Pension 't Köppelke

6,9
6,9
Miguel P.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Via Social Deal wandelarrangement met eten erbij. Gastvrouw was niet voorbereid en vroeg of we gereserveerd hadden. Ze keek ons aan alsof t water brandde. Na wandeling kregen we tomaten soep. Uit beleefdheid hebben we maar de soep gegeten, met n soepincident. Schnitzel was gefrituurd, niks bijzonders. Conclusie: boek dit niet. Dan kan je nog beter naar n frituur!
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Wij hebben er 14dagen geleden gegeten het was echt erg was met socialdeal van half 6 tot 8uur daar geweest niks klopte twee keer eten teruggegeven en uiteindelijk zonder eten vertrokken mevrouw wat ons bediende vond het erg voor ons maar dat biefstuk kon je niet eten wij gaan echt nooit meer
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Wandelarangment via social deal, bij ontvangst keek ze ons aan of ze er nooit van gehoord , honden liepen nog in de zaak vrij rond , bijzonder ontvangst, reservering was niet doorgekomen maar uiteindelijk na kop koffie toch gestart , tomatensoep was heerlijk , schnitzel niks bijzonder , leek die van de Aldi uit de frituur , jonge gastheer was zeer vriendelijk .
Roel1962 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
21-10-15 gereserveerd voor 28-10-15 Had via Wow-deal een bon gekocht. Toen we aankwamen en vertelde dat we gereserveerd hadden keek de eigenaar alsof hij water zag branden. Vlgs de bon konden we kiezen uit een vis- vlees- of vegatarische schotel. Helaas. Vegatarische schotel was niet en hij had nog maar 1 stukje vis. We hebben een vis- en een vlees schotel besteld. Vis had totaal geen smaak. Je kon door het vlees (rosbief) heen kijken. Zo dun. Vlees was in mijn mening ook duidelijk opgewarmt en daardoor droog aan de buitenkant. De sla was een en al zand. Duidelijk niet gewassen. De frieten waren zoutloos. De eigenaars hebben we haast niet gezien, waardoor we geen zout hebben kunnen vragen. Voor ons nooit meer.
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
We zijn al verschillende keren bij koppelke gaan eten. Normaal gesproken vonden wij het eten altijd lekker en je kon er gemoedelijk zitten. Deze laatste keer viel het eten en de bediening erg tegen. Wij maakten ook nu gebruik van social deal. Ten eerste hadden we geen bevestiging van onze reservering ontvangen. In het restaurant konden we nog maar keuze maken uit 2 voorgerechten,2hoofdgerechten en 1nagerecht. De carpaccio viel nog mee. De varkenshaas met champignonsaus viel tegen. Het stukje vlees was uitgedroogd en opgewarmd. Ook de saus was uitgedroogd en erg weinig. De enkele erwt met wortel was alles aan groente. Als nagerecht 1 bolletje ijs met slagroom. Onze tafel was nog niet opgedekt. Tijdens het eten werd iedere keer weer iets op tafel gelegd of gezet. De gerechten kwamen in sneltreintempo na elkaar. Het ene bord werd afgeruimd. Binnen 1minuut kregen we weer het volgende bord.. Ik zei hier wat van en kreeg als antwoord dat ik het dan nog maar moest laten staan alvorens te gaan eten. We hebben 3 gangen gegeten van 19.15 tot 20.00 uur. Ik ga hier voorlopig niet meer eten en heb er een zure nasmaak aan overgehouden
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Heerlijk gegeten bij 't Köppelke en wat een aardige bediening. Bij ons heeft een restaurant al veel gewonnen als ze Korenwijn serveren. Dat is een lekkere borrel en eetlustopwekkend. Je herkent de echte horeca mensen direct als ze die kennen. Bij 't Köppelke zijn het echte horeca mensen, vriendelijk, gedienstig, maken het naar je zin en koken goed. De ambiance is modern, fris en gezellig. Gewoon terug komen daar. O, ja en het eten was voor de één vegetarisch. Vooral veel en mag iets uitgesproken kruidiger. En voor de ander Biefstuk garni, zoals het hoort.
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Wij hebben een 3-gangen menu gehad via social deal. Met bij elke gang keuze uit 3 gerechten. Vooraf hebben wij gekozen voor de grot champignons en de garnalen. Beide gerechten waren mooi opgediend in een diep wit bord en lekker maar wel allebei in een vrij zware saus. Als hoofdgerecht had ik een Boef Bourgignons en mijn vrouw een zalmfilet voorzien van verse lekkere groenten en een bakje met frietjes. Het vlees en de vis waren lekker, de frietjes en de sauzen waren niet zo bijzonder gelukt. Het was ons niet duidelijk of de sauzen zelf gemaakt waren? Als nagerechten had ik een eenvoudig bolletje ijs met slagroom en mijn vrouw aardbeien aangezien de Panna cotta de super hoge temperaturen niet overleefd had. De service en de huiswijn waren gewoon goed.
Als social deal is het geboden menu prima. Op de site zie ik een 3 gangen keuze menu staan voor € 32,50 en dan lijkt me de prijs iets te hoog voor de geboden kwaliteit.