Peper's Pannekoekenhuis

Hoge Duin en Daalseweg 5 2061 AD Bloemendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Peper's Pannekoekenhuis

Wat een uitzicht!

Op een van de hoogste duinen van Nederland verrijst Peper's Pannenkoekenhuis. Dit geeft een fantastisch uitzicht op duin en zee! De ambachtelijke pannenkoeken die al tientallen jaren uit de pan flippen worden gemaakt met scharreleieren en meel van de molen "de Zandhaas". Maar er is ook een klassiek Franse kaart. Het grote terras verhoogt het vakantiegevoel nog een beetje meer!

Meer informatie over restaurant Peper's Pannekoekenhuis

Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
liesvvelthoven .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Vanwege het prachtige weer zaten we buiten op het terras. De parasols zijn wel enigszins aan vervanging toe. Ook waaide er een om, terwijl het niet hard waaide. De bediening is erg vriendelijk, ook voor kleinere kinderen. De pannenkoeken waren super groot en heerlijk. We moesten vrij lang wachten op het dessert. Dat was met drie jonge kinderen jammer, want die worden moe en rusteloos....
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Ik had online gereserveerd, maar het personeel vond ons niet op de reserveringslijst. Deze omissie werd snel door het personeel opgevangen, door ons naar een mooie plek op het zonovergoten terras te brengen. We hebben heerlijke pannenkoeken gegeten met daarna een royaal ijsdessert.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Super lekker gegeten met de kinderen. Ook fijne gerechten voor volwassenen. Vriendelijke bediening en lekker snel. We komen zeker nog eens!
BennoTijs1952 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Hier weer eens terechtgekomen, aangemoedigd door een regionale AH-actie. Genoten van prima aangeklede hartige pannenkoek met goede droge witte erbij. Zeker voor herhaling vatbaar, ook zonder AH-actie.
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
07.04.18 gezellig wezen eten met familie. Bediening was super vriendelijk, wel iets traag. geen lange wachttijd, pannenkoeken waren prima, genoeg keurs.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Gezellige avond gehad. Lekkere pannekoeken en bediening is goed. Voor de kleine kinderen hebben ze kleurplaten en wat speelgoed liggen.
corinegoor .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Ik zat in het begin wat krapjes omdat de tafel achter ons ook bezet was. Kon mijn stoel niet goed verschuiven. Verder heel erg lekker gegeten, goede service en gezellige inrichting. Genoten !
Andrea K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Lekkere pannenkoeken, goede service en mooie locatie
Thura F.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Was lekker maar voor ons is het een eind weg. Zomers op de fiets erlangs gaan zal best gebeuren maar nu een half uur in de auto. Dichterbij is voor ons ook een goed pannekoekenrestaurant. Het was goed en gezellig maar niet uitzonderlijk.
reina E.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
mijn pannenkoek was niet gaar en te dik om echt lekker te zijn
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Wij hadden bij de reservering vragen gesteld over de bereikbaarheid van het restaurant i.v.m. mijn bijna 90-jarige moeder die slecht ter been is en het snel benauwd heeft. Die vragen waren niet beantwoord. Toch zijn wij naar het restaurant gegaan. Daar bleek dat je een hoge heuvel op moest lopen en vervolgens een trap om de ingang te bereiken. Voor mijn moeder was dat heel bezwaarlijk, maar toch maar gedaan. Eenmaal boven bleek dat wij best wel met de auto naar boven hadden kunnen rijden. Heel jammer dat wij dat niet wisten, want nu had het mijn moeder heel veel moeite gekost om het restaurant te bereiken. Bij de ontvangst in het restaurant werden excuses aangeboden omdat ze de opmerkingen bij de reservering pas 5 minuten geleden hadden gelezen. Veel te laat dus. Wij hebben toen een compensatie gevraagd en kregen het eerste rondje drankjes gratis. Dat maakte veel goed, maar ik vind het toch een slechte zaak. De pannenkoeken waren trouwens wel heel lekker.
Naomi S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Fijne kortingsactie van de AH! En verrassende combi's op het menu!
Ab V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Prima
willem K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
verrassend goed
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We komen hier al jaren gewoon omdat het het erg goed, we kijken alweer uit naar het volgende etentje. Nette vriendelijke bediening kortom een echte aanrader.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Lekker pannenkoeken, zoals altijd. Aardige en scherpe bediening. Gezellige inrichting en het restaurant ligt op een mooie locatie in de duinen.
Elam B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Burger besteld en kreeg enkel burger met uien en broodje dat uit elkaar viel (oud broodje) hierbij kreeg ik friet zonder mayo of ketjup. sate was droog en zonder smaak. voor ons dochter hadden we candy pannekoek besteld helaas kreeg ze een pannekoek met 2 snoepjes. het was vreselijk voor ons nooit meer.
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Opnieuw pannenkoeken wezen eten. Naar mijn laatste opmerking dat de pannenkoek caprese beter gevuld zou mogen zijn leek het er op dat dit was gebeurd of .......... ik had geluk .
Toch , als ik ga vergelijken met veel eerdere pannenkoeken eten aldaar , is het totaal veranderd. De Griekse Pannenkoek ( met shoarma was matig terwijl vroeger de hele pannenkoek hiermee was gevuld. ! Waarom deze “ vernieuwing “? Echt er niet beter op geworden wat dat betreft. De prijs was niet veranderd ???? Verder qua smaak was het prima in orde hoor. Advies : ga terug naar de vorige formule van pannenkoeken bakken.Die was super !????????
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Iets meer beleg op de pannenkoeken zou prettig zijn.