Peking

Brabantse Turfmarkt 78 2611 CP Delft Nederland Kaart

Over restaurant Peking

Heerlijk Aziatisch

Geniet van de veelzijdige Aziatische keuken. Kraakverse vis, botermals vlees, kleurrijke en knapperige groenten; hier wordt iedereen blij van!

Meer informatie over restaurant Peking

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 12:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Henk Thea V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wij zijn met drie personen wezen wokken het was echt zeer goed vers en goed klaar gemaakt door zeer vriendelijke kok ruimen kus uit verschillende producten zoals vis als vlees enz.
Wij gaan zeker als we weer in Delft zijn hier weer wokken.
Cobysnel .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Heel vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten. Er werd voor mijn dochter mihoen met groenten gemaakt omdat ze geen vlees en vis eet. Super !!!!!! Ik vierde mijn verjaardag en de serveerster bood aan om een foto te maken met vuurwerk. Hartelijk dank.
Fam.vanmerwijk .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
We hebben een gezellige avond gehad. De bediening was vlot en vriendelijk. De inrichting is dusdanig intiem dat we ongestoord van het heerlijke eten konden genieten. Mijn favoriete eten was het wokken met sausje nr.4
Sonja-p P.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
prima sfee,r service was goed en het eten was heerlijk vooral de ossenhaas, eigenlijk alles smaakte heerlijk, heel goed klaargemaakt en heel schoon. Voor deze prijzen kun je wel elke week daar eten Een aanrader.
Yoicavanrijn .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Het eten was allemaal heel vet en het vlees was erg taai het warme buffet was wel lekker. Wel was raar dat het onbeperkt eten en drinken was maar voor alcoholische dranken moest je per glas 1,35 bijbetalen
Josevanderhelm .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Al enige jaren kom ik bij Peking. Ik vind daar alles goed en voel me er 'thuis'.
Personeel is altijd even aardig en het eten altijd goed. Je kunt er heerlijk wokken
Het restaurant heeft een gezellige uitstraling.
Het is er ook absoluut niet duur.
Nataschahagman .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Wij komen hier al 15 jaar. Het eten was lekker bereid (Lopend buffet) en er is voldoende variatie. Bediening is altijd vriendelijk
RenevB .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Een prima all-you-can-eat restaurant. Voldoende keuze qua gerechten. De kwaliteit is in orde. Het is er schoon. De wok-menu prijs is inclusief niet-alcoholische drank! Voor wijn e.d. wordt via een kaart een hele nette vergoeding betekend. Aan te raden!
Nelvandijk .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Teppanyaki zowel vlees als vis erg smaakvol
Vriendelijk personeel
Inrichting wat gedateerd, maar hoort wel bij autenticiteit van het restaurant dat al 40 jaar dezelfde eigenaar heeft
Ericaschep .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Goede wok mogelijkheden. Vriendelijke bediening. Ruime keus.
Toen wij er waren was het rustig waardoor je snel werd geholpen. Is een aanrader.
Theodorus T.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Als je weer eens trek hebt in ouderwets Chinees, dan zit je bij Peking letterlijk goed. Grote zaak, vriendelijk personeel, ruime keuze uit de nummers op de kaart, buffet of wok. Het eten smaakt zoals bij iedere Chinees naar overvloedige smaakmakers, maar gezien de drukte is dat precies wat men wil. Nou ja, voor een keertje dan.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Peking is onlangs "verbouwd" maar het voelt nog steeds als de oude chinees van welleer. Bediening is zeer attent en aardig. Er was echter een verwarring omtrent een gerecht. Onze vraag hoe pittig dit gerecht was waarop men aangaf dat het middelmatig pittig was, terwijl het eigenlijk ZEER PITTIG was. Wij aten overigens ala cart. Prijzen zijn verder ook oké, dus we komen hier vast nog eens terug.
Carolas .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
het eten is vers en goed op temperatuur ook de keuze is ruim van vis tot vlees en voldoende soorten groente de bediening is goed en snel kortom een aanrader
Maaike-r-magnee .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Leuk en erg betaalbaar eten! Was echt een geweldige avond, kon niet beter!! Zeker voor herhaling vatbaar. Erg tevreden!!
Demanmetdehamer .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Als wij zin hebben om eens lekker en vooral lekker veel te gaan eten komen we meestal bij Peking in delft terecht. Eten en drinken zoveel je wil en kunt voor een vaste prijs, voor alcoholische drankjes hebben ze een pasjes systeem (ook zeer billijk).Omdat wij de volgende dag moesten werken hebben we het bij frisdrank gehouden. Wat mij opviel is dat ze Heineken schenken, en dat voor zulke redelijke prijzen.
Iets wat ons ook erg opviel was de hygiëne in het buffet gedeelte, het is er werkelijk kraakhelder en de temperaturen van zowel de koude als warme buffetten worden duidelijk weergegeven op displays.
Alles is er Wok, Grill, Chinees, ijs, een heuse slagroommachine, een paar kinderhapjes noem het maar op.
Het personeel is zeer oplettend, en haalt je bord op zodra het leeg is.
Een parkeergarage is op loopafstand dus dat is ook geregeld.
Driesdegraaff .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Het was druk, maar rustig. Door de opstelling kun je makkelijk met elkaar praten. Het aanbod is gevarieerd, de bediening dringt zich niet op, maar is tegelijkertijd zeer hulpvaardig (en vriendelijk) Sommige gerechten staan op temperatuur klaar, maar je kunt ook een zelf samengestelde schotel laten wokken of in het geval van vlees op de plaat laten bereiden. Alles voor een betaalbare prijs. We komen zeker terug!
A.n.brahmatewari .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Peking is een gastvrij restaurant. Heel kindvriendelijk! Wij komen daar nu ruim 6 jaar met plezier eten. Voor kinderen is er ruime keuze in gerechten. Crème brullee vinden ze toch echt het lekkerst. De eigenaar vindt het helemaal te gek dat ze elk half uur 1 gaan halen.
Isy V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Wij gebruikten het aa-in concept. Goede wok, verse groente. De zalm was prima, het lamskarbonaadje matig.. Wij waren laat, 20:00 uur, en het buffet zag er wat verpieterd uit.
Aardige bediening.
Lindadommisse .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Elke keer weer erg gezellig en de smaken van het eten is heerlijk. Het persoonlijke contact met de personeelsleden en de tafel versiert met confetti en een ijsfontijn bij het dessert voor onze jarige zoon.
De prijs is goed te noemen voor de grote hoeveelheid verscheidenheid aan wokproducten, teppenyaki, sushi, heerlijke dimsum en dit alles inclusief drankjes.
Gerard.demuinck .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Eten was van goeie kwaliteit (buffet). Ook genoeg keuze! Personeel was erg vriendelijk. Het was onze eerste keer en ze legde goed uit hoe het werkte! Top avondje.