Peper's Pannekoekenhuis

Hoge Duin en Daalseweg 5 2061 AD Bloemendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Peper's Pannekoekenhuis

Wat een uitzicht!

Op een van de hoogste duinen van Nederland verrijst Peper's Pannenkoekenhuis. Dit geeft een fantastisch uitzicht op duin en zee! De ambachtelijke pannenkoeken die al tientallen jaren uit de pan flippen worden gemaakt met scharreleieren en meel van de molen "de Zandhaas". Maar er is ook een klassiek Franse kaart. Het grote terras verhoogt het vakantiegevoel nog een beetje meer!

Meer informatie over restaurant Peper's Pannekoekenhuis

Maandag gesloten

Dinsdag tot en met vrijdag open vanaf 17:00 uur
Zaterdag & zondag open vanaf 12:00 uur

Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten, het theater menu is prima en op tijd in Caprera!!
Heel jammer dat je niet met de rolstoel boven kan komen!! Moesten nu tillen..
Sannah K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Pannenkoeken waren redelijk vet.
Nicky F.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Op een drukke dag geweest maar snel geholpen. Jong team die goed alle tafels in de gaten houd. Lekkere pannenkoeken. De locatie is tevens uniek voor de regio.
Gerdien V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten op het terras , perfecte vriendelijke bediening .
Kees O.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijke pannenkoek op een mooie locatie
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het ontvangst was prima. We moesten onze bestelling doorgeven. Wat we wilde drinken en het voorgerecht en het hoofdgerecht. We bestelden oa een fles Chardonnay maar we kregen een fles Sauvignon Blanc. Nou ja ook prima voor ons. Het voorgerecht, stokbrood met kruidenboter, duurde erg lang voordat we dat kregen. Uiteindelijk kwam daar ons hoofdgerecht al dus helaas was het voorgerecht vergeten. Vonden we erg jammer!! Het toetje overigens was wel erg lekker.
v.pauletta48 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het is altijd gezellig bij Pepers pannenkoeken ook als het er rustig is wat echter zelden voor komt maar kom zeker terug
K. M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Leuke plek om met de familie te eten. Kindvriendelijk en lekkere pannekoeken. Makkelijk bereikbaar, kleine heuvel oplopen. Misschien even beneden vermelden bij parkeerterrein welke kant het op is aangezien beneden nog een restaurant zit.
Roger_1234 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Terwijl wij in een druk restaurant zaten, werden er helaas door de kok en bediening een aantal fouten gemaakt die onze beleving naar beneden brachten. Er werd bij mijn vriendin met een gluten intolerantie een pannenkoek gebakken in een pan waar ook de andere pannenkoeken werden gebakken. Dit werd netjes vermeld en was OK.

Bij het uitserveren was de verkeerde pannenkoek gebakken met ingredienten waar zij absoluut niet tegen kan. Dit werd ook door de service recht gezet en een nieuwe snel gebakken. Ook na de rekening te hebben gevraagd werd dit vergeten te brengen.

De ambiance van het restaurant was erg goed, het eten van goede kwaliteit maar dankzij het uitvoerig verontschuldiging van de bediening was deze beleving toch aan de goede kant.
Lisa S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Weer heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Echt een aanrader!
Wilco K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Ik kom hier al sinds 1975 en het is het beste pannenkoeken restaurant uit de regio.
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Echt heerlijke pannenkoeken gegeten maar voor de andere hoofdgerechten hoef je hier niet naartoe. Maar ja het is tenslotte ook een pannenkoekenrestaurant, voor een goeie lekkere biefstuk ga je ook niet naar een viswinkel. De bediening vonden wij ronduit slecht, op een uitzondering na liepen de meiden er totaal ongeïnteresseerd bij, er zat geen enkel gevoel voor klantbeleving tussen, kon geen vriendelijk woord of lachje vanaf, m'n dochtertje was jarig en dat hadden we gemeld bij de reservering en ter plekke ook even terloops laten vallen. Niet dat het moet maar daar werd totaal niets mee gedaan of op gereageerd, er zat geen enkele beleving in. Jammer, gemiste kans, genoeg andere toko's waar je lekkere pannenkoeken kunt scoren in de omgeving. Wij komen hier niet meer terug.
Anneloes G.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Altijd goed hier en voor iedereen wat op de kaart.
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
We hadden het geluk dat het mooi weer was en we buiten konden zitten, niet dat het binnen niet OK zou zijn geweest, maar dit was een extra kado. Het eten was heerlijk, de keuze is groot, dus voor ieder wat wils. Zelfs als je geen pannenkoeken lust kan je uit een kaart kiezen en lekker eten. Bediening was goed en vriendelijk, kortom, wij komen zeker weer!
Orlando S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Top. Fijn meedenkend personeel, fantastisch plek op het hoogste punt in de duinen. Simpele kaart maar heerlijk. Prijzen mogen best wat hoger, kan er misschien hier en daar wat opgeknapt worden.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
heerlijk gegeten in een perfecte ambiance. Ook de mooie omgeving maakt deel daarvan. Bediening snel, vriendelijk.Kwaliteit perfect.
Mette J.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Eten is lekker, bediening goed, prijs prima. Wat ik minder vind is dat je erop elkaar zit en het benauwd kan zij als het vol zit.
Lisa S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
mooie locatie, vriendelijke bediening en goed eten voor weinig geld.
LJ86 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Erg lekker gegeten! De pannenkoek Bangkok was fantastisch, en ook de pannenkoek Oriëntaal smaakte goed. Met de hartige pannenkoeken onderscheiden ze zich echt.
De bediening was prima en vlot.
En de locatie is ook nog eens prachtig, wat wil je nog meer?
johan L.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Hebben gisteren gegeten met mijn moeder en broer en gezin.
Eten was erg lekker.
Prijs / kwaliteit is goed.
Bediening is erg aardig en snel.
Kortom: een gezellig avondje uit.
Een aanrader voor iedereen.