Peking

Brabantse Turfmarkt 78 2611 CP Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Peking

Heerlijk Aziatisch

Geniet van de veelzijdige Aziatische keuken. Kraakverse vis, botermals vlees, kleurrijke en knapperige groenten; hier wordt iedereen blij van!

Meer informatie over restaurant Peking

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 12:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Sonja-p P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk eten vriendelijk personeel en heel schoon ben er nu 4 keer geweest en ga er graag naar toe.
E D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Goed eten, vriendelijk bediening en sfeervol.
Yvette C.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Vriendelijk personeel, goede uitleg. lege glazen en borden vlot opgeruimd.
Absoluut geen herrie-wok-restaurant, maar goede sfeer.
Coby En Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Er waren gerechten bij die waren te koud
Fa M.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Gekozen voor het buffet. De kwaliteit van het eten was zeer matig. De slibtong smaakte ronduit ranzig, evenals de lamskoteletten. Op een hard stukje ananas na, was er geen vers fruit te krijgen. Dat ben ik wel gewend bij andere wokrestaurants en hoort er in mijn ogen bij.
Wat voor "toetjesbuffet" door moest gaan, was ook te slecht voor woorden: uitgedroogd, smakeloos en ijs vol vieze ijskristallen erin. Bij het afrekenen zeer onaangenaam verrast door het feit dat behalve de alcoholische dranken, ook het alcoholvrije bier nog eens apart in rekening gebracht werd! En dat terwijl alcoholvrije consumpties bij de prijs (die al aan de hoge kant is) in horen te zitten. Toen ik aangaf dat ik vind dat dit van te voren aangegeven had moeten worden, kreeg ik als reactie "dan weet u dat voor de volgende keer".
Nou, voor ons geen volgende keer in dit slechte restaurant!
f.vd.velden .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Zoals al jaren nog steeds goede kwaliteit voedsel, alles zeer vers.
Ook al is het druk toch een rustige sfeer.
Vriendelijke en zeer correcte bediening.
Komen zeker weer terug.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We gaan er regelmatig eten omdat het zo lekker is.
Genoeg keus voor iedereen, ook als je vegetarisch bent.
Henk Thea V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Wij zijn van uit Maassluis bij deze zaak gaan wokken omdat de kwaliteit zeer goed is en de bereiding zeer goed is van de verse producten wij waren met 4 personen en zeker terug gewoon de TOP
Henk Thea V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wij zijn met drie personen wezen wokken het was echt zeer goed vers en goed klaar gemaakt door zeer vriendelijke kok ruimen kus uit verschillende producten zoals vis als vlees enz.
Wij gaan zeker als we weer in Delft zijn hier weer wokken.
cobysnel .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Heel vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten. Er werd voor mijn dochter mihoen met groenten gemaakt omdat ze geen vlees en vis eet. Super !!!!!! Ik vierde mijn verjaardag en de serveerster bood aan om een foto te maken met vuurwerk. Hartelijk dank.
fam.vanmerwijk .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
We hebben een gezellige avond gehad. De bediening was vlot en vriendelijk. De inrichting is dusdanig intiem dat we ongestoord van het heerlijke eten konden genieten. Mijn favoriete eten was het wokken met sausje nr.4
Sonja-p P.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
prima sfee,r service was goed en het eten was heerlijk vooral de ossenhaas, eigenlijk alles smaakte heerlijk, heel goed klaargemaakt en heel schoon. Voor deze prijzen kun je wel elke week daar eten Een aanrader.
yoicavanrijn .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Het eten was allemaal heel vet en het vlees was erg taai het warme buffet was wel lekker. Wel was raar dat het onbeperkt eten en drinken was maar voor alcoholische dranken moest je per glas 1,35 bijbetalen
josevanderhelm .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Al enige jaren kom ik bij Peking. Ik vind daar alles goed en voel me er 'thuis'.
Personeel is altijd even aardig en het eten altijd goed. Je kunt er heerlijk wokken
Het restaurant heeft een gezellige uitstraling.
Het is er ook absoluut niet duur.
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Wij komen hier al 15 jaar. Het eten was lekker bereid (Lopend buffet) en er is voldoende variatie. Bediening is altijd vriendelijk
RenevB .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Een prima all-you-can-eat restaurant. Voldoende keuze qua gerechten. De kwaliteit is in orde. Het is er schoon. De wok-menu prijs is inclusief niet-alcoholische drank! Voor wijn e.d. wordt via een kaart een hele nette vergoeding betekend. Aan te raden!
nelvandijk .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Teppanyaki zowel vlees als vis erg smaakvol
Vriendelijk personeel
Inrichting wat gedateerd, maar hoort wel bij autenticiteit van het restaurant dat al 40 jaar dezelfde eigenaar heeft
ericaschep .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Goede wok mogelijkheden. Vriendelijke bediening. Ruime keus.
Toen wij er waren was het rustig waardoor je snel werd geholpen. Is een aanrader.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Peking is onlangs "verbouwd" maar het voelt nog steeds als de oude chinees van welleer. Bediening is zeer attent en aardig. Er was echter een verwarring omtrent een gerecht. Onze vraag hoe pittig dit gerecht was waarop men aangaf dat het middelmatig pittig was, terwijl het eigenlijk ZEER PITTIG was. Wij aten overigens ala cart. Prijzen zijn verder ook oké, dus we komen hier vast nog eens terug.
carolas .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
het eten is vers en goed op temperatuur ook de keuze is ruim van vis tot vlees en voldoende soorten groente de bediening is goed en snel kortom een aanrader