Peking

Meer informatie over restaurant Peking

7,2
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
In het kader van het bezoek aan de TT in Assen hebben we een hotel in Meppel geboekt. Voor het diner was de keuze op Chinees gevallen. We hebben de rijsttafel voor 2 personen genomen. Gewoon goed en niet bijzonder. Bediening slecht verstaanbaar en we hebben ruim een half uur op het eten gewacht terwijl de zaak niet eens vol zat.
Rick M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
lekker gegeten bij Peking in meppel, kroepoek proefde wat slof en muf, bediening was slecht verstaanbaar en vergat een paar keer ons te groeten. het eten was lekker, wij wouden graag de chinees- indische rijsttafel, dit was alleen mogelijk vanaf 4 personen, aangezien wij met 3 personen waren was dit niet mogelijk. chinese rijsttafel gegeten wat meer dan voldoende en lekker was.
speciaal compliment voor de bami!
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Lekker gegeten bij Peking in Meppel. Ik had vooraf tomatensoep en als hoofdgerecht een combinatiegerecht van nasi, kulu youk, babi pangang en saté. Ook was de bediening naar mijn mening vrij vlot, ondanks dat het best wel druk was in het restaurant. Ik zal vast nog wel eens terug komen.
Mai H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
tijdje geleden hier gegeten. prima voor elkaar. heerlijke gerechten vriendelijke bediening. ook hun bezorgservice is top ondanks de drukte in het weekend werd het op tijd gebracht.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2013
Inmiddels ons vaste adres voor de Chinese maaltijd. Meestal halen we af maar ook een aantal keren ter plekke gedineerd. Peking is de beste Chinees in Meppel, zeker gezien prijs-kwaliteit. De Chinese bami is de favoriet. Constant niveau en vriendelijke service.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2013
Ik kom al sinds mijn jeugd bij deze 'niet alledaagse' Chinees. De gerechten zijn net iets authentieker dan bij een gemiddelde chinees. Uitgebreide 'bekende' maar ook 'specialiteiten' menukaart. Je beleeft de passie van de keuken. Niet allen qua smaak, maar ook de presentatie. Het betreft een echt familiebedrijf, van vader op zoon, en dat zegt toch iets! Aanrader voor de echte liefhebber!