Pera Royale

J.H.A. Schaperlaan 109-111 2288 AG Rijswijk Nederland Kaart

Over restaurant Pera Royale

Mediterraan genieten

Liefhebbers van mediterraan eten moeten hier zeker een keer naar toe gaan. Bij Pera Royale kan je dagelijks onbeperkt de lekkerste tapas eten. In de romantische uitstraling van het restaurant hoor je bijna de Middellandse Zee ruisen.Een heerlijk glaasje sangria mag hierbij zeker niet bij ontbreken! Probeer ook is de malse Black Angus steak of heerlijke spareribs van de houtskoolgrill.

Meer informatie over restaurant Pera Royale

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 11:30 - 22:30
Vrijdag 11:30 - 23:30
Zaterdag 17:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
6,9
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Aanfluiting, deceptie, jammer gebeuren en totaal gebrek aan verstand van horeca. Dat is het in het kort,

Als je hier wil eten kom je rondweg bedrogen uit! Als ik ergens negatieve recensies lees, valt het meestal wel mee, maar wat is dit een ballentent!

De pretentie restaurant hadden ze volgens de meneer die ons bediende niet. "De doelgroep is veranderd" was het excuus toen we opmerkten dat bijna de helft van de kaart gewoonweg niet leverbaar was. Mensen komen hier eerder om een waterpijp te roken dan dat ze hier komen eten. Dat is maar goed ook, want hier is het tapasgebeuren een regelrechte aanfluiting!

Zoals gezegd een karig aanbod in diversiteit van tapas en dan nog krijgen ze het voor elkaar om gerechten niet te hebben aan het begin van de week. Het was een druk weekend geweest volgens de bediening. In een eerdere recensie lees je dat ze dezelfde smoes in het weekend gebruiken en dat ze op maandag weer zaken aangeleverd krijgen, maar dat blijkt ook gelogen. Voor alles hebben ze een zwak excuus. Wederom was er een "pinstoring" (zoals in eerdere recensie te lezen). Feit is dat als je cash betaalt eea voor de belasting weg kan houden.
Nu wil ik ze niet de grond in recenseren en twee positieve punten noemen: Ten eerste was het gezelschap leuk, maar waren we dat zelf. Als tweede was het erg fijn om daar weer weg te gaan.

Als je lekker tapas wilt eten, moet je hier zeker niet zijn!! De kaart en het eten zijn fantasie- en liefdeloos in elkaar gedraaid. Dit is gewoon geen restaurant!
Waterpijpje roken? dan zal je hier vast goed zitten, maar lieve mensen, hier wil niemand uiteten! Als borrelhap zou het voldoen, maar dan nog doen ze daar niet eens hun best om je een volgend drankje aan te bieden. Je zou denken dat ze misschien op de drank willen verdienen, maar zelfs daarin zijn ze laks.
Ik voorspel dat deze tent er binnen een jaar weg is, tenzij Gordon Ramsay langskomt, maar dan nog betwijfel ik dat ten zeerste!
Ilse E.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Alle tapas waren op na 1 ronde besteld te hebben. Bediening was ook niet goed. In de 2.uur tijd dat wij er hebben gezeten hebben we 1 keer drinken gekregen. Er was ook geen bediening te bekennen om te bestellen. Uiteindelijk zelf water gehaald op het toilet. Bij het afrekenen was er ook nog eens een storing. Geen aanrader dus
M.M S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Zondag gereserveerd voor 4 personen. We waren de enige gasten op dat moment. Tapaskaart: Meeste gerechten niet voorradig. A la Carte idem. De bevoorrading was op en zou pas maandag weer aangeleverd worden. Van de weinige gerechten die wel besteld konden worden was er niet genoeg op voorraad om alle 4 hetzelfde gerecht te serveren. Dus alleen het drankje dat helaas al geserveerd was opgedronken (geen compensatie of tegemoetkoming) en naar het ernaast liggende eetcafé gegaan, waar het druk, gezellig en goed eten was. Het lijkt me dat een restaurant dat niets op voorraad heeft beter zijn klanten kan afbellen en sluiten Wat een blamage. Personeel ongeïnteresseerd, niet service gericht en niet klantvriendelijk.
Zeker geen aanrader.
Patti .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
voorheen at ik hier regelmatig en met plezier, maar recent is het niet meer onbeperkt tapas eten, maar betaal je per 3 of 5 tapas per persoon. een erg onhandig concept, omdat je echt gaat zitten rekenen hoeveel je nog wilt eten. Ook is de kaart flink vereenvoudigd. Gerechten als carpaccio en dadels met spek zijn vervangen door kipnuggets of kibbeling. Erg veel komt uit de frituur. Veel van de gerechten zijn niet op voorraad, waardoor je keus nog verder beperkt wordt.
Ik vind het niet meer de moeite waard om hier te gaan eten, erg jammer.
Mirzet1982 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Onderweg vanaf het station Rijswijk kregen we honger en zijn toen bij Pera Royale gaan eten. Ontzettend goed keuze! Het was gezellig druk, maar niet te druk zodat we de nodige aandacht kregen van de bediening en zelfs de eigenaar kwam vragen of alles naar wens was. Je kon de gastvrijheid proeven wat mij betreft en dat maat een avond al goed. Daarnaast ook heerlijk gegeten en genoten van het mooie weer op het terras. Ik heb vaak honger als ik bij station Rijswijk ben dus zal het niet laten hier nog vaker te eten.
Tom1174 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Ik ben gisteravond met mijn partner voor de eerste keer hier gaan eten. Wij hadden gereserveerd maar dat bleek achteraf niet nodig te zijn want er zat en handje vol met mensen wat natuurlijk al jammer is maar nog geen reden voor ons om het voorbij te laten gaan. Wat er verder in 1,5 uur heeft plaatsgevonden, was werkelijk te amateuristisch voor woorden. Serveerders en serveersters die echt alles verkeerd doen en totaal niet weten hoe zij klanten moeten bedienen en niet op elkaar zijn ingespeeld. Voorbeelden; we werden in eerste instante geholpen door een jongen waar wij onze drankjes bestelden en tot 2 keer toe gevraagd voor ijs in de witte wijn, kwam tussendoor nog vragen of mijn vrouw niet een hele fles wilde, om vervolgens de drankjes te serveren maar alsnog de ijs in de wijn vergeten! Kan gebeuren maar als er bijna geen klanten zijn dan is dat een slordige start. Vervolgens herhaalde hij ook al 2 keer dat hij de kaart voor onbeperkte tapas zou komen bespreken en plots staat er ineens een onzekere serveerster met een dienblad voor ons om het concept uit te leggen. Ook nog prima en geef haar ook een kans. Zij loopt weg en vervolgens komt de serveerder weer terug om hetzelfde te doen. We praten dan op dat moment over een bezetting van 3 tafeltjes en hoe moeilijk kan het zijn om dit alsnog niet goed op te pakken. Inmiddels kwamen de eerste tapas en hoop je dat het eten dan maar wel goed is zodat dit de bediening compenseert. De onzekere serveerster kwam de eerste ronden van de tapas serveren en dat kwam allemaal zo stuntelig over o.a. onzeker neerzetten en tot wel 2 keer toe een bakje op mijn bord willen zetten, niet weten wat ze doet en tot in details vertellen dat ze iets komt ophalen en dan elke keer dat dienblad erbij. Er werd maar 1 keer in de tussentijd door een andere serveerder gevraagd of wij nog iets wilde drinken. Echt niks leek er ook maar op dat zij wisten waar ze mee bezig waren. De eerste serveerder die ook onze tafel aanwees en de eerste drankjed verzorgde, had rare teksten en zei o.a. eet smakelijk jongens! Terwijl ik daar met mijn vrouw zat te eten en tussendoor vroeg hij of het smaakte en wij mompelde maar een beetje van ja hoor waarop hij reageerde met een soort van grapje "Als jullie nee hadden gezegd nou!" Het hoort gewoon niet klaar. Het eten was ook echt niet om naar huis te schrijven want tapas zijn in onze ogen kleine hapjes die zich onderscheiden en iets aparts moeten hebben en smaken maar werkelijk niks was met liefde bereid en alles smaakte hetzelfde. We schoten op een gegeven moment zelfs in de lach toen wij gewoon kleine gesneden stokbroodjes kregen met daarop een stukje brie en geitenkaas alsof je dit thuis als een soort van toastje op tafel zet bij beter weten. Op de geitenkaas was gewoon een klodder jam gedaan en de presentaties waren ook verre van bijzonder. Kortom geen goede bediening, eten totaal niet bijzonder en dat zag je ook allemaal terug in de sfeer van het restaurant. Wij zijn echt wel wat gewend en nooit moeilijk met het eten wat wij voorgeschoteld krijgen maar dit was echt ver onder de maat. We hebben er achteraf maar om gelachten maar het was triest. Ik begrijp nu wel waarom het zo rustig was. Ik ben uiteindelijk zelf maar de rekening gaan vragen want na 1,5 uur waren wij na ronde 5 wel klaar. Oh ja, wij wilden uit nieuwsgierigheid weten hoe lang zij nu al bestaan en de serveerder zei een jaar! Ik denk dat dit alles wel genoeg zegt. Ik voorspel dat dit restaurant, met deze bediening en keuken het niet nog een jaar volhoudt. Ik hoop dat dit bericht het restaurant en de bediening stimuleert om hier met z'n allen eens goed over na te denken.
Pattykeus .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Met zn achten hier wezen eten. Ik moet zeggen...het heeft mijn verwachtingen overtroffen, terwijl ik erg kritisch ben.
1. Geweldige bediening. ...Ridge: complimenten! Alleen in de bediening, maar daar was niets van te merken.
2. Uitserveren....weet de jongen zijn naam niet, maar was zo vriendelijk en snel!
3. Niet onbelangrijk... Het eten, gewoon goed!! En ik ben niet gauw tevreden!

Kortom....gauw hier gaan eten daarna zijn jullie, net zoals ik, de volgende enthousiaste klanten!

Gr. Patty
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Lunch genoten bij dit (blijkbaar nieuwe) restaurant. All you can eat voor € 19,95 pp. Zeer redelijke prijs en lunch was prima. Begrepen dat men de lunch meer wilde uitbreiden met tapas ipv pintxhos. Goed idee. Bediening: tijdens lunch 3 tafels bezet dus vlot en vriendelijk. Pera Royale moet zich nog enigermate aanpassen, maar ik hoop dat dit restaurant, met uiteindelijk een op-en-top Spaanse menukaart, zich een plaats in het Rijswijkse horecagebeuren van vinden.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Een gezellig all you can eat restaurant in Rijswijk met veel verschilende tapas. De smaken waren dik in orde. Vers en met zorg bereid. De service was zeer vriendelijk en nam de tijd, maar gaf ons ook de tijd om rustig te eten. Mijn voorkeur ging uit naar de visgerechten terwijn mijn partner vooral voor het vlees ging. Fijn, in ieder geval voor mij, dat de porties niet te groot waren zodat ik van alles wat kon proeven. Wij komen zeker terug.
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Een tijd geleden hier gegeten. Eten was erg goed, alleen is het soms jammer dat je maar 2 gerechten per ronde mag bestellen. Je hebt geen tijdsbeperking dus is geen ramp. Service was goed, alleen moesten we zelf vaak seinen dat we de lijst weer ingevuld hadden. Eten is ons echt goed bevallen. Grappig dat je de voorgerechten geserveerd krijgt op brood.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
wij zijn geweest met 6 personen van de AH kaart we hadden allemaal een menu t.w.v. 25 euro er werd verteld dat bij het menu groente (sla) en Frites was inbegrepen we kregen voor 6 personen 3 schaaltjes Frites en 3 schaaltjes sla wij vonden dit te weinig dus vroegen er wat bij maar aan het einde van de avond werd 3 x 2.50 euro berekend voor de Frites en 2 x 3 euro voor de sla dit was een beetje jammer de spare ribs op zich waren erg lekker en de vis was ook goed de bediening werkte een beetje langs elkaar heen heb voor de 2de keer wijntje besteld moest er na half uur om vragen ze hadden het doorgegeven maar uiteindelijk met verontschuldiging glaasje gekregen van het huis. ijs was ook lekker maar sober.
Raoulgijzen .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Bediening amateuristisch. Verder wel lekker gegeten alleen helaas veel hetzelfde en aan het uiteinde van de avond waren er meerdere dingen op.
Daniëla P.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Super lekker gegeten en hele vriendelijke bediening. 1 klein minpuntje....het was iets te donker bij ons tafeltje om goed de kaart te lezen
Jsoeters .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
we hebben heerlijk gegeten met de ah actie.
vriendelijk personeel en de sfeer was goed.
keuze uit veel verschillende tapas.
Vanberkelmarc .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Goed restaurant, lekker gegeten.
Het restaurant is mooi en sfeervol ingericht. Het is goed te zien dat het nog maar net gerestyled en anderhalve week geleden heropend is.
Jammer echter, dat het restaurant in eerste instantie vrij moeilijk te vinden is met de Tomtom. Het zit nl. nogal in een uithoek verstopt en is niet direct zichtbaar vanaf de autoweg. Wellicht dat een reclamebord met daarop een richtingspijl langs de weg hierin uitkomst kan bieden.
Ik ga daar zeker nog een keer terug voor het Tapas-menu, waar ik heel erg benieuwd naar ben.
Cokop .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Gezellig restaurant, vriendelijke en gastvrije bediening. Over het algemeen werd alles snel geserveerd, doch helaas af en toe heel erg lang moeten wachten. Helaas slechte akoestiek, waardoor het erg lawaaierig is. Wij hebben Tapas gegeten. Erg leuk, vooral als je met een groepje bent en tijdens het kletsen regelmatig lekkere hapjes krijgt. Het eten was allemaal erg lekker, doch de voorgerechtjes werden op stokbroodjes geserveerd en ze waren over het algemeen wat karig belegd, waardoor je ook regelmatig droog brood eet. De hoofdgerechtjes dreven veelal in de olie. Doch, ondanks dat, was het wel allemaal erg smaakvol.
Majbakker .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Vanwege grote drukte werden allen gasten van het AH-diner op het overdekte, maar niet zo goed verwarmde terras gestald. Dat was jammer. Het eten was ok, maar al bijna koud op het moment dat het op tafel kwam en ook de koffie was waarschijnlijk in een koude kop gemaakt: koud. Gelukkig doet de bediening haar best...
Lettykrapels .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Het 3-gangen diner stelde niet veel voor en de tapas waren niet zo lekker. Ook waren ze niet goed op de hoogte van de AH-actie.
Kappert .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
We hadden onbeperkt tapas echter ons hapje van stokbrood met aoili en tapenade werd apart gerekend a eur 12 omdat we nog niet hadden gezegd dat we onbeperkt tapas wilden en ze het al hadden aangeslagen.... Dit, terwijl we maar 3 rondes hadden besteld ipv 6. Hier snappen ze niet hoe het werkt
Frida H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
wij mijn klein dochter en ik hebben heerlijk gegeten bij pera royale .We werden door het personeel leuk ontvangen en konden een tafel zoeken waar wij het liefst wilde zitten. Helaas was het de verkeerde tafel want vlak bij onze tafel zaten 2 dames er luidruchtig te praten met elkaar wat zeer storend was.wij hebben gekozen voor menu 3 en 4 mijn kleindochter heeft gekozen voor de tapas en ik zelf had gekozen voor de rib eye die erg mals was.dus al met al was het een gezellige avond met heerlijk eten