Pension Even Buiten

- Ontbijt 05:00 - 12:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Vandaag ingecheckt bij Pension "Even Buiten" Burgh-Haamstede. Meer dan warme ontvangst door gastvrouw Hanneke. Gastheer Rob vroeg wat we wilden eten... Mosselen.. Nou het werd een waar feestmaal !! Voor het eerst van mijn leven kokkels en scheermessen gegeten !!! Wat een traktatie!!! Voortreffelijk!!! En als toetje een chocolademousse ... Tongstrelend!! Echt een aanrader!!!
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Eerste dag ervaren als een warm bad. Wat een lieve gastvrije mensen. Voel me er gelijk thuis. Alsof ik op visite ben. Avondmaal was super. Mosselen scheermessen en kokkels gegeten. echt heerlijk. Huisje is erg knus en comfortabel ingericht. Omgeving is prachtig. Hond vriendelijk. Zeker een aanrader! Morgen dag 2. Ik kijk er nu al naar uit.
Pipodeclown .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Pension even buiten is simpel gezegd ongedwongen gezellig zonder veel pretenties .
De kamers voorzien van ruime douches zijn keurig schoon en functioneel ingericht .
Op de binnenplaats is het heerlijk vertoeven onder de zeeuwse lucht . Er wordt geregeld een fijne daghap geserveerd meestal Zeeuwse zeespecialiteiten , mosselen , kokkels , scheermessen , en of een mooi stuk vlees . Wij hebben vooraf een rijkelijk gevulde salade met kip gegeten , gevold door mosselen op 3 verschillende wijze . Echt top . We zaten zo vol dat we afsloten met koffie en een heerlijke zelfgemaakte limoncello . Een aanrader voor mensen die ffe buiten willen spelen , weg uit de stad !!!!!!
Veerle D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Vorig weekend met de vriendinnen daar geweest, zalig genoten van de overheerlijke zeevruchten en mosselen! Het was een topweekendje, verzorgde kamers en heel gastvrij, Hanneke en Rob, ik heb heel erg genoten, het smaakt naar meer...
Jan En Leny D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Afgelopen weekend hebben wij daar 2 nachten mogen verblijven.
Zo oprecht gastvrij vriendelijk en zalig eten.
We hebben al kaartjes rondgedeeld in de vriendenkring!
Rob en Hanneke hartelijk dank we komen zeker terug.
Lieve groetjes uit Rhenen.
jan en Leny Drost
2015LekkerEten .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
3, 4 en 5 oktober 2015 ben ik te gast bij pension 'Even Buiten'. Daar blijkt - buiten het ontbijt om - de mogelijkheid te bestaan, 's avonds te dineren. In eerste instantie is mijn plan, dit de eerste avond te doen en de rest van de dagen elders te gaan eten. Echter, het geserveerde 3-gangen-menu van de eerste avond bevalt mij in alle opzichten zo goed, dat ik tegelijk voor de andere avonden van mijn verblijf gevraagd heb een vorkje mee te mogen prikken. Voor nog geen 20,-- euro zo'n perfect diner voorgeschoteld krijgen, gebeurt me niet vaak! Ik ben een grote eter, maar alles was ruim voldoende - met de mogelijkheid nog meer te willen dan al geserveerd is. Ter plekke kun je aangeven wat je wilt: vlees - vis - eventuele allergieën e.d. Het eten is dusdanig uitgebalanceerd c.q. op elkaar afgestemd, dat ik geen enkele keer 'rollend' van tafel ben gekomen. Het was me zeer aangenaam en een aanrader voor ieder die dit leest!
Peterenels1961 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Als je nou eens een keer ongedwongen in een huiselijke sfeer in Zeeland een paar dagen wil doorbrengen, kom dan zeker naar Pension Even Buiten in Burgh Haamstede.
Ik ben hier een paar weken te gast geweest en heb me vanaf de eerste dag thuis gevoeld. Dit komt zeker door de gastvrije instelling van deze ondernemers.
Heerlijk ruime kamers, met eigen douche en toilet, fantastische lekker eten en niet te vergeten een super locatie. Ook niet onbelangrijk, een hele leuke prijs. Je kan hier alle maaltijden bij boeken indien gewenst.
Tien minuten wandelen en je zit op het strand of in het mooie duingebied, vijf minuten en je bent in het mooie centrum van Burgh Haamstede.
Kortom een echte aanrader.
Premmarga .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Salade caprese, gevolgd door heek op een bedje van pasta en heerlijke verse groenten.

Salade van diverse gegrilde groenten, zoete aardappel en kip.
Ierse biefstuk, heerlijk mals, met de lekkerste zelf gemaakte frietjes ooit.

Alle gerechten waren bereid van een heerlijke combi verse groenten, kruiden en milde specerijen en zoutarm.

De bediening en service waren fantastisch en niets was te veel!

De eetgelegenheid en pension zijn kort geleden overgenomen door nieuwe eigenaren en in wording vandaar de magere 7. Deze 7 zal spoedig een stuk hoger zijn.