Peppermint Ontbijt en Lunch

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Peppermint Ontbijt en Lunch

Paul B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Ik kwam hier in de jaren ‘80 een paar keer per week. Nu - na vele jaren - weer een keer geweest. En gelukkig zijn ze niet veel veranderd. De prijzen zijn naar verhouding wel wat hoger helaas.
Robemo .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
Met collega's voor het eerst hier beland. Wat een verademing na de vele 'industriële' lunch gelegenheden. In een typisch wat ouder Haagsch pand en tussen nogal wat artistieke types hebben we heerlijk geluncht met fantasierijk en goed belegde broodjes, een maaltijdsalade en heerlijke soep. Op verzoek maken ze wat je zelf lekker vindt. Lekker informeel en niet te stijfjes. De zaak wordt helemaal gerund door dames. Geen man te bekennen. Grappig.
Gezellige zaak om lekker te eten zonder dat je opgeprikt hoeft te zitten, waardoor je snel het gevoel hebt alsof je thuis bent. In de zomer schijnen ze een terras te hebben, waardoor het waarschijnlijk nog leuker wordt. Gaan we zeker proberen. Nu is het wel een beetje druk binnen rond lunchtijd.
Maika K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2013
Wat een ballen tent! Even een keer een ander tentje geprobeerd tussen het verhuisdozen uitpakken, blijkbaar verkeerde timing, tent zat bomvol en de dames keken niet echt veel om zich heen, lekkere koffie, maar de uitsmijter met tomaat en kaas voor 7,50 was wel erg karig, helemaal geen garnering, er kon nog geen kwart komkommer vanaf. tijdens het afrekenen bij de kassa moesten we zelf opnoemen wat we gehad hadden, erg klant onvriendelijk en niet echt handig voor de eigenaar, lijkt me, er werd niet eens gevraagd of het gesmaakt had...nu kan je gelukkig niet zoveel fout doen aan een uitsmijter, hier zien ze ons in ieder geval nooit weer terug!