Peper's Pannekoekenhuis

Hoge Duin en Daalseweg 5 2061 AD Bloemendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Peper's Pannekoekenhuis

Wat een uitzicht!

Op een van de hoogste duinen van Nederland verrijst Peper's Pannenkoekenhuis. Dit geeft een fantastisch uitzicht op duin en zee! De ambachtelijke pannenkoeken die al tientallen jaren uit de pan flippen worden gemaakt met scharreleieren en meel van de molen "de Zandhaas". Maar er is ook een klassiek Franse kaart. Het grote terras verhoogt het vakantiegevoel nog een beetje meer!

Meer informatie over restaurant Peper's Pannekoekenhuis

Maandag gesloten

Dinsdag tot en met vrijdag open vanaf 17:00 uur
Zaterdag & zondag open vanaf 12:00 uur

• Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Peper's Pannekoekenhuis

Rene V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Gezellig, knusse ruimte. Vriendelijk personeel en een ruime menukeuze, zeker voor een pannenkoekenhuis.
Roxanne S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Goeie pannenkoeken en hele lieve bediening. Qua inrichting vinden wij het niet gezellig, het interieur is stijf. Ook de verlichting is wat ons betreft te fel. We komen in de zomer zeker vaker terug om lekker buiten op het terras zo’n heerlijke pannenkoek te eten.
Nina J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Bij binnenkomst werden wij vriendelijk naar de tafel begeleid. Vervolgens in het restaurant werden wij vrijwel vergeten door de bediening. Wij kregen het gevoel dat we in het ‘vergeten hoekje’ werden gezet. Het broodje waren ze vergeten door te voeren, want we kregen gelijk het hoofdgerecht op tafel. Toen wij het probleem voorlegde aan de bediening werd er verbaasd gereageerd. Het hoofdgerecht was daarintegen erg lekker. De gehele avond moesten wij zelf om drankjes vragen, omdat de bediening zelf niet naar onze tafel kwam. Oogcontact zoeken was ook lastig. Onze tafel werd continue vergeten, ook met het uithalen van de borden. Toen we zelf naar de bar liepen om de rekening te vragen vertelde wij onze beleving van de avond. De bediening zei dat ze druk waren met het uitlopen van eten. Daar moet de gast zeker niet de dupe van worden. Helaas komen wij niet meer terug, ondanks dat het eten erg lekker was. De beleving en manier van handelen was erg onpersoonlijk.
Linda J.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Zoals altijd lekker gegeten.
Er zijn in ons land veel pannenkoekenrestaurants.
Deze zit voor ons in de top 3.
De bediening was erg vriendelijk en attent.
Madelon O.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Ongezellig ingericht en het eten was echt matig
Daphne E.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Wat is dit toch een ontzettend fijne plek om te komen. De pannekoeken zijn écht lekker en het personeel klantvriendelijk en lief voor de kinderen. Niks is te gek. Wij komen hier zeker vaker terug en raden het aan vrienden aan
Thecla V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijke pannenkoek gegeten op het terras met prachtig uitzicht. Hele vriendelijke bediening.
Iwan G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Gezellig restaurant waar je met de familie kan eten. Ruime keus uit soort pannenkoeken met verschillende opties, zoetig en hartig.
Persoonlijk is vrolijk en helpt goed. We moesten wel wat langer wachten op de menu kaart, maar het was ook best druk. Voor de rest een perfect restaurant op een hele mooie lokatie.
Rosanne W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heel lekkere pannenkoeken in een mooie omgeving. We zaten op het terras, met uitzicht over de duinen. Voor de veganist in ons gezelschap werd een vegan pannenkoek (zonder ei en melk) gemaakt. Bediening is vriendelijk.
Shannon B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Lekker gegeten, prima prijs-kwaliteit verhouding. Kleine tip, loops eens langs om te vragen of gasten nog iets willen drinken.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Prima gegeten met zijn vieren.Goede en vlotte bediening en heerlijke pannenkoek.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Heerlijk gegeten, alle 4 geen op of aanmerkingen op het eten.Lekker buiten gezeten en genoten van de rustige omgeving.Het enige minpuntje, kunnen ze niets aan doen, zijn de wespen wanneer je buiten eet.Nogmaals, eten en service groot compliment.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijk!!
Jopie M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Helaas tegenvallend.
eerst engelse menukaart.
niet goed luisteren naar bestelling.
en uitvoering en smaak pannekoeken niet lekkerven geen verschil tussen gewone pannekoek en kinderpannekoek.
niet voor herhaling vatbaar ondanks mooie locatie
Maureen K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Altijd goed om een lekkere pannenkoek te eten!
Gerdien V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten buiten , prachtig weer en geweldige pannenkoeken
Brigitte K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Lekker gegeten mooie plek en vriendelijk personeel
Tristan K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
leuk restaurant op een leuke plek. met mooi weer een heerlijke plek om even te gaan zitten maar voor wat minder weer is er plek binnen. heerlijk pannekoeken maar voor wie wat anders wilt is dat mogelijk.
De prijs voor een gevulde pannekoek is prima, maar als een kind alleen een pannekoek wilt met wat suiker is het prijzig.
Tristan K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Leuke plek voor een restaurant. Vooral met mooi weer kun je lekker buiten zitten. Heerlijke pannekoeken maar ook ander eten mogelijk. Zeker een aanrader voor als je in de buurt bent
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Ik kom regelmatig en blijf het lekker vinden, nu was ik met een paar cliënten en die vonden het erg lekker dus tot de volgende keer ????