Pepe's

Meer informatie over restaurant Pepe's

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Er was een speciale avond waar je vooraf een plank met heerlijke gerechtjes kreeg. Daarna een pasta mat gorgonzola en spinazie samen delen. Een heerlijk glas wijn erbij en toe een grand dessert. Alles was heerlijk vers, we hadden alleen het idee dat de nocchi niet zelf gemaakt was. Dit alles voor 25 p.p. Wij vonden het een feestje om hier te eten en komen zeker terug! Wij zijn grote eters en hebben genoten .
Lisa M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Leuk en gezellig restaurant.
We wonen niet in de buurt, maar als we in de omgeving van Utrecht zijn dan nemen we graag de moeite om hier wat te komen eten! Er liggen veel verschillende gerechten in een vitrine klaar waar je uit kan kiezen (tapasidee), zeer goed betaalbaar voor hetgeen wat je krijgt.
Haasman .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Bijzonder restaurant! Heerlijk informele sfeer, een perfecte plek om een avond door te brengen. Ontzettend vriendelijke en kundige bediening, heerlijke wijnen en het eten....Fantastisch! Leuk weer eens wat anders dan de standaard restaurants, een formule waarbij je zelf de gerechten mag uitzoeken en combineren. We dachten dat het een soort tapa's restaurant was, maar niets is minder waar. Heerlijke Italiaanse en Spaanse gerechten van verschillende grootte en veel afwisseling dus voor ieder wat wils. Vergeet niet om nog een plekje te bewaren voor een toetje, de pannacotta is delicious! Er was te veel om allemaal te proeven dus wij komen zeker weer!
RemcoNicolai .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
In het verleden altijd prima gegeten maar met het vertrek van een van de eigenaren is de kwaliteit van het eten achteruit gegaan. Vandaag was wel een dieptepunt, eten was gewoon niet lekker en werd snel achter elkaar geserveerd. We waren binnen een uur weer thuis en €110 armer. Jammer maar voorlopig even geen Pépé's meer voor ons.
Anna63 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Afgesproken met een vriendin, wij komen beiden van een andere regio, om vooraf te eten bij Pepe's omdat wij een theaterbezoek gepland hadden.
Klein terrasje voor de deur, maar wel in het zonnetje en leuk contact met andere gasten die vlak bij zaten, voorpui kan opengezet worden, heel gezellig.
Wij bestelden de aanbieding, woensdagavond tapas: plateau met allerlei hapjes, vis, vlees, groente enz. Heerlijk! Daarna een tweede gang; aardappelschotel met verse kabeljauw, meer dan lekker en derde gang: een meer dan voortreffelijk dessert bestaande uit divers gerechtjes.
De gastheer die ons bediende verstond zijn vak: attent, servicegericht. Komen hier beslist terug, zelfs als er geen theaterbezoek gepland staat.
Eline D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2015
Afgelopen weekend wezen eten met vrienden in dit voor ons onbekende restaurant. We kwamen beide van ver en hadden centraal afgesproken. Het was erg druk, maar de service en sfeer was erg gezellig. Wij hadden de tafel vol staan met verschillende gerechten hierdoor konden we veel proeven en alles met elkaar delen. Hou vooral een plekje vrij voor dessert deze mag u niet missen. Kortom een verassend leuke avond gehad en zekere aanrader we komen hier graag terug!
Ygs Y.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Onbeperkt garnalen eten op donderdag. Duurde wat lang voordat ze geserveerd werden. Bediening had het druk daardoor was de service erg slecht. Alles moest 2 tot 3 keer gevraagd worden en dan werd het alsnog vergeten. Garnalen verder prima. Beetje weinig keuze in sauzen.
Onno Q.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Gegeten met 4 personen voor een verjaardag. Is een gezellige plek, maar keuze met eten is beperkt. Restaurant is vrij prijzig en komt helaas op het gebied van goed en lekker eten niet volledig over de brug. Je mag in een vitrine keuzes maken wat je wilt eten en je mag vrijwel onbeperkt eten, alleen er is weinig echte keuze om je uit te leven. Smaak viel tegen, bediening was vriendelijk en prijs was te hoog (prijs-kwaliteit).
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
Op een zeer rustige dinsdagavond bij Pepe's gegeten. Pepe's biedt een verrassingstappas menu en een soort dagschotel achtige constructie, welke varieert met de dag in de week. Wij zijn voor dit laatste gegaan: dinsdag bleek pastadag, met een keuze uit drie soorten pasta: vlees, vis, en vegetarisch. 1 maal vlees, 1 maal vegetarisch besteld. Vooraf een schaaltje brood en wat italiaanse soepstengeltjes met wat dipjes, olie en een speciale paprika-tomaat ketchup. Prima start en de huiswijn was ook prima in orde. Wat echter wat tegenviel was de pasta die we voorgezet kregen: in orde, maar deze overtuigde niet. Gaf je niet het idee in een (goed) Italiaans/Mediteraan restaurant te eten. Twee andere tegenvallers waren het feit dat we toen we vroegen om nog wat brood bij de pasta dit (redelijk stevig geprijsd) terugzagen op de rekening. De prijs van de bonbonnetjes die we bij de koffie hadden beloofde ook veel meer dan deze waarmaakte. Wat wel weer wat goed maakte is de locatie zelf en het vriendelijke personeel; desondanks is Pepe's geen plek waar wij nog eens terug zullen gaan.
MvdWe .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Heerlijk gegeten bij Pepe's. Verrassend lekkere gerechtjes voor een prima prijs.
Het was binnen erg warm, maar we konden lekker buiten eten. De tafeltjes zijn soms te klein voor al het lekkers, maar dit werd prima opgelost.
Het is een leuk concept dat ze niet werken met een vaste kaart, de toelichting voor de gerechten is erg informatief, zo leer je ook nog eens wat over de spaans/italiaanse keuken!
We hebben heerlijk gegeten, lekkere bijpassende wijnen en een frisse vriendelijke dame in de bediening; wij komen zeker terug!
Jacco B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Gisteravond hier blijven plakken na een champagne-tasting van sparQle. Joep is enorm gastvrij en behulpzaam, want we besloten op het laatste moment toch met 13 personen te blijven voor een diner. De gerechtjes waren stuk voor stuk lekker (op de sardientjes na, die een tikje te droog waren). Zeer correcte en vlotte bediening; daar houden we van. Toetjes waren ook heerlijk waarbij de klassieker niet ontbrak, ijs met olijfolie en zeezout.
Wijkshappertje .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Restaurant ziet er leuk uit. Echter concept raakt me niet.
Prijzen zijn onbekend, staan nergens aangegeven. Uitleg is miniem.
Achteraf bleek alles tussen de 5 en 9 euro te kosten, behalve de pasta, klein bordje voor 13.50 euro (veel te duur)
Duurde al een tijdje voordat we uitleg kregen over het concept (moesten er zelf naar vragen)
Bediening was veelal met elkaar bezig. Zeer ongeïnteresseerd.
Er was weinig keus! Op zich was hetgene wat er was wel smaakvol.
Het was voor ons de eerste keer, maar wellicht ook voor de laatste.
Anne-van .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Heel mooi en gezellig restaurant. Het eten viel heel erg tegen. De recensies zijn erg goed dus we hadden ook wat lekkers verwacht. Het vlees was heel erg smakeloos, totaal geen kruiden oid gebruikt en heel vettig, bah. Het toetje was droog en weer een teleurstelling. Het was ook heel weinig per portie. Heel jammer en zeker geen aanrader!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
Wat een drama zeg die garnalen. onbeperkt gamba's eten. zit echt geen smaak aan. geen bijgerechten, echt te zot voor woorden. bediening zeer overdreven. zonde van het geld en de tijd.
Roos B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2014
Wat een heerlijke avond! Het eten was echt fantastisch, de sfeer heel ontspannen en de gastheer een schat. Er zal nog lang worden nagepraat over de entrecote, tonijn en het kuiken. De moeite waard om voor naar Wijk te rijden. Dat ga ik dus ook zeker nog eens doen.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Heerlijk restaurantje waar je goed kan eten (zelfs de kids vinden het heerlijk). Leuk is dat je uit een vitrine de gerechten kan kiezen. Prijs vind ik normaal (ongeveer €100 voor 4 personen). Nadeel is wel dat je geen prijzen weet en vind de tafeltjes vaak net iets te klein.
Mocht je in wijk bij duurstede zijn dan is het zeker een aanrader om eens hier te komen eten.
Vincent-marijke .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2014
Alweer een paar weekjes geleden bij Pepe's geweest. Altijd met veel plezier genieten van de heerlijke gerechtjes en warme uitstraling van het restaurant! Wat ons nu al een paar keer opviel, is dat we moeite moeten doen om de aandacht van de gastheer te krijgen. Zijn telefoon is interessanter dan zijn gasten. Er was zelfs iemand die naar de bar moest lopen om iets te bestellen. Jammer van zo'n sfeervol restaurant met zo'n uitstekende keuken. Kennelijk heeft de gastheer niet door dat de service net zo belangrijk is als de kwaliteit van het eten en de ambiance. Jammer.
Elles V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2014
Gisteravond Italiaanse antipasti & vino en wat hebben we genoten. Zoveel verschillende smaken en topkwaliteit. Gezellig aan de bar gezeten, kijkje in de keuken kunnen nemen. Was een en al genieten. Top, complimenten!
Beer1 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2014
Wat een heerlijk eten! Echt genoten van al het eten op de "plank"! Alles was heerlijk, en ook lekkere wijn erbij . Dit allemaal voor een hele goede prijs..dus doe mij maar een abonnement op de woensdag bij pepe's!
Willem-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2013
Woensdagavond Italiaanse antipasti & vino. Het arrangement is een grote houten plaat voor twee vol antipasti, daarna een pasta en als toet wederom een selectie van Italiaanse dolce. De kwaliteit is vergelijkbaar met een Italiaanse trattoria, maar dan met een twist. Heerlijke vis, bruschette en affettati ( fijne vleeswaren) en mooie gegrilde groenten. De ravioli was werkelijk om op te zuigen en voor het dessert was nauwelijks nog plek. Twee glazen wijn inclusief. Ik opteer voor een abonnement voor de woensdagavonden. Pepe's: bravissimo!!