Peking

Brabantse Turfmarkt 78 2611 CP Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Peking

Heerlijk Aziatisch

Geniet van de veelzijdige Aziatische keuken. Kraakverse vis, botermals vlees, kleurrijke en knapperige groenten; hier wordt iedereen blij van!

Meer informatie over restaurant Peking

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 12:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Peking

Kees S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
absolute aanrader. wij eten hier altijd als wij trek hebben in lekker en goed Chinees eten. zeer uitgebreid wok en teppanyaki buffet, zeer vriendelijk en deskundig personeel en een gezellige ambiance midden in de binnenstad van Delft. en dat voor een schappelijke prijs.
Mary Jane S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ontzettend fijne ontvangst en uitgebreide uitleg over hoe het buffet werkt. Heerlijk eten, snelle service en zeer vriendelijk personeel. Ongedwongen en fijne sfeer, mooie zaak en gezellige zitjes. Een echter aanrader!!
Dorith E.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Min of meer werd de wokformule die niet goedkoop was opgedrongen
A la carte bestellingen zouden 20 min duren, duurde nog geen 10 min in werkelijkheid en matig van smaak
Toen vier vd vijf aan tafel twijfelden over t nemen van t wokmenu klapte de dame de menukaarten dicht en zei allemaal wokmenu!!
Ik zei ik niet hoor
Neeee dat kon niet, we moesten allemaal dan wokmenu en drong wederom aan
Heel vreemd
Ook vroeg ze iedereen biertje? Zat n jongen van 17 bij, die koos voor cola
Geen terugkomer
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Pindasaus was erg dun en aan de kip zat veel vet en spier. De patat mogen ze wel wat meer doorbakken.
Aan het sushibuffet was veel zorg besteed.
Suzanne W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Lekker gegeten, vriendelijk benaderd. En respect voor de chef achter de wok.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
zeer goede wok gerechten lekker klaar gemaakt tevens allemaal verse producten we gaan zeker nog een keer terug. het is een aanwinst voor Delft en Omstreken
Sonja-p P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk eten vriendelijk personeel en heel schoon ben er nu 4 keer geweest en ga er graag naar toe.
E D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Goed eten, vriendelijk bediening en sfeervol.
Yvette C.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Vriendelijk personeel, goede uitleg. lege glazen en borden vlot opgeruimd.
Absoluut geen herrie-wok-restaurant, maar goede sfeer.
Coby En Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Er waren gerechten bij die waren te koud
Fa M.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Gekozen voor het buffet. De kwaliteit van het eten was zeer matig. De slibtong smaakte ronduit ranzig, evenals de lamskoteletten. Op een hard stukje ananas na, was er geen vers fruit te krijgen. Dat ben ik wel gewend bij andere wokrestaurants en hoort er in mijn ogen bij.
Wat voor "toetjesbuffet" door moest gaan, was ook te slecht voor woorden: uitgedroogd, smakeloos en ijs vol vieze ijskristallen erin. Bij het afrekenen zeer onaangenaam verrast door het feit dat behalve de alcoholische dranken, ook het alcoholvrije bier nog eens apart in rekening gebracht werd! En dat terwijl alcoholvrije consumpties bij de prijs (die al aan de hoge kant is) in horen te zitten. Toen ik aangaf dat ik vind dat dit van te voren aangegeven had moeten worden, kreeg ik als reactie "dan weet u dat voor de volgende keer".
Nou, voor ons geen volgende keer in dit slechte restaurant!
f.vd.velden .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Zoals al jaren nog steeds goede kwaliteit voedsel, alles zeer vers.
Ook al is het druk toch een rustige sfeer.
Vriendelijke en zeer correcte bediening.
Komen zeker weer terug.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We gaan er regelmatig eten omdat het zo lekker is.
Genoeg keus voor iedereen, ook als je vegetarisch bent.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Wij zijn van uit Maassluis bij deze zaak gaan wokken omdat de kwaliteit zeer goed is en de bereiding zeer goed is van de verse producten wij waren met 4 personen en zeker terug gewoon de TOP
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wij zijn met drie personen wezen wokken het was echt zeer goed vers en goed klaar gemaakt door zeer vriendelijke kok ruimen kus uit verschillende producten zoals vis als vlees enz.
Wij gaan zeker als we weer in Delft zijn hier weer wokken.
cobysnel .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Heel vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten. Er werd voor mijn dochter mihoen met groenten gemaakt omdat ze geen vlees en vis eet. Super !!!!!! Ik vierde mijn verjaardag en de serveerster bood aan om een foto te maken met vuurwerk. Hartelijk dank.
fam.vanmerwijk .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
We hebben een gezellige avond gehad. De bediening was vlot en vriendelijk. De inrichting is dusdanig intiem dat we ongestoord van het heerlijke eten konden genieten. Mijn favoriete eten was het wokken met sausje nr.4
Sonja-p P.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
prima sfee,r service was goed en het eten was heerlijk vooral de ossenhaas, eigenlijk alles smaakte heerlijk, heel goed klaargemaakt en heel schoon. Voor deze prijzen kun je wel elke week daar eten Een aanrader.
yoicavanrijn .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Het eten was allemaal heel vet en het vlees was erg taai het warme buffet was wel lekker. Wel was raar dat het onbeperkt eten en drinken was maar voor alcoholische dranken moest je per glas 1,35 bijbetalen
josevanderhelm .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Al enige jaren kom ik bij Peking. Ik vind daar alles goed en voel me er 'thuis'.
Personeel is altijd even aardig en het eten altijd goed. Je kunt er heerlijk wokken
Het restaurant heeft een gezellige uitstraling.
Het is er ook absoluut niet duur.