Peper's Pannekoekenhuis

Hoge Duin en Daalseweg 5 2061 AD Bloemendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Peper's Pannekoekenhuis

Wat een uitzicht!

Op een van de hoogste duinen van Nederland verrijst Peper's Pannenkoekenhuis. Dit geeft een fantastisch uitzicht op duin en zee! De ambachtelijke pannenkoeken die al tientallen jaren uit de pan flippen worden gemaakt met scharreleieren en meel van de molen "de Zandhaas". Maar er is ook een klassiek Franse kaart. Het grote terras verhoogt het vakantiegevoel nog een beetje meer!

Meer informatie over restaurant Peper's Pannekoekenhuis

Maandag & Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag open vanaf 17:00 uur
Zaterdag & zondag open vanaf 12:00 uur

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Lisa S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
mooie locatie, vriendelijke bediening en goed eten voor weinig geld.
LJ86 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Erg lekker gegeten! De pannenkoek Bangkok was fantastisch, en ook de pannenkoek Oriëntaal smaakte goed. Met de hartige pannenkoeken onderscheiden ze zich echt.
De bediening was prima en vlot.
En de locatie is ook nog eens prachtig, wat wil je nog meer?
johan L.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Hebben gisteren gegeten met mijn moeder en broer en gezin.
Eten was erg lekker.
Prijs / kwaliteit is goed.
Bediening is erg aardig en snel.
Kortom: een gezellig avondje uit.
Een aanrader voor iedereen.
Lidia B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Super lekkere pannenkoeken gegeten bij Pepers. De service was top, vriendelijk personeel.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Alles was lekker behalve mijn burger .Die was droog en ga ik volgende keer niet meer nemen! Verder was het zoals altijd prettig . gezellig,en goed.Er kan veel als je iets vraagt.Een ontspannen gelegenheid met veel keus uit de heerlijkste pannenkoeken.
Wilms V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hebben hier gezellig gegeten. Zelf glutenvrije pannenkoek gegeten. Top. Vriendelijk personeel. Het was binnen een beetje koud. Verder oke
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Bijzondere pannenkoeken: lekker hartig en zalig zoet. Ideaal voor families die iets te vieren hebben! Personeel altijd vriendelijk. Wel van te voren even reserveren, want vol is vol. Wij zijn er zelf al meerdere keren geweest met grote en kleine groepen en altijd weer een succes.
Elfrieda62 V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
prachtige locatie, heerlijke pannenkoeken, veel keus
Elma K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met onze dochter van drie hier een pannekoek gegeten op zaterdagavond. Het was behoorlijk druk, wat het lawaaierig maakt. Heel veel tafeltjes in een grote ruimte maakt dat je totaal geen privacy hebt.
Pannekoeken smaakten prima. Kleurplaat erbij is ook altijd goed.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goed Pannenkoeken restaurant, mooie locatie, en vriendelijke bediening. Goede prijs-/kwaliteitsverhouding. We hebben hier gegeten met drie volwassenen en twee kinderen. De pannenkoeken waren zeer lekker, en de Duo saté was ook zeker erg goed te noemen. We komen hier zeker nog eens terug.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Lekkere pannenkoek, heerlijke thee, enige wachttijd maar het was druk.
louise D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Ik las in een recensie over een pannekoek met geitenkaas spek en frambozensaus, die heb ik genomen, was heerlijk. Sauvignon blanc erbij. Cappucino toe. Mijjn disgenoten vonden het eten ook erg lekker. Bediening vriendelijk en alert. Entourage netjes, niet spectaculair.
v.pauletta48 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Het was een gezellige avond met goed verzorgd eten en een gezellige sfeer en er wordt ook erg veel rekening gehouden met de kinderen kom zeker nogmaals terug
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
De beste pannenkoeken uit de omgeving Bloemendaal/Haarlem. Je moet wel reserveren want het is regelmatig volgeboekt. Een ideale locatie op 'het kopje' van Bloemendaal met een uitzicht toren die boven de duinen uitkijkt over zee. Gezellige plek en ruime keus uit overheerlijke pannenkoeken. We komen hier regelmatig.
rmboon .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijk gegeten en ondanks dat het druk was ook snel geholpen een aanrader om eerst een hapje te eten en dan te genieten van een evenement in caprera :-)
edvanderlinden .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Prima restaurant in een heel mooie omgeving op een toplocatie. Kwaliteit van het eten is prima, het bedienend personeel is vriendelijk. Een aanrader.
HJ75 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Voor onze kinderen is het hier altijd een feestje. Heerlijke pannenkoeken. Maar ook voor de ouders is er genoeg keuze. Mijn vrouw ging voor de saté, ik voor de biefstuk. Heerlijk gegeten en wij komen zeker terug.
debeste .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Waren hier met 6 volwassenen en 5 kinderen . Pannenkoeken voor de kinderen.Geen klachten van de kinderen ,hebben gesmuld ! Volwassenen :
kogelbiefstuk,saté, kabeljauw,geitenkaas salade. Geen enkele aanmerking : smakelijk .Heerlijke frietjes erbij en een met liefde gemaakte salade . Ook de nagerechten zijn een aanrader. Voor de kinderen een feestje om je ijs zo geserveerd te krijgen. Wij zullen hier zeker weer terugkomen . Service is TOP !
joketjeert .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Prima, lekkere, originele pannenkoeken gegeten op een schitterende locatie. Vriendelijke bediening. Pannenkoeken stonden ondanks dat het heel druk was binnen 20 minuten op tafel. Alleen bij de drankjes ging wel wat mis.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Eergisteren met vrienden hier gegeten, voor het weekend, dus erg rustig, prima. Mooi uitzicht vanaf je tafel en vanaf de toren helemaal. Vooraf soep en carpaccio beide prima. Hoofdgerecht 2 x pannenkoek Jagers, smaak was goed alleen aan de structuur van levertjes kon je zien dat ze oud waren, zeker niet vers. Verse levertjes hebben namelijk geen korrelstructuur. Als de omzetsnelheid niet groot genoeg is kun deze variant beter niet op de kaart zetten, De pannenkoeken met geitenkaas waren prima