel niet hadden besteld, maar die hoorde bij het het hoofdgerecht.Ons hoofdgerecht (frommelen) bestond eigenlijk uit een groot aantal bijgerechten met als toegevoegde waarde wat kleine stukjes kip, gehakt. De erbij geserveerde roti bestond voornamelijk uit aardappel met heel summier wat stukjes kip. De saté was oké. Samengevat: Een fles wijn die al open geweest vinden wij een bedenkelijk iets en een foute start van een avond uit eten. Een gezellige tafel vol met kleine bakjes, waar uiteindelijk niet zoveel bijzonders in bleek te zitten voor het bedrag wat ervoor betaald moest worden. Bij het betalen stond er een apart, en fors, bedrag op de rekening voor de soep waar we niet om gevraagd hadden. Dit gaf weer een hoop discussie en dus ook het einde van de avond had dus ook nog een staartje. Wij hebben hier voor het laatst gegeten (en gedronken). Wij hadden bij dit restaurant beide het gevoel dat het hier meer ging om snel en gemakkelijk veel geld te verdienen en niet om lekker en goed eten en je klanten een fijne avond te bezorgen. Een blamage voor de Surinaamse keuken !
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Wij hadden een bon voor tweede hoofdgerecht gratis.
Wij kozen voor het frommelen a 25 euro.
Na het bestellen van de fles wijn kregen we direkt een grote kom Javaanse kippensoep.
smaakte prima.
direkt gevolg door allerhande kleine schaaltjes met vooral kip, rijst en bami.
extra erbij saté en een roti.
de gerechten waren goed heet soms wat te pittig maar het leuk extra was dat we onbeperkt konden bijbestellen.
Helaas bij het afrekenen stond ook 2 keer soep voor 10 euro op de rekening.
terwijl we die niet hadden besteld, deze kregen we bij het frommel gerecht.
uiteindelijk ook niet hoeven betalen al geeft het wel een beetje een zure nasmaak
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zeer lekker gegeten met mn gezin! Hele aardige bediening, gezellige sfeer, en erg lekker eten. Eventjes het gevoel dat je in Suriname bent. Top!!!
Betsy D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben in Suriname gewoond, leuk om al die nostalgische herinneringen terug te krijgen d.m.v. de vele Surinaamse attributen.
Het was erg druk en door de mogelijkheid van het afhalen van gerechten ook een beetje 'rommelig'.
De kok kwam speciaal vertellen over de verschillende gerechten, heel leuk.
Heerlijk pittige gerechten, maar niet te gekruid.
Marieb B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met de AH actie hier gegeten en nog nooit zo slecht gegeten van mijn leven. Opgewarmde te zoute kleine bakjes met 2 x kip en wat aangebakken rijst en bami. sloeg helemaal nergens op. Het idee is volgens mij om gasten binnen te halen en te houden. Mislukt Percy's! Wij moesten voor een beetje eten 36 euro per persoon betalen! Dat verzin je toch niet. De prijzen waren afgeplakt en het duurde ook heel lang voordat ze bedacht hadden hoe ze het uit gingen rekenen. Mijn tafelgasten komen hier niet meer en ik zal deze zaak zeker niet aanbevelen. Geen horeca mensen. Ik al eerder met AH actie gegeten en dat was top. Slechte smaak achter gelaten, letterlijk en figuurlijk...BAH
m H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij aten hier n.a.v. de AHactie gratis 2e driegangenmenu. De bediening was erg vriendelijk. De frommeltafel werd ons aanbevolen, dus die werd het. Allerlei kleine gerechtjes, alleen de helft ervan was lauw tot koud. Dat was jammer want het komt de smaak niet ten goede. Het roti-vel was niet door te komen, daar had je een hakbijl voor nodig zo ongeveer.
Als klap op de vuurpijl moesten we voor deze maaltijd eigenlijk gewoon voor twee personen betalen. Kosten 36 euro voor 1 menu, excl. drankjes. Dit soort gladde acties bederft je plezier in de avond.
Ons zien ze daar niet meer.
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Super lekker gegeten! De sate was echt top! Prima bediening. Lieve mensen. Hier ga ik vaker te eten met mijn gezinnetje. Voor de kinderen waren ze ook lief.
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Jammer dat er weinig gasten waren,geen poespas met borden en opmaak.gewoon een lekker bord met eten.kom soep en geen klein toetje.
Irma L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten, super bediening erg vriendelijk, goede uitleg van het eten, kort om een aanraden waard ! We komen snel weer.
Gewoon_Linda .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Aardig tentje, het eten is lekker. Jammer dat ze sommige producten niet op voorraad hadden.
maar wel de moeite waard om nog eens te proberen.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Het eten leek wel opgewarmd in de magnetron en smaakte veel te zout.
Het bier sloeg direct dood in het glas.
Wij zijn nog nooit zo slecht uit eten geweest.
Waardeloze tent!
Helma S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Gisterenavond met mijn collega weer super gegeten bij Percy. Heerlijke saoto soep vooraf en daarna lekker frommelen. Super veel en lekker eten en echt de lekkerste roti van heel Hoorn.
paul P.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Super tent. Heerlijke roti! Met verse ingrediënten.
Echt de moeite waard!!! Ik kan dit echt iedereen aanraden.
En Percy is een aardige vent en een goeie gastheer en zijn vrouw ook heel sympathiek.
paul P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Echt de beste rotie die ik ooit heb gegeten!!! Kip en lams, allebei even goed. Heerlijk gaar vlees in een millde curry, aardappeltjes in smakelijke jus en knapperige verse boontjes. Kortom heel erg goed! Deze tent verdient echt veel klandizie, want de kwaliteit is HOOG. Veel beter dan de meeste Surinaamse restaurants in Amsterdam.
Thea N.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We kregen een goed advies en uitleg over de diverse gerechten. Smaak was prima en gevarieerd. Personeel toont belangstelling naar zijn klanten. Weet ook veel over Suriname te vertellen.
Raynaud S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Redelijk gegeten, echt op zijn surinaams. Bediening was slecht, zeer slecht. Voor dat de tafel weer werd afgeruimd duurde zeker een half uur nadat we klaar waren. En bijzonder vond ik dat er 3 magnetrons in de keuken staan. Verder wel oke.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met 5 vriendinnen gegeten en het was heel lekker en gezellig. Hadden de maaltijd met de 10 gerechtjes en dit was ruim voldoende. Misschien is het leuk en een gastvrije binnenkomer om een klein hapje van te voren te serveren. Ruimte op tafel wat klein voor al die verschillende schaaltjes.
Wij wilden niet gelijk eten maar eerst even met een drankje bijpraten.
De bediening was heel vriendelijk en na afloop kwam de bazin ook nog even informeren of het naar wens was geweest, wat we na het eten gingen doen en hoe we elkaar kenden. Voor herhaling vatbaar.
R.M. A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
afgelopen woensdag 26 oktober hadden we gefrommeld, vrijdag 28 oktober hadden we a la carte, we kregen weer sauto als voorgerecht, dit keer was het heerlijk, smaakt goed en niet te zout! het hoofdgerecht was super en meer als voldoende, goed voor een tweede ronde. klantvriendelijk en flexibel personeel. we zullen ooit nog eens terugkomen!
R.M. A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
het voorgerecht was een soep, de beste surinaamse soato is echt van surinaams-javaanse keuken, maar hier was dat niet het geval, het was niet met gevoel van kookkunst klaargemaakt en was te zout, jammer! maar het hoofdgerecht frommeltafel was overheerlijk, was echt top!frommeltafel is een aanrader voor degenen die het nog niet heeft geprobeerd, succes!
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lekker gegeten in een goede en rustige sfeer. Een (Surinaams) muziekje ontbrak. Deze eetgelegenheid verdient het om te worden aangeprezen.