Peking

Brabantse Turfmarkt 78 2611 CP Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Peking

Heerlijk Aziatisch

Geniet van de veelzijdige Aziatische keuken. Kraakverse vis, botermals vlees, kleurrijke en knapperige groenten; hier wordt iedereen blij van!

Meer informatie over restaurant Peking

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 12:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

herman91 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Helemaal prima! Gezellig restaurant op een leuke locatie. Prijs ten opzichte van de kwaliteit is uitstekend.
MartinAldewereld .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Heerlijk gegeten. Wokken en teppanyaki is erg goed, vooral de ossenhaas op de teppanyaki is erg lekker. Het eten is vers en voldoende voorradig. Sushi is ook erg goed.
Lisette H.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Bediening vriendelijk .Hebben gewokt. Eten was goed voldoende Ook aan de kinderen wordt gedacht. Kleine fricadelletjes kroketjes patatjes etc.Restaurant is niet te groot wat erg prettig is.Geen last van drukte. Allemaal hoekjes ingericht je zit dus niet allemaal in 1 grote ruimte. Ook aparte ruimte voor groot gezelschap waar je geen last van hebt.

Julius D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
inmiddels traditioneel Chinees all you can eat Wok restaurant, dat heel plezierig gerund wordt door een familie die al jaren op deze plek eten serveert. Verse ingredienten, vlotte koks, heerlijke vis-voorafjes en perfecte Teppanyaki en Wok. Bier en wijn uit de zelf-tap. Rustige ambience. En dat voor even twee tientjes: een niet te katten prijs-kwaliteitverhouding. Na tientallen keren eten de afgelopen tien jaar zou je er bijna reclame voor maken, maar dat doen we natuurlijk niet, want dan zit heel Delft hier straks ......
Jeanne S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Geen massaal gebeuren maar gezellig intiem chinees restaurant. Gewoon goed met een heerlijk gevarieerd oosters en Europees buffet oa ook heerlijke sushi ..
A la carte, wok mjammieen tepanyaki heerlijk oa heerlijk bereide lamskoteletten, gamba's etc
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Beperkt buffet, maar was prima. Teppanyakiplaat was erg goed. Desserts zijn prima aanwezig.
Ambiance en personeel zijn voldoende.
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Super gezellig avond gehad.Leuke en spontane koks bij het wokken.ze kunnen heerlijk je gekozen hapje klaar maken.Verder een schoon en hygiënische restaurant.wij zijn hier al verschillende keren geweest.
Rina D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Toen we binnenkwamen wist de dame die ons ontving meteen dat we eerst voor 2 en later voor 4 personen gereserveerd hadden. Dat was leuk binnenkomen. We kregen een ronde tafel aangewezen waar we heel blij mee waren. Het duurde wel even voordat we ons eerste drankje kregen. De kaart zag er goed uit en er was een keuze uit 3 voor-, 3 hoofdgerechten en 2 desserts. De sfeer in het restaurant is prima. Alle gerechten die we hebben gekozen waren heerlijk.
Sa H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Met een groep van 5 hier gegeten als tweede keer. Ik vind het prima chinees restaurant. We kozen voor onbeperkt eten. Het restaurant zag er altijd schoon uit en heeft vriendelijk bediening. Het eten werd bereid door een vriendelijke kok die het eten met plezier bereidt, ik vind de Tapenyaki echt heerlijk, zeker voor dit kleine prijsje (incl. drinken). Een aanrader!!
Ruudje96 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Lekker gegeten. We waren wel wat laat dus was erg rustig. Het restaurant zag er wel mooi uit. De keuken leek echt een keuken. Het is zo'n verandering van eetkamer en keuken en dat is wel mooi
ypenburg .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
woensdagavond 29-5 geweest, 2 volwasn , 3 kind 9-12-15. Eten was goed , wokken , grillen op bakplaat van vis of vlees, lopende buffet, genoeg toetjes en ijs . Drankjes fris ,flesjes of uit tap zelf pakken , bier of wijn kost je 1,20 met kaartje zelf tap. prima geregeld. was natuurlijk niet druk op de woensdag maar zeker geen lege tent. Bij het grillen van het vis ,zalm en garnalen, kreeg je zeker genoeg. Kortom prima onbeperkt gegeten en gedronken voor een schappelijke prijs . Korting kaartje voor parkeergarage erbij (3 uur voor 3,50) waren we 107 euro kwijt en hebben we echt goed en zeker genoeg gegeten waarbij je al van te voren al kan uitrekenen wat het je gaat kosten .
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Al meerder keren hebben wij in het volgens ons, BESTE wokrestaurant gegeten. Het eten is altijd vers en goed op smaak gemaakt en met zorg bereid. De bediening en de koks zijn zeer vriendelijk en persoonlijk.
De keuze voor zowel de wok, als de grillplaat is ruim. Ook het buffet waar je gebruik van kan maken is gevarieerd. Er is tevens een ruime keuzen aan voorgerechten waaronder sushi die niet onder doet voor een sushibar. Ook het dessertbuffet is zeer uitgebreid.
De prijzen zijn inclusief drank en daarin is heel veel keus, je kan het uit de koeling halen of tappen zoals de wijn, het bier en de frisdranken.
Elke keer als we hier gegeten hebben is het een waar feestje!!
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Bij Peking kun je voor een vast bedrag eten en drinken. Door de week iets goedkoper dan in het weekend, en voor laag alcoholische dranken betaal je een klein bedrag per drankje extra (€ 1,25), met een kaart waarmee je zelf je biertje of wijntje kunt tappen. Fris, koffie en thee neem je zoveel je wilt, uit koelkast of koffieapparaat. De sushi bij het voorgerecht is lekker - er is nog veel meer keuze, maar meestal houden we het bij een beetje sushi als voorgerecht. Daarna kun je wokken (veel verse groenten, ruime keuze uit vis, grote garnalen en vlees), iets laten bereiden op de bakplaat (je geeft je keuze op aan de kok, die het uit een koeling pakt (diverse soorten vlees en vis, en ook ui en champignon, hoewel dat niet op de kaart staat), en nog bijgerechten pakken van het buffet. De witte rijst zit wat verstopt achteraan, maar is er wel. Er is ook ruime keuze uit ijs, fruit, kleine gebakjes en andere nagerechtjes, inclusief crème brulée die bij de bar ter plekke gecaramelliseerd wordt. Het decor is redelijk standaard "Chinees restaurant", maar de bediening is attent, snel en vriendelijk.
YvonnedeBlijker .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2013
Het eten is heerlijk en van super kwaliteit, en zeer uitgebreid. Ze hebben zelfs tongfile vis. Drankjes mag je zelf uit een koelkastje pakken. Bier en Wijn betaal 1,20 voor. Het dessert is heel erg uitgebreid vers fruit, appeltaart slagroom soesje, gebak, div soorten koffie/ warme chocolademelk .echte slagroom. Het interieur is misschien niet van deze tijd , maar alles ziet er schoon en fris uit. Wok menu 21,50 super goedkoop echt waar voor je geld ! En dat in de binnenstad van Delft.
Fleur K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Zowel eten in het restaurant als bestellen doen we hier regelmatig. Vanavond hebben we een bestelling gedaan en voor de laatste keer. Ondanks de snelle bezorging waren de loempia's koud. Daarna kwam ik in de bami een haar tegen en in het andere gerecht was ook nog eens het vlees rauw. En de hoofdreden waarom ik hier niet meer heen zal gaan was vervolgens de telefonische reactie van Peking. Er werd niet benoemd dat ze het vervelend voor ons vonden o.i.d. Totaal geen begrip voor het feit dat we uiteindelijk en geen eten hadden en letterlijk 20 euro hadden weg gegooid. Daarnaast kon er nog net een lachend 'dus sorry' van af..Er werd letterlijk gezegd 'het kan wel eens gebeuren'...Vervolgens werd er nog van gemaakt dat we de 'volgende keer' een gratis loempia en bami krijgen...En dan ben je vaste klant...Overigens heb ik enige tijd geleden al een keer eerder een haar in het eten aangetroffen maar ben het toen maar 'gauw vergeten'..Dat gaat nu niet nog een keer gebeuren...
Groenen .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Nu ben ik niet zo van dit wokken, maar als je uitgenodigd wordt moet je niet zeuren. Vond het aangeboden eten gevarieerd en vers. Werd met smaken gegoogeld en dat was meer dan prettig. Toch vond ik het aanbod aan desserts mager. Verder was het een leuke afwisseling
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Ons favoriete Chinese Restaurant. Wokken en Teppanyaki, maar ook
A la carte eten is gelijk. Er is een uitgebreid wok en teppanyaki buffet, garnalen, mosselen, tongetjes, biefstuk, sate, groenten, sushi, teveel om op te noemen. Er wordt ook professioneel gewokt, dus niet alles in een keer in de pan. Personeel is vriendelijk en vlot. Hier komen wij vaak terug. Aanrader.

Kees S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Weer eens heerlijk gegeten bij onze "huis Chinees". Uitgebreid Teppanyaki buffet met keuze uit vele vlees-vis soorten en groenten. Ook natuurlijk wokken met garnalen, lam en veel andere vis en vleessoorten. Hiernaast sushi, rijst, bami, patat, gebakken banaan en nog veel meer lekkers. Vakkundig klaargemaakt met een heel vriendelijke bediening. En bij het weggaan nog een flescwijn toe. Waar vind je dit nog?
Priscilla L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2012
Ik ben hier laatst wezen eten met mijn vriendin, toen we binnen kwamen werden we al erg vriendelijk geholpen en vroegen ze ons of we 'à la carte' of 'onbeperkt' wilden eten. We kozen voor onbeperkt eten. Het restaurant zag er schoon uit en had een gemakkelijke sfeer. Het eten werd bereid door hartstikke vriendelijke koks, thumbs up voor de koks! Bovendien was het eten heerlijk, zeker voor dit kleine prijsje (incl. drinken(!) muv alcohol). Zeker een aanrader!!
Priscilla L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2012
Ik ben hier laatst wezen eten met mijn vriendin, toen we binnen kwamen werden we al erg vriendelijk geholpen en vroegen ze ons of we 'à la carte' of 'onbeperkt' wilden eten. We kozen voor onbeperkt eten. Het restaurant zag er schoon uit en had een gemakkelijke sfeer. Het eten werd bereid door hartstikke vriendelijke koks die het eten met plezier bereidt, thumbs up voor de koks! Bovendien was het eten heerlijk, zeker voor dit kleine prijsje (incl. drinken(!) muv alcohol). Zeker een aanrader!!