Pendergast

Groen van Prinstererstraat 14 1051 EG Amsterdam Nederland Kaart
31-208458507

Over het restaurant Pendergast

De ontdekking van Kansas

Pendergast is een "smokehouse" geïnspireerd op de cultuur van Kansas City. Een heerlijke plek voor ontdekkers, buren, liefhebbers. Alles ademt hier Amerika, van het interieur tot de menukaart vol traditionele gerechten als cornbread, mash en cheesecake. Ze pekelen, bakken en roken hun kwaliteitsvlees en seizoensgroenten hier dagelijks vers.

**Je kunt hier altijd binnen komen lopen. Pendergast houdt een paar tafels vrij voor binnenloop.**

Meer informatie over restaurant Pendergast

Tram 10 / Bus 21 vanaf CS

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken
9,4

Jouw recensie over het restaurant Pendergast

Jacob G.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Verlichting niet zo prettig. Inrichting iets te kaal naar onze smaak. Eten te gek! Aardig personeel hetgeen zeldzaam is in amsterdam helaas
Roman W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Erg lekker gegeten voor een goede prijs. Eten kwam snel en hun eigen bier is paste erg goed bij het vlees. Het is een klein restaurant met een huiselijke sfeer. Leuk voor een etentje met vrienden.
Menno O.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Een van mijn favoriete eeltplekken in Amsterdam. Veruit de beste ribs van de stad, en ook de andere gerechten zijn fantastisch. Een paradijsje voor liefhebbers van American Style BBQ. Minder geschikt voor vegetariërs.
Menno O.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk heerlijk heerlijk. Ik kwam hier drie avonden achtereen. Zegt dat genoeg?
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Goed eten voor een goede prijs. Goede variatie. Uitstekende bediening. Leuke voorgerechten en nagerechten.
Samen uitstekend naar onze zin gehad. Voor herhaling vatbaar.
Marije P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten, erg fijne avond, alle tijd gekregen en genomen voor heerlijke gerechten, aanrader. We hebben alle voorgerechten en toetjes genomen, als hoofdgerecht een share pate genomen met verschillende sides, allemaal zeer lekker.
vankruijssen .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Uitstekend restaurant!
hettonzo .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Met stip het beste bbq-restaurant van Nederland. Beefribs en brisket zijn fantastisch! Bediening is heel attent. Absolute aanrader.
Pascal R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Pendergast is gespecialiseerd in Amerikaanse vleesgerechten. De service is vriendelijk en snel. De inrichting van het restaurant is simpel. Doordat het klein is en bijna altijd druk is het behoorlijk rumoerig maar persoonlijk vind ik dit geen probleem.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Er zouden hier meer van deze American Barbecue restaurants moeten komen! Fascinerend om zo'n moeilijk te bereiden stuk vlees als Brisket (borststuk rund) zo mals en smaakvol - na ruim 8 uur in de barbecue - op je bord te krijgen. Daar hoef je zeker geen standaard op tafel staande ketchup op te doen. Met een groep kun je van alles delen. Verder goede wijnen, bieren en cocktails. Kortom: een aanrader!
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Lekker eten, enige jammere was dat er niet genoeg ribs waren voor heel de groep. Dus waren gedwongen om iets anders te kiezen. Wat wel een beetje jammer was, want zijn hier juist heen gegaan vanwege de ribs. De pulledpork was beetje saai, echter de brisket was waanzinnig goed, dit maakte veel goed.
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Zeer lekkere Amerikaanse BBQ gerechten in een huiskamersfeer. De lange bereidingstijd 'slow cooking' draagt zeker bij aan de smaak. Zeer klantvriendelijk. Kom er zeker terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Wow, dit was echte super lekkere BBQ keuken! Hier wordt een mens blij van. Absolute aanrader en hier komen we heel graag nog eens terug om de rest van de kaart te proeven!
Zoë V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
gezellige en intieme sfeer, heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel. Wij komen hier zeker in de toekomst nog een keer terug!
Charlotte1990 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Wederom fantastisch eten. Het was erg rumoerig, waardoor we hard met elkaar moesten praten. Voorgerecht vergeten door onze ober. We kregen meteen de hoofdgerechten, dat was wel heel jammer. Kwaliteit van het eten is echter geweldig.
Lieven V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk eten en prima bediening en ontvangst. Tip: doe iets aan jullie akoestiek: personeel was bijna niet te verstaan door de herrie. Met wat eenvoudige schuimpjes onder de stoelen besparen jullie al heel wat db's ;-)
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Monsterlijk lekker vlees! Beste spare ribs die ik ooit in Amsterdam heb gegeten. Ook heerlijke brisket. Zeer vriendelijke en gezellige bediening. Heel relaxte huiskamersfeer. Aanrader!
Pieter Jan W.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Lekker gegeten, veel vlees, alles super mals en vlotte vriendelijke bediening. Wel erg duur helaas.
Thierry M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
De beste BBQ die ik tot nu toe in Amsterdam heb gegeten. Goede sides en zowel de beef brisket als turkey thigh waren erg goed.
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Leuk, klein restaurant op loopafstand van Westerpark. Uitmuntende vleesgerechten. Decor is wat simpel, maar dat maakt het juist ook weer schattig.