Peking

Stationsweg 39 3743 EM Baarn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Peking

Jan D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Een 'ouderwetse' chinees, maar van zeer goede klasse. Alles smaakte prima. Leuk is het 'tapas-menu' waardoor je verschillende kleine Aziatische gerechten kunt proberen. Wat we hebben gekozen smaakte allemaal verschillend en goed. En 'klein' lijkt kennelijk een begrip dat ze hier niet kennen!
Binnen is het allemaal lekker ouderwets, maar buiten zit je heerlijk in de Pekingtuin. Heel mooi.
Leuke spontane bediening.
Prima prijs/pret verhouding.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Nog een echt ouderwets chinees restaurant. Maar een prima keuken met een zeer vriendelijke en attente bediening.
Echt lekker gegeten , een heerlijk menu, waarbij de verschillende onderdelen ook echt hun eigen smaak hebben en niet zoals zo vaak alles op elkaar lijkt.
Wat wel nog altijd onder de maat is zijn de desserts, weinig keus en matig van kwaliteit.
Als ze daar nu eens echt werk van maken dan maken ze ons helemaal blij.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Met grote regelmaat eten wij hier. Kaart is zeer gevarieerd, van kleine Chinese tapas, overheerlijke tipan gerechten of de welbekende nasi bami etc. Gerechten, alles is met aandacht klaargemaakt en smaakt verrukkelijk. En wil je iets anders, kan dat altijd! Hele goeie kok! Keuken zeer schoon en hygiënisch. De bediening is netjes, hartelijk en vriendelijk. Geen vraag is te moeilijk of te veel.
Prachtige gelegen in het park de Pekingtuin, waardoor het terras 's zomers heerlijk toeven is!
Oftewel een heerlijke plek met smakelijk eten!
Proever1999 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
We eten regelmatig bij dit Chinese- Indisch restaurant. Het eten is lekker en vers. De kaart is uitgebreid, ook staan er Thaise op de kaart die lekker pittig gemaakt kunnen worden. Een aanrader is de Kung bai pad krapau, een thaise curry met garnalen, basilicum en pepers.

De eigenaars zijn heel vriendelijk en ervaren. Het uitzicht (op het park) is mooi.