Peking

Wilhelminastraat 20 9541 AP Vlagtwedde Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Peking

Pimmes-Frites V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Een interieur zoals je dat in 'de grote stad' niet meer zal aantreffen: chinese lampen en behang, grote keramieken beelden van een vrolijke karper en taoïstische (?) goden, en tafelkleedjes en donker meubilair. De kaart is ook ouderwets uitgebreid, met als opvallende tonen her en der wat sichuan gerechten.
Bij de vriendelijke jonge vrouwen die ons bedienen bestellen we als voorgerecht loempiaatjes en pangist goreng. Allebei knapperig gefrituurd; de loempia's smaken vers.
Als hoofdgerecht nemen we varkensvlees in zwartebonensaus (tao sie yuk) en de sichuan klassieker mapo tofu (grootmoeders tofu). Beide gerechten krijgen een ruime voldoende. De combinatie van de twee pakt heel goed uit.
Bij het afrekenen is alleen het pinnen van deze tijd, de prijzen blijken nog ouderwets.
Freek K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Kan er maar Een ding over zeggen!
100% lekker en goed gegeten met vrouw en twee kinderen!
Enigste foutje was dat de eigenaarresse mijn bierbestelling verkeerd had begrepen daar ik absoluut 100% alcahol vrij wilde hebben en zij aankwam met 2% bier wat ik ook niet mag hebben maar voor de rest!!SUPER!!
En dat voor euro 12,50 doorlopend buffet en super vers en smakelijk!
En tevens kregen wij een koele ventilator, denk van de dochter van de eigenaar.
Bedankt!
Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Eindelijk weer eens een echte chinees bezocht, en waar kun je tegenwoordig nog voor 12,50 aanschuiven voor een uitgebreid buffet? Met ons gezin hebben wij hier heerlijk genoten van allerlei Chinees-Indische gerechten. Veelal treffen we het bij andere Chinees Indische restaurants te zout of te laf aan, maar in dit restaurant durft de kok karakter te geven aan het eten (compliment!). De vlees en kip gerechtjes waren heerlijk mals en goed van smaak. De buffetbakken werden regelmatig met niet te grote hoeveelheden bijgevuld zodat de gerechten steeds op temperatuur aangeboden kon worden aan de gasten.

Wij vonden de gemiddelde leeftijd van de gasten wat aan de hoge kant, wat jammer is want je kunt hier uitstekend eten. Vlagtwedde mag trots zijn op dit restaurant! Tip voor de eigenaar: investeer eens in de gevel (met name de oubollige lichtbakken) en zorg er voor dat het uiterlijk een iets meer trendy look krijgt, want het eten is goed maar het oog wil ook wat!
Marleen S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Wij hadden de chinees-indische rijsttafel voor drie personen. Alles was erg lekker. Het was wel iets te veel, maar dat is vaak met chinees eten. De dames van de bediening waren vriendelijk en snel. Het voorgerecht was een mooie portie, van alles drie of zes. De rijsttafel zelf was ook zeer compleet. Gefrituurde garnalen heerlijk, evenals de bananen'bal'. Rundvlees, babi pangang... eigenlijk was nergens iets op aan te merken. Het ijsje toe was een fraaie creatie, niet zomaar 'een bolletje'. Aanrader dus!