Peking Garden

Napoleonsbaan Noord 46 5991 NW Baarlo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Peking Garden

Nico R.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Hier gebruik gemaakt van het wokconcept zo nu en dan (en dan is dat meestal vanwege het timeboxen) de koks verstaan hun vak goed, de ingredienten werden goed bijgevuld en ondanks de grote drukte wist men de snelheid er redelijk goed in te houden. Van de wokrestaurants die ik bezocht heb was dit 1 van de betere (maar niet de beste)
Mick 7.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Afgelopen donderdagavond Wok Baarlo bezocht, geen recensies van tevoren gelezen.
Maar waar vindt je een Chinees buffet, met sushi, teppan yaki/bakplaat en wok ineen voor een klein bedrag (15,50 doordeweeks, weekeinden 17,50)?
Hadden van tevoren geen hoge verwachtingen, maar supervriendelijke bediening, aardige keukenstaf (de wokkers/grillers) en een goed verzorgd buffet. Wordt continue door het personeel nagekeken of het vlees of garnituren moeten worden bijgevuld, maar ook de kant en klare gerechten. Nu veel van de wok/grill gebruik gemaakt, en ja, ook kikkerbilletjes, kangoeroe, ossehaas, eend kun je wokken.
Grote aanrader!
Veerle16 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
wat ons betreft het beste Chinese restaurant in de buurt. Erg lekker eten. Alles vers. Zeer snelle bediening. Erg vriendelijk. Zowel de wok als gewoon Chinees eten is hier zeer aan te raden. Ook met kinderen goed te doen.
Klaasvaker .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Goed verzorgde wok. Uitgebreide keuze in buffet en wok mogelijkheden. Vooral het feit dat je voor eend kan kiezen om te wokken plezierde mij enorm. De koks aan de bakplaat deden de moeite om er iets lekkers van te maken. Je mocht ook alle groente van de "wokafdeling" op de bakplaat laten bereiden.
De sushi was helaas zelfs voor een wokrestaurant erg slecht.
Ondanks de uitgebreide keuze en dat het een zaterdagavond was kost het slechts 17.50 euro per persoon. Wat mij betreft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.