Pendergast

Groen van Prinstererstraat 14 1051 EG Amsterdam Nederland Kaart
31-208458507

Over het restaurant Pendergast

Authentieke Kansas City-style barbecue in Amsterdam

Pendergast is een "smokehouse" geïnspireerd op de cultuur van Kansas City. Een heerlijke plek voor ontdekkers, buren, liefhebbers. Alles ademt hier Amerika, van het interieur tot de menukaart vol traditionele gerechten als cornbread, mash en cheesecake. Ze pekelen, bakken en roken hun kwaliteitsvlees en seizoensgroenten hier dagelijks vers.

**Je kunt hier altijd binnen komen lopen. Pendergast houdt een paar tafels vrij voor binnenloop.**

Meer informatie over restaurant Pendergast

• Engels gesproken
Uitmuntend
9,5
9,1

Jouw recensie over het restaurant Pendergast

Rob B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Gisteren gegeten bij Pendergast en het was wederom top.
Sylvie W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Lekkerste vlees ooit gegeten! De sfeer, gerechten en drankjes passen perfect bij elkaar. Geen gedoe en zeker geen kleine porties :)
Walt V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Super BBQ voor de liefhebber van smokey en zacht vlees, vriendelijke service en goede dranken op de kaart. Een plek om terug naartoe te gaan!
Carmen K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Echt super lekker gegeten met z'n tweetjes!! Ook leuke inrichting, heel knus. Echt een aanrader als je een vleesliefhebber bent! :)
Megzor C.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Echt een hele leuke ervaring. Echte Amerikaanse bbq experience! Spareribs zijn toppie. Mijn vriend was een enorme fan van de Macncheese en heeft het er nog vaak over.
Ruud J.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Zeer goed vlees en een ruim assortiment aan uitstekende dranken. De service is zeer enthousiast en heeft kennis van zaken
Andryanto A.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijk gegeten, de brisket was erg goed van smaak en lekker mals. De spareribs ook erg goed, juiste garing veel vlees eraan. Vriendelijke bediening. Aanrader.
Nicole E.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Zelden zo goed gegeten als bij Pendergast. We hebben een shared platter genomen met ribs, briskett en pulled pork... Zonde dat ik niet meer op kon.

Oh, en als toetje de cheesecake en de pecan chocolate pie... Ben nog aan het nagenieten. Jemig, wat lekker!
Cipriano G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Het eten was heerlijk, zoals altijd. Ruime keuze aan vlees genomen. Brisket, beefrib, Pork ribs, en Cheeks, smoked salmon, en heerlijk toetje erbij. Enige minpuntje was de (nieuwe?) serveerster. Die keek alsof ze liever ergens anders was, maar goed, daar had je zodra je het eten rook eigenlijk geen last meer van!
Marischka K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
De pulled-pork trekt ons naar dit restaurant want deze is echt super lekker! zelfs zo dat we niet de optie van shared dining willen, we willen allemaal onze eigen portie :-) Overigens nu wel gecombineerd met gerookte zalm en die was ook erg goed. Hartelijke mensen in de bediening, goede sfeer!
Cipriano G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk gegeten weer, de special gehad, en deze was echt fantastisch. Perfecte cocktail er ook bij, de rum julep, heerlijk met dit weer!
Yonathan B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Zeer vriendelijke service, wij hadden een kleine bij en kregen de bank aangeboden. De gerechten waren fantastisch, mijn Amerikaanse vriendin voelde zich helemaal thuis.
Fehmie K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heerlijke ribs gegeten!
Alain D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Lekker BBQ Food. De ribs zijn zo zacht dat ze smelten op je tong. En de Old Pal Pendergast cocktail is een must. Een must voor vleesliefhebbers
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heerlijk gegeten! Alles was top. We komen zeker weer terug
Jacob G.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Verlichting niet zo prettig. Inrichting iets te kaal naar onze smaak. Eten te gek! Aardig personeel hetgeen zeldzaam is in amsterdam helaas
Roman W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Erg lekker gegeten voor een goede prijs. Eten kwam snel en hun eigen bier is paste erg goed bij het vlees. Het is een klein restaurant met een huiselijke sfeer. Leuk voor een etentje met vrienden.
Menno O.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Een van mijn favoriete eeltplekken in Amsterdam. Veruit de beste ribs van de stad, en ook de andere gerechten zijn fantastisch. Een paradijsje voor liefhebbers van American Style BBQ. Minder geschikt voor vegetariërs.
Menno O.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk heerlijk heerlijk. Ik kwam hier drie avonden achtereen. Zegt dat genoeg?
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Goed eten voor een goede prijs. Goede variatie. Uitstekende bediening. Leuke voorgerechten en nagerechten.
Samen uitstekend naar onze zin gehad. Voor herhaling vatbaar.