Penny Pean

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Penny Pean

PeterBergschenhoek .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Koude Spareribs, geen smaak, ongeïnteresseerde bediening. Rode wijn bijna op kon geen fles bestellen alleen nog een paar glazen .....nee hier kom ik niet meer...gewoon doorlopen en iets verderop gaan zitten.
nvtoepassing .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
In tegenstelling tot sommige klagers, die mogelijk voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, heb ik nooit klachten over het eten en de bediening gehad.
Het is 1 van de goedkopere eetcafe's in de regio en de prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed.
Ik blijf daar gewoon met enge regelmaat komen.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Gebakken biefstukje gegeten, was gegaard zoals we wilden. Groenten en friet erbij en je hebt weer gegeten. Veel jong publiek, het was dan ook niet duur. Service was goed, de enige ergernis was dat het rookhok gewoon open stond, wat een flinke stank met zich meebracht. Dit scharen we maar onder de service voor het gemak.
BiancaEven .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Perfecte locatie, maar bediening echt slecht. Je moet zelf zwaaien voor aandacht. Eten was niet bijzonder, net aan redelijk. Wc was vies en rommelig. Zou een goede tent kunnen zijn maar dan moet er wel het nodige veranderen!
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Vrijdagavond gauw wat gegeten. Simpel eetcafe, met dito prijzen. Terras is leuk, maar verkeer vond ik wat storend (auto's en scooters die zo nodig hard op moesten trekken).
Eten prima voor de prijs. Op tafel kwamen stokbrood met kruidenboter (brood had wel wat langer mogen bakken) de houthakkerssteak en sliptong.
Sven C.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Naast van Zanten en Pol weer eens een ander zonnig plekje geprobeerd om te eten. Zonnig en relatief rustig terras.
De Penny Pean steak was qua vlees heerlijk en ook goed gebakken. Helaas in te doorgebakken boter waardoor er een verbrande smaak aan zat. Basic maar prima groenten erbij. Gebakken mosselen goed van smaak. De maaltijdsalade qua inhoud en hoeveelheid weer wat matig.
Wel erg fijn dat we de verhouding groenten/friet aan konden passen.
Bediening was ok. De uitstraling is wat verouderd.
Niet geweldig maar best te proberen.
Bas C.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Super gegeten: steak Penny Pean met heerlijke salade garnering.
Top! En prima muziek erbij! Mooie plek om mensen te kijken.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2013
Een paar keer hier geweest de laatste tijd. Het eten is aardig, echt eetcafeniveau, met wat te veel saus en/ of champignons etc als begeleiding bij de steaks. De laatste keer was de soep te koud.
De bediening is vriendelijke en snel, het interieur eenvoudig.
Kortom: een aardig adresje om af en toe eens binnen te lopen, voor een redelijke hap.
P K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Lunch. Broodje warm vlees. Erwtensoep, huisgemaakt. Het broodje was zo'n wit, wattig broodje met wat fricandeau, ui e.d. De soep was niet slecht, maar vlak van smaak met alleen een bruine boterham erbij. De zaak heeft een minimale inrichting. Het toilet was ronduit smerig. Als je uit het toilet komt, kijk je in de bak met vuile vaat. De bediening daarentegen is alert en vriendelijk. Het moet wel erg koud zijn, willen we hier weer eens naar binnen lopen.