Peper's Pannekoekenhuis

Hoge Duin en Daalseweg 5 2061 AD Bloemendaal Nederland Kaart

Over restaurant Peper's Pannekoekenhuis

Wat een uitzicht!

Op een van de hoogste duinen van Nederland verrijst Peper's Pannenkoekenhuis. Dit geeft een fantastisch uitzicht op duin en zee! De ambachtelijke pannenkoeken die al tientallen jaren uit de pan flippen worden gemaakt met scharreleieren en meel van de molen "de Zandhaas". Maar er is ook een klassiek Franse kaart. Het grote terras verhoogt het vakantiegevoel nog een beetje meer!

Meer informatie over restaurant Peper's Pannekoekenhuis

Maandag & Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag open vanaf 17:00 uur
Zaterdag & zondag open vanaf 12:00 uur

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Elfrieda62 V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
prachtige locatie, heerlijke pannenkoeken, veel keus
Elma K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met onze dochter van drie hier een pannekoek gegeten op zaterdagavond. Het was behoorlijk druk, wat het lawaaierig maakt. Heel veel tafeltjes in een grote ruimte maakt dat je totaal geen privacy hebt.
Pannekoeken smaakten prima. Kleurplaat erbij is ook altijd goed.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goed Pannenkoeken restaurant, mooie locatie, en vriendelijke bediening. Goede prijs-/kwaliteitsverhouding. We hebben hier gegeten met drie volwassenen en twee kinderen. De pannenkoeken waren zeer lekker, en de Duo saté was ook zeker erg goed te noemen. We komen hier zeker nog eens terug.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Lekkere pannenkoek, heerlijke thee, enige wachttijd maar het was druk.
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Ik las in een recensie over een pannekoek met geitenkaas spek en frambozensaus, die heb ik genomen, was heerlijk. Sauvignon blanc erbij. Cappucino toe. Mijjn disgenoten vonden het eten ook erg lekker. Bediening vriendelijk en alert. Entourage netjes, niet spectaculair.
V.pauletta48 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Het was een gezellige avond met goed verzorgd eten en een gezellige sfeer en er wordt ook erg veel rekening gehouden met de kinderen kom zeker nogmaals terug
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
De beste pannenkoeken uit de omgeving Bloemendaal/Haarlem. Je moet wel reserveren want het is regelmatig volgeboekt. Een ideale locatie op 'het kopje' van Bloemendaal met een uitzicht toren die boven de duinen uitkijkt over zee. Gezellige plek en ruime keus uit overheerlijke pannenkoeken. We komen hier regelmatig.
Rmboon .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijk gegeten en ondanks dat het druk was ook snel geholpen een aanrader om eerst een hapje te eten en dan te genieten van een evenement in caprera :-)
Edvanderlinden .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Prima restaurant in een heel mooie omgeving op een toplocatie. Kwaliteit van het eten is prima, het bedienend personeel is vriendelijk. Een aanrader.
HJ75 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Voor onze kinderen is het hier altijd een feestje. Heerlijke pannenkoeken. Maar ook voor de ouders is er genoeg keuze. Mijn vrouw ging voor de saté, ik voor de biefstuk. Heerlijk gegeten en wij komen zeker terug.
Debeste .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Waren hier met 6 volwassenen en 5 kinderen . Pannenkoeken voor de kinderen.Geen klachten van de kinderen ,hebben gesmuld ! Volwassenen :
kogelbiefstuk,saté, kabeljauw,geitenkaas salade. Geen enkele aanmerking : smakelijk .Heerlijke frietjes erbij en een met liefde gemaakte salade . Ook de nagerechten zijn een aanrader. Voor de kinderen een feestje om je ijs zo geserveerd te krijgen. Wij zullen hier zeker weer terugkomen . Service is TOP !
Joketjeert .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Prima, lekkere, originele pannenkoeken gegeten op een schitterende locatie. Vriendelijke bediening. Pannenkoeken stonden ondanks dat het heel druk was binnen 20 minuten op tafel. Alleen bij de drankjes ging wel wat mis.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Eergisteren met vrienden hier gegeten, voor het weekend, dus erg rustig, prima. Mooi uitzicht vanaf je tafel en vanaf de toren helemaal. Vooraf soep en carpaccio beide prima. Hoofdgerecht 2 x pannenkoek Jagers, smaak was goed alleen aan de structuur van levertjes kon je zien dat ze oud waren, zeker niet vers. Verse levertjes hebben namelijk geen korrelstructuur. Als de omzetsnelheid niet groot genoeg is kun deze variant beter niet op de kaart zetten, De pannenkoeken met geitenkaas waren prima
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Lekkere pannenkoeken voor ieder wat wils, vlotte bediening, prima nagerechten, geen ruimte voor speciale verzoeken maar in totaal een prima eten voor een redelijke prijs!
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
als je niet van gillende kinderen houdt kan je beter het weekend hier vermijden :)
verder super gezellige bediening! mijn favo pannekoek is de france, of de geitenkaas met peer en framboos saus heeeeeerlijk.
goede prijs / kwaliteit, alleen de uitstraling kan beter en het schoonmaak proces kan beter veel vieze tafels en vuil op de grond.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Erg leuk pannenkoekenhuis op een prachtige locatie! Er is lekker eten en het restaurant is erg mooi gelegen in landelijke omgeving, aan de rand van het prachtige duinengebied van Bloemendaal. Naast het restaurant is een uitkijktoren waar je over de hele omstreek kan kijken, een mooie en pittoreske omgeving. Er is enorme variatie in verschillende lekkernijen. De pannenkoeken zijn ook allemaal erg lekker en er is voor ieder wel iets. De service is ook goed en het eten staat na bestelling al snel op tafel wat natuurlijk ook erg fijn is. Over het algemeen dus een leuk en goed restaurant met fijne bediening.
Juud83 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
We hebben hier gegeten voorafgaand aan een concert bij Caprera. Helaas was er geen tafeltje meer beschikbaar op het terras, dus we hebben binnen gezeten. Doordat het restaurant door veel families met kinderen bezocht wordt, is het rumoerig. We hadden als hoofdgerecht de kogelbiefstuk en sate en als dessert de dame blanche en apple crumble besteld. Alles smaakte prima. Niet heel hoogstaand, maar oke. Personeel is erg vriendelijk.
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Goed gebakken pannenkoeken met ruim beleg en heerlijk van smaak. Ook de voorgerechten zoals geitenkaassalade zijn lekker op smaak, ruime portie en worden mooi gepresenteerd. Het restaurant was helemaal vol en het rustige tafeltje waar ik om had gevraagd omdat ik met een oudere heer kwam eten; daar was goed aan gedacht! Klasse!
De bediening is allemaal jong en heel vriendelijk, attent en beleefd. De inrichting is niet die van een standaard pannenkoekenrestaurant met geruite tafelkleedjes maar modern landelijk en gezellig.
Het uitzicht vanaf het terras op de duintop is mooi!
Ron P.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
We hadden kaarten gewonnen bij de Bank Giro loterij voor het concert van de 3 J's ! Voorafgaande het concert hadden we besloten in Bloemendaal iets te eten. Vlakbij het openluchttheater Caprera was bovenop een heuvel gelegen het Peper's Pannenkoekenhuis.
Het weer was prachtig dus het was er ook lekker druk. Met z'n vieren schoven we aan bij een tafel aan het raam. Al vlot werden we gevraagd of we iets wilden drinken. Na de drankjes gaven we onze bestelling door. Iedereen had wel een lekkere pannenkoek op het oog. Ik ging voor de spekpannenkoek speciaal. Waarschijnlijk door de drukte duurde het best wel lang voordat we konden aanvallen op de pannenkoeken. Maar na ongeveer een half uur kwam dan toch onze bestelling. Het smaakte ons bijzonder lekker, hoewel mijn schoonmoeder twijfelde of ze wel de juiste pannenkoek had. Ze had er een besteld met 3 soorten kaas. Helaas leek het wel of er slechts 1 soort op zat aangevuld met peer en cranberry's. Niet dat het niet smaakte maar wel een andere beleving. De pannenkoeken smaakten ons voortreffelijk en ze waren heel machtig. De prijzen zijn vriendelijk. Ik rekende voor 4 grote pannenkoeken en 4 drankjes nog geen 50 euro af. Zo rond half acht konden we bij het openluchttheater Caprera naar binnen om te gaan genieten van het optreden van de 3 J's. Al met al ook dankzij de Bank Giroloterij een geslaagde avond. Rond half twaalf reden we weer richting Rotterdam.
Edith59 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Met de familie gegeten ivm de 87e verjaardag van oma. We hadden om 18 u afgesproken en om 20 uur kregen we pas ons voorgerecht........ De drankjesvoorziening was ook matig.
Kortom ons zien ze daar niet meer!!