Peking

Brabantse Turfmarkt 78 2611 CP Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Peking

Heerlijk Aziatisch

Geniet van de veelzijdige Aziatische keuken. Kraakverse vis, botermals vlees, kleurrijke en knapperige groenten; hier wordt iedereen blij van!

Meer informatie over restaurant Peking

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 12:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Kees S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Weer eens heerlijk gegeten bij onze "huis Chinees". Uitgebreid Teppanyaki buffet met keuze uit vele vlees-vis soorten en groenten. Ook natuurlijk wokken met garnalen, lam en veel andere vis en vleessoorten. Hiernaast sushi, rijst, bami, patat, gebakken banaan en nog veel meer lekkers. Vakkundig klaargemaakt met een heel vriendelijke bediening. En bij het weggaan nog een flescwijn toe. Waar vind je dit nog?
Priscilla L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2012
Ik ben hier laatst wezen eten met mijn vriendin, toen we binnen kwamen werden we al erg vriendelijk geholpen en vroegen ze ons of we 'à la carte' of 'onbeperkt' wilden eten. We kozen voor onbeperkt eten. Het restaurant zag er schoon uit en had een gemakkelijke sfeer. Het eten werd bereid door hartstikke vriendelijke koks, thumbs up voor de koks! Bovendien was het eten heerlijk, zeker voor dit kleine prijsje (incl. drinken(!) muv alcohol). Zeker een aanrader!!
Priscilla L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2012
Ik ben hier laatst wezen eten met mijn vriendin, toen we binnen kwamen werden we al erg vriendelijk geholpen en vroegen ze ons of we 'à la carte' of 'onbeperkt' wilden eten. We kozen voor onbeperkt eten. Het restaurant zag er schoon uit en had een gemakkelijke sfeer. Het eten werd bereid door hartstikke vriendelijke koks die het eten met plezier bereidt, thumbs up voor de koks! Bovendien was het eten heerlijk, zeker voor dit kleine prijsje (incl. drinken(!) muv alcohol). Zeker een aanrader!!
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Op het Chinese eten is weinig aan te merken. Zowel smaak als wijze van opdienen ruim voldoende. We lagen met ons bootje in Delft en kwamen bij toeval bij Peking terecht. "Wilt u kaart of wokken", werd ons gevraagd. We kozen voor "de kaart". Het was vrijdagavond en dat hebben we geweten. Gedurende onze aanwezigheid liep een groot deel van de zaak met bordjes langs onze tafel heen en weer naar achteren. Dat geeft bij "eten van de kaart" een onplezierige onrust. Voor ons reden om niet meer naar een zaak te gaan die "wokken" en "kaart" op deze wijze geregeld hebben. Gevolg was ook dat er qua drankjes weinig zorg voor ons was. Daar moesten we zelf aandacht voor vragen.