Peking

Burgemeester Wuiteweg 29 9203 KA Drachten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Peking

• Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijk gegeten, verder kan ik er deze keer weinig aan toe voegen.
Personeel, vriendelijk en ad rem zonder te overdrijven.
Een goede plek om het weekend te beginnen!
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Het decor is typisch Chinees. Wij aten in een 'privehokje'. Gezellig!
De service is fijn. Ik was er te eten met mijn vader. De ober herkende mijn vader gelijk en we kregen een warm onthaal.
Wij namen het Sechuanees menu. Verderop bij de recensies staat deze perfect omschreven. Dus ik hou het kort. Heerlijke dimsum voorgerechtjes, zeer pittige en zure soep, heel erg lekker! Vervolgens ossenhaas teppan, pittige tongfillet en Peking eend, vergezeld door lekkere nasi en bami. Er was nog een ijsgerechtje na, lekker fris.
Een Chinees restaurant plus! Aanrader!
Jeroen2065 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Een luxe chinees restaurant. We hebben heerlijk gegeten, niet alleen vanwege de lekkere gerechten, maar mede dankzij de prettige en vlotte bediening. Vooral de menu's zijn het aanraden waard. We hebben met z'n vieren twee verschillende menu's voor twee personen gekozen. Wat een verzameling van heerlijkheden! Gezien de kwaliteit en de hoeveelheid is de prijs alleszins redelijk. Een echte aanrader!
Ellie W.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
gisteravond met z'n drieën gegeten dus in Peking. Vanaf het begin, men stond ons al op te wachten met een hartelijk welkom, tot het vertrek, we werden in onze jassen geholpen, alleen maar een positieve ervaring! Een vlotte ,vriendelijke bediening, lekker, kwalitatief, goed eten en ruim, dat vooral weer, voldoende,en men kwam regelmatig even langs of alles naar wens was, -net niet storend té vaak- We kregen alle drie ons eigen plateau met diverse heerlijkheden op een warmhoudplaat-naam van het gerecht weet ik zo niet eens meer- het was al mijn favoriete:"chinees"en dat werd nu weer bevestigd,gewoon doen dus!
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Het was alweer even geleden dat we hier waren.
Deze keer kozen we weer eens voor het Sechzuan-menu. Vooraf dim sum, gevolgd door het scherp-zure soepje (dat een van onze favoriete gerechten is). De hoofdgerechten waren Pekingeend met saus, teppan met tongfilet en een gerecht met varkenshaas ( pittig en heel lekker).
Als nagerecht gingen we beide voor Chinese thee.
Wij vinden het hier altijd wel gezellig zitten, de ontvangst en het bedienend personeel is uiterst vriendelijk.
De gangen van het menu worden in een aangenaam tempo geserveerd.
Dit is dus ons favoriete Chinese restaurant.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Als het rustig(er) is in dit restaurant is het hier prima toeven.
De laatste keer was ik hier op een hele drukke zaterdag en dan laten ze wel wat steken vallen.
Nu was alles pikobello en werden we uit de jas geholpen en naar onze tafel begeleid.
De vriendelijke, snelle bediening zorgde ervoor dat het ons aan niets ontbrak.
Het eten blijft onverhoopt goed, zowel de soep (tomaat) als het hoofdgerecht (tipan ossenhaas) smaakten prima.
De aankleding is natuurlijk iets van persoonlijke smaak, naar mijn idee ietwat oubollig.
Al met al kom ik hier graag nog een keertje eten.

• Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Een relaxte afsluiter van een druk had dit moeten worden.
Om 18.00 uur aan tafel en gewacht tot bijna 19.00 uur voor een bakje soep. Als het druk is met afhaal klanten, alle begrip maar geef dit dan ook even aan bij je gasten. Al met al na bijna twee uur het hoofdgerecht op tafel. Een overheerlijke Tipan met ossenhaas, heel mals vlees en een lekkere saus. De ossenhaas met pruimen moes viel ook goed in de smaak evenals de Peking eend. Over het eten dus niets te klagen maar op een zondagavond zien ze ons hier niet snel weer.
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Genoten van het Kantonese menu.
Gestart met 3 soorten dimsum, gevolgd door won ton soep, daarna kwamen de 3 hoofdgerechten: ossenhaas met saus van de chef, garnalen met pikante saus en geflambeerde kip met ananas. Als afsluiting 1x koffie met bonbon en 1x ijs met vers fruit. Alle ingrediënten waren echt super vers. De gangen werden in een aangenaam tempo geserveerd en we gingen zeer tevreden huiswaarts, We hebben in tijden niet zo heerlijk chinees gegeten.
WG S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
De reservering bij dit restaurant verliep niet vlekkeloos. Wij hebben twee weken voor onze komst via email vanaf hun website gereserveerd met het verzoek een tafel bij een raam vrij te willen houden. Na een week nog geen bevestiging. Bij nabellen werd ons verteld dat men email eigenlijk niet gebruikte en dat er beter telefonisch reserveerd kon worden. Bij binnenkomst was er geen plaats voor ons gereserveerd. De dame die ons ontving probeerde zich nog te verdedigen dat zij niets van de reservering afwist..... Gelukkig was het niet druk zodat toch aan onze wens kon worden voldaan.
De bediening is vlot maar draait op routine. Het interieur van het bedrijf stamt uit de jaren 80 met veel traditionele chinese elementen zoals veel goud glim, draken in het tapijt en lampions aan het plafond.
De menukaart is traditioneel en kent een ruime keuze. Veel keuze menu's. Het eten is van goede kwaliteit zonder enige pretenties. De presentatie van de maaltijden op eenvoudige hotelzilver schalen op te grote warmhoudelementen.
Conclusie een traditioneel enigzins gedateerd chinees restaurant waar de gast geen hoogstaande culinaire hoogstandjes hoeft te verwachten.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Stijlvol ingerichte Chinees. Prima kwaliteit Chinees eten. Dit alles wordt begeleidt met vriendelijke bediening. De locatie maakt het erg geschikt om een avondje Peking te combineren met een avondje theater.