Per Tutti

Meer informatie over restaurant Per Tutti

7,2
Fijnproever 8.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Gister aangekomen op schiphol, en zin in een lekker bakje koffie.
De Illy koffie, prima van smaak en lekker op temperatuur.
De pizza was simpel van smaak, maar verder prima.
De bediening is aardig en de koffie werd netjes gebracht aan tafel.
Suuz72 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Als je op Schiphol wat wilt eten zijn hier goede pasta's en salades te kopen. Het wordt in gewicht afgerekend, dus voor de grote en kleine trek prima.
M S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Lekkere broodjes. Kom hier regelmatig. Aardige bediening over het algemeen. Flesje wijn (klein) is wel erg aan de prijs geworden.
Vikesh J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
De pizza's en pasta's zijn prima te doen. Daarbij zijn de (warme) broodjes voortreffelijk. Altijd een feest zo voor het vliegen of wachten.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Ik heb er nog niet veel gegeten maar kom speciaal voor hun pizza's naar Schiphol! Zo verrukkelijk. Het is natuurlijk geen geweldige plek om goed te eten, maar de smaak doet de omgeving wel vergeten. Absolute aanrader. Ik ga binnenkort weer langs voor de rest van het assortiment :-).
Monin .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2014
Op nieuwjaarsdag een hapje gegeten hier. Viel bijzonder in de smaak. Heerlijke verse pasta's, zeevruchten en pizza. Verse koffie en sap erbij. Voor een tentje op Schiphol (omloopsnelheid) toch bijzonder goed!
Priya M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2013
Op deze avond ben ik met twee lieve collega's een lekkere maar snelle hap gaan eten bij Per Tutti.
Mijn collega's gingen voor de pizza en ik ging zoals zovaak het geval, voor de heerlijke zeevruchtensalade met een flesje sap.
De zeevruchtensalade was het geld (€4,75/100gr) dubbel en dwars waard. De groene en paarse olijven kwamen optimaal tot hun recht tussen de in olie gemarineerde zeevruchten. Heerlijk was het, de mini inktvisjes, de garnaaltjes en zelfs de mosseltjes hadden een zachte smaak!

Bij dit restaurant ben ik nog nooit misgegaan met het eten! Top
Marita R.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2013
Deze keer i.p.v. mozarella een broodje tonijn - zonder ui - als lunch genomen. Bediening is snel maar soms wat verwarrend (druk). Gevraagd om het broodje door te snijden en zonder ui alleen wordt het eerste vergeten en zit er toch wat ui tussen. Jammer maar verder was het wel weer erg smaakvol.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Restaurant bevindt zich in het vrij toegankelijke gebied van Schiphol. Gelegenheid voor tijdens reis of iets dergelijks, ik zou niet speciaal hier met iemand afspreken.

Voor Schiphol wél een prima tentje, voor als je net iets beters wilt dan de snackbar. Ik ging voor de pizza, snel klaar en voor zover ik kon beoordelen helemaal vers. Prima voor hier op Schiphol.

Service is er niet, zelf eten bestellen en ophalen. Wel aardige inrichting, met onder andere een boom en rustige muziek.
Filip C.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2013
Een 'must try' voor elke liefhebber van de mediterrane keuken die via Schiphol reist. Geweldige broodjes met origineel Italiaans beleg, heerlijke kant-en-klare gerechten in de traiteur afdeling en smakelijke pizza's. De producten zijn zeker niet goedkoop maar de kwaliteit is absoluut in verhouding.
Evert-Jan I.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2013
Ik werk op Schiphol,
Leuke traiteur. gevarieerd aanbod, en zeker op schiphol een van de betere traiteurs.
Voor mij is het het vaste adres voor mijn dagelijkse dubbele espresso, wat duurder misschien, maar op Schiphol vind je geen betere.
De vers gemaakte piza's zijn heerlijk de broodjes zeer gevarieerd.
Keuze heb je uit diverse pasta's en salades, alles wordt op gewicht afgerekend.
Dus als je op Schiphol bent is dit wel een aanrader.
Er is wifi en ruim de gelegenheid om te zitten.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2013
Erg leuke traiteur, met snelle maar smaakvolle happen. Met name de pizza's zijn erg goed; een must-try voor iedereen die op Schiphol komt. Meenemen voor thuis kan ook (handig)!
Eric1314 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Ik kom hier al een paar jaar nadat ik een tip kreeg van een collega. Sindsdien is elke reis via Schiphol een reden om hier langs te gaan en wat mee te nemen. De kwaliteit is constant en goed. Je weet dus altijd wat je krijgt. De broodjes zijn vers en het beleg is royaal en goed van smaak. Het decor is iets waar je van moet houden, het heeft iets kosmopolitisch door alle drukte maar toch nog intiem genoeg. Er is op dit hoekje in elk geval altijd veel te zien. Het personeel is over het algemeen vriendelijk en een verzoek als "extra uitjes" wordt gewaardeerd zonder gezeur. Prima dus, een echte aanrader voor wie op reis gaat of net terug komt en niet alleen de maag wil vullen maar ook gewoon lekker wil eten. Ik kom hier dan ook altijd graag.