Peking

Henseniusplein 11 5801 BB Venray Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Peking

31simo .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Eén maal per jaar gaan we met kinderen en kleinkinderen eten bij restaurant Peking. We doen dit al 11 jaar achter elkaar. Wel een bewijs, dat dit restaurant door ons allemaal zeer gewaardeerd wordt. Het is ook moeilijk om dat niet te doen want het is een erg goed adres. De bediening is zeer prettig en vriendelijk, de menukaart bevat een enorm aantal gerechten en die gerechten zijn zeer smakelijk. Probeer b.v. eens de babi pangang, de Indische rijsttafel of de bami rames speciaal. Heerlijk!! Daarom: Voor ons is er maar één Chinees restaurant in Venray en wijde omstreken en dat is Peking van de familie Hu! Fam. Simons Zwijndrecht
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Groot Chinees restaurant in het centrum van Venray. Het interieur is allemaal wat standaard. Net zoals de gerechten op de menukaart.

De bediening komt nu niet bepaald gemotiveerd over, gedesinteresseerd in de klant. De gerechten worden plompverloren voor je weggezet. Mensen je mag tot wel wat plezier uitstralen, da's beter voor jezelf en in ieder geval voor je gasten/omzet.

Voor de rest allemaal standaard gerechten, redelijk van smaak maar duidelijk minder van kwaliteit dan andere 'huis-tuin-en-keuken-chinezen' (met alle respect).

Oftewel als het echt niet anders kan dan zou ik hier binnenwippen, maar anders zou ik toch een ander chinees restaurant opzoeken... jammer.
Eric J.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2014
Ontvangst prima, kaartkeuze is ruim voldoende. Het eten smaakt prima, maar beetje vlak naar onze smaak. Bediening was op zich wel vriendelijk, maar geen goede gastvrouw. Vroeg niet of we nog iets wilden drinken, kwam tussentijds niet langs. Ook na afruimen geen vraag of we nog dessert of koffie wilden. De 'hete' doekjes voor je handen waren lauw, dus daar had je ook niet veel aan. Meest storend vond ik nog wel dat ze zelf ook gingen eten terwijl er 5 tafels bezet waren !!
Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Restaurant in het Centrum tegenover het theater. Er is voldoende betaalde parkeergelegenheid in de buurt. Binnen ziet het er verzorgd uit. Damast op de tafels en mooi modern bestek, hoewel ik zelf altijd met stokjes eet. De kaart kent de standaard gerechten maar ook veel specialiteiten uit de vijf traditionele Chinese keukens.
Communiceren verder dan het standaard bestellen ging wat lastig maar wat er uit de keuken komt mag er zijn. Een keur aan smaken die goed met elkaar combineren en waarbij beslist telkens bij de gerechten een andere basis is gebruikt. Kortom goed Oosters eten tegen een overigens zeer schappelijke prijs.