Pepi's

7,2
Jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Goede locatie in Bussum.

Wij hadden een salade met een nog warm stokbroodje voor een schappelijke prijs.
Bediening is relatief jong, maar dat kon je op sommige punten ook merken in de service.

Verder een prima restaurant en kom er graag terug.
ReinoudLampe .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Eten was echt super. We hadden als hoofdgerecht de zalm en de Angus beef.
Zowel het vlees als de vis was bijzonder smakelijk. De Angus beef is goedkoop maar erg lekker!!!
Bediening jong en fris. Leuk gesprek gehad en prima advies over de wijnen bij de maaltijd.
Ook dessert was heerlijk.

Onze complimenten. Jullie gaan ons snel terug zien.
H H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Hier kan ik kort over zijn; deze tent is zeer geschikt voor men die geniet van warme sla met een nattige moeilijk te omschrijven zurig sausje. Vindt u alles beter dan thuis eten en maakt het hoofdgerecht weinig uit? Dan is Pepi's perfect. Ook is deze plek zeer geschikt voor men die geniet van grill-luchten (bij thuiskomst geniet u nog na) en ook als u het niet erg vindt dat de bediening luid en duidelijk met elkaar discussieert over de gang van zaken. Vindt u het geen probleem als het tafeltje naast u spareribs besteld, hier zo van geniet en dit laat merken door de vingers af te likken? Ga hier dan vooral naartoe! Houdt u van culinair genieten in een prettige ambiance? Zoek dan verder.
Eemschipper S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Op 3 april 2016 hier gegeten. Restaurant is gezellig ingericht. Dinerkaart gevarieerd. Als voorgerecht slakken en carpaccio. Als hoofdgerecht sate van de haas en gamba's aan een spies. Dit laatste gerecht was qua hoeveelheid wel wat klein, maar behoorlijk aan de prijs. Bediening vriendelijk en vlot.
We hebben lekker gegeten, maar vinden dat de porties iets groter mogen.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Vorige week zijn wij hier gaan eten,
Wat mij meteen opviel was dat de ontvangst niet heel vriendelijk was en ik de indruk kreeg dat ze geen zin hadden in een 'late tafel' we waren er om half 9. De meeste andere gasten zaten toen wij binnen kwamen al aan de koffie en het was vonden wij voor een vrijdagavond erg rustig.....
Voelde me ook opgejaagd met het maken van een keuze..... Het werd drie keer gevraagd terwijl onze kaarten nog open lagen.
Voorgerecht gamba's waren werkelijk verrukkelijk! Niks op aan te merken . Hoofdgerecht een entrecote en sliptongetjes..... Prima maar niet heel bijzonder.... Ook miste ik een vismes om mijn vis te fileren:) en een steakmes bij de entrecote was ook fijn geweest voor het behouden van de malsheid van het vlees:)
Prima gegeten dus..... Maar de gezelligheid en aandacht van de bediening ontbrak....
Jammer... Vind het een prachtige zaak en als dit anders was geweest kwamen wij weer terug, nu gaan we liever ergens anders eten...
Lekkergezelligeten .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Erg lekker gegeten prijsverhouding kwaliteit is helemaal in orde. Bediening ook top, volledige aandacht voor ons, kortom wij komen weer terug!
Beukie .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Het zier er heel gezellig uit en de ontvangst was erg vriendelijk. De bediening was prompt en goed.
Het eten was niet echt bijzonder.
De "Lady Steak" van mijn partner was erg droog.
Ik had een kalfsoester cajun.
Wat weinig saus en verder "mwoah".
Standaard veel grote frieten en een bakje sla.
Basic food, niks meer, niks minder.
Marie-Anne B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Buiten op het vernieuwde terras op 1 van de lekker banken neergestreken. Uitermate vriendelijke bediening. Vooraf Pata Negra met een saus hollandaise en een gefrituurd eitje. Zeer smakelijk en origineel bedacht! De 6 slakjes in bruisende boter waren eenvoudig, eigenlijk te duur voor het gebodene. Spare ribs van de grill waren goed. De salade "Med" eenvoudig met 3 gamba's, paar stukjes avocado en de beloofde eendenlever krullen waren over het bord "gevlogen". Wat mij betreft mag de salade meer kosten, maar dan ook meer van de beloofde ingrediënten bevatten. De stukjes kletskop in de salade waren verrassend en lekker. Leuk terras!
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Uitstekende steak, perfecte gaarheid! Leuke bediening en goede sfeer. Dank je wel Pepi. We komen zeker bij je terug om de rest van de kaart te komen proeven.
* houtskool gril zoals het hoort!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Bij binnenkomst viel ons de enorme stank van de grill op. Het hele restaurant was gevuld met een vette lucht. Op het aansluitende feestje vroeg iedereen of we in een snackbar hadden gezeten.
De black angus was prima en de bediening vriendelijk.
Ric V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Wat een verschillende beoordelingen! Misschien niet zo heel gek, want de jongelui in de bediening zijn wel gezellig, maar niet vakkundig. De m/v senioren (uitbaters?) zijn wel goed bij de les. Maar dan het vlees! Hoe heerlijk! Dan vindt je niet snel in zo'n 'casual' restaurant. Echt een omweg waard. Huiswijn ook prima, wat weinig groentes e.d. maar verder een heerlijke maaltijd. Wij komen terug!
Netcees .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Nieuw restaurant in Bussum. Moderne inrichting met een beetje erg blauw neonlicht achter de bar. Goeie snelle keuken voor een goed stuk vlees van de grill. Je moet er snel bijzijn of beter reserveren want het restaurant is niet al te groot en daardoor snel vol. We waren met dochter van 10 en ook zij heeft lekker gegeten wat al belangrijk is. Wij hadden beiden een prima stuk regionaal rundvlees met een behoorlijke garnering. Wijnkaart is eenvoudig maar voldoet. Gezellige informele sfeer met vriendelijke bediening. Die meiden moeten alleen elke keer met hun handen vol gerechten van een trap af komen en met de lege vaat weer naar boven want de keuken is kennelijk op de eerste verdieping.
Anoniem_3 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Wat een mooie zaak! We werden enthousiast welkom geheten door het personeel welke de hele avond vlot en attent was. De uitstraling en ambiance is fantastisch. Wij hebben heerlijk gegeten en hebben een top avond gehad!
GooischeBoer .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Gisterenavond voor het eerst gegeten in Pepi's, het was weer ouderwets druk en gezellig, zoals bij het vroegere Pepi's.
Ik vind de verbouwing zeer geslaagd, gezellige ambiance en een leuke sfeer.
Had spareribs en daarna cheesecake, mijn vrouw de black angus en chocolade mousse.
Beiden waren voortreffelijk, we hebben zeer genoten.
JosieZ .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Leuke vlotte ambiance, met gekleurde lichten weer eens wat anders dan normaal. Eten was erg lekker en goed. Helaas was de bediening wat minder: we moesten erg lang wachten op ons drinken en het nam aardig wat tijd voor we aandacht kregen van de bediening.
Cvandolder .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Hele vlotte bediening en erg leuk interieur. Het eten is gewoon prima, goede huiswijn. De spareribs zijn heerlijk. kortom een aanrader.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
We waren de 1e deze avond, en als je dan binnenkomt en je ziet het personeel aan de bar hangen. is dat geen gezicht. Dan is er 1 heerschap van de bediening die wel heel popi jopi overkomt. En dan het eten, spareribs prima, maar sate en biefstuk smakeloos. En het is er koud in het restaurant, je voelt gewoon een wind waaien.
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Drie weken na de opening bij het vernieuwde Pepi's gegeten. Het interieur beloofd veel goeds.....en zou er dan eindelijk een echt goed steakhouse in Bussum zijn...
Had voor de zekerheid een tafeltje gereserveerd maar bij binnenkomst was er geen tafel beschikbaar...kennelijk is de omzet belangrijker dan service naar de klant iets wat mij vaker opvalt in Nederlandse horeca.
Uiteindelijk kregen we een tafeltje en konden we de menukaart bekijken. Vroeg de serveerster om advies over de keuze van het vlees..de duurdere angus of de rib eye...ze wist niet het verschil tussen de twee soorten en kon alleen maar zeggen dat de meeste klanten de Angus erg lekker vonden. Product kennis van het personeel is dus onvoldoende.
Gegaan voor de Angus en mijn tafelgenote nam de saté. Meteen krijg je lekker brood op tafel en een bakje met natte sla...kennelijk al in de ochtend bereid.
Het vlees kwam vrij snel op tafel maar was zeer slecht bereid...kennelijk al voor gegaard want de buitenkant was taai en warm en de binnenkant nog koud en rauw ( had medium besteld). Terug gestuurd naar de keuken en het bord kwam binnen twee minuten weer terug, vlees had de pan nog steeds niet gezien en was slechts even opgewarmd in de oven,buitenkant nog taaier en binnenkant nog koud.
Kortom slechte ervaring...opstart problemen? Maar als een kok zo slecht omgaat met een steak van €28 heb ik er weinig vertrouwen in. Hoop dat personeel met meer passie iets gaat maken van Pepi's!
CecileV .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Zoals vanouds, lekker. Extreem goede spareribs. Escargots waren wel minder lekker dan vroeger. Ik vind het restaurant wel veel te donker. Dat doet echt af aan de sfeer, want de sfeer is goed. We kregen een tafel vlak bij de gril, waar het iets té warm was voor ons. Maar het eten maakte alles goed. Zeker een aanrader!