Peking

Spoorstraat 4 9401 LC Assen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Peking

Kipsk .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Eergisteren Miehoen Peking besteld. We hebben er met zijn 2, 2 dagen van kunnen eten. Nou ik weet wat ik volgend weekend weer eet. Het was echt lekker, en dat is daar wel eens anders geweest. Ze hebben er nu weer een klant bij.
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Al verscheidene keren ben ik bij restaurant Peking in Assen geweest. Meestal om af te halen, maar soms ook om te eten. Het eten is elke keer weer uitstekend. Zo gisteren ook weer. Ik had vooraf tomatensoep en als hoofdgerecht een combinatiegerecht van saté, babi pangang en koe lu yuk. Ook de bediening is erg vriendelijk en vlot. Naar mijn idee is dat echt iets wat bij Chinese restaurants hoort.
Nikki B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Heb alleen ervaring met afhalen, maar de maandmenu's zijn heerlijk en erg betaalbaar! één van de beste Chinees in Assen.