Peking

31-243220338

Meer informatie over restaurant Peking

Kees W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
De Chinese en ook de Indische keuken wordt hier eer aangedaan. Eén van de nog helaas weinigen echte Chinese restaurants in Nijmegen en omgeving. Geen smaakversterkers maar eerlijke oosterse specerijen geven een smaaksensatie in de mond. De vriendelijke bediening maakt je diner compleet. Wij zijn twee tot drie maal per jaar vaste klant en dat al vele jaren.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Afgaande op de positieve recensies hier op iens, dit chinees restaurant eens geprobeerd.
Vriendelijk ontvangst maar duidelijk op efficiëntie gericht.

Het interieur is netjes maar het is alsof je twintig jaar terug in de tijd reist ,zelfs de rode lampionnen hangen hier nog voor het raam. Een en ander kwam op mij wat donker, ouderwets en bedompt over.
Heel storend en onrustig is ook dat door de smalle gangpaden moet manoeuvreren tussen tafeltjes om de karretjes met gerechten door de zaak heen te rijden.

Het menukaart is redelijk uitgebreid, de gerechten zijn bovengemiddeld van kwaliteit en ruim bemeten.

Leuk voor een keer maar niet echt bijzonder.
Marjanca .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Wat een heerlijk restaurant! Verse producten en je proeft dat het met liefde is bereid, zeer zorgvuldig gedaan en de eigenaren zijn zulke lieve mensen. Gastvrij en als we in de buurt van Nijmegen zijn gaan we speciaal omrijden om in het centrum dichtbij de Keizer Karel parkeergarage lekker te eten. Aanrader!
Karman34 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Een super restaurant. Ik belde voor een reservering op zaterdagavond tussen de repetities en de uitvoering van Super Voices in De Vereeniging in Nijmegen. Vroeg naar mogelijkheid voor glutenvrij eten. Omdat het restaurant vanwege deze happening een volle bak verwachtte, was a la carte niet mogelijk maar boden zij een buffet aan. Voor mijn glutenvrije wensen zou goed gezorgd worden, verzekerde men mij.

Het resultaat was fantastisch. Alle niet glutenvrije gerechten van het buffet werden voor mij apart klaargemaakt met een glutenvrije saus. Het was heerlijk. Hier komen wij volgend jaar bij Super Voices zeker weer terug.

Alle lof voor zoveel klantvriendelijkheid.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Telkens weer wanneer we gaan "chinesen" als we in de stad zijn komen we bij Peking terecht. Meestal met zijn tweetjes en soms met gezelschap om ook deze te laten genieten van de geweldige gerechten, de ambiance en de gastvrijheid. Mijn favoriete gerecht is Bami Rames maar ook de andere gerechten zijn erg smaakvol en met grote zorg bereid. De hartelijkheid en persoonlijke benadering van de eigenaren en ander bedienend personeel valt te prijzen en daarom is eten bij restaurant Peking voor ons telkens weer een feest.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Chinees eten voor Chinezen, authentiek dineren met allure. Prima ambiance, niet opdringerig maar ontspannen. Uitstekende begeleiding bij de keuze uit de rijke kaart. Wij kozen visgerecht van de hete plaat. Smaakvol, ontspannen sauzen naar wens op (pittige) smaak gebracht en mooie porties. Persoonlijke bediening, attent en nooit opdringerig. Een aanrader voor blijvers!