Peking

Brabantse Turfmarkt 78 2611 CP Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Peking

Heerlijk Aziatisch

Geniet van de veelzijdige Aziatische keuken. Kraakverse vis, botermals vlees, kleurrijke en knapperige groenten; hier wordt iedereen blij van!

Meer informatie over restaurant Peking

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 12:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Kees H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Op het Chinese eten is weinig aan te merken. Zowel smaak als wijze van opdienen ruim voldoende. We lagen met ons bootje in Delft en kwamen bij toeval bij Peking terecht. "Wilt u kaart of wokken", werd ons gevraagd. We kozen voor "de kaart". Het was vrijdagavond en dat hebben we geweten. Gedurende onze aanwezigheid liep een groot deel van de zaak met bordjes langs onze tafel heen en weer naar achteren. Dat geeft bij "eten van de kaart" een onplezierige onrust. Voor ons reden om niet meer naar een zaak te gaan die "wokken" en "kaart" op deze wijze geregeld hebben. Gevolg was ook dat er qua drankjes weinig zorg voor ons was. Daar moesten we zelf aandacht voor vragen.