Peking

Meer informatie over restaurant Peking

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Pjotr_dj .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Ik heb hier het meest eenvoudige basismenu afgehaald, menu A met mihoen. De smaak is erg goed voor een afhaal. Redelijk wat groenten in de mihoen. Vriendelijk personeel. Bijzonder geschikt voor afhalen dus.
Moutarde .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Ik ging met iets te hooggespannen verwachtingen erheen, na de recensies te hebben gelezen. Mijn fantasie was misschien op hol geslagen, want een chinees blijft natuurlijk een chinees. Met veel vlees en zoete saus. Daarentegen hadden ze de opdienschalen mooi opgemaakt en de verschillende onderdelen smaakten goed. En het decor viel me reuze mee. We hebben heerlijk rustig achterin gezeten. Er was verder geen kip.
Flip.Huges .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Uitstekend eten, altijd prettige en attente bediening. Zeer bescheiden geprijsd.
Qua situering (souterrain), eenvoudig gemeubileerd en aangekleed, maar keurig en schoon.
Al meerdere keren hier gegeten en nog steeds zeer tevreden.
Horsey .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Ik heb even lopen zoeken, want de ingang is weinig opvallend: een glazen deur in een glazen wand waarop de uitgebreide menukaart is opgehangen. Binnen ga je via een stenen trap naar beneden waar, meteen links, de ruimte is voor het afhalen, met stoelen en een loket. Rechtdoor is het restaurant. Het ziet er allemaal netjes en verzorgd uit. Ik had telefonisch besteld en de plastic tas stond klaar. De dame achter het loket was goed op de hoogte van de inhoud en bood aan te helpen met het inpakken in de thermotas die ik had meegebracht. Toen ze merkte dat ik slecht ter been ben, riep ze een jongere collega om mij verder te helpen met het inpakken van mijn roltas en deze voor mij naar boven te dragen. Dit alles verliep zonder haast en buitengewoon vriendelijk.
Ik hoopte dat de bestelling ook een aangename verrassing zou zijn en dat bleek het geval te zijn. De mini-loempia's waren heerlijk, knapperig en vers, met een lekkere mild-pittige saus erbij. De kroepoek was gewoon goed. De twee andere gerechten stonden als specialiteiten van het huis op de kaart: Chinese Babi pangang met Kon pao-saus, een mild-pittige, traditioneel Chinese saus (meestal met ketjap, chilipeper, knoflook, uien en oestersaus) en Yu Shiang Ha (garnalen in een vergelijkbare saus, maar op basis van bouillon, wat donkerder en pittiger). Beide gerechten zagen er aantrekkelijk uit, met veel verse groenten en wat gember erin, en smaakten ook heerlijk. De porties waren royaal, maar met de nadruk op kwaliteit in plaats van kwantiteit. Een verademing na een aantal tegenvallende ervaringen bij andere afhaalrestaurants waar het net andersom was. We zijn nieuwsgierig geworden naar een aantal van de andere gerechten van de menukaart en zijn zeker van plan deze uit te proberen. Van het functioneren van het restaurant kan ik, na dit afhaalbezoek, geen beoordeling geven. Dat er geen ramen zijn heeft zijn nadelen, maar ik kan me voorstellen dat het voor een klein gezelschap aantrekkelijk kan zijn om daar ongestoord te eten. Zeker wanneer het eten en de bediening even goed zijn als wat ik heb ervaren.
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Misschien wel het meest aparte, maar daardoor ook originele adres voor een restaurant. Dit begint in feite al bij de ingang, waarbij je eerst een trap af zal moeten om binnen te komen. Eenmaal beneden kom je in de afhaalruimte dan wel restaurant. Het restaurant is dus onder de grond en bevat dus geen ramen wat ik dus een heel origineel idee vind. Wel mogen ze er nog wat meer aan doen om het restaurant wat gezelliger te maken, bijvoorbeeld door meer aquariums en er geen opslagruimte van te maken. Er stonden in het hoekje namelijk wat dozen op elkaar gestapeld, wat het voor de klant niet aantrekkelijk maakt. Maar desondanks is het verder wel netjes en het eten was erg lekker. Net zoals bij de meeste Chinese restaurants had ik hier ook echt lekker warme soep en ook het hoofdgerecht (Tik Pan San Shang, een bruisend vleesgerecht met varkenshaas, kipfilet, groente en witte rijst) was absoluut om van te genieten. De service was ook goed en ik kreeg het tweede glas drinken zelfs van het huis! Toch denk ik dat het grote succes hier meer zit in het afhalen en wellicht als je een dag van tevoren al een tafel zou reserveren misschien wel meer moeite zullen gaan doen om het restaurant dan in ieder geval wat meer restaurant te zijn dan opbergruimte. Voor wat betreft het eten zeker een aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Hier moet je niet naar toe gaan voor het interieur. Maar juist wel voor het eten. En hoe belangrijk is de omgeving als de spijzen formidabel zijn. Ik heb hier een zaken diner gehad en we hebben gevraagd of ze iets wilden maken op grond van bepaalde ingredianten.
Nou dat was een gigantiesch succes. Laat je verrassen en ga doen under in Peking.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2012
Al wonen we ruim 6 jaar niet meer in Barneveld, blijft Peking onze favoriete "chinees". Al is hij gevestigd onder de grond zonder daglicht en de aankleding ronduit sober en gedateerd; Ik heb nog nooit iets gekregen dat niet vers gemaakt is of niet op temperatuur.
En dat is zeker voor dit soort restaurants geen vanzelfsprekendheid.