Peking

50-A Wassenaarseweg 2223 BL Katwijk aan Zee Nederland Kaart

Over restaurant Peking

Lekker eten voor de voorstelling

"Een leuke vlotte Chinees" is een veelgenoemde opmerking van bezoekers nadat zij bij Peking zijn gaan eten. Vanwege de ligging zijn ze een perfect voorafgaand diner aan een voorstelling bij Soldaat van Oranje. Maar ook voor een lange uitgebreide avond vol lekkers kun je hier terecht. Geniet van je Chinese avondje in Katwijk!

Meer informatie over restaurant Peking

PeterJV .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
We hebben met 16 personen gegeten waarbij we een menu hebben gekozen, dus niet iedereen afzonderlijk besteld. Het eten was prima en goed op smaak. De gerechten staan in grotere porties op één plaats, dus met zo'n grote tafel ben je de hele tijd van alles aan het doorgeven. Het interieur is modern en netjes, alleen jammer van dat systeemplafond.
Food4us .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Vandaag lekker makkelijk, met vrienden Chinees gehaald bij Chinees Restaurant Peking in Katwijk. Toen we aankwamen zat het hele afhaalgedeelte propvol. Dat beloofd wat dachten we nog. We hebben gekozen voor het maandmenu waarbij je 3 gerechten kreeg voor €21,50 en voor bami of nasi €2,50 moest bijbetalen. Het eten was ruim voldoende en prima op smaak. Voor de kinderen hadden we apart patat besteld die echter bij thuiskomst te slap was om te eten. Advies, zakje open laten staan ipv dicht te doen. Al met al toch prima gegeten.
Pauluithillegom .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Op een zondagavond hebben wij hier gegeten, we moesten een stuk rijden maar ik wilde hier een keer gegeten hebben. De sfeer en het decor is netjes en modern. Prima. Het eten vonden we lekker, echter wel jammer was dat de hoeveelheid nasi op zich liet wachten en eerder voor 1 persoon was dan voor 2. De bediening ging rommelig, dingen werden vergeten en we hadden het gevoel dat alles snel moest. Wij hadden het duurste menu gekozen, waarbij een Coupe Royaal beloofd was. Dan valt het erg tegen als het toetje geen Coupe Royaal blijkt te zijn maar een kaal bordje met 2 bolletjes ijs. Nogmaals, het eten was lekker maar niet om nog een keer te gaan.
Tamar L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Hier halen we zeker twee per maand eten, vaak een maandmenu, met een vlees-kip/ei gerecht en wat mini loempia's erbij. Vaak met nassi , en altijd teveel. Top service en heerlijk eten . Een van dd betere Chinese restaurants in de omgeving.
Jamiej .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Moderne inrichting en fantastische rijsttafel hebben we hier genoten. De bediening is zeer vriendelijk en erg snel. UItstekende prijs/kwaliteit verhouding!
Penpbl .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Leuke vlotte Chinees. Goede en aardige bediening. Lekker eten. Zeer attente medewerkers. Alles met een gunstige prijs/kwaliteit verhouding. Een voorbeeld voor menig NL restaurant!
Janopdetuin .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Vanavond een verrassingsdiner gegeten. Subliem gewoon. Perfect klaargemaakt eten, prettige , correcte bediening. We zijn hier al vaker geweest, ook voor een verrassingsdiner met z'n 2e en met meerdere personen. Nooit hetzelfde, steeds wat anders, maar heerlijk!!
Jabjvo B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Voorafgaand aan Soldaat van Oranje hebben we hier gegeten. Buitenkant van het restaurant doet geen eer Aan het restaurant. Aan de binnenkant gelukkig geen typische Chinees, maar stijlvol ingericht.
Op aanraden van de bediening namen we de 4persoons rijsttafel, deze was heerlijk. Echt lekker.
Schone wc!
Echt een aanrader voor wie lekker en njet al te duur wil eten.
Vlakbij soldaat van oranje. Goed te combineren.
Moesjniek .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
De entourage is totaal vernieuwd: de oubollige draadjeslantarens en traditionele draken e.d. zijn weg, het ziet er fris en strak uit, nieuw plafond, nieuwe vloerbedekking, nieuwe geriefelijke stoelen, nieuwe kozijnen, nieuwe verlichting in stijl. De keuken is ronduit voortreffelijk, de bediening vriendelijk en attent. In het weekeinde kan het er erg druk zijn. maar de staf kan het uitstekend aan.
Echt een aanrader voor een redelijke prijs.
Missy S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Een bijzonder restaurant waar je lekkere specialiteiten kan eten. Wel altijd goed bezet, dus reserveren is in het weekend aan te raden als je zeker wilt zijn van een tafel. Altijd goed!
Bea E.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Voor Soldaat van Oranje lekker gegeten! Prima service die aansluit op de tijd vd voorstelling. Snelle bediening en heerlijk eten!! Het decor ... Tja een Chinees. Toilet zou wat frisser kunnen en de paar treetjes die je koet nemen om naar een aantal wat hoger gelegen tafels te gaan, mogen iets duidelijker gemarkeerd.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
is echt een chinees waar je 544 keer voorbij rijdt. Fout! hier moet je zeker een keer gaan eten! super vriendelijk, overheerlijke Ossehaas, lekker veel gerechtjes geprobeerd die we nog nooit gegeten hadden. nu inmiddels een keer of 4 heen geweest. een topper!
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
Hier de afgelopen week twee maal gegeten. Een uitstekend Chinees restaurant met een afgewogen menu. De eerste keer een Chinese rijsttafel genomen. Alle onderdelen van de rijstafel zijn uitstekend bereid. Ook de presentatie van de gerechten is prima. De tweede keer namen we een Rijstafel Peking. Deze was zeer uitgebreid met diverse smakelijke vleesgerechten, onder meer met heerlijke Pekingeend. Een vleesgerecht had wat mij betreft vervangen mogen worden door een groentegerecht. We namen verder ijs toe, waarvan de presentatie haute cuisine was. De smaak overigens.
De bediening is goed, er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is. Na afloop een vochtige doek voor de handen; dat vind ik ook service. Peking is een van de betere chinezen in de wijde omtrek.
Martijn L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Als je dit restaurant binnenstapt bekruipt je direct het 'dertien in een dozijn' gevoel: Een typisch Chinees restaurant met dito inrichting. Van het behang tot het tapijt tot de tafels.

Zodra echter het eerste gerecht geserveerd wordt, blijkt het toch iets genuanceerder te liggen. Goed bereide gerechten met prima smaken, die authentieker aandoen dan bij het gros van de Chinese restaurants.
De bediening is vriendelijk en neemt de tijd om de individuele wensen door te nemen en aanbevelingen te doen.