Peking

• Catering
Voordelig
Culinair-genot .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Wederom Heerlijk gegeten bij het Japanse gedeelte op de eerste etage. Inmiddels ons favoriete restaurant in omgeving Valkenswaard. We zijn hier al vaker geweest en elke keer is het genieten geblazen. Het personeel is zeer vriendelijk, de sfeer erg gezellig dus wat wil je nog meer.
Denv22 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Vandaag lekker gegeten bij Peking. Gekozen voor het buffet met live cooking. Super aardige bediening en een alleraardigste kok. Die de tijd neemt om elke stukje vlees uit te leggen. Kwaliteit van de producten was geweldig en alles smaakte zoals het zou moeten. Eigenlijk smaakte het nog lekkerder dan we gewend waren.

Zelf komen wij uit Rotterdam dus voor ons keuze genoeg maar hiervoor rij ik graag nog eens om.
Fleurtje30 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Met de carnaval een erg lekkere rijsttafel gedeeld, was allemaal erg lekker. Het kip met ketjap gerecht was de topper, desserts zijn ze wat minder in.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Bediening was vriendelijk, uitgebreide kaart dus kiezen werd lastig. Goed advies om een heerlijk kipgerecht te kiezen. Mijn man kon zich vinden in de combigerechten. Dan eet je bijvoorbeeld Babi Pangang met ko lo tuk en site. Lekker uitgebreid, ruim voldoende
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Hier eten is een ware belevenis. Wij waren er op zondagavond en het was druk! Niet normaal. Druk bij het afhalen dan. In het restaurant had je daar geen last van maar het was een spektakel om het te zien. Wij hebben heerlijk chinees gegeten, gewoon van de kaart, niet van het buffet wat boven is. We hadden trek in een chinees en dat hebben we gekregen. Gewoon heerlijk. Wij komen snel weer terug.
J1805 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Acceptabel gegeten bij Peking (op de begane grond). Heerlijke amuse (gefrituurde witvis en een garnaal), daarna een pittige kippensoep en vervolgens het buffet. Het buffet is in niets verrassend, maar de gerechten die ik heb geproefd smaakten best goed. Het restaurant is zeker niet slecht onderhouden, maar de aankleding oogt gedateerd. Het personeel is vriendelijk en doet zijn/haar best.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Enthousiast gemaakt door de zeer positieve recensies verheugden we ons op een top diner. Echter dropen we zeer teleurgesteld terug naar onze vakantiehuisje. Wellicht dat we verwend zijn door andere restaurants uit Almere. Peking kan daar niet aan tippen. We zaten in "fusion" gedeelte waar " live cooking" gedaan zou worden. Nou, deze kok was maximaal een kwartier achter het vuur (we zaten 2 uur). Voor de rest was hij waarschijnlijk druk aan het helpen in de keuken voor afhaal. Ook de service was niet op niveau; ook niet voor een Chinees restaurant. Behalve de vriendelijke, leive jongeman en de soepele afrekening was de rest chaotisch en niet echt klantvriendelijk. Ook de variëteit was niet optimaal. Wat er wel stond was redelijk.
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Peking is een restaurant wat zijn dik naam verdient.
Hier worden voor fijnproevers de lekkerste gerechten geserveerd.
Hier kun je Chinees/Indisch, Japans, Cantonees, alsmede Orientaals eten.
Dit is de place to be.
De bediening laat niets te wensen over, helpen je graag bij een keuze maken.
Kwalitiet/prijs is uitermate goed zo niet geweldig.
Het restaurant heeft een geweldige uitstraling.
Tijmen L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Snelle service, maar zonder 'smile', te snel voor als je rustig wilt tafelen. Eten wordt is erg royale doch vrij zoute porties uitgeserveerd waardoor wij met zn tweeen erg veel over hadden. Eerlijke prijs voor de gerechten. Interieur doet ouderwets aan.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
Inmiddels meerdere malen bezocht. Met name het tepanyaki gedeelte op de eerste verdieping is super: vers eten met heel veel smaak (houd rekening met behoorlijk wat knoflook :p). Eten aan de 'kookplaat' geeft nog net die extra dimensie, daar maken ze echt een show van. Dat je hier wat meer betaald dan gemiddeld is dan ook niet raar...
Sandervw .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
het tepanyaki gedeelte op de eerste verdieping is super, vers eten en heel veel smaak.
daarnaast is er onlangs een nieuw restaurant geopend, het fusion restaurant.
hier wordt alles vers bereid door de eigenaar zelf, en er staan gerechten op de kaart die heel bijzonder en super lekker zijn.
het buffet restaurant op de begane grond is ook gewoon super, er zit zelfs tepanyaki bij.
personeel altijd vriendelijk, in één woord : top !
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2014
Vanavond hebben we met ons personeel - 33 personen - gn het fusion restaurant gegeten.
In een woord fantastisch. Complimenten voor het eten, de variatie van de gerechten, de sfeer en de bediening. Top. Dank aan Sonja en Iza voor de geweldige avond
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Lekker gegeten en gedronken in het Osaka gedeelte. We hadden een uitgebreid menu met veel verse vis wat voor mijn zwangere vrouw probleemloos aangepast werd. Duidelijk beter dan menig Chinees.
6101 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Wij zijn in het Osaka-gedeelte van dit restaurant geweest. Heerlijk gegeten, een avondvullend diner gehad! We konden kiezen uit verschillende menu's en zijn voor het 10-gangen diner gegaan. De gerechten waren heerlijk, afwisselend Japans, sushi en sashimi en de porties waren goed afgestemd. In dezelfde ruimte is een tafel waar de kok live de gerechten bereidt, het is mogelijk om aan deze tafel te zitten. Dit is echter ook goed te volgen vanuit een andere tafel, gezien de glazen wanden. Wij komen hier zeker nog eens terug!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Mij spraken met name de diverse vegetarische gerechten aan waar een ruime keus in is. Het aanpassen van een gerecht was ook geen probleem.