Peking

Meer informatie over restaurant Peking

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Imeuwissen .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Online besteld via thuisbezorgen.nl. Service en decor kunnen we daardojr niet echt beoordelen. Het eten werd na een klein uur gebracht. De sateh smaakte teveel naar gember, de nassi had weinig smaak, de loempia was aan de koude kant en ook niet bijzonder van smaak en de cassavekroepoek was niet zo knapperig meer. Enig pluspunt was de gebakken banaan. Voor ons dus helaas niet voor herhaling vatbaar.
KarelFR1965 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Onlangs hier voor het eerst geweest .
Het eten is goed bevallen> tevreden met zowel de kwaliteit als de hoeveelheid.
Kortom: goede kwaliteit-prijsverhouding.
De service was uitstekend (bediening was ook erg attent, maar het was ook niet zo druk)
Volgende keer gaan we de DIM-SUM proberen.
MvanLeent .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Zonder aankondiging stonden we met 16 mensen voor de deur om eens even lekker te eten. Geen probleem! Ook geen probleem dat we a la carte wilden bestellen. Gerechten waren werkelijk om van te smullen, wat we dan ook maar gedaan hebben. Bediening was adequaat en vriendelijk. Ik ga hier terugkomen...
Kristof E.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Met een groepje mensen gaan eten om de afsluiting van een project te vieren. Dit keer het dim-sum menu geprobeerd.

Gedurende twee uur mag je alles van de dim-sum kaart bestellen wat je wil. Dat lijkt geweldig maar in de praktijk valt de variatie in gerechten uiteindelijk tegen. Na 7 hapjes zit je al snel de kaart te bekijken en begin je weer van voren af aan met dezelfde hapjes. Dat is jammer, wat meer variatie zou leuk zijn.

Alle hapjes zijn overigens wel van de gebruikelijke hoge kwaliteit.
Kristof E.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2013
Gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer eens langs geweest bij Restaurant Peking. De menukaart heeft een update gekregen en er is nu ook een all-you-can-eat Dim-Summenu.

De kwaliteit van het eten is nog steeds bovengemiddeld goed voor een Chinees restaurant. Het interieur is nog steeds wat je verwacht van een Chinees restaurant, maar het onthaal en de service is uitstekend. Ook als je om negen uur komt binnenlopen kun je hier nog steeds bediend worden.
Joyce C.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Geweldig restaurant, met heerlijke gerechten. Goede kwaliteit-prijsverhouding. Zeer vriendelijke en correcte bediening. Sfeervolle inrichting. All you can eat traditionele dim-sums of a la carte. Ook afhalen. Om nog vaak terug te komen.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Peking is een doorsnee Chinees maar heeft de "all you can eat" formule mooi opgepakt. 5 ronden met 5 Chinese gerechten die erg lekker zijn. Ook voedzaam want meer dan 2,5 ronden is ons nog niet gelukt. Aardige bediening en lekker eten voor zeker niet teveel geld. Een prima alternatief voor de Japanners.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Sinds kort een all you can eat concept, op chinese wijze.
Prima gerechten, snel en bijzonder vriendelijk personeel.
Dit restaurant haakt op een goede manier in op de nieuwe
wensen van de klant. Echt een bezoekje waard !!