Pelangi

6,6
5,8
Coolust .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Helaas geen succes. Eten wekt de indruk in de magnetron opgewarmd te zijn. Vlees en vis was droog, taal en smaakloos. Gastvrouw was wel vriendelijk maar kon het gebrek aan kwaliteit niet verbloemen.
Eat2eat .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Dit restaurant heeft helaas niets met de Indonesische keuken te maken. Lijkt meer op Chinees maar ook dat is het niet. Smakeloos en ontevreden vertrokken. Kortom slecht.
Eatpoint ..
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
We hadden trek in Indonesisch eten dus gekozen voor dit restaurant....we hadden niet heel veel tijd dus kuning goreng kipsate varkenssate en gado gado besteld.Maar toen dit geserveerd werd zag ik direct dat dit niets met Indo te maken heeft. Het eten is smakeloos en duur en is geen indo chinees of thai. Hier nooit meer wat ons betreft.
Pafopma .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Heerlijke rijsttafel met zachte Rendang en een overdaad asn andere kleine gerechten. Blijkbaar hebben ze sinds een jaar of zo een andere kok. De bediening was ook super vriendelijk!
Jaapdries .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Ik stel niet al te hoge eisen en wil iedereen een kans geven, maar in het kort: inferior. Eten was matig: alsof ik de afhaalchinees op m'n bord heb liggen, maar dan 4x zo duur (overigens wel zo snel). Een beetje thuiskok zou mijn gerecht zonder al te veel moeite misschien nog wel beter kunnen maken. De rendang/pendang was overigens wel oke, maar van 3-4 stukjes wordt ik niet vol. Sommige restaurants bieden de gasten kroekoep voor niets aan als voorafje, maar hier moet er flink in de buidel getast worden, evenals voor de drankjes. Waarschijnlijk proberen ze de hoge prijzen te compenseren met overdreven gastvriendelijkheid. Sfeer was verder wel goed.
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Gezellig tentje op de hoek. We hebben lekker buiten gezeten en bestelden een menu samen voor 30 euro. We kregen allemaal lekkere gerechtjes met witte rijst erbij. Het personeel was supervriendelijk. Het eten had iets heter gemogen maar verder was het erg lekker. Binnen zat het vol.
Brigitte M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Nog nooit van mijn leven zulk slecht eten voorgeschoteld gekregen. Nasi zat geen smaak aan. Alleen maar te veel pepers bij de gerechten. (Houd van pittig eten. Maar to much is to much) stuk bot bij het vlees wat leek en smaakte naar rat. Vreselijk gewoon. Manager erbij gehaald, en die had nog nooit slechte reacties op haar eten gehad, volgens mij leest zij deze recensies niet!!!! Jammer maar ik waarschuw iedereen eet dar niet!!!
Bull .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Ik at met met mijn 2 jonge puber dochters bij Pelangi. Pelangi (regenboog) is een restaurant zonder overdreven franje. Op de achtergrond draait indonesische muziek.(sfeertje) Het van oorsprong indonesische en maleise personeel is vriendelijk en bescheidenen, ze weet over het eten dat wordt geserveerd. Wij bestelden ieder een rijsttafeltje voor €15. Mijn dochters zijn bijzonder kieskeurig maar vonden het eten erg lekker. De sfeer was gezellig. Als het je niet gaat om pluche en franje maar om een authentieke Indonesische maaltijd, dan is Pelangi een prima restaurant. Leuk om kinderen kennis te laten maken met de Indonesische keuken. Selamat makan!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Gisteren hier gegeten met een vriendin. Heb serieus nog nooit zo slecht gegeten. Alles waarvoor we op Iens gewaarschuwd werden werd werkelijkheid. Hebben zoveel spijt hier naar binnen te zijn gegaan. De drankjes zijn belachelijk duur en zelfs zonder prik en warm. Het eten hebben we niet aangeraakt want wij houden van de Indonesische keuken maar daar was dit niet. Alle groentes bestonden uit stukken prei en heel veel tauge. Ik kan er niet 1 woord goed over uitbrengen, helemaal niet toen ik eerlijk tegen de dame zei dat ik het eten slecht vond want toen kreeg ik de wind van voren. Zo onprofessioneel dat wij geen minuut langer zijn blijven zitten. Dit restaurant is een schande voor Amsterdam en een toeristenval. Hopelijk ben jij wel op tijd gewaarschuwd.