Peking

Spitsbergen 6 1505 EG Zaandam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Peking

Frank W.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Ik bestel al jaren bij deze chinees, heb er in mijn leven al veel gezien maar dit is een goede. Goed en smaakvol eten. Bezorgen niet nodig. Standaard krijg je een drankje als je het komt ophalen.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Ik heb voor het eerst sinds jaren bij Restaurant Peking besteld. De bezorger was in 15 minuten. Het eten was heerlijk. De Babi Pangang was heerlijk niet zo mierzoet zo als bij andere restaurants.
Marcio L.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Wij zijn een vaste klant bij Peking die al meer dan 2/3 jaar altijd haalde. Sinds ruim een paar maanden weer gisteren besteld en ik was letterlijk verbaasd over de kwaliteit ervan...

Het eten werd bezorgd in 45 min.. Wat al redelijk lang is en om over het eten te beginnen.. Nou of de kok heeft geen smaakpapillen, maar er zat bij de bami werkelijk geen ene smaak aan.. Aan alles ontbrak wel iets qua kwaliteit wat ik gewend was daar.

Of het zijn bezuinegingen of ze hebben een andere eigenaar.. Nooit meer bestellen daar ! Zonde jongens
Oer-wout .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Het is afhaal en bezorgen. Typisch Hollandse chinees, geen culinaire hoigstandjes. Goed eetbaar. Snelle bezorging, ook in het weekend. Niks mis mee.